Jump to content

zgomot la motor dupa 1800 rpm


barbut
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Aseara cand ma intorceam spre casa, am observat ca atunci cand aceleram si turometru sarea de 1800 rmp se auzea un zgomot ciudat, ca un suierat de vant puternic care iti intra in masina. Am oprit frumos pe dreapta, am deschis capota la motor si am acelerat......acelasi zgomot peste 1800 rmp. La relanti nu se aude nimik,motoru merge frumos. Ca o precizare, acest suierat se aude pana sa intre turbosuflanta in actiune.

Daca cineva a mai patit asa ceva sau stie de unde provine acest zgomot va rog sa-mi dati un raspuns.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea, dar masina nu scade deloc in performante

trege la fel de bine, nu scoate fum.....

o sa merg cu ea luni la reprezentanta la VW sa vad ce are.

Modificat de barbut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce auzi tu este turbina in functionare... nu e defecta... asa e zgomotul pe care-l face.

Daca te duci la service, s-ar putea ca aia sa iti spuna ca are nu stiu ce si sa-ti ia banii degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa ai dreptate, dar nu facea asa cand am venit cu ia din Franta.

se auzea frumos turbina cand intra in functiune (acel suierat).

acum se aude si acel suierat, dar este acoperit de un zgomot de aer sub presiune care se aude exact unde e turbina.

repet, masina nu a scazut din performante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-a exemplul cu furtunul mie mi s-a taiat un furtun de vacum de pe langa electrovalva(cred k era aia) din cauza k am avut joc la plasticul ala care acopera motorul si a frecat pe furtun de la trepidatii, e undeva in dreapta sus, si la mine chiar imi dadea eroare la sistemul de noxe,iar mecanici mi-au spus k e egr-ul, nu te costa nimik sa verifici furtunele. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci in legatura cu ce mai intrebat despre problema mea,am o poza cu furtunul cu pricina si apropo si masina mea e tot din franta adusa cred k din paris desi nu prea e o lauda k am auzit k aia le parcheaza cam aiurea din lipsa locurilor de parcare :D si nu stiu daca am mai specificat la mine nu mai mergea turbina(adik nu mergea in sensul k nu functiona la parametrii normali) dupa 3000 ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e in felul urmator: cand e motorul in sarcina (adica atunci cand apas aceleratia), intre 1500 si 2500 de ture se aude un fel de suierat/harait :frigbaitata: . Dupa 2500, tace! :offtopic: Tace si daca eliberez acceleratia, chiar daca sunt la 2400 de ture.Am turat fara sa fie masina in viteza, se aude si atunci insa cu o intensitate mai mica.

Stie cineva ce poate fi ?

Are vreo legatura cu EGR-ul ? Pentru ca am vazut ca e destul de murdar la exterior(de ulei)

Multam pentru orice raspuns !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se aude la fel, se poate sa nu fiu eu obisnuit cu sunetu de passat ca nu de mult l-am luat, poate sa imi dea si mie careva un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vreti sa va v erificati turbina facetiva un log si bagatil aici sa vedme ce zice :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi s-a intamplat.Furtun crapat.La tine s-ar putea sa fie doar sarit si ar fi bine sa fie asa pentru ca sunt foarte scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma ce a fost ca parca si la mine face, dar f usor doar daca asculti atnet se aude, aceleasi simptome , masina merge f bine nu da semne de defectiuni, eu cred ca de la vreo rola ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema a fost rezolvata.

era spart furtunul (gaura de cam 2 cm in diametru) in forma de S aflat in dreapta jos in sensul de mers, care face legatura intre teava care iese din radiatorul de intercooler si turbo. nu stiu cum a atins de o siguranta ascutita sau ceva de genul asta si s-a spart.

avetzi dreptate sunt foarte scumpe, cel mai ieftin l-am gasit la 100E. :)

dar l-am luat de la dezmembrari :D cu 100 RON aproape nou, iar acum merge brici.

Amintesc aceste simtome:

1. La inceput se auzea un suierat dupa 1800/rpm ca un fel de aer sub presiune.Acest zgomot era mai slab

2. In timp, zgomotul s-a amplificat (spartura devenise mai mare) si masina nu mai fugea(tragea) ca mai inainte.

Turbina isi facea treaba, doar ca se auzea acel suierat. Nu scotea fum sau alte simtome.

Sper ca nu am plictisit pe nimeni cu aceste detalii, doar ca eu ma speriasem la inceput cand unii, altii au spus ca este dusa turbina (paletii din interior).

Recomandare: Mergeti la cat mai multi mecanici, adunati cat mai multe pareri, in felul acesta vetzi descoperi adevarata problema si vetzi merge la fix.

La incheiere va doresc SARBOTORI FERICITE si LA MULTI ANI!!!!

Numai bine!!!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum daca ne zici si de la ce punct de dezmembrari ai luat furtunasul ar fi si mai bine ca am impresia ca si la mine e la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi l-a adus un tovaras de la arad. nu stiu ce parc de dezmembrari.

ps: io sunt din vl, dar in buc. sunt o gramada de parcuri de dezmembrari.

cauta pe net ca sigur ai sa gasesti.

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut. Am si eu o problema legata de un suierat care vine de la turbina cred eu pentru ca se aude si ceva metalic pe acolo. Am si o inregistrare daca va ajuta cu ceva:

M-ar interesa cat de grav e si daca singura solutie e inlocuirea turbinei. Deocamdata ea trage la fel ca si inainte de a aparea sunetul (acum 4 luni) dar nu pot sa o las asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai consum mare de ulei nu ai de ce sa-ti faci probleme, pote sa mearga asa mult si bine, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea e indicat sa nu faci nimic. Eu am desfacut o astfel de turbina crezand ca trebuie doar curatata. Surpriza a fost mare cand am constatat ca paletii deja frecau in capac. Cu toate astea nu consuma ulei deloc.

Ar trebui sa ajungi la axul turbinei sa vezi ce joc are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina din filmulet e pe duca. Poate sa te mai tine 1000km sau 30.000km. Asta depinde, eu unul recomand sa treci pe la un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!