Jump to content

Audi A4 TFSI


d-rive
 Share

Postare recomandată

Eram hotarat la BMW, diesel, am facut drive cu vreo 2 si nu m-au impresionat foarte tare, mai rafinate decat dieselele de la VAG dar nu m-au dat pe spate, nici la propriu, nici la figurat. Zgomotoase, vibratii, orice s-ar spune tot nu sunt ca niste benzine. Eu acum am si benzina si diesel, sunt satisfacut de amandoua dar la diesel am o mica problema, consuma ulei, destul de mult daca o calc, nu mi-a luat decat 1 litru in 15k dar au mai mersi si altii cu masina aia si sunt constient ca daca mergeam numai eu lua mai mult.

Dieselele au un + ca si randament in fata benzinei, dar au aparut aceste motoare TFSI la VAG, toata lumea le lauda si le ridica in slavi si cred ca pe buna dreptate, asa ca am zis ca in conditiile in care cu masina personala nu fac mai mult de 15k pe an de ce nu mi-as lua un TFSi din asta.

Am zis A4 pentru ca vreau o masina "clasica" dar sa fie si cat de cat sportiva ca sasiu, transmisie si motor.

TFSi-ul de 2 litri de pe A4 arunca la bataie 200 de cai, considerati ca sunt suficienti? intrebarea poate parea ca a fost pusa stupid in conditiile in care masinii ii trebuie cca 7,5 secunde pana la 100km/h, am pus circa pentru ca nu totdeauna datele "exacte" furnizate de producator se transpun si in realitate, aceasta "realitate" depinzand mai multor conditii, precum calitate carburant, numar de pasageri etc.

Am ales 2 litri TFSI pentru ca ma gandesc si la taxe si de ce sa iau un 2,5 litri de la BMW care are cam aceleasi performante insa e mai rafinat fiind in 6 cilindri, dar pretul pentru 2.o TFSi e mai mic, consumul de asemenea mai mic.

Deci va cer parerea, atat in ceea ce priveste motorizarea, cat si masina per global, transmisia( vreau manuala) sa fie Quattro sau nu, daca considerati ca in cazul revanzarii peste cativa ani am de pierdut mai mult fiind o masina pe benzina, fiind stiut faptul ca in Ro "lumea" vrea diesel, acestea din urma avand un pret mai ridicat decat benzinarele si se vad si mai usor. Cu toate ca e cu dus si intors rentabilitatea REALA a unui diesel, fiind stiut faptul ca are costuri de intretinere si reparatii mai mari.

Masina as vrea sa o iau in primavara, pana atunci sa vedem si cum stam la capitolul taxe/asigurari.

Asadar orice opinie ati avea va rog sa vi-o exprimati sa sa consideram acest topic si ca o relansare a benzinarelor in fata dieselelor, adica sa aruncam manusa noi TFSI-stii , TDI-stilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • d-rive

    14

  • maxu

    13

  • NetFlow

    11

  • SAlex

    4

Top Posters In This Topic

Motorul ala e super misto. Nu va "suna" ca un gti, este setat mod "sedan". Nu stiu cum sa iti explic. Parca si ambreajul e altfel.. nu e la fel de "violent". Desi ai 200cp sub capota ai impresia ca sunt mai putini. Suspensia, desi cred ca foarte avansata, e destul de "moale" si nu te lasa sa te joci cu toti cei 200cp decat in linie dreapta cred. Incerc sa zic ca masina va fi o limuzina rapida.

Mie mi s-au parut materialele EXACT la fel ca pe passatul nou, iar interiorul este clar mai mic. In afara ca scrie audi pe afara, si e mai frumoasa nu e mare diferenta parerea mea de la passat. Pot sa zic ca mi s-a parut chiar mic A4.

Depinde ce vrei si de la masina banuiesc. Daca vrei ca lumea sa iti admire A4-ul din parcare merita sa il cumperi.. altfel cred ca un passat face banii in masura mai mare decat A4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu imi place Passat-ul, dar sa nu mai spui la nimeni :blink: Apoi nu cred ca ai pe Passat acelasi tren de rulare ca pe A4( care stiu ca are componente de aluminiu pe fata etc.) si mai e si varianta suspensiilor sport care le voi alege sigur. Nu inteleg ce vrei sa spui exact cu ambreiajul, cutia. Am facut test doar cu 2.0TDi Quattro si pot sa zic ca mi-a placut masina.

Dimensiunile interiorului nu ma afecteaza pera tare pentru ca nu am decat 1,74m asa ca eu cam imi gasesc locul in orice masina :D

Din pacate imi place Golf-ul dar e la sfarsit de cariera, ceea ce pe de o parte e un avantaj dar... prefer Audi, vreau sa trec un pic mai sus. Sa stii ca m-am uitat si eu la materiale si nu prea se compara cu Passat, dar hai sa nu comparam cu Passat ca sunt posesori si unii sunt mai focosi asa si nu vor sa auda critici la adresa acestei masini care imi place dar mi se pare prea mare pentru mine, pur si simplu asta e motivul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

materialele din Passat sunt sub A4...e de ajuns sa pipai fasia aia mare de plastic plasata exact pe linia mediana a bordului si sa te convingi... mare minus....

sunt sigur ca TFSI-ul e un motor deosebit... singura mea obiectie e ca este atat de pretentios la calitatea benzinei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca eu am vazut altceva. E fix acelasi material cu altfel de striatii... sau asa mi s-a parut mie. Desi m-am uitat super atent.. si nu era singur...

O sa ma mai uit..

Ce altceva ati vazut voi mai bun la A4? Chiar sunt curios..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista pe A4 si 2.0 TFSI de 220 CP. Eu pe ala l-as lua daca as alege un A4 nou pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca mai afacere e a6 2L tfsi 170cp. E aproximativ acelasi pret cu a4 200CP, dar e alta mancare de peste :blink: . plus ca o remapare rezolva diferenta pana la 200cp daca asta e un obiectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce altceva ati vazut voi mai bun la A4? Chiar sunt curios..

Pai nu e nimic care sa nu fie bun, eu nu am avut de obiectat decat asupra climatizarii, nu imi plac butoanele alea cu +si-, prefer "roti", in rest asamblarea este ireprosabila, nu sunt zgomote, calitatea materialelor este super, sa stii ca la capitolul interior ca si materiale si asamblare este peste BMW.

Exista pe A4 si 2.0 TFSI de 220 CP. Eu pe ala l-as lua daca as alege un A4 nou pe benzina.

Exista, este versiunea DTM, insa vine si cu un pachet exterior obligatoriu care nu imi place la anumite aspecte iar diferenta de demaraj de la 0 la 100km/h este de 0,1 secunde asa ca...

Eu cred ca mai afacere e a6 2L tfsi 170cp. E aproximativ acelasi pret cu a4 200CP, dar e alta mancare de peste :) . plus ca o remapare rezolva diferenta pana la 200cp daca asta e un obiectiv.

Pai daca era pe A6 2.0TFSI cu 200 sau 220 de cai sa stii ca ma "aruncam" dar asa, neah, 170 e prea putin si cu remaparea asta e belea la garantie ca altfel o rezolvam iti dai seama.

Eu trec acum de pe o masina cu 150 de cai si 1100 de kg asa ca iti dai seama ca vreau sa fie cat de cat sprintena nu sa stau sa ma rog de ea sa ia viteza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TFSI este intr-adevar o piesa de rezistenta pentru grupul VAG. Este un motor premiat de ceva ori, iar injectia FSI este din ce in ce mai folosita. 2.0 TFSI de 200 CP este, dupa parerea mea, exact ce trebuie pentru o persoana care cauta atat o masina de zi cu zi, dar care sa "traga" la nevoie, cat si o masina de performanta. Aici, lucrurile se impart. A4 2.0 TFSI multitronic este peste asteptari. Am condus multe masini, am testat multe cutii automate, dar ca asta (si ca DSG), rar mai gasesti. Merita din plin daca parcurgi multi km in oras, iar consumul este semnificativ mai mic ca varianta quattro. Daca e vorba de performanta, atunci quattro va satisface mai mult. Prietenul surorii mele a trecut prin situatia precizata de tine mai sus: A4 2.0 T multitronic vs. BMW 325i steptronic, insa decizia a fost favorabila Audi-ului. Din doua motive: cutia multitronic este de generatie noua, iar 0-100 pierde semnificativ la BMW (7.7 fata de7.3 manuala, spre deosebire de A4 cu 7.3, fata de 7.2).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut un dtm la nemti second super frumoasa la exterior si interior nu stiu ce nu ti-a placut dar fiecare cu gustul lui.daca dtm e varianta s-line mai veche si are sasiu sport -senzatia la volan este cu totul deosebita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tradezi "D-Rive" ? Te duci la benzinari? :)

o sa dai mai mult per total, treaba ta :D Poti lua si R36 daca vrei :angry: daca esti dispus sa platesti pentru asta.

Ai doar grija ca se poate ca un (T)FSI sa fie mai pretentios cu calitatea carburantului decat un TDI (PD).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fie mult mai usor de intretinut un turbo benzinar decat un turbo diesel de la euro4 in sus.

Daca ar fi sa o vinzi astazi, la o masina pe benzina ai avea de asteptat mai mult. Dar incet, incet... asa ca la romani, lumea revine la realitate si observa ca diesel-ul este mai rentabil doar in anumite situatii (km. f. multi pe an).

Preturile la combustibil sunt ~aceleasi, sursele alternative (furturile din TIR-uri, de la CFR) dispar incetul cu incetul, la aceiasi putere, un turbo diesel nu va consuma suficient de putin fata de un turbobenzinar ca sa se amortizeze rapid si normele de poluare mai stricte care vin pun piedica diesel-ului. Daca apare si taxarea pe fiecare grupa de 100cmc benzina e din nou mai ieftin de intretinut.

Asa ca incet, incet, romanii o sa inceapa sa aprecieze corect masinile pe benzina.

Iar daca e si turbo, atunci ai doar avantaje. De fapt apar din ce in ce mai multe motoare pe benzina supraalimentate ca sa prezinte o alternativa reala pentru un turbodiesel. Si la motoarele studiate corect cum e la 2.0TFSI (spre deosebire de vechiul 1.8T), cuvantul turbo nu inseamna doar putere mai mare+consum mai mare.

Ca si placere a condusului, un turbobenzina conduce detasat. Am un 2.0 benzinar 200cp, dar cu injectie multipunct, nu directa si il comparam cu vechiul dCi. Sa poti face o repriza 40-200 in aceiasi treapta de viteza la cutie manuala este un lucru interesant.

Acuma, ca este cu injectie directa de benzina, ramane de vazut daca este avantaj sau dezavantaj. Pana in primavara ai timp sa te documentezi.

La cilindree mici, este destul de greu sa implementezi un sistem de injectie directa de benzina. Dar la cililndree mari si la motoare supraalimentate care permit umplerea cilindrilor cu o masa mare de aer, se pare ca injectia directa nu este atat de problematica.

Pe Megane ai 2.0IDE (F5R injectie directa) sau motorul ala de dinainte de 2000, 2.0 16V(F7R)?

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa zic in ordine si parerea mea;

VladMHL, chiar daca cutia automata de la Audi este exceptionala si daca zici ca este ca si DSG-ul care deja il utilizez de 11 luni, atunci ai dreptate, este o cutie exceptionala, dar vreau totusi una manuala, de felul meu sunt mai sportiv asa si imi place sa imi aleg singur o anumita treapta de viteza pe un viraj sau in alte conditii, deci o sa iau manuala :hainoroc: si da, as vrea Qoattro, ma fascineaza Audi cu Quattro al lor inca de cand eram copil, adica prin anii "80

scuterone, nu am zis ca nu imi place :lol: , e ok masina si de ce sa nu recunosc, am vazut-o numai in poze asa ca iti dai seama ca parerea mea se bazeaza pe niste informatii "video" limitate, este adevarat cand vezi "animalul" in carne si oase, pardon in metal, sticla si cauciuc in fata ta, iti faci cea mai corecta parere o sa tin cont si de parerea ta si daca am posibilitatea o sa fac test sau macar am sa "pipai" negresit si un DTM

andREI, nu tradez :)) , raman si cu dieselul ca "magarul" de povara al familiei dar pentru sufletelul meu prefer o benzina. Sa stii ca nu am avut nici cea mai mica problema cu carburantul la PD-ul meu, merge saraca orice i-as baga, pe bune :P Nu imi face probleme si sunt multumit de diesel dar zgomot este si mai ales la rece, in rest numai de bine cu exceptia uleiului

Cat despre benzinarele de varf de la Golf, GT GTI sau de ce nu R32, te rog eu nu ma mai zgandari ca lovesti exact la zona aia care ma doare cand e vorba de performanta si sportivitate, din pacate "simt" ca bugetul nu imi permite decat un motor de 2 litri ca si taxe si impozite, sa vedem ce-o mai fi pana la primavara.

Sa stii ca imi pare rau ca nu au turbo si pe motoare mai mari, ca performantele unui FSi V6 sunt bune dar parca nu e "folosit" motorul ala asa bine ca 2.0TFSI.

r&d, incep cu sfarsitul la tine :P am F7R de 108kw, sunt supermultumit de masina cu exceptia greierasilor, in rest nimic, am 58k si acum 500 de km mi-a picat o chestie la instalatia electrica, un modul care regleaza treptele de turatie la ventilatorul de la climatizare( niste rezistente de putere de fapt), in rest nu am avut nicio defectiune cu masina si am verificat-o milimetru cu milimetru la 55k cand i-am schimbat si curelele. Deci nu am jocuri la bucse, pivoti, rulmenti etc. este impecabila masina si isi face treaba bine, plus ca se si misca binisor, iar manevrabilitatea este atuul ei forte. Chiar e buna pentru cineva care vrea sa afle tainele virajelor :P cand e incepator in "activitatea" asta :P

Cat despre motorina, eu am luat si mai iau dar mai rar motorina de la un camionagiu care pur si simplu mi-o da de la el din rezervor, ce combinatie are el acolo de unde o ia nu stiu, e ceva de genul ca o ia cu 10mii si o da si el cu 25 acum asta e, la o adica evitam accizele obraznice si nesimtite ale statului, asta e un pret real al combustibilului, deci te asigur ca nu e furata si nu agreez eu asa ceva, am alte principii decat astea tipic romanesti cu furaciunea :P nici piese precum capace de roti, etc nu cumpar de la necunoscuti, BTW, am luat direct de la service pentru Skoda si am dat o gramada de bani pe jante si restul, in fine...

Deci asta e scopul topicului, sa vedem daca turbo benzina este la fel sau chiar mai rentabil decat turbo diesel, sa facem o comparatie intre cele doua, in felul asta mai aflu si eu lucruri/pareri noi ca sa nu gresesc in alegerea mea, ca sa iau un Golf si sa nu ma documentez f bine, merge dar sa dau pe un Audi peste 40k euro... mmm chiar vreau sa stiu ce fac :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D-rive..mirajul Quattro te-a prins cumva in mreje?? :D

Daca-i dai de gust nu mai scapi,asculta-ma ce-ti spun..!

Inteleapta alegere si orice ar fi sa ai parte de drumuri multe fara incidente..

PS:Merci,mi-ai sarit in ajutor pe site-ul dusmanilor,apreciez asta :hainoroc:..artagosi si orgoliosi tare colegii nostri BMW-isti..nu poti sa spui ceva de-ale lor ca ti-o furi imediat :(

Sanatate..

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine ma tenta motorul asta 2 tfsi+quattro.... si la consum e tot pe acolo cu 2.5 tdi quattro.... depinde cum ii dai. Ma uitasem la topicul cu consum la 2 tfsi, si vazutam ca baietii fac cam 640 km cu un plin de 55 l parca. Eu cu un plin de 60 am facut cel mai mult 800 si ceva dar dincolo, pe autoband, respectand limitele de viteza.

Si din cate stiu eu intretinerea la banzinare e mai eftina decat la disele... iar cu un remap mic ajungi la 250 cp.... si ai masina perfecta, ma refer la 2 tfsi quattro :D .

P.S. Sa studiezi putin problema bratelor pe fata, stiu ca la modelul actual le-au modificat fata de al meu, parca le-au preluat de la A6, si daca la a meu tin f bine, alea cred ca .... MB Cobra sau ceva in genu asta... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A4 cred ca e mai greu decat un gti... cred ca si sistemul quattro consuma mai mult decat un 4motion... fiind permanent ( nu dati cu pietre.. nu stiu prea multe despre 4x4). Asa ca in cel mai bun caz probabil media va fi cu 2% peste ce "scoate" un gti. Un gti din cate stiu eu are media 9-10% ( pe multi km mers mixt). Un a4/a6 quttro ma gandesc tre trebuie sa aibe 11-2% in aceleasi conditii de drum/mers. Pt cat valoreaza masina mie nu mi se pare un conum exagerat.. sunt sigur insa ca la un tdi consumul are fi undeva la 8%. Deci o diferenta exista..

PS cate kg are A4 tfsi... stie cineva?

LE stiu ca gti nu are 4motion.. ma refeream fata de un passat

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am facut drive test cu una cu pachet s-line pe ea si pneuri de 235, directia mi s-a parut foarte incisiva iar cu tractiunea Quattro, hmm, senzatie, am "pus-o" pe o zona plina de pietris si am plecat cu ea ca la WRC, m-am simtit ca Loeb :D a ezitat o fractiune de secunda si apoi cand Quattro a intrat in actiune a plecat de ziceai ca sunt pe aslfalt curat cu tractiune fata :P din pacate 140 de cai cam putin pentru masina asta, dupa gustul meu :P

Asa e, consumul la Qoattro e cu 2% mai mare decat la 4x2.

A4 TFSI 1425 kg

A4 TFSI Quattro 1490 kg

Si da, este adevarat ca Quattro consuma mai mult decat 4Motion dar si reactioneaza mai repede.

Modificat de d-rive
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o parere personala, am inceput sa apreciez sunetul benzinarelor in defavoarea celorlalte avantaje ale diselului, chiar si cuplu motor care pe mine ma gadila..... Mai ales ca acest motor 2 tfsi are cuplu bun, fata de alte benzinare, si din prisma faptului ca - repet - cu un mic tuning ai cam tot ce trebuie de la o masina.

Domnu Voinea, sau altiii, nu ne dati mai exact niste data de la cat la cat se ajunge ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu ma gandesc la remapare dar e o problema cu garantia din pacate... daca mi-ar accepta astia de la service ar fi o treaba, daca nu, naspa moment, vorba ta @maxu, poate ne lamureste Dragos cu ceva detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am facut drive test cu una cu pachet s-line pe ea si pneuri de 235, directia mi s-a parut foarte incisiva iar cu tractiunea Quattro, hmm, senzatie, am "pus-o" pe o zona plina de pietris si am plecat cu ea ca la WRC, m-am simtit ca Loeb :P a ezitat o fractiune de secunda si apoi cand Quattro a intrat in actiune a plecat de ziceai ca sunt pe aslfalt curat cu tractiune fata :D din pacate 140 de cai cam putin pentru masina asta, dupa gustul meu :P

Asa e, consumul la Qoattro e cu 2% mai mare decat la 4x2.

A4 TFSI 1425 kg

A4 TFSI Quattro 1490 kg

Si da, este adevarat ca Quattro consuma mai mult decat 4Motion dar si reactioneaza mai repede.

Inseamna ca e la fel de greu ca un GTI :P 1490 kg are un gti fara dsg.

Si mie mi se pare quattro mult mai bun ca 4motion, deci merita diferenta.

Am vazut un filmult cu un tuareg.. si cand a pierdut aderenta pe ambele roti fata, spatele nu cupla. DELOC oricat o ambala... mi se pare o prostie asta... am 4x4 doar in anumite condtii...

4motion nu are LSD (limited slip diferential) ? Cred ca ala ar rezolva treaba.

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

d-rive - poi bagi si tu 1.000 euro un remap la ABT, sau ce alta firma prezerva garantia la masina.... am inteles ca este reprez de la careva si in Ro, chiar la Bucale, nu mai stiu acum. Dar, dupa cum zic toti, nu se vede decat daca stii sa cauti, poate gasesti pe unu de la ei pe care sa-l imbrobodesti, si va inchide ochii...

Si la cate modele au fost tunate nu am auzit pe unu cu probleme, asa ca fis garantie; oricum, referitor la garantie, suntem in RO, si .... atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un A4 de +1600 kg si 200 CP s-ar putea sa se miste mai greu decat benzinarul tau de 146 CP si cca 1200 kg

:D Nu inteleg cum nu este "furaciune" motorina luata de catre un sofer din rezervorul camionului care este proprietate a altei persoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu baga mana in buzunar nimaniu.. :D

Noi, romanii, am fost invatati sa ne descurcam... asa ca camionagiu nu fura.. se descurca. Credeti ca angajatii vostri soferi, daca aveti, nu fac acelasi lucru? Doar traim in romania.. :P Eu unul m-am impacat cu ideea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum pentru inceput o sa rodez masina fara chip, atunci ma lamuresc si cata nevoie e de asa ceva. In principiu e bine ca exista resurse la motorul asta.

Daca sunt posesori de A4 TFSI si Quattro ii rog sa isi expuna impresiile generale despre masina, daca sunt dar fara TFSI tot e bine ca aflam cat mai multe lucruri.

Despre filmuletele Quattro vs X-drive vs 4 matic de la Mercedes nu mai comentez nimic, toata lumea spune ca sunt facaturi si ca nu corespund realitatii, eu am incredere maxima in Qoattro ca fiind cel mai bun sistem 4x4 si cu asta basta, nu prea agreez electronica. In diferentialul ala Torsen nu are ce sa se intample dar electronica o ia deseori prin balarii.

Un A4 de +1600 kg si 200 CP s-ar putea sa se miste mai greu decat benzinarul tau de 146 CP si cca 1200 kg

:D Nu inteleg cum nu este "furaciune" motorina luata de catre un sofer din rezervorul camionului care este proprietate a altei persoane.

SAlex, am sa iti explic in particular ce face respectivul, iti garantez ca nimeni de pe traseul motorinei de la rafinarie la pompa nu fura. Doar ca se evita circuitul clasic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Original UPsolute

Engine size 1984 1984

Compression

Power (hp) 200 hp 240 hp

Power (kW) 147 kW 176 kW

Torque (ft/lb) 207 ft/lb 258 ft/lb

Torque (NM) 280 NM 350 NM

Max Speed 147 mph (235 km/h) 0 mph (0 km/h)

Fuel consum. 56 mph (90kmh) 37 mpg (6.3 l/100km) 38 mpg (6.2 l/100km)

Fuel consum. 75mph (120kmh) 29 mpg (8.1 l/100km) 29 mpg (8 l/100km)

Fuel consum. city 21 mpg (11.2 l/100km) 21 mpg(11 l/100km)

Asta e ce am gasit... si tinand cont ca al meu are cam 415 nm cuplu, sa ai la un benzinar 350 eu zic ca e destul. Nu stiu acuma cat e plaja de turatii pe care il ai, dar banui ca oricum e mai mare decat la diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!