Jump to content

Tacheti Golf 3


TheMendacious
 Share

Postare recomandată

Se pot schimba doar tachetii fara axa cu came ? La mine motorul se aude ca un diesel si ma gandesc sa ii inlocuiesc dar nu stiu cam in ce ma bag ... are careva idee si cam cat costa ? :(

Inca o scurta intrebare , daca masina mea are 245.000 KM si nu scoate nici un pic de fum si nici nu papa ulei e posibil sa fi fost refacut sau e ceva normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, tacheti pot fi schimbat singuri . Ei se schimba , nu se mai pot regla fiind hidraulici . Pretul unuia variaza intre 400 - 900 depinde de producator ( la mag unde am intrebat eu puteam sa imi aleg "pretul" ) la care se mai adauga manopera .

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, tacheti pot fi schimbat singuri . Ei se schimba , nu se mai pot regla fiind hidraulici . Pretul unuia variaza intre 400 - 900 depinde de producator ( la mag unde am intrebat eu puteam sa imi aleg "pretul" ) la care se mai adauga manopera .

400-900 mii? cati sunt ? si manopera cam cat e si cam cat dureaza ?

(Sorry ca pun atatea intrebari dar chiar ma streseaza problema asta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gasesc si sub 300 mii (febi de exemplu). Si in cazul tau ar fi 16 bucati :(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul tachetilor hidraulici se inlocuiesc doar pastilele care vin in contact cu axa cu came.Vezi in manual distanele dintre tachet si axa pt admisie si evacuare, verifici cu lera si vezi exact jocul .Pt care nu se incadreaza in limite citesti pe spatele pastilei, faci diferenta si cumperi pasila corespunzatoare.Daca nu ma insel pasul e de 0,05 mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , intradevar sunt si 300.000 febi , depinde acum ce urmaresti . Oricum pt TheMendacious variata asta este cea mai ieftina avand in vedere k ii trebuie 16 ( asta insemnand 480 RON numai tacheti ) si mai este si mana de lucru .

DEspre variata lui paul_ral nu am auzit dar nici nu o contest , este f posibila insa pe la servicele pe unde am umblat pe aici in bucuresti mecanicii nu stau sa se complice prea mult si prefera sa ii schimbe cu totul . ( nici un mecanic si nici cei de la magazinele de piese pe unde am umblat sa ii cumpar nu au pomenit nimic de var asta )

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pastilele se inlocuiesc doar la tachetii mecanici. Cei hidraulici se inlocuiesc cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nemtii sunt baieti destepti.Odata cu uzura tachetului se uzeaza si axa.Compensarea se face schimband pastla tachetului respectiv.Garantat 100%.Eu am inlocuit cand am facut motorul la G1 diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tachetii hidraulici fac zgomot din cauza 'impuritatilor' din ulei care au intrat in ei.

Practic pentru remedierea defectiunilor mai simplu e sa desfaci tachetii si sa ii curetii in decarbosolv.

Am un post in care explic mai pe larg ce trebuie facut si am dat si un link de pe un forum din UK care prezinta un DIY cu operatiunea :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tachetii hidraulici fac zgomot din cauza 'impuritatilor' din ulei care au intrat in ei.

Practic pentru remedierea defectiunilor mai simplu e sa desfaci tachetii si sa ii curetii in decarbosolv.

Am un post in care explic mai pe larg ce trebuie facut si am dat si un link de pe un forum din UK care prezinta un DIY cu operatiunea :)

Maniacule tu ai facut singur operatiunea asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu treaba asta.

http://vwforum.ro/index.php?showto...72&hl=banii

Dar nu da neaparat rezultate. Depinde cat de vechi sunt tachetii, daca sunt foarte vechi se uzeaza supapa care tine uleiul in ei. Supapa e formata dintr-un arculet care impinge o biluta ce obtureaza un orificiu. Arculetul ala isi pierde proprietatile in timp si nu mai impinge bila calumea. La mine era foarte deformat si nu mai avea forma de arc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce vi se pare operatiunea asa de complicata :D

codres_ali scuze insa nu mai stiam de unde am linkul ala . :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Pastilele se inlocuiesc doar la tachetii mecanici. Cei hidraulici se inlocuiesc cu totul.

stii cumva cati tacheti are un golf 3 1.6 AEE 75 caluti?

si cam cat ajunge sa ii schimb pe toti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un motor AEE are 8=tacheti

Un tachet ar fi undeva la 35ron pe original

Dar pt ce sa-i schimbi ?dacă tacane sunt alte variante...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ne lasa asa in aer, spune-ne si variantele, ca mai suntem cativa cu motorul ala pe aici. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...daca intradevar se aude zgomotul de la tacheti ar merge un aditiv special pt. acestia.

Spun asta pt.ca e testat de mine la multe masini(am salvat multe buzunare)!

Voi incerca sa va dau detalii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...produsul minune pt tacheti este de la WYNNS si are ca si denumire -ADITIV TRATAMENT SPECIAL TACHETI HIDRAULICI-deci nu iti ramane decat sa cauti pe la magazinele de piese.Eu il am la vreo 21 ron si il recomand pt ca a dat rezultate!

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este bine de stiut. Multumim pentru informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...produsul minune pt tacheti este de la WYNNS si are ca si denumire -ADITIV TRATAMENT SPECIAL TACHETI HIDRAULICI-deci nu iti ramane decat sa cauti pe la magazinele de piese.Eu il am la vreo 21 ron si il recomand pt ca a dat rezultate!

Spor!

merci frumos. o sa incerc cu aditivul. va anunt cu rezultatele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar te rugam. Cred ca multi ar fi interesati sa scape de ceva cheltuieli suplimentare cu schimbatul tachetilor. Ar fi necesara totusi sa aflam si noi ce anume face acest aditiv : curata traseele de ungere sau creeazao peliculade etansare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Motorul meu AAM cati tacheti are si de care? :rolleyes:

Se aude dimineata, sau la rece, zgomotul tachetilor ... si vreau sa remediez problema.

Modificat de nightrayder
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Banuiesc, ca si motorul meu 1.4 Abd are tot 8 tacheti nu? Stie cineva vreun link in care pot gasi modalitatea de desfacere a pastilelor? si implicit curatarea lor? La motorul meu bate doar intr-o parte .. banuiesc ca nu trebuie schimbati toti sau ma rog curatati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..."pastilele" nu se scot si nu ai cum sa le cureti !Schimbati sau incearca cu aditivul recomandat !succes... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand respect si multumesc drumos pt promtitudine. Apoi cum se curata cu solutia aceasta? trebuie dat axul cu came jos?Sau pur si simlu trebuie aplicata solutia acolo. Atasez o poza poate imi poti spune unde trebuie aplicata solutia?

Imi cer scuze pt atatea intrebari dar nu am mai facut treaba asta pana acum si nu vreau sa fac prostii.

post-59646-0-71044200-1293401567_thumb.j

Modificat de EaglePk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!