Jump to content

Probleme servo si directie


bubu82
 Share

Postare recomandată

Salutare toti forumistilor

Am primit si eu de la servici o Skoda Fabia 1,4 HTP pe benzina 65 de CP. cu 85 k la bord.Pana aici toate bune si frumoase,partea nasoala e ca am primit-o accidentata si cu o gramada de probleme.

1.Accidentata fata-avariata aripa stanga fata,far spart si spoiler fata.Acum este in service pt reparatii.Piesele le-al luat de la wolkspart destul de ieftine doar o parte din ele,am avut surpriza ca unele piese sa fie mai ieftine la dealerul de pe Pantelimon.De la service m-au sunat sa imi spuna ca e avariat si suportul de far lucru de care nu stiam si acum cautam piesa dar nimeni nu stie de unde o pot lua si nici macar cum arata

2.Din ce in ce mai des are urmatoarea problema se intareste volanul adica pierde sevo cand imi este lumea mai draga si ca sa fie si mai bine trage stanga rau de tot.De la service mi-au spus sa schimb bara stabilizatoare si bieletele antiruliu,momentan am schimbat decat bieletele fara bara stabilizatoare si un rulmentul stanga spate ca aveam senzatia ca pilotam un avion si nu ca sofez o masina la ce sunet scotea rulmentul care era in pragul mortii

3.Motoras vas spalator de inlocuit plus vasul de spalator spart,dureaza pe comanda o saptamana la delaerul din pantelimon si costa motorasul 140 ron si vasul 150 ron

4.Cred ca trebuie schimbata si distributia cu totul ca are 85 k si nimeni nu s-a ocupat pana acu mde ea.Aveti ideea cam cat ma costa piesele si de unde le pot lua mai ieftin?!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat....servici. In principiu se ocupa firma de masina nu utilizatorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. Servodirectia nu are treaba cu bieletele antiruliu si bara stabilizatorare. Probabil ca sunt duse, dar la directie ai alta problema. Intai de toate trebuie diagnoticat pe computer si analizate eventualele coduri de eroare

4. distributia e pe lantz. Oricum trebuie sa ne lamuresti ce motor ai (1.4HTP nu exista). Ai de ales dintre urmatoarele 1.2HTP-65CP / 1.4MPI-60/68CP / 1.4 16V 75CP. Doar 16V are distributia pe curea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza e ca mi-a dat si mi-a spus ca daca nu iti convine mergi cu RATB bineinteles deconteaza reparatia masinii dar sa ma ocup eu de ea.Lucrez in publicitate e destul de interesant jobul singurul incovenient e masina dar asta este...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 2001 nu exista motorul HTP, deci ne lamuresti si pe noi despre motor?

In caz ca se deconteaza - bara stabi si bieletele merita schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. Servodirectia nu are treaba cu bieletele antiruliu si bara stabilizatorare. Probabil ca sunt duse, dar la directie ai alta problema. Intai de toate trebuie diagnoticat pe computer si analizate eventualele coduri de eroare

4. distributia e pe lantz. Oricum trebuie sa ne lamuresti ce motor ai (1.4HTP nu exista). Ai de ales dintre urmatoarele 1.2HTP-65CP / 1.4MPI-60/68CP / 1.4 16V 75CP. Doar 16V are distributia pe curea.

Pai m-am tot uitat peste tot de acest motor si nu am gasit varianta asta pe spatele masinii scrie 1,4 HTP si in talon la fel cu motor de 44 KW .Si mie mi s-a parut ciudata varianta asta de motorizare. ca am tot cautat pe forum variante de motorizare si probleme pentru acest tip de motor.Oricum marti o scot din service si ma uit mai atent la motorizare.In concluzie sa inteleg ca trebuie schimbata si bara stabilizatoare iar de legat de distribuitie ce trebuie facut?!!.Marea problema este directia ca imi vireaza stanga insa cand depasesc viteza de 100-110 km/h nu mai are nici o problema si de asemenea faptul ca se pierde servo.Multam' de promptitudinea raspunsurilor si astept in continuare sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil motorul "corect" este 1.4MPI care are 60CP (44KW).

Distributia e pe lantz. Nu necesita schimbarea dar din nou, daca zornaie si se deconteaza, merita sa il schimbi. Cauta in aria Fabia si vei gasi destule discutii pe tema vestutului lantz. Nu este scump si nici nu se schimba greu in service.

De directie nu te pot ajuta atattimp cat nu stim ce coduri de eroare sunt stocate. daca zici ca masina a fost lovita, este posibil ca directia sa fie afectata de accident...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil motorul "corect" este 1.4MPI care are 60CP (44KW).

Distributia e pe lantz. Nu necesita schimbarea dar din nou, daca zornaie si se deconteaza, merita sa il schimbi. Cauta in aria Fabia si vei gasi destule discutii pe tema vestutului lantz. Nu este scump si nici nu se schimba greu in service.

De directie nu te pot ajuta atattimp cat nu stim ce coduri de eroare sunt stocate. daca zici ca masina a fost lovita, este posibil ca directia sa fie afectata de accident...

Pai se deconteaza tot ideea e ca eu ma gandesc la siguranta mea ,faza e ca si inainte de accident tot vira stanga si destul de mult.In plus se mai aud zgomote ciudate de la motor ,se poate sa fie o rola de alternator sau ceva?dupa ce o scot din service o sa o duc la cineva pt a citi toate erorile la computer.Ai dreptate si cred ca este motorul de 1,4 mpi .O intrebare doar lantul de distributie se schimba??tinand cont ca are saraca 85 k rulati numai in bucuresti de 7 dame in 4 ani?!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Pierderea servo" s-ar putea sa fie de la senzorul unghiular...Destul de scump...eu l-am schimbat acum vreo 2 ani si a fost ~2mil + manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa afli ce motor ai, vezi ca e trecut tipul motorului in talonul masinii. Sau il mai poti afla din caietul de service al masinii (daca il mai are). Pe prima pagina ai un autocolant in care e codata dotarea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Pierderea servo" s-ar putea sa fie de la senzorul unghiular...Destul de scump...eu l-am schimbat acum vreo 2 ani si a fost ~2mil + manopera

Am vazut si eu pe forum discutiile despre acest senzor din cate se pare de ce era mai rau nu scap sa vad rezultatele testului cu calculatorul desi in proportie de 99% cred ca asta ar fi problema o sa ma duc pe la Wolksparts sa vad cat ar mai costa sunt deja client fidela la ei in ultima saptamana

Vad multi forumisti care vad ca raspund prompt si la obiect,tin sa va multumesc pe aceasta cal si acum revenind la problema mea cred ca o sa schimb lantul si pinioanele si stau fara griji mai nasol va fi cu senzorul sper sa nu fie totusi,poate o problema de reglare a unghiului de fuga doar ...sau ma insel?!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut ! Am si eu 2intrebari pt o Fabia 2001 1.9sdi, sa dau jos invelisul de pe pompa de servo sau nu ? si a doua: unde este acel senzor g250 in interior sau in compartimentul motor, mai exact as vrea sa-l dau jos initial sa il curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. da-l jos

2. n-ai ce curata, alta-i buba la acest senzor.

post-25544-0-91694100-1331144957_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de informatii...din ce imi dau seama este pozitionat la motor...

Modificat de krissstian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de tipul pompei, TRW sau KOYO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In carcasa de pe caseta de directie , daca dai roata stanga jos o sa ai acces la acest senzor, singura diferenta intre Koyo si Trw ar fi doar modul de prindere: senzorul Trw are 2 suruburi, iar Koyo doar 1.

post-25544-0-50950700-1331234198_thumb.j

post-25544-0-73217800-1331234206_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, m-am lamurit o sa ma apuc de treaba, il dau dos de curiozitate sa ma uit la el si o sa il schimb ca deja face urat rau zici ca am broaste sub masina si ca farurile mele se cred vedete in club...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca se desface numai intr-o pozitie anumita. Pe mine m-a luat durerea de cap pana l-am pus la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vreau sa schimb lichidul servo,are o culoare maronie,cum se procedeaza??pe unde golesc instalatia ? ceva poze ar fi de ajutor .Multumesc :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe rezervorul de lichid servo (in poza stanga) este un tamburuc de plastic pe care vine un furtun prins cu colier.

Scoti furtunul, pui ceva sticla de plastic sa nu faci balta, improvizezi tu ceva, pornesti motorul si faci 2-3 ture de volan stanga-dreapta maxim si te-ai scapat de lichidul vechi.

Ca sa ai acces la acel furtun trebuie dat jos scutul de plastic. :icon_thumleft:

post-25544-0-77590300-1332522814_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!