Jump to content

Aditiv in ulei la PD


TM56LAU
 Share

Postare recomandată

Dupa ce am luat masina am mers cam 2000 Km si am facut schimbul de ulei. Am pus D.L. pentru ca si la auto anterior( cielo) am facut acest tratament si a mers foarte bine. Sincer iti dau dreptate dar tu ce zici oare strica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristianionut

    5

  • maximus1304

    4

  • I_am_Stealth

    3

  • gokey

    3

  • Administrator

@ maximus1304

Uneori da , strica . De coroziune chimica ai auzit ? Uneori asta se livreaza la pachet cu tratamentul/aditivul ca " efect secundar" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si aditivi din uleiuri corodeaza. Oare la dura lube mai mult decat cei din uleiuri? Destui mecanici auto spun ca din contra motoarele tratate cu D.L. au o uzura mai mica la destul de multi KM. Ai auzit de masini stricate de D.L.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

:D Cred ca n-ai inteles : eu mi-am expus parerea si-atat ! Vrei sa pui sau nu , asta e optiunea ta !

http://www.carbibles.com/additives.html

PS : Nu uita ca in USA au pierdut un proces pe tema asta . Asa ca ... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca m-am tampit... stiti cum e asta cu aditivii astia? precum aia cu "penis enlargement", faza e ca pe asta cu aditivii am incercat-o deja, urmeaza sa o incerc si pe cealalta si va transmit rezultatul(glumesc desigur :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cititi prospectul de pe castrol magnatec si apoi cel de la DL sau metabond si vedeti ca fac cam acelasi lucru, dar eu am mai mare incredere in castrol...so de ce sa ma complic daca motorul nu are nimic merge bine si nu papa ulei???

nu are rost sa te scarpini daca nu te mananca :angry: :D :D :D ...parerea mea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca majoritatea celor care folosesc aditivi de carburanti sau tratamente de motor nu o fac pentru ca ii mananca acum, ci ca sa nu-i manance mai tarziu. Ideea este de a proteja motorul si de a evita problemele ce apar in timp din cauza uzurii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Atasez cateva pagini din cartea "Carburanti, lubrefianti si materiale auto speciale" scrisa de Marian Gheorghisor in care producatorii auto nu contesta faptul ca aceste tratamente de motor pot avea si efecte benefice asupra motorului.

Cu caracter orientativ sunt prezentate si cateva informatii cu privire la produsele de tratare oferite pe piata romaneasca de lubrefianti. In special Dura Lube si Metabond.

Va las pe voi sa hotarati prin comparatie care din cele doua produse este mai bun. :rolleyes:

Succes. :Driver:

PS: scuze de calitatea pozelor

post-7745-1171969194_thumb.jpg

post-7745-1171969204_thumb.jpg

post-7745-1171969258_thumb.jpg

post-7745-1171969275_thumb.jpg

post-7745-1171969283_thumb.jpg

post-7745-1171969290_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pareri pro si contra.

De ce totusi mari fabricati de uleiuri nu au introdus in reteta uleiurilor formule precum Dura Lube sau 2+2.

Din cite stiu eu doar citeva firme au introdus tratamentul cu teflon respectiv Liqui Moli. Totusi nu vreau sa fiu rautacios dar aditivi din piine care e rostul lor si care este rezultatul.

Exista uleiuri speciale pentru motoare uzate cu un rulaj mare de kilometri.

Acum haideti sa inncercam sa ne imaginam cam ce ar trebui sa faca un aditiv minune la un motor uzat adica sa umple jocurile din angrenaje.Dar intrebarea este de unde stiu eu ca actioneaza el unde trebuie?

PM:Tata are o dacie din 76 care pina in 94 nu a umblat la motor, iar la cutie niciodata.Ce credeti ca ulei sau aditiv minune folosea? Evident ulei romanesc dar jmecheria era ca era periodic shimbat, la timp.Atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiurile full sintetice au in compozitia lor destui aditivi de ultima generatie.parerea mea ca daca folositi astfel de uleiuri nu e nevoie de DL sau S50.daca-mi aduc eu aminte bine aceste produse sunt pt motoare cu nr mare de km si care folosesc uleiuri minerale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Se face mereu confuzie intre aditivii de ulei si tratamentele de motor. Aditivii sunt aditivi(pt uleiuri) si tratamentele de motor sunt pentru tratarea suprafetelor metalice supuse frecarii(a se citi primul paragraf din poza 1 sau 5)

- Tratamentul pt motor nu schimba cu nimic proprietatile uleiului ci se foloseste de acesta pt a ajunge pe suprafetele supuse frecarii si pt a-si face treaba pt care a fost fabricat.

- Si eu am fost nehotarat in alegea produsului pt tratamentul de motor. Dura Lube sau Metabond? (Oricum parerile sunt impartite) Dupa lecturarea cartii hotararea mea era luata(a se compara proprietatile Dura Lube-ului si Metabondului). Metabond cu siguranta(il folosesc si in ziua de azi)

- Tratamentele de motor sunt pt toate tipurile de motor indiferent de nr de km si tipul de ulei folosit.

- Multa bafta si voua in alegera produsului.

Modificat de SAMSON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzati ca intru si eu in discutie. Nu ma pricep la chimie si astept ca un cunoscator sa ma/ne lamureasca. Vin si intreb: cat timp ramane(tratamentul) depus pe suprafetele aflate in miscare/frecare pastrandu-si proprietatile? Sunt garantate pe viata? Chiar sa nu aiba efect (negativ) pe termen lung?

Chiar asa, pe aceste produse nu exista un termen de valabilitate? :( Daca nu au durata de viata nelimitata, ca timp si nu nr. de km (cicluri de frecare), nu duc in final la o uzura mai mare a motorului?

Un lucru cert este ca, nu ajuta cu nimic in cazul motoarelor uzate.

Poate exista exemple de motoare tratate care au rezistat mult mai bine in urma acestor tratamente?! :) In aceleasi conditii de exploatare. Aceste exemple (daca exista) sa NU vina din partea producatorilor acestor "tratamente" ca reclama/promovare a produsului. Faptul ca unii folosesc aceste tratamente si dupa cateva zeci de mii de km spun ca sunt foarte multumiti de "alegerea" facuta, nu reprezinta un argument pro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raman la parerea ca daca se foloseste un ulei corespunzator(recomandat de producator),schimbat la timp,filtre schimbate la timp nu este nevoie de tratament(doar preventiv).sunt destule cazuri cand aceste produse nu au avut efectul scontat sau chiar mai rau motoare blocate.fiecare e liber sa faca cum crede!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mare singurul avantaj pe care il ofera aditivii pot fi: frecare mai mica, putere mai mare si implicit consum mai mic de combustibil. Au fost procese peste procese legate de compania DUPONT care a patentat teflonul ca brand. Ei au incercat sa spuna ca NU SE RECOMANDA folosirea lor in motoarele cu ARDERE INTERNA insa a fost prea tarziu ca deja erau folosite de multi care le introduceau in aditivi si carora le vindeau chiar ei! S-au facut o gramada de manevre compania refuzand sa le mai vanda teflon acestora. L-au luat baietii de altundeva, insa era mai mare! Au inceput sa blocheze filtrele de ulei cu el, etc etc etc....Pana la urma s-a ajuns unde suntem in situatia acutala unde daca nu poti fi DOVEDIT vinovat, atunci esti nevinovat. Asa ca Dupont au putut doar sa faca afirmatia celebra: "nu cunoastem nici un beneficiu in a folosi teflonul in motoarele cu ardere interna!" Si cam acolo a ramas!

Alt produs care se baga e unul pe baza de zinc. Ala e bun, insa EXISTA oricum in uleiul normal. Multi au aparut cu reclame ca "noua formula" ca particulele sunt mai mici, ca se foloseste zinc, ca etc etc. Realitatea e ca NICI UNUL dintre cei care vand produsele nu spun ce vand! Se stie un ingredient principal, teflon, ceramica, zinc, etc si restul nu sunt divulgate!!

Realitatea e ca TOATE PRODUSELE PE CARE SCRIE A SE AGITA INAINTE DE FOLOSIRE sunt de mare ****, pentru ca fix acelasi lucru se intampla si in motoarele voastre!!! Se depune teflonul(sau alte particule SOLIDE) pe fund si infunda ce poate!

Zincul in cantitate mare poate distruge catalizatoarele si supapele. Pentru motoarele de curse, acolo e cu totul altceva.

Daca NU VA INTERESEAZA numarul de KM, atunci puteti baga ce aditivi vreti voi in ulei care reduce frecarea! Insa daca va intereseaza, iarasi puteti baga, insa VA EXPUNETI unui risk inutil! Am spus va expuneti pentru ca nu in mod cert veti constata o diferenta. Poate diferenta va fi mai mica si nedetectabila. Dar POATE NU!

Hai sa fim seriosi, majoritatea argumenteleor sunt foarte subiective legate de "cum ar fi fost daca nu as fi bagat aditiv", etc.

Cineva zicea ca unele produse trateaza suprafetele, altele nu = >asa e! candva se foloseau uleiuri cu aditivi detergenti TOCMAI ca sa CURETE acele suprafete de depuneri! Acele substante sunt SOLIDE si deci modifica tolerantele. Pot provoca in mod cert uzura prematura. Nimeni nu stie clar unde e realitatea, insa unele fapte si experimente au fost facute.

Inca ceva ce e cert, 99.99% e pur marketing absolut fara nici un suport tehnic real legat de acesti aditivi!

Personal, am vrut sa folosesc asa ceva insa dupa ce am citit o gramada legat de aceste aspecte am hotarat ca nu e cazul.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am folosit DL pe un cielo din 95, anul trecut. In aproape 1 an de rulaj cu el, nu am ''patit'' nimic.. si in afara de o mica atenuare a zgomotului pe care il facea axa cu came/supape, cred ca totul a fost placebo. Oricum, (semi)multumit de efect.. Mi-a parut rau dupa bani. Si mi-a parut si mai rau cind am ramas fara respectiva masina. :) In passatul pe care il am acum, in mod sigur nu o sa bag asa ceva.. nici DL, nic S50.. merge prea frumos motorul ca sa imi bat cuie in talpa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este nici o diferenta intre aditiv ulei si tratament motor. la noi se traduce prin "tratament motor", aceleasi produse care sunt in engleza sub numele de "aditives". la un motor cu uzura ce poate sa-i faca un tratament ? sa-i prelungeasca agonia proprietarului nu? iar daca motorul are service-ul facut la timp cu un ulei bun (eu recomand castrol), filtre schimbate la timp, nu mai trebuie niciun duralube, prolong sau altceva. mai pun odata linkul http://www.carbibles.com/additives.html , castrol baga bani in tehnologie, iar prolong baga bani in marketing si in procese.

sa faca cineva testul ala cu motorul care merge fara ulei, sau ala cand stropesc aia cu furtunu axa cu came, atunci intr-adevar zic si eu merita(desi fac pariu ca bubuie motoru').

iar chestia cu: "am pus duralube si parca merge mai bine" este doar creierul care transmite un semnal ca sa nu va para rau dupa banii dati aiurea. :vaidecapulmeu:

realitatea este ca uneori poate dauna motoarelor de generatie mai noua, dar nu este regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa faca cineva testul ala cu motorul care merge fara ulei, sau ala cand stropesc aia cu furtunu axa cu came, atunci intr-adevar zic si eu merita(desi fac pariu ca bubuie motoru').

La ce test te referi? La cine te referi? La firmele de aditivi? Testele astea de obicei sunt facute de catre firmele de aditivi de multe ori, tocmai pt reclama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu faceti ca mine

Am bagat de curind aditiv de ulei in motor si surpriza:daca inante sa bag aditivul la rece se avuzeau tacheti la diesel citeva minute de la pornire acum se aud fix 20 minute si intesitatea sunetului este mai mare.Am luat cutia care din intimplare nu am aruncat-o si am bagat-o in congelator la -5 grade.Aditivul era un gel.Dupa citeva mii de kilometri s-a subtiat si evident a scazut in intensitate.Dar partea buna era ca la mers in trafic greu temperatura motorului a fost sensibil mai mica. :lol:

Concluzia nu folositi aditiv de ulei mai ales iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

stie cineva de ce duralube si altele se folosesc doar la motoare uzate?

Nu cumva schimba cotele metalelor?

Da,despre Xado sau Metabond stie cineva, ceva?Am auzit ca ar fi bune,da nu am curaj sa bag pentru ca nu am vazut nicaieri reclama la ele.

Tratamentele astea infunda sau colmateaza filtrele?Ce efecte negative mai au si daca e vreun produs care sa nu aiba nici un efect negativ.

Astept cat mai multe pareri.

post-11017-1174768102_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit cu duralube,produsul e un fake si reclama e mincinoasa,cauta in site ( cu search) si vei gasi informatii.Nu arunca banii aiurea.Si la masina ta,scrie ceva in cartea tehnica ca se pot pune aditivi in ulei? Ca la a mea scrie ca e interzis adaugarea de aditivi in ulei.

Modificat de marian_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai hagy daca dintr-un Logan ai putut face masina din poza atunci nu cred ca mai ai nevoie de sfaturi... si totusi unul: foloseste searchul INAINTE de a posta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarul este ca poti sa cauti in search cat vrei ca tot nu gasesti raspunsurile pe care le doresti despre un produs sau altul,toti producatorii de tratamente(apropo,sunt tratamente nu aditivi) o sa ti zica multe despre produsele pe care le comercializeaza,dar important e sa afli si de la altii ce parere au,daca au folosit sa zica ce au simtit,etc.

Si in legatura cu loganul meu si cu poza pot spune ca acea masina rosie nu e a mea insa imi place(din pacate e prea veche(din 1992).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu bagati nici un fel de porcarii d-astea in motoarele diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!