Jump to content

mk 1 vs mk 2


mkid
 Share

mk 1 vs mk 2  

65 voturi

  1. 1. daca ati fi fata de imparat si duminica viitoare ati avea nunta, pe cine ati alege:

    • flacaul mk 1
      26
    • flacaul mk 2
      39


Postare recomandată

@mkid - Acum ca ai vazut parerile posesorilor, mai bine ne zici de ce buget ai dispune, pt. ca un MK2 ar fi aproape dublu la pret ca un MK1.

Iar daca ai bani de un 2 , dar tu vrei 1 atunci e simplu, dar daca e invers, atunci e mai nasol.

Chiar tu ai spus ca nu se comapara mere cu pere.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratzilor, sincer nu banu e problema in cazu de fata.

io oricum m-am decis sa abordez problema la modu "bani de acizitie masina + min 500 iepuroi pe langa". ceea ce ar insemna - din ce m-am documentat io - ~1300 + [...] (mk 1), respectiv ~2700 + [...] (mk 2). ca idee ori o sa ma bag la un mk 1 din 82-83, ori la un mk 2 TD post 90 (aciu m-ar tenta un syncro, da se cam nesimtesc preturile).

nu cred ca va fi o masina pe care sa o revand dupa ceva ani. eventual va ramane a mandrei daca io o sa ma dedic unor VAG-uri mai noi.

nu va fi masina de fite. nu ma intereseaza "blink-blink / nigga-nigga". mai degraba cred ca o sa o duc undeva spre off-road. in orice caz, voi baga bani intai in partea mecanica/functionala si abia dupa ce o sa fiu eu multumit cum merge o sa ma apuc sa investesc in estetic.

Modificat de mkid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am GOLF Mk1 TD si este o masina deosebita, masina fiind din 83 nu am probleme cu rugina mai mari decit la un Mk2 din 88. Masina fuge de rupe si cu adevarat nu simt lipsa decit a ACului. Servo nu am nevoie la o masina de 800Kg.

Singura mare problema la Mk1 este faptul ca este greu de oprit :P Adica la aproape 100CP/T este destul de greu sa opresti aceasta masina.

Daca ai 2000E in buzunar iti recomand un Mk1. Oricum si Mk2 se strica, totusi sunt masini de 20 ani .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan G, eu zic sa-ti verifici franele. crede-ma ca nu sunt motive ca o masina de 800kg cum chiar tu ai spus, sa nu se opreasca. ai spus-o de parca ar fi un defect de fabrica...

schimba discuri, placute, pune lichid nou (atentie la model), fa aerisirea sistemului si vezi dupa aia cum se comporta. daca in continuare sunt probleme, sapi si mai mult: schimbi pompa de frana, etrierii etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt cei care au avut ocazia sa le calareasca pe amandoua: cam care e diferenta la capitolul spatiu interior?

adik, k idee, io am 1,85 si 110k... cat de bine ma strecor intr-un mk1? de asemenea, in spate..... te tzine sa faci un drum de peste 300km fara sa li se anchilozeze alora picioarele?

Modificat de mkid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dane nu aveam mai Matador ci Montana :)

@Smith nu am nici o problema la sistemul de franare, am discuri Pagid noi si placute Brembo .Problema este ca acum am un motor 1.6 TD mult mai puternic decit cel de 1.1 pe care il avea masina la origine. Am schimbat si lichidul de frana si e mai bine dar tot e mai puternica acceleratia decit franarea :) .Oricum eu compar cu celalalt Golf (adica IV) si poate de aceea sunt asa suparat pe franele de Golf 1.....adica sunt subiectiv :D

Modificat de Bogdan_G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci tu ai schimbat motorul cu unul mai puternic si dai vina pe sistemul de franare care a ramas acelasi... no comment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu exista mk 1 nu exista nimic ....Am ales Golf 1 ca o solutie ieftina dar sa dovedit sa ma atraga foarte mult...e super simplu si super ieftin , reprezista ideologia germana din ani 80 .

Imi place foarte mult masina .

Modificat de feghea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mk1 GTI Pirelli cu motorul de 1.8 e legenda........pentru cunoscatori nu se compara cu nimic.... B)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aloo, MK1 GTI a avut exact 1600cc, asa ca de la cunoscator la cunoscator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MK2 pare mai rafinat decat MK1 (poate la exterior diferentele sunt mai subtile dar la interior chiar striga la tine).

La partea mecanica nu ma pricep dar chiar imi place tablaria rezistenta la coroziune de pe MK2 :frigbaitata:

Amandoua masinute ideale de tinerete/studentie (excursii, liniute-nebunii), acum, cand ne permitem litrii de ulei/combustibil in plus preferam sa ne dam intr-un MB 500 Sel :Driver:

Modificat de Golfer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aloo, MK1 GTI a avut exact 1600cc, asa ca ...

wappi ai dreptate pana in 1982... cand GTI-ul a primit motorul de 1.8 cu 2 cai in plus si mai mult cuplu... :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MK2 pare mai rafinat decat MK1 (poate la exterior diferentele sunt mai subtile dar la interior chiar striga la tine).

La partea mecanica nu ma pricep dar chiar imi place tablaria rezistenta la coroziune de pe MK2 :frigbaitata:

Amandoua masinute ideale de tinerete/studentie (excursii, liniute-nebunii), acum, cand ne permitem litrii de ulei/combustibil in plus preferam sa ne dam intr-un MB 500 Sel :Driver:

Nu-i asa rezistenta sa stii. Nici ca la Dacie, dar nu-i nici o mare minune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i asa rezistenta sa stii. Nici ca la Dacie, dar nu-i nici o mare minune...

Te-as contrazice putin...Golf-ul ce l-am avut inainte, an '85 nu a fost izolat si revopsit timp de 21 de ani!!!! si eu zic ca arata f bine, de-abia acum incepeau sa apara cativa mici dinozauri si doar pe unde altii si-au lasat urme de cheie si alte prostii. Ca o remarca, VW a modificat radical sistemul anticoroziv de la Mk1 la Mk2, insa au facut putin rabat de la a mai investi in asa ceva pana la sfarsitul productiei Mk2, chiar din contra. Nu stiu din ce motiv insa voseaua rezista mai bine pe mai batranele Mk2 decat pe cele mai tinerele...asta si din discutiile avute cu mecanicii mei ( @jmf...stii despre cine vb si nu zic prostii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 1.85 si 95kg iar in fatza atat la volan cat si in dreapta stau foarte bine in mk1 dar am intzeles ca in spate dupa exact 300 de km pt o persoana de ac greutate cu mine este kiar neplacut....dar acum asta e....750kg iti faci treaba cu ea...de cate ori mergi cu 3 persoane de 90 de kg in spate pe o dist de 300 de km??????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wappi ai dreptate pana in 1982... cand GTI-ul a primit motorul de 1.8 cu 2 cai in plus si mai mult cuplu... :Driver:

:D

post-916-1166674526_thumb.jpg

Modificat de homeboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aii cat e de frumos :vaidecapulmeu:, nu are nimeni de vanzare asa ceva ? dar in stare cat de cat buna :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista unul in timisoara,verde bradutz,dar i 4 usi,o varianta superrara......dar nu cred ca mai are motorul original...cind l-a vandut mosu-meu avea 300.000 la bord si merea ca ceasu'.......pot zice ca am facut misto de oameni cu masini pericol cu lada aia de suruburi :vaidecapulmeu:

Modificat de homeboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!