Jump to content

amortizoare fata skoda octavia 1


duk
 Share

Postare recomandată

are cineva idee cat costa un amortizor fata pt octavia 1 cu heavy duty pack??? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am luat cu 900RON pe toate patru de la volksman.

Acum am vazut ca s-au mai scumpit putin. Pune-i o intrebare la subiectul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva idee cat costa un amortizor fata pt octavia 1 cu heavy duty pack???

230 Ron bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai dat pi spati... pai inseamna "pachet de indatoriri dificile" :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o leguma pentru tine :)

Ma intrebam si eu ce amortizoare o fi alea?

Sunt mai tari pentru ca sunt pentru pachetul de drumuri grele, sau ce au deosebit fata de cele normale?

Modificat de hyper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca nu iau decat la kilogram... :)

Deci, daca masina are pachet drum greu montat in RO, amortizoarele sunt aceleasi cu oricare altele de pe alta masina identica fara pachet. Cred ca te incadrezi in situatia asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun si alea sunt mai rezistente sau cum? Ridica putin mai mult masina sau cum? Zi ca daca nu arunc eu cu 2 kg de rosii :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina este cumparata cu pachetul de drumuri grele, deci vreau pretul pt amortizoare ce corespund acestei masini

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e mai simplu sa suni la un service Skoda sa intrebi asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amortizorul este identic pentru toate suspensiile si are cod Sachs 200951 si costa 169 Ron bucata cu TVa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amortizorul este identic pentru toate suspensiile si are cod Sachs 200951 si costa 169 Ron bucata cu TVa

Ei, nici chiar asa, acest amortizor il poti monta pe toate suspensiile, dar nu este dedicat pentru pachet de drumuri grele, ce vor baietii adica. Este si normal, pe un 1.4 benzina, nu poti sa ii pui acelasi amortizor ca pe un Diesel cu scut metalic, inaltat, ca face un balans de sparge si scut si baie. Catalogul mai zice si altceva, pentru pachet de drumuri grele, semnul este un triunghi cu semnul ~ incadrat.

Modificat de volksman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

semnul respectiv inseamna dupa catalogul Sachs ,pe coperta interioera "FOR VEHICULES WITH OFF-ROAD SUSPENSION"

pentru suspensie intarita e un cerc cu in punct in mijloc urmat de HD

si chiar asa daca te uiti in catalog la amortizorul cu ulei este chiar in dreptul semnului indicat de tine codul 200951!

pachetul de drumuri grele la Octavia se rezuma la alte bucse si scut metalic!!!!! nu la amortizoare!!!

am schimbat zeci de amortizoare la Octavia si toate sunt identice , nu conteza echiparea de drum greu sau nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

semnul respectiv inseamna dupa catalogul Sachs ,pe coperta interioera "FOR VEHICULES WITH OFF-ROAD SUSPENSION"

pentru suspensie intarita e un cerc cu in punct in mijloc urmat de HD

si chiar asa daca te uiti in catalog la amortizorul cu ulei este chiar in dreptul semnului indicat de tine codul 200951!

pachetul de drumuri grele la Octavia se rezuma la alte bucse si scut metalic!!!!! nu la amortizoare!!!

am schimbat zeci de amortizoare la Octavia si toate sunt identice , nu conteza echiparea de drum greu sau nu!

ai dreptate, sunt indentice, la exterior nu difera cu nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt echivalente chiar daca le compari dupa codul original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@volksman

spune tu codul sachs pentru pachet de drum greu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca astept de la volksman codul de sachs pentru pachetul de drumuri grele!

nu-l gasesti sau trebuie inventat un alt cod pentru spoiler de tabla ??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum naiba as putea sa scap de balansul ala nenorocit ca daca trec cu 30km/h peste un asfalt denivelat, dau cu scutul de pamant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e asa de cand i-au pus scutul pus distantoarele, sunt originale, puse la reprezentanta. Cu scutul vechi nu aveam probleme si nici amoritzoarele nu dadeau semne de oboseala.

Dar cred ca am descoperit problema chiar acum.

M-am uitat uitat in catalagul de piese originale Skoda la suspensii si sa vezi surpriza:

La suspensiile din fata la "heavy duty pack" din fabrica difera mai multe chestiuni.

In afara de distantor, arcul, ceva tampon de cauciuc opritor si ... amortizorul!

Toate au coduri diferite fata de cel normal si scrie expres ca sunt pentru heavy duty pack.

De asta nu au balans cele cu pachet de drumuri grele din fabrica.

Modificat de hyper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dac verifici echivalenta codului original de amortizor cu sachs amortizorul de drumuri grele este identic cu cel normal. s-ar putea amortizorul tau original ... nu pentru drumuri grele ..... sa n u fie compatibil cu suspensia modificata . Insa pe sachs , care dupa parerea mea e cea mai tare firma de amortizoare, ambele modele de amortizoare se schimba cu acelasi cod 200951- pe ulei si 200954 pe gaz. fa o verificare a suspensiei si vezi in ce stare este. Nu uita ca tu nu ai schimbat arcul care de fapt permite prima amplitudine in miscare. rolul amortizorului e sa revina la pozitia initiala cat mai urgent insa arcul da aplitudinea balansului la trecerea peste un obstacol. eventual poti incerca amortizoare pe gaz dar vei pierde mult din confort

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Vad ca topicul asta nu a a mai fost vizitat de ceva vreme. Am ajuns si eu in situatia schimbarii amortizoarelor si dupa documentarea facuta pana acum pot spune ca mi s-a inmultit numarul dilemelor in loc sa ajung la vreo concluzie. Sunt posesor de octavia 1 ALH hatch cumparata sh. Stiu ca am scut dar nu pot confirma existenta pachetului de drumuri grele care am inteles ca presupune bucse inaltatoare pe fata si arcuri mai inalte pe spate (rog sa fiu corectat daca gresesc). Am o prietena posesoare de exact aceeasi masina insa in varianta break (toc cu scut dar la fel nu stiu daca restul de pdg). A mea este super barca la 210 000 km (si asa a fost de cand am luat-o si are spoilerul destul de zgariat datorita modului in care laneaza la coborat borduri) pe cand a ei este incredibil de stabila la 320 000 km. Nu am reusit sa vad ce amortizoare are pentru ca eticheta lor era complet distrusa dar ma gandesc ca sunt varianta supertouring (ca ale mele) de la sachs si nu advantage pentru ca asa ceva nu se pune din fabrica. Arcurile ei de pe spate au 2 buline verzi in timp ce ale mele au doua maro si una verde.Pe scurt vreau ca masina mea sa fie exact cum este a ei la suspensie. Urmand sa investesc ceva bani in acest sens as vrea sa ma asigur ca nu o fac degeaba si de aceea solicit ajutorul vostru. Si iata intrebarile:

1. care este diferenta la arcuri (duritate/lungime) intre varianta hatch si break.

2. exista diferenta intre tipul de amortizoare destinat masinilor cu pdg din fabrica sau diferentieri hatch/break

3. este cineva care a a avut sachs super toturing si a trecut la advantage (sau invers) pentru a oferi un feedback. ideea e sa fi avut si supertouringul de noi nu sa faca comparatia intre supertouring distruse si advantage noi :)

4. ce presupune un amortizor hd fata de unul normal? (e mai rigid sau are cursa mai mica)? Eventual daca stie cinvea cum poate fi recunoscut ca sa nu mi se vanda gogosi la magazin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!