Jump to content

Cum se descurca in off-road? (Touareg 7L)


SeaDog
 Share

Postare recomandată

Zic ca cel mai bine ar fi sa incepem un nou topic pentru a putea face aceasta lista, dar sincer nu vreau sa il deschid eu pentru ca nu sunt posesor, ci doar participant in momentul de fata.

Recomand lista de genul:

1. Ion Ion - Touareg R5 (V6, V10) TDI, automat, model 200x, km xx, x persoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • VVV

    11

  • Diesel

    10

  • robertdinca

    9

  • msclemike

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt proaspat posesor de Touareg si as dori sa stiu daca se face o intalnire in aceasta toamna.Sunt interesat de schimb de impresii si informatii cu alti posesori de VW T.

Cu multumiri,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Am un Nissan Terrano 2 si un Touareg R5 si pe teren sunt inconfundabile. In ciuda faptului ca Touaregu are 20 de sisteme "sofisticate" in plus fata de Terrano, nu se compara. Terrano il ingroapa atat pe zapada cat si pe noroi. Pe Terrano am cauciucuri mixte, la fel si pe Touareg. Touaregul, ca si alte SUV-uri, sunt niste masini care iti ofera doar un confort mai placut si putine fite fata de un 4x4 adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost multumit de experienta off-road pe care am avut-o cu Touaregul ( intre timp l-am vandut ). Singurul lucru care m-a nemultumit a fost puterea prea mica a motorului de 2500 cc pentru o masina de 2,5 tone. Recomand minim V6 (daca nu V10) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa citirea manualului am 2 intrebari referitoare la condusul off road.

1) Ce semnifica mesajul "Please select shift level" (sau ceva de genul asta) atunci cand mut pe "low" sau blochez diferentialul?

2) Pot muta pe low cand cobor o panta accentuata acoperita cu zapada? E aceasata functie similara "hdc" de la bmw? Pana la ce viteza pot face asta?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

1) Mesajul "select shift level" (cutie tiptronic) se refera la faptul ca trebuie sa o scoti din drive si sa treci in dreapte pe + si - pt a schimba vitezele.

2) Sincer nu cred ca te ajuta foarte mult low cand cobori..parerea mea si poti merge pana undeva la 30km/h.

Asteptam si alte pareri :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc, astept si alte pareri

Probabil ca nu ai retinut bine cum anume era mesajul , cu siguranta cand o muti" pe low cere ca levierul sa fie mutat in N altfel nu se cupleaza low ul, la fel se intampla si la blocarea diferentialelor primesti aceelas mesaj move the selector in N

LA FEL TREBUIE TRECUT PRIN N SI CAND O SCOTI DIN LOW SAU VREI SA DEBLOCHEZI DIFERENTIALELE ,SPATE SAU MIJLOC ,ESTE F IMPORTANT ! ! !

asta e probata , nu e din burta " :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa citirea manualului am 2 intrebari referitoare la condusul off road.

1) Ce semnifica mesajul "Please select shift level" (sau ceva de genul asta) atunci cand mut pe "low" sau blochez diferentialul?

2) Pot muta pe low cand cobor o panta accentuata acoperita cu zapada? E aceasata functie similara "hdc" de la bmw? Pana la ce viteza pot face asta?

Multumesc

Asteptam si eu un raspuns de la un cunoscator.

Ce stiu eu, cand dai pe low range(treapta de viteza inferioara) trebuie sa selectezi de mai multe ori in D si in N pina cupleaza.

Aceasta treapta de viteaza face sa creasca cuplul si sa scada puterea motorului...practic se simte cum o accelerezi si abia pleaca de pe loc...nu este indicat sa mergi cu LOW cuplat pe asfalt sau cu viteze mari...risti sa rupi cardanul sau altceva.

Se foloseste doar in situatii de drumuri grele, noroi, zapada, remorcari si probabil altele.

Nu stiu cit ajuta la coborare , dar eu tind sa cred ca ajuta...pentru ca masina merge parca infranata pe low.

Iarna asta m-am bucurat din plin de acest low range si de diferentialul central.

Practic cind nu mai puteam sa ies din zapada foarte mare, cuplam low si aproape ca iesea fara nici un fel de efort.

Au fost cazuri in care nici diferentialul central blocat nu m-au scos din zapada....decit cu lopata si turatii multe...masina fiind suspendata practic in zapada, chiar daca are ea 2,5t...cu greu am iesit in 30 de min. de pe o alee de 60 de m care avea zapada cit roata masinii.Nu se vede mare lucru in poza, dar a fost in dimineata de dupa viscolul ala mare...a fost greu ca nu am avut cum sa fac manevre, zapada ma impingea in garduri si nu puteam sa o turez cum vroiam.

post-15613-1266506317_thumb.jpg

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam si eu un raspuns de la un cunoscator.

Ce stiu eu, cand dai pe low range(treapta de viteza inferioara) trebuie sa selectezi de mai multe ori in D si in N pina cupleaza.

Low range din cate stiu eu, e activarea reductorului (de turatii) iar selectarea Low se face doar in N.Cel putin eu asa am fost instruit Trebuie doar sa astepti cuplajul si apoi poti sa treci in D si sa mergi cu reductorul cuplat. Pe ecranul computerului de bord ti se indica modul Off-road.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam si eu un raspuns de la un cunoscator.

Ce stiu eu, cand dai pe low range(treapta de viteza inferioara) trebuie sa selectezi de mai multe ori in D si in N pina cupleaza.

Aceasta treapta de viteaza face sa creasca cuplul si sa scada puterea motorului...practic se simte cum o accelerezi si abia pleaca de pe loc...nu este indicat sa mergi cu LOW cuplat pe asfalt sau cu viteze mari...risti sa rupi cardanul sau altceva.

Se foloseste doar in situatii de drumuri grele, noroi, zapada, remorcari si probabil altele.

Nu stiu cit ajuta la coborare , dar eu tind sa cred ca ajuta...pentru ca masina merge parca infranata pe low.

Iarna asta m-am bucurat din plin de acest low range si de diferentialul central.

Practic cind nu mai puteam sa ies din zapada foarte mare, cuplam low si aproape ca iesea fara nici un fel de efort.

Au fost cazuri in care nici diferentialul central blocat nu m-au scos din zapada....decit cu lopata si turatii multe...masina fiind suspendata practic in zapada, chiar daca are ea 2,5t...cu greu am iesit in 30 de min. de pe o alee de 60 de m care avea zapada cit roata masinii.Nu se vede mare lucru in poza, dar a fost in dimineata de dupa viscolul ala mare...a fost greu ca nu am avut cum sa fac manevre, zapada ma impingea in garduri si nu puteam sa o turez cum vroiam.

salut ,

sincer , ai uitat sa scoti" ESP ul ? :Driver: am observat ca fara el e mult mai bine in zapada noroi etc. dar intradevar daca esti suspendat poti sa ai si 8X8.

apropos de mutarea repetata din D in N pana cupleaza , nu mi sa intamplat sa am nevoie de mai multe mutari , in carte scrie ca treb. sa astepti o sec . doua in N pana cupleaza si dupa D sau S . am cartea in germana , am mai auzit ca in cea in romana mai sunt unele greseli , neconcordante .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos si ESP, altfel nu puteam sa turez mult masina.....oircum cind turam tare se simtea cum avanseaza cite 1 cm....dar nu avea unde sa se duca, ca era numai zapada....asa ca dadeam inapoi si ii dadeam viteza cind mai ieseam de acolo.

Am sa incerc sa astept in N, e posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzionand, activarea butonului de low se face numai cand schimbatorul este in pozitia N, iar dupa aceea se selectează d.

E corect ce am retinut???? Totusi cu siguranta mesajul NU ERA sa selectez treapta N...

Evident, ESP trebuie sa fie anterior decuplat

Modificat de claudiu1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzionand, activarea butonului de low se face numai cand schimbatorul este in pozitia N, iar dupa aceea se selectează d.

E corect ce am retinut???? Totusi cu siguranta mesajul NU ERA sa selectez treapta N...

Evident, ESP trebuie sa fie anterior decuplat

NU , nu este nevoie sa fii in N cand cuplezi low ul , dar trebuie sa o duci prin N dupa care in D sau S ca altfel nu se cupleaza greul , in fond nu i nici o problema numai ca nu esti low ramane tot pe normal , poti fii si in P cand faci asta , implicit dupa ce cuplezi low si esti in parcare treci obligat prin N unde astepti una doua secunde , dar toate astea SUNT DESTUL DE EXPLICIT IN CARTEA MASINII SCRISE TOATE CELE SPUSE MAI SUS . ( mai incearca inca odata sa cuplezi low si vezi ce mesaj primesti atunci cand esti in D , fa o poza ca sigur spune sa l duci in N , bine asta depinde in ce limba scrie la tine :beer: ,iar pe langa mesajul asta ledurile de pe consola clipocesc de ti scot ochii , fa o poza sa te credem la mesaj ca prea scrii cu majuscule ca nu era mesajul ala )

PS : esp ul nu treb. neaparat inainte de ceva decuplat, il decuplezi sau il cuplezi oricand anume doresti si ai nevoie sa fie scos din uz.

...cu placere , numai bine !

Modificat de Marian w- audi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
cristian 1977

SALUT!Cum deblochez ESP-ul la touareg in afara de buton?imi taie puterea motorului cand urc pante si incepe sa patinaze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste butonul, de ce vrei sa deblochezi din alta parte?Eu nu am auzit de o alta varianta.

Banuiesc ca vorbesti de cazuri extreme, gheata, zapada, norori etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuaregilor :wub:

Zilele trecute am avut plăcerea de a conduce Touaregul unui prieten pe coclauri. Mi-a plăcut la nebunie.

Pun c

post-51555-1272096595_thumb.jpg

post-51555-1272096603_thumb.jpg

post-51555-1272096609_thumb.jpg

post-51555-1272096706_thumb.jpg

post-51555-1272096711_thumb.jpg

post-51555-1272096717_thumb.jpg

post-51555-1272096725_thumb.jpg

post-51555-1272096779_thumb.jpg

post-51555-1272096784_thumb.jpg

Modificat de Aron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost multumit de experienta off-road pe care am avut-o cu Touaregul ( intre timp l-am vandut ). Singurul lucru care m-a nemultumit a fost puterea prea mica a motorului de 2500 cc pentru o masina de 2,5 tone. Recomand minim V6 (daca nu V10) !

Adevarat ... si eu am r5 si motoru e mic ptr asa ceva ... dar ... suficient ptr cineva care nu alearga .... oricum consumul e maricel ptr motorul de 2500 ... recomand V6 minim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT!Cum deblochez ESP-ul la touareg in afara de buton?imi taie puterea motorului cand urc pante si incepe sa patinaze.

Poate ajuta despre ESP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cred ca clipul e cu incetinitorul altfel nu-mi explic cum V10-le isi ia zborul... Oricum, mai avea un pic si isi facea tzandari spoilerul fata...providentiala viteza.

Dictonul in off-road: " Ne deplasam, nu gonim". :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pai asta e clar din primele 3 secunde ca e cu incetinitorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Fac un mic off-topic dar nu chiar de tot :blink:. Am facut deja aproape 22.000km cu masina iar eu nu stiu cum se conduce corect o masina cu cutie automata, respectiv tiptronic. Totul a inceput acum 6 zile cand am resoftat-o iar cel cu care am mers intr-un mic drive-test mi-a spus: " calc-o frate si nu o lasa sub 2000 pana urca intr-a 4-a si a 5-a ca nu face bine turbinei si se depune calamina", cum conduc eu: accelerez usor si tin masina turata constant pe la 1500rpm unde deja ea incepe sa-mi schimbe in treapta superioara cand ajunge la o anumita viteza, iar o tin in 1500 iar schimba mai sus si tot asa, daca eu accelerez pana in 2000rpm deja e umpic de race-mode la ea si parca e prea sportiv condusul cu schimbarea la 2000rpm, deci pe scurt e bine sau nu cum conduc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu masina trebuie tinuta in zona de cuplu maxim ... acuma habar n-am de unde are v10 cuplu maxim, dar banuiesc ca mai jos de 2000 ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!