Jump to content

Tacheti Golf 3


TheMendacious
 Share

Postare recomandată

trebuie data jos cureaua si axa cu came.  pret pt piese nu stiu, dar manopera la mine pt. schimb simering axa came a fost 70 lei (cand s-a schimbat simeringul a fost data jos axa cu came si automat se puteau schimba si tachetii)

 

ps. uite aici preturi tacheti :   http://www.autokarma.ro/tachet+supapa/vw/golf-iii/1-9-d/1866/10102/10973/0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la service pt programare / au ascultat trei mesteri mari tacanitul si au zis ca e un arc rupt la valva si ca trebuie dat jos capacul la motor sa vada pt diagnostic final/ distributia verificata si e in regula /  sa vedem mirecuri surprizele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, am problema asta cu tachetii de când am luat maşina,acum 6 ani, fiind afon in domeniul auto,cand am achiziționat-o am fost cu ea la service sa schimb consumabilele si distribuția, după ce am luat-o de acolo am mers vreo mie de km si când am oprit-o seara era ok insa dimineața la pornire a doua zi si un diesel se auzea mai silențios, speriat m-am dus la alt mecanic care a zis ca am distribuția cu un dinte in fata si trebuie sa umble la ea, după ce am dat o tura cu ea se auzeau mai ok tachetii dar nu mai trăgea deloc, a dat-o la loc cum era si mi-a zis sa bag la fiecare schimb aditivi, dar de atunci si pana acum tot asa face, după ce se mai încălzește motorul nu se mai aud aproape deloc, merge normal, dar la pornire zici ca am diesel, crede-ti ca o schimbare a tachetilor va rezolva problema sau am si supape si alte alea strâmbe pe acolo? Menționez că motorul nu are nici o problema trage super bine, nu mănâncă ulei etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt șanse mari sa scapi de țăcăneala .

Este un aditiv special pt asa ceva și costa 25 ron. Eu îl am și l-am folosit cu succes !

Vad ca ești din Bz ,dacă ai drum prin Râmnic  te pot ajuta . :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta un mester adevarat:) nu mai lasa toti carpaci sa iti umble in motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei folosesti?? Inainte de a te apuca de lucruri mai costisitoare (stiu ca este destul de greu sa gasesti si mesterul potrivit), incearca sa schimbi marca de ulei. Si la mine era destul de strident zgomotul pana am trecut la Divinol (am vazut ca s-a discutat destul pe forum si despre Ravenol). Din punctul meu de vedere este mai usor sa incerci lucrul asta la urmatorul schimb de ulei, dar tu decizi... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut prima data Mobil 1 apoi am mers pe castrol magnatec, metabond speed si acum castrol gtx proffesional, o sa iau la următorul schimb si uleiul recomandat de tine si o sa vin pana la Râmnic când ajung in Bz, ca stau in Bucureşti să pun si aditivul ala, poate scap de stresul asta, va mulţumesc băieți

Modificat de 07-asd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si eu o intrebare am un tacanit la tacheti si ma gandesc sa ii schimb pe toti dar e posibil ca acest tacanit sa provina de la faptul ca ii bag ulei 5w 40? tinand cont ca este 1.9 tdi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare la toti.Am schimbat de vreo 2 saptamani tacheti(toti) si tot aproape  la fel suna?De ce oare?Mecanicu care i-a schimbat acum cand i am zis a spus ca se poate sa fie si axul cu came uzat,ii drept? Altcineva mi-a spus ca s-ar putea sa fie si din distributie sa nu fie la punct?.... :beer:

Modificat de sergiu90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La inlocuirea tachetilor trebuie si garnitura de capac noua?

Modificat de teleman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La  aproximativ 10  minute de la pornire, tachetii nu se mai aud. :D

Modificat de teleman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La inlocuirea unui tachet, ce ste recomandat inlocuirea acestuia cu unul nou, sau unul sh dar bun, avand o uzura aproximativa celor din motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am o problema la un motor 1.9 tdi cod afn.

la rece bate un tachet care bate si la cald.

dupa ce se încălzește bat toți tachetii.

menționez ca am încercat cu ulei castrol 5w40 apoi 10w40 . Am pus si aral 5w40 si mobil 5w40 si acum mobil 1 0w40 .

Nicio schimbare.

avansul la injectie e reglat inclusiv cu interfata cu tester si este in limite.

Va rog o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara presiunea la ulei. De obicei asta e problema. S-ar putea sa nu prea mai ai cuzinetii buni si sa nu mai ai presiune buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa indice vreo sonda de la ulei daca nu e presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ar trebui. Dar daca iti bat culbutorii la cald trebuie sa iti faci griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!