Jump to content

ulei pe esapament


ionutveleanu
 Share

Postare recomandată

salut

a mai patit cineva asa ceva??:)

vw passat tdi sa arunce stropi de ulei pe esapament.....

de unde ar putea sa vina scade nivelul in motor

va rog ajutor nu prea ma pricep.........

masina are 6 luni la mine

2003 120000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

a mai patit cineva asa ceva??:)

vw passat tdi sa arunce stropi de ulei pe esapament.....

de unde ar putea sa vina scade nivelul in motor

va rog ajutor nu prea ma pricep.........

masina are 6 luni la mine

2003 120000km

cu parere de rau iti potspune ca-ti trebuie turbina sa kir reparatieax 99%

scapa ulei pe langa ax spre patea de evacuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu parere de rau iti potspune ca-ti trebuie turbina sa kir reparatieax 99%

scapa ulei pe langa ax spre patea de evacuare

multumesc pentru raspuns

exista vreo posibilitate sa verific eu turbina?

ai idee cam cat costa ???..ca sunt cam stramtorat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te chinui sa o repari cu un kit de reparatie.

Ia o turbina noua de la o sursa de incredere la un pret bun.

Atentie mare si casca bine ochii la ce cumperi, sa nu ai surprize.

Drumul spre iad e pavat cu intentii bune.

Modificat de gicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cunosti vreo sursa de unde as putea sa cumpar turbina la un pret bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si pe forum aici cel putin 2 persoane care vand turbine noi, cauta in aria de vanzari.

Una dintre cele 2 persoane poate si sa-ti spuna cu siguranta daca turbina e stricata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si pe forum aici cel putin 2 persoane care vand turbine noi, cauta in aria de vanzari.

Una dintre cele 2 persoane poate si sa-ti spuna cu siguranta daca turbina e stricata...

iti dai seama ca daca scuipa ulei pe esapament insemna ca turbina arunca calumea ulei.pierdere destul de mare,ca daca pierdea doar o picatura ceva temperatura gazelor o ardea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

completez ulei cam 1l la 2000 km

si cand o apuca scoate fum alb probabil pana arde uleiul depus...undeva (parerea mea de nepriceput)

dupa care ii trece o vreme 1-2 zile

apoi iar mai scoate si tot asa....

dar unde se depune ??? in intercooler?daca il dau jos ar trebui sa gasesc ulei in el???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

completez ulei cam 1l la 2000 km

si cand o apuca scoate fum alb probabil pana arde uleiul depus...undeva (parerea mea de nepriceput)

dupa care ii trece o vreme 1-2 zile

apoi iar mai scoate si tot asa....

dar unde se depune ??? in intercooler?daca il dau jos ar trebui sa gasesc ulei in el???

deci dupa cum am mai scris mai sus parerea mea e ca la tine scapa mai mult spre partea turbinei de pe evacuare

si de aici se duce spre esapament

gazele de evacuare fiind la temperaturi f inalte il ade si il transforma un fumul ala alb;

la fel de bine poate scapa si pe pertea de admisie la fec cu efect de fum alb dar in cazul asta nu mai apuca sa scuipe uleiul ci il arde in motor

oricum raman la parera ca ai uzura mare la axul turbinei

scoate furtunul din fata ei pt inceput (ala de admisie) si vezi daca sunt urme de ulei acolo si cu ocazia asta clatina si cu degetul axul turbinei si vezi cam cum stau lucrurile;repet asta doar asa la prima vedere

in rest da jos turbina si vezi e se intampla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa sperii pe nimeni dar m-am lovit prea des de problema asta si nu e de joaca...in momentul in care turbina pierde ulei destul de mult acesta ajunge in intercooler si de acolo in admisie...de aici pana la un motor turat de arderea uleiului in mai mult decat 6000rot/min nu e decat un pas...si nu prea ai nici o solutie sa il opresti pt ca in mom in care se tureaza peste masura axul turbinei se rupe in doua si tot uleiul care e sub presiune pt ungerea turbo ajunge in admisie intretinand arderea (uleiul are putere calorica mai mare decat motorina).

poti scoate cheia din contact si motorul continua sa mearga pana consuma tot uleiul(daca rezista si nu crapa), SINGURA metoda de a opri motorul fiind in viteza 3 sau 4 cu frana calcata sa dati drumul la ambreiaj si sa sperati sa reziste....altfel o sa aveti pe langa un turbo distrus si un motor de reparat.

inca odata nu vreau sa sperii pe nimeni dar am vazut chestia asta de cateva ori deja si nu e de joaca...

Dan

Modificat de danubius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!