Jump to content

amortizoare fata skoda octavia 1


duk
 Share

Postare recomandată

Daca ai scut metalic, ai si PDG (presupunand ca proprietarul anterior nu a montat el insusi scutul aceasta). Din fabrica scutul metalic venea doar cu PDG.

Arcurile tale spate - 1 bulina verde si 2 maro - sunt pentru acest pachet de drumuri grele, codul lor fiind 1J0511115CF

arcurile spate ale versiunii Combi - 2 buline verzi ... e incompleta informatia, teoretic ar trebuie sa fie 2 buline verzi si inca o bulina de alta culoare.

la amortizoarele spate, codul ar trebui sa fie 1J0513025DJ

amortizoare fata - 1J0413031AM

Sfatul meu... mergi la reprezentanta, cere o oferta scrisa (se face dupa seria de sasiu ) si in felul asta vei avea codurile amortizoarelor originale ale masinii... Cu aceste informatii iti va fi usor sa cauti amortizoarele potrivite masinii tale. Nu merita sa faci experimente si sa montezi amortizoare cu alte specificatii decat cele montate de fabrica.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei, ai dreptate ... la varianta combi arcul are doua bulinute verzi si una galbena . Am verificat ce am pe masina la amortizoare si am sachs supertouring pentru suspensie normala. Masina este barca pe viraje, are tendinte de tangaj la manevre si lanseaza voioasa la denivelari/borduri. Conform vin-ului masina are pdg din fabrica (atasez si pozele cu codul arcurilor). Din cate am inteles asta inseaman atata pe fata cat si pe spate arcuri intarite iar pe fata bonus am si doua inaltatoare. Amm inteles ca amortizoarele care imi trebuie sun heavy duty si sunt mai rigide. Am luat si oferta pe oem si este destul de scumpa. incercam sa gasesc ceva echivalente aftermarket dar cred ca incep sa ma potolesc avand in vedere ca nu gasesc nimic de la aceeasi firma atat pt fata cat si pentru spate. ce ma mira este ca la dealer mi-au spus ca sunt 2 tipuri de amortizoare.. productie/tehnologie mai noua sau mai veche cu diferenta semnificativa de pret.

codurile pe original ar fi: (siii multumesc lui gabivvx pentru ajutorul acordat)

Spate 1J0 513 025 DJ amortizor gaz sub presiune ptr auto cu suspensie drumuri grele,PR-1JB

Fata 1J0 413 031 AM amortizor ptr auto cu suspensie drumuri grele,PR-G04,G07,G40

Cred ca am sa scot mai multi bani din buzunar si am sa merg pe originale ca sa ma scutesc de probleme

Multumesc mult pt raspuns

fata

arc1x.jpg

spate

arcx.th.jpg

Modificat de dadu221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai aceleasi coduri ti le-am dat si eu :)

verifica si pachetele Economice pentru amortizoare... nu stiu ce calitate au, dar sunt mai ieftine... si tot originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, acelasi cod :) deci se confirma. multumesc si de indiciul cu pachetul economic. sper sa stie aia despre ce vorbesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare ,

Desi a trecut ceva vreme as dori sa reiau problema pt masina din semnatura skoda clasic 1.6 BFQ +gpl . Masina are si PDG after montat la Avia de fostul proprietar( eu stiu doar de inaltatoare si scut )

Incerc sa imi dau seama ce ar trebui sa cumpar atat ca si producator dar in special tipurile de amortizoare

Din reprezentanta am primit doua coduri diferite :

- fata 1j0413031T(avia) si 1J0413031AM (brady)

- spate identic si avia si brady 1J0513025BG

Cei de la brady spuneau ca sunt cele originale pt PDG dar nu vad cum din moment ce a fost cumparata fara .Eu am putut sa vad doar ca cele de pe spate sunt Monroe dar atat

Pe programe de echiv mi-a iesit fata pe ulei si spate gaz.

Un coleg spunea mai devreme si cateva coduri pe care nu le-am inteles daca poate clarifica , respectiv PJ-G04,G07,G40 si inca unul pt fata . Unde pot verifica la masina mea ? In carte eu am gasit 1U21G4

Ce ar trebui sa cumpar :

- ulei fata ,gaz spate , doar gaz

- sachs super touring,kyb excel G (am auzit ceva recomandari) , monroe original (ce se presupune ca are acum ) , monroe reflex. , bilstein ?

-pt pdg sau normale. ? Ce diferente ar fi

As ruga colegii cu benzinare daca se poate sa imi ofere ceva sfaturi , la diesel arcurile sunt mai groase si cu mult mai rigide decat cele de pe benzinare. La mina masina este ceva mai incarcata pe spate de la butelia de GPL .

Multumesc si scz de postul kilometric

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Va salut pe toti, Am o Skoda Octavia 1.4-16v, fabricata in 2005 cu pachetul de drumuri grele(PDG). Am avut surpriza sa aflu dupa aproape 8 ani la o verificare la directie ca pe partea dreapta fata am arcul rupt, cam 12 cm din partea de jos. Nu a facut nici un fel de zgomot in timpul mersului.Problema este ca as dori sa il schimb dar nu stiu ce reprezinta 5 buline albe si 1 verde ma precis codul arcului. Multumesc .Cu respect Ionut Filip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Mda. Pentru clarificare:

Pachetul DG nu include standard DECAT scut motor si inaltatoare. Atat. Nu arcuri modificate, nu cine stie ce amortizoare. Doar inaltatoare si scut metalic. Asta la Octavia 1, fiindca la Golf IV exista si varianta de amortizoare PDG.

 

Punctele de pe arc reprezinta dimensiunea, numar spire si rata de compresie a arcului Lbs/inch, si nu sunt specifice modelelor sport/pdg/normale. 

post-3155-0-35339200-1396863936_thumb.jp

Modificat de Badger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e parerea ta cu PDG .

Din fabrica nu ai inaltatoare, ci alte arcuri si amortizoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe fata include si inaltatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fabrica inaltatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt 2 bucse micute ce se monteaza pe tija amortizoarelor fata , sus la prinderea pe palier.

 

post-17228-0-34230400-1396989512_thumb.p

 

6 -  Bush t Only present on vehicles with rough road suspension (PR No. 1GB).

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

intreb pt un prieten cu skoda1 cu pdg din fabrica.

 

pana la urma "vinovat" pt garda ridicata a masinii este faptul ca are inaltatoare sau are si alte arcuri/amortizoare? Daca are inaltatoare banuiesc ca se pot da jos, nu?

 

alta intrebare este daca pe masina lui 1.9 tdi 90cp se potrivesc arcurile/amortizoarele de pe o skoda1 motor 2.0 benzina 115cai. are posibilitatea sa le ia gratis de la cineva care dezmembreaza o astfel de skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Are si inaltatoare dar difera arcurile si amortizoarele [heavy duty] + scut de otel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut baieti!Am o problema cu O1..trepidatii volan la 110km,am fost la diverse service-uri in ploiesti si mi s a spus ca e din cauza amortizoarelor,asa sa fie??

Si daca ar fi asa as vrea sa pun amortizoare sport reglabile dar am o1 elegance cu pachet drumuri grele scut metalic,pot sa pun acest tip de amortizoare??multumesc!!

Modificat de pikiu0621
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!