Jump to content

Tacheti Golf 3


TheMendacious
 Share

Postare recomandată

este sub forma de aditiv .se baga in motor si se lasa acolo pana la schimbul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca nu ar trebui sa scriu aici dar in aria POLO nu este dezbatut acest subiect,ma intereseaza la un Polo 6N,cod motor ADX, 1,3,cati tacheti are si daca sunt hidraulici ,pt ca am unul care bate destul de bine dupa ce trece ceva timp de cand fac schimbul de ulei.un mecanic ma sfatuise sa incerc sa ii schimb,probabil sa faca niste banuti si el de la mine ,dar eu totusi as incerca un aditiv special pentru asa ceva daca tot pomenise Gioni2006 ca exista.ma ajuta careva cu pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am cumparat si eu aditivul cu pricina. L`am adaugat peste ulei, rezultatul insa nu a fost cel asteptat. Inca mai bat tachetii pana la urma voi schimba tachetii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar ma gandeam sa il cumpar si eu. tu nu ai vazut nici o imbunatatire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doua situatii aici. Tachetii gripati (murdari infiundati) si tachetii defecti. Un coleg a scapat de zgomote doar cu solutie bagata. Altul a desfacut arborele si ia schimbat. Incercati cu aditiv si daca nu se simte nimic treceti la nivelul doi (desfacut schimbat).

In primavara cred ca ma bag si eu la o lucrare de genul asta.

Modificat de CVA G3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare colegii. Care ma ajuta si pe mine cu o problema de... tacheti cred :)) ....

chestia e ca au inceput sa sune urat, mai intai suna doar unul ca si cum suna rulmentii la biciclete... un tzacanit...

dupa vreo saptamana a inceput sa scartaie ceva pe acolo, in loc de tzacanitul ala... Tin sa precizez ca nici nu trage masina dupa fortele ei (140 CP)

E motor remapat 1.9TDI cod AFN ... aveti vreo idee? Mai poate fi si altceva in afara de tacheti, sau cel mai probabil sa fie aia?

Si totusi consuma vizibil mai mult masina decat inainte... De o vreme incoace nu reusesc sa ii scad consumu sub 9/10 L la 100km chiar daca ma duc foarte lejer si nu o fortzez si chiar daca nu e aglomeratie. Poate sa aiba vreo legatura una cu alta?

Modificat de vLdNgReA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica distributia (corectitudinea alinierii fuliilor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurire in legatura cu tachetii. :unsure:

La mine se aude un singur tachet , dar numai cand pornesc la rece, dupa ce motorul merge putin sunetul dispare.

Se poate remedia problema acum cat inca nu este asa de grav, si care ar fi ce-a mai buna solutie ?

Motoarele 1.6 74 kw cod AEK, au tot tacheti hidraulici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa se auzea si la mine,doar unul singur,pana a inceput intr-un an de zile sa bata mereu de ma si speriasem ce clantanea.asa se aude cand e motorul rece ,pentru ca nu mai retine uleiul in el dar dupa ce se amorseaza tace.deci poti sa-l mai lasi asa pana eventual starngi banuti sa ii schimbi pe toti.

cea mai buna solutie ar fi sa il schimbi,dar avand in vedere ca nu umbli in fiecare zi acolo treaba cea mai buna ar fi sa ii schimbi pe toti odata,dar atentie insa eu cand i-am cumparat erau aproape toti blocati chiar daca au fost pastrati in ulei.deci trebuie verificati/deblocati inainte de montare sa ca altfel o sa bata in nestire.dupa montaj se pune ulei nou si va urma o perioada pana cand tachetii se vor amorsa,ei vor scoate un sunet pana se vor incarca cu ulei dar unul cate unul in 30 de km va tacea.asa s-a intamplat la mine.

toate golfurile 3 au tacheti hidraulici,adica dupa ce se uzeaza acestia nu mai pot fi reglati sau reparati in vreun fel ci doar inlocuiti. bafta!

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eeeh am scapat doar cu 70 de lei la reparatie :P... Problema era de fapt motorul. Bine am intuit eu ca problema nu e de la tacheti dar mecanicii "buni" au tinut sus si tare ca tachetii sunt de vina. Sunetul venea de la pompa de injectie pentru ca ii era dereglat avansul care la randul lui s-a dereglat dupa ce am schimbat distributia un mecanic "f. bun" care nu a tras motorul la punct. A dat semn dupa cum era distributia veche si probabil nu a mai gasit semnul si a pus-o "dupa ochi" din lene sa mai dea jos capacul sa se uite la semnul original. M-am dus, am tras motorul la punct, automat s-a reglat si avansul pompei, si sunetul nu mai exista si motorul trage la capacitatile lui normale.

Misterul e consumul... A ramas aproape la fel, foarte putin a scazut... Care ar fi cele mai intalnite probleme la Golf 3 si Vento pentru consum ridicat? stiti careva?

Modificat de vLdNgReA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Traiasca aditivul care se duce direct in tacheti dar ocoleste alte gaurele.....succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut...am schimbat garnitura de chiulasa la un golf 3,motor 1.6 si cand am pornit motorul tacanea foarte tare.....am dat axa cu came jos si 4 tacheti erau blocati....i-am decarcat pe toti si tot nu si-a revenit...cam cat ar costa un tachet??..i-am desfacut si busonul pe unde se baga uleiul si arunca ulei(deci presiune de ulei are).....de ce nu se incarca tachetii? :exclaim:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre bucuria mea de ceva vreme nu mai suna acel tachet. S-a amorsat singur, cred ca doar a vrut sa ma sperie.

Modificat de Golf-3GT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salutare am si eu o problema imi bate un tachet, dar nu incontinu ce pot face?

Modificat de v@sy
Scrisul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand bate?ce inseamna 'nu incontinuu' ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica tacane putin se opreste pe urma iar incepe dimineata pana se ancalzeste motoru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai uleiul gros. Ce fel de ulei ai? Cand motorul este rece, uleiul este gros. Cand motorul se incalzeste uleiul se subtiaza. Ca untura in tigaie. Daca vascozitatea uleiului pe care il ai este mare atunci din cauza asta tzacane pana cand se incalzeste un pic. Nu te apuca sa umblii la tacheti sa ii dereglezi.

Eu acum vreo 2 luni cand erau -25 de grade am pornit-o si la fel mi-a facut. M-am speriat si m-am consultat cu diferiti cunoscatori si mi-au spus ca din cauza gerului uleiul s-a ingrosat si din cauza asta tzacane. Acum merge normal. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ulei special pentu motoare pe gpl si ma gandeam sa nu fii afectat vrun tachet am bagat un aditiv acum sa vad daca imi mai tacane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare prostie. Daca e pe gaz, e clar ca le trebuie un reglaj.

Si...as fi curios sa stiu ce "ulei special" ai!

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce marca am aruncat bidonu se pote sa fie si de la ulei? sa fie forte prost chiar daca e pentru motoare pe gpl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti :)

Am cumparat un gti 2.0 8v cod motor ADY. De cand am cumparat masina m-am apucat sa o pun la punct. Am schimbat cam toate consumabilele care se cereau schimbate. Am cautat-o de defecte evidente, am scanat-o, am rezolvat tot ce am putut. Problema e cam asa, de cand am cumparat masina motorul parca se balbaie cam in toata plaja de turatii. Nu e ceva grav, la ralanti se simte totusi cel mai rau. Masina merge bine per total, si trage tot la fel :huh: .

Ok, mai am de schimbat decat distributia. Cum stiu ca schimbatul sau descarcarea tachetilor se face dupa ce dai jos distributia si axul cu came, ma gandeam sa arunc o privire si la ei. Ce ziceti, poate asta sa fie o cauza? mentionez ca se aude parca un zgomot de tacheti. Mai am de asemenea un tacanit care parca vine undeva din zona clapetei de acceleratie sau a injectoarelor. Din ce-am inteles, daca distributia nu e pusa la punct, poate sa tacane pompa pentru ca nu functioneaza in parametri normali :study: .

Ceva idei? Sugestii?

Multumesc!

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea de 2.0 au de obicei probleme cu bobina de inductie si cu bateria. Eu am pus o baterie noua si am scapat de problema. Mie imi facea cum ai descris tu doar daca nu porneam 1 zi masina si isi revenea daca o lasam pornita 5 minute, o opream si o porneam peste o ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am motor 1.9 diesel simplu / a inceput sa tacane un tachet indiferent daca motorul e cald ori rece /ca a stiu ce ma asteapta pe la service.. stiu ca sunt hidraulici/ pt schimbarea lor trebuie data jos si distributia ? ceva preturi materiale si manopera ? mentionez ca distributia are creo 35ooo in 2 ani si 5 luni  iar acum 2 sapatamani am schimbat garnitura la capacul pompei de injectie / ulei castrol magnatec 10w 40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!