Jump to content

Am cotizat 500 kLei la Porsche B.N. "degeaba" 109?


andREI
 Share

Postare recomandată

Azi am schimbat contactul electric. Fara succes. Masina face la fel.

Trebuie sa iau fiecare firisor la puricat (fiecare firisor relevant desigur) si sa ma rog la Dumnezeu sa fie un fir sau un contact si sa nu fie ECU.

A... am desfacut si ECU si m-am uitat prin el. Pare ok. Nici un contact imperfect, garnitura perfect etansa totul vizual perfect. Tineti-mi pumnii si daca va rog eu, dati-mi-ii (sper sa nu fie cazul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri cand ma jucam prin masina am dat jos partea de jos a bordului sa ma uit pe la cutia de relee. Am dat jos (nu deconectat complet) cutia de relee si am scos conectorul G1 pe care l-am sprayat bine si l-am frecat de mai multe ori de perechea lui ca sa curat eventualele oxidari. Bineinteles ca asta nu a rezolvat problema. Punand cheia in contact becul de la bujii statea la fel aprins. Mi-am amintit de ce a scris aici cineva de datul cu pumnul prin bord si i-am mai tras una. Becul s-a stins!

Asa ca am zis eu ce ar putea fi ca totusi cutia asta de relee nu e, ea atarnand in firele ei si nefiind direct conectata la caroserie. Uitandu-ma in jur vad o cutie neagra mica in stanga care ulterior am descoperit (banuiam deja) ca fiind alarma din fabrica.

Am miscat de o mufa a ei, s-a stins becu la bujii!!!

Am mai miscat de ea in alta directie s-a reaprins becu!

Buuuuuuun deci cred ca asta e problema si am sa ma ocup mai in detaliu de ea. Din pacate era seara (noapte) eram obosit si aveam examen a doua zi asa ca am lasat-o pentru mai incolo.

Am intrebat azi cat costa pentru orice eventualitate si cand am auzit ca costa 7.600.000 lei am zis ceva frumos (pe care nu repet) si am inchis telefonul.

Partea buna este ca asta are cleme de desfacere si atunci cred ca nu va fi o problema sa o desfac si sa vad ce contact belit are sau/si releu intern.

Sunt pe drumul cel bun (nu ziceti nimic de dacii ca ma supar)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat azi jos alarma din fabrica si am luat-o in casa. Am desfacut-o dar nu am gasit absolut nimic in neregula. Toate cele 4 relee interne par a fi in stare buna.

Dracia costa 7600 lei deci nu am de gand sa o inlocuiesc "asa din principiu".

In schimb uitandu-ma la mufa cea mica (cu 12 contacte) pe care o miscam si ba merge ba nu mergea am vazut 2 fire f. indoite si unul cu izolatia belita si trag concluzia ca probabil de acolo e problema. Am sa caut la Porsche contacte noi (din astea care se string pe fir si se baga in mufa (sunt modulare) Scurtez firele le dezizolez le bag in noile contacte le cositoresc pentru siguranta si le bag in mufa si vad cum mai e.

Va mai anunt cum merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Aceeasi problema si la mine.

Cand pun contactul,ramane aprins martorul pentru bujii.Dau la automat,dar fara rezultat.Motorul se invarte,dar nu porneste.Am sesizat ca acea electrovalva de pe pompa de injectie,nu scoate click-ul specific.

Motorul s-a comportat absolut normal.Am parcat masina,iar a doua zi dimineata nu a vrut sa mai porneasca.

Sa aiba vreo legatura cu faptul ca a plouat tare azi noapte?

Daca a mai trecut cineva prin asa ceva,si a gasit rezolvarea,il rog sa-mi spuna si mie.

Motorul este un 1.9 TDI 1Z.

Sunt disperat,am nevoie de masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi sa nu zici hop *NICIODATA* inainte sa fi rezolvat 100% o problema. Ieri inamicul mi-a dat o lovitura urata. Dupa cum spuneam mai devreme am pus niste fire de pe vechiul releu 109 si am facut conexiunea pe care o facea releul fortat (in paralel cu releul). Totul bun si frumos, nu a mai murit in mers vreo zi si ceva (mers mult). Spre seara a reusit sa moara chiar si cu aceasta conexiune facuta!!!

Am simtit ca mor de enervare, ciuda, etc. etc.

M-am uitat daca nu uitasem cumva nefacuta conexiunea. Aiurea. Era acolo.

Singurul lucru diferit din toata povestea este ca acum ledul de la bujii nu statea aprins tipic ci clipea non-stop. Cred ca s-ar putea sa fii stocat un cod de eroare si de aceea vreau sa il citesc cu o interfata in curand.

TOTUSI eczista o speranta pentru ca atunci cand (cf. dl. Mircea_P) am dat un palma (nu f. tare) in carcasa de sub volan - unde se afla ignition switch-ul (tot obiect al rechemarii de catre VAG) si-a revenit instant.

eu am patit aceasi chestie cu un golf...am schimbat 3 relee si tot degeaba...pana la urma am ajuns la concluzia ca alta era problema...ECU se alimenteaza direct prin contact si comanda acel releu sa dea curent la bujii, pompa injectie si altele...ecu acest lucru nu il facea....

masina avea chip pus de un taran (ca altfel nu pot sa ii spun acuma dupa ce stiu) si problema era de la soclurile pe care erau montate chipurile (ieftine si proaste) si de la chipurile care aveau alta valoare de raspuns...s-a inlocuit cu cele originale ale masinii si masina nu mai are nici un fel de problema de atunci...doar ca are iar 90 Cp.

deci atentie...nu e intodeauna ceea ce pare, adica releul 109.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am constatat ca nu am releul 109.

Am verificat toate releele,si sunt in regula.

I-am facut diagnoza,si a reesit ca firul care duce direct in electrovalva,este intrerupt.

Am luat un plus direct de la baterie,si am alimentat electrovalva.A pornit imediat,insa nu nu se infinge deloc,si nici turbina nu se aude.

Am urmarit firul care comanda aceasta electrovalva,pana in ECU.Am facut legatura directa de la firul care duce in ECU,si electrovalva.Nici un rezultat.

Cert este ca ECU nu alimenteaza cut off valve,desi firul nu este intrerupt.

Este si un releu pe undeva care comanda aceasta electrovalva?Eu nu am gasit.Nu stiu ce sa-i mai fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scurtez firele le dezizolez le bag in noile contacte le cositoresc pentru siguranta si le bag in mufa si vad cum mai e.

NU se cositoresc firele pe masini deoarece de la trepidatii se vor rupe in locul unde se termina partea cositorita. Pe masini firele care trebuie unite sunt stranse cu o clema metalica. E mai bine ca firele sa fie legate intre ele asa taraneste decat sa fie cositorite. Mai bine ar fi ca peste partea unde firele sunt legate intre ele sa sa aplica un varnish termocontractibil pentru rigidizare mecanica.

Daca te duci la Porsche si comanzi papuci spune-mi si mie ca vreau si eu diferite tipuri.

E greu sa urmaresc discutia in doua locuri, ar trebui un moderator sa uneasca cele 2 topic-uri, care trateaza aceeasi problema.

Ai masurat sa vezi daca intr-adevar ECU nu da tensiune pe acel pin? In ECU tb sa fie un tranzistor de putere sau un releu care sa comande aceasta valva.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al bundy ai raspuns la un mesaj din 2004 si unu din 2008 :) sper ca a fost pana acum la porsche si a rezolvat si masina si poate ne si spune exact ce era ca d3eja mai sunt si altii cu probleme , nu-i asa andrei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT:

Imi cer scuze ca am deschis alt topic,dar am considerat ca titlul acestuia de aici nu este tocmai relevant pt problema mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al bundy ai raspuns la un mesaj din 2004 si unu din 2008 :rolleyes: sper ca a fost pana acum la porsche si a rezolvat si masina si poate ne si spune exact ce era ca d3eja mai sunt si altii cu probleme , nu-i asa andrei?

Nu am fost atent la data topicului, am mai primit o atentionare pe aceasta tema, Scuze inca odata.

Iar pentru Romy continuam discutia pe celalalt topic, sa discutam aici doar de 109.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Andrei spune-ne te rog cum ai rezolvat problema cu martorul de bujii aprins, pt ca am si eu aceeasi problema si nu-i dau de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pffff... cineva mi-a zis ca a avut aceeasi problema si in disperare i-a dat un pumn in bord si si-a revenit. Disperat fiind si eu i-am dat un pumn in bord si, culmea, si-a revenit. Apoi am vazut pe unde dau cu pumnul si isi revine mai usor.

Am gasit ca la alarma de fabrica. Unul din relee era dus. L-am inlocuit cu celalalt (parca de goarna) si a mai mers 2 ani juma si iar a inceput sa faca figuri. Am schimbat apoi alarma care intre timp s-a ieftinit la 500 RON si merge si acu bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!