Jump to content

Zgomot accentuat de injectie la accelerare


Drag0s_TDI
 Share

Postare recomandată

imi cer scuze ca va deranjez cu intrebari (poate stupide pentru cei deja versati ).... dar cine poate sa ma ajute cu informatii cat sa imi fac o idee ii multumesc anticipat.

Acum sa va descriu ce se intampla: ..din cand in cand la accelerare se modofica zgomotul normal al injectoarelor (sau popmpa de inj.) si se transforma intr-un zgomot infernal (zici ca este injectia de pe un tractor UTB sau ARO super obosit... si sa nu uit regimul de functionare pare normal , numai zgomotul este foarte puternic si ascutit), iar la reluarea acceleratiei din a 2-3 pedala acesta dispare si intra in regim normal atat de zgomot cat si de functionare; SI SA NU UIT AM VAZUT MARTORUL DE LA BUJIILE INCANDESCENTE PALAPIND IN MERS IN ZIUA CU PRICINA (DAR NU IN TIMP COMPORTARII MOTORULUI ASA CUM AM DESCRIS MAI SUS)!=> are cineva o o interpretare pentru palpaire martor bujii indcandescente?

....problema ca eu sunt nou sofer pe o masina cu motor diesel (cca 1an) si chiar nu am nci o idee ce poate duce la modificarea zomotului injectiei (la poma de inj. respectivinjectoarelor si sunt 99% sigur ca de acolo provine zgomotul pentru ca isi pastreaza cadenta numi zgomotul devine ascutit si foarte puternic).

La masina s-au schimbat curea distrib, intinzatoare, role, curea accesorii, si reglat de un meserias pompa de injectie (inainte motorul "galopa" avand consumul de 1,18 in loc de 3,... nu mai stiu cat) si s-a facut prin testare si citire cu VAG_Com... dar astea s-au facut cu 20.000km in urma!, masina a mers binisor pana acum 2 saptamni.

VW GOLF III TDI 90Cp motor 1Z

Sorry pentru ca am pus atatea intrebari ..... e cam stufoasa problema mea! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intalnit problema acesta la masina unui prieten de-al meu.Becul de la bujie palpaind in mers semnifica faptul ca unul dintre injectoare este inafara parametrilor de functionare.Singurii care te pot salva sunt cei de la reprezentanta!!!

Spun asta deoarece noi (eu si prietenul meu), am umblat la cele mai performante teste din cluj, inclusiv la standuri profesionale de probe pentru injectoare si pompe de injectie, iar rezultatul a fost de genu: "totul este in regula, nu-mi explic de ce nu merge!!"

Am fost la reprezentanta si in urma testului ni s-a spus ca injectorul nr 1 este defect. Am luat un injector nou de dincolo (licitatie pe net) am mers la reprezentanta, l-au montat, au introdus codurile de recunoastere pe computerul de bord si de atunci totul e OK.

Daca raspunsul acesta te ajuta, mie mi-a facut placere sa ti-l ofer.

Eventual te mai astept cu intrebari suplimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci!! ...bn77sas , da s-ar putea sa ai si tu dreptate.

Dar astazi am fost la un tester si niste oameni care zice lumea ca sunt proiceputzi; s-a folosit la diagnosicare aparat de comanda VW EDC/MSA 12 ia rin memoria de erori era stocat:

0226 Reglare inceput de pulverizare

Diferenta de reglare.

tin sa spun ca acolo i-am dat si talpa pana la fund si nimic ...totul era ok! Raspunsul celor de la service este, cum ca s-r fi dereglat pompa de injectie si nu se poate recalibra cu ajutorul senzoruli electronic....solutia este sa o dau jos si sa o dau la reprezentata pentru a o desface, curata si remedia! (oare????)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din punct de vedere al manifestarilor vorbim de acelasi lucru.Nu cred ca pompa sa se deregleze si sa-si revina asa de la un minut la altul.Parerea mea este sa le spui mecanicilor ca accepti varianta lor cu conditia ca daca se mai repeta sau persista problema sa nu platesti nimic!Adica trebuie sa vezi daca accepta sau isi dau cu parerea vis-a-vis de defectul tau.daca sunt siguri ca acela este defectul vor accepta, daca se trag inapoi inseamna ca trebuie sa te adresezi la altcineva.E usor sa spui multe pe banii altcuiva, stiu asta.

Am trait experienta impreuna cu prietenul meu umbland de la un mecanic la altul, alesi pe spranceana, timp de 3 zile, si cand zic trei zile ma refer la trei zile pline de la 7 dimineata pana la 8-9 seara cand se saturau de masina si se scapau de noi pe motiv ca inchid!!La reprezentanta si-au dat seama de defec in 3 minute si am platit 700.000.vreau sa-ti spun ca uneori este o suma modica vis-a-vis de ce defecte poate sa-ti faca un tampit care se baga unde nu-i fierbe oala fara sa aiba habar de ce trebuie facut.

Bafta mare in continuare si tinene la curent1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi motorul a mers bine aproape toata ziua ...iar pe la ora 20.30 in timp ce eram in trafic a inceput sa palpaie iarasi senzorul de la bujiile incandescente( chestia este ca motorul mergea rotund); In memoria de defecte am gasit :

02E5 Comutator frana/siguranta frana- semnal neplauzibil

chestia tare este ca "martorul clipea in continuare in timp ce motorul mergea rotund" si s-a stins la apasarea usoara a franei de serviciu!

..... mai Oameni buni simt ca cedez nervos! am tot felul de semnalizari la masina si pe langa asta ... (in tara asta de KKT)...ieri in timp ce ii raspundeam lui BN77 SAS si mi-a iesit la diagonoza venisera hotii si incercau sa imi fure bandoul de la masina.....

...m-am scarbit de tot de viata asta... nu stii cum sa faci sa ai parte de de o viata linisita!..voi stiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martorul de la bujii palpaie si atunci cand unul dintre becurile de la frana nu functioneaza . Asta s-a mai discutaat pe forum , oricum verifica sigurantele becuriloe de frana , desfa plasticul din porbagaj si vezi sa nu fie oxidate filamentele becurilor pt k este posibil sa nu faca contatc perfect si sa nu functioneze de fiecare data si mai mult k sigur ai rezolvat problema .

Stiu k pare ciudat si la prima vedere pare sa nu aibe nici o legatura insa credema k are . Macar scoate becurile si pune_le dinou si ai sa vezi k ai rez problema asta daca nu cumva chiar este o problema reala la partea de injectie/bujii .

Oricum asta este UNA din interpretarile palpairii martorului de bujii

Sa ne tii la curent .

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci D@ny... dar eu mai aveam o problema cu "masa" pe mufa principala ce intra la stopul spate stanga si care imi lua o alimentare din alarma , iar cand puneam frana (asta in mers) se arpindeau pozitiile si incepea sa beepaie ca la mersul cu spatele.

..am curatat acum ceva timp ploturile de la mufa din spate si nu mi-a mai facut probleme alarma la apasarea franei. Ce sa iti zic?!?!..ca don doua rele o iau pe cea mai mica (deocamdata) si cred ca am sa las sa palapie martorul la bujii decat sa umblu la mufa principala din stop stg din nou!

o zi cat se poate de buna!

....mai la draq cu reprezentata VW si totzi electricenii lor destepti ....nu am sa spun ca nu stiu meserie , pentru ca stiu dar trebuie sa lucreze in dorul P....li si in bataie de joc.

D@ny ..tu stii ca sub pompa de motorina este un senzor ce citeste pozitia pinionului si care calibreaza avansul la injectie ....SURPRIZA...vine una buncata "electrician" asta in service VW si vede ca pe mufa de la senzor ii lipseste alimentarea pe firul de (+), si atunci ce face el......dezizoleaza firul fara alimentare si trage un alt fir de (+) dintr-o alta mufa, dar credetzi ca ei au auzit de "tile si tilarea firelor, mufe de conexiuni, papuci" si alte modalitazti de al lega firul fara al lipi ..NUUUU ...... ei ne dovedesc ca se poate lega asa unul de altul. Eu am gasit firele la inadituri oxidate , acum sunt cositorite in ambele capete ( si la mufa si la senzor)

cum spuneam SHIT HAPPENS...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!