Jump to content

glogloglo la fabia :)


Akebono
 Share

Postare recomandată

Salutari tuturor! Eu m-am bagat sub masina si am realizat ca din pricina vreunei pietre sau cine stie ce denivelare am strambat scutul de la catalizator si atinge de teava care iese din catalizator. Mai bine zis are spatiu de manevra vreo 5 mm....destul ca la fiecare denivelare care transmite o miscare oscialnt laterala masinii sa produca un "glogloglo" de mai mare minuntea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 120 L

    12

  • BLiTZ

    12

  • FABIAn RuSu

    9

  • Akebono

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gogu 74 sau 120L , ...problema cu zgomotul pe la puntea spate s-ar putea sa fie de la flansele amortizoarelor sau bucsele din cauciuc de la punte. E o problema nerezolvata si identica si la masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Gogu 74 sau 120L , ...problema cu zgomotul pe la puntea spate s-ar putea sa fie de la flansele amortizoarelor sau bucsele din cauciuc de la punte. E o problema nerezolvata si identica si la masina mea.

Am descoperit ca bieleta anti-ruliu de pe stanga era bulita. La skoda e 110 roni bucata, se schimba in pereche - ramane sa vedeti fiecare care mecanic poa' sa le schimbe. Estimez manopera la maaximum 100 de roni. Nu merita sa mergeti la Avia motors pt asa ceva, pentru ca ia pielea de pe domniile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut acesta operatiune singur. E nevoie de o capra, un cric si o cheie pentru a desface 4 piulite.

Toata operatiunea a durat o ora cu tot cu povestile si sucurile de rigoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... se schimba in pereche ...

Cine-a zis? ;) Terminati mai nene cu prostiile astea. Da, bucsele se schimba in pereche, amortizoarele, discurile si placutele de frana. Dar bieletele antiruliu de ce? Daca axtrapolez ar insemna ca si bieletele de directie sa le schimb tot pereche? Hah...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba fratilor noi astia care stim mecanica din ce am invatat de pe forum ....sa-i lasam pe meseriasi sa se exprime iar noi ceilalti (si cred ca suntem multi) sa tragem cu umilinta foloase fara sa ne hazardam in declaratii ca cele cu ..... 'se schimba ambele bielete antiruliu" ca inducem si pe altii d-astia ca noi in eroare. Doar daca stim ce vorbim, de exemplu: am facut sau am vazut in direct, nu din auzite. Si ca sa nu fiu off topic spun ca am aflat si eu de unde vine glogloglo din spatele masini mele: problema cunoscuta de altfel, tecile de la amortizoare joaca intr-o veselie. Am luat silicon negru si am dat bine pe bureti asa cum am invatat de la forumisti, apoi am fixat tecile si acum nu mai am zgomotul. In schimb am mai descoperit un zgomot de genul glogloglo: nu am cutia de scule, trusa aceea din roata de rezerva care o tine fixata cu un surub, si roata face scandal pe drum pietruit sau cu gropi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la magazine pretul e intre 45-60 de ron bucata pe bieleta, nu se schimba in pereche, si manopera e cam de o ora, confirm ca am schimbat si eu . Va mai trebuie si un inbus sa tineti contra cand desfaceti si strangeti, sa nu se invarta"nuca" in gol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt e nevoie de un "torx" si chei de 16 iar schimbul i-l faci fara a da rotile jos ( fara cric si capre... :icon_thumright: ) in 15-30 de min.

Se vireaza stinga-dreapta la maxim ca sa ai acces la ele apoi se schimba bieletele ( MUSAI CA AUTOMOBILUL SA FIE PARCAT PE O SUPRAFATA PLANA )...spor la treaba

P.S. Nu intotdeauna sunt ambele defecte...dupa ce le desfaci le verifici jocul si decizi...

Piese originale de fabia la un pret bun gasiti aici : http://betaelectronic.uv.ro/

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am preferat varianta cu cric si capre pentru a putea intra sub masina, nu te incurca roata deloc fiind luata jos.

La mine cei de la Compexit mi-au zis ca ambele sunt cu joc si ma costa 150 ron/bucata + manopera. Am preferat varianta

DiY care ma costat 150 ron ambele (FEBI) cu transport cu tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut acesta operatiune singur. E nevoie de o capra, un cric si o cheie pentru a desface 4 piulite.

Toata operatiunea a durat o ora cu tot cu povestile si sucurile de rigoare.

Felicitari! in total m-au costat asa: 2 bielete anti ruliu de la Brady din Militari - 2x110 Ron plus manopera 60 Ron. Sincer admir toate realizarile personale, si desi inca nu m-am apucat de mecanica....mi-am pus parchet, faianta, gresie :D . In 100% din cazurile in care iti repari / montezi ceva iese mult mai bine decat i-ar iesi unui Dorel. Felicitari si da-ne meditatii! :blah:

Ba fratilor noi astia care stim mecanica din ce am invatat de pe forum ....sa-i lasam pe meseriasi sa se exprime iar noi ceilalti (si cred ca suntem multi) sa tragem cu umilinta foloase fara sa ne hazardam in declaratii ca cele cu ..... 'se schimba ambele bielete antiruliu" ca inducem si pe altii d-astia ca noi in eroare. Doar daca stim ce vorbim, de exemplu: am facut sau am vazut in direct, nu din auzite. Si ca sa nu fiu off topic spun ca am aflat si eu de unde vine glogloglo din spatele masini mele: problema cunoscuta de altfel, tecile de la amortizoare joaca intr-o veselie. Am luat silicon negru si am dat bine pe bureti asa cum am invatat de la forumisti, apoi am fixat tecile si acum nu mai am zgomotul. In schimb am mai descoperit un zgomot de genul glogloglo: nu am cutia de scule, trusa aceea din roata de rezerva care o tine fixata cu un surub, si roata face scandal pe drum pietruit sau cu gropi.

Mie unuia mi-a zis mecanicu' ca trebuie schimbate ambele bielete. Acuma....am dat 110 roni pe una de la Brady, ca o fi in plus...raman cu paguba de 110 roni .Banuiesc ca merge sa schimbi numai una, dar pentru inca un milion nu mi-am batut capul! Apropos....daca tot am schimbat-o si pe cea de pe dreapta desi glogloglo venea de la cea de pe stanga....sunt mai mult decat disponibil sa o daruiesc pe cea de pe dreapta celui care ar avea nevoie de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbatul bieletelor e chiar mai simplu decat schimbatul rotii intrucat implica desfacerea a doar 2 suruburi (ma rog, piulite) in loc de 5.

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, probabil ca nu aici trebuie sa scriu pe tema asta, dar am tot rasfoit forumul si nu am gasit nimic unde as putea posta...

stie cineva cum se da jos capacul de la motor???

am o fabie 1.2 HTP, 2003... multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa fie niste dopuri pe capac de aceeasi culoare, dupa ce se scot alea se vad suruburile, doua cred. Unul parca este sub sigla Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze... sunt nou... si m-am gandit ca asta era cel mai recent vizitat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 1 year later...

desi am si niste zgomote de genul curcilor glogloglo care am inteles ca ar fi de la bieletele antiruliu dupa un studiu indelungat al topicului si ochiul propriu de ceva vreme am un zgomot care se adauga la acesta si anume: Pe partea stanga la o deviatie foarte mica a volanului spre stanga (evident si la una mai mare) cand accelerez se aude un zgomot de parca ar zgaria cineva pe o bucata de fier. Nu e piatra ca am dat roata jos, m-am uitat si la etrier sa nu fie vreo piatra pe la placute. Pentru ca ochiul meu nu e foarte avizat in problema, daca s-a mai intalnit cineva cu problema poate ma ajuta cu un sfat.

Cat despre gloglo am facut comanda de bielete antiruliu, doua "ca e pereche" si revin sa spun daca mai am "oratanii" prin masina.

Sanatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din descriere pare tot piatra pe la frana. Ar trebui sa dai si discul de frana jos; mie mi-au intrat dupa disc dupa ce am mers pe un drum pe care se pusese de curand criblura. Ca in rest nu prea are altceva de la ce sa fie acel zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da deci da ... :) era de la cablul de frana care sarise din suport in momentul verificarilor de la sevice si rodea/pocnea pe interiorul jantei la curbe ... :D Ce sa zic ... murim ca oamenii fara minte... Mersi de post blitz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, am si eu sunetul glo glo la fabie... Se aude cand trec peste limitatoarele de viteza, peste denivelari chiar micutze, parca si cand pornesc motorul (dar foarte incet)...

Din cele citite pana acum, ar fi de la:

- tampon / tampoane motor (cel din dreapta "rezolvat" cu vaselina siliconica)

- bielete antirului, bucse

- pietricele la discul de frana(??)

- "ceva" la puntea din spate care rezoneaza si cumva pare ca se aude un fata

Eu am verificat asa:

-> tampon motor dreapta (cel mai accesibl), pare ok. Pana acuma nu stiu cum sa ajung (usor) la celelalte 2 tampoane (de langa cutie). Am scuturat de el si cred ca aud sau diferentialul sau celelalte 2 tampoane, ca la cel din dreapta nu se aude...

-> bieletele, par ok, am tras de ele, nimic

-> pierticele chiar nu cred ca e cazul

-> la puntea spate nu m-am uitat inca :)

Voi ati mai aflat chestii noi? Cum fac sa ajung la tampoanele de langa cutie? Ce ar trebui sa demontez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci bieletele pot sa nu joace la mana cand tragi de ele, la mine au tras trei mecanici diferiti de ele si toti au zis ca masina e zid....., dar daca le desfaci si poti misca cu mana de pivotul de la unul din capete e rau. In mod normal nu ar trebuie sa se miste sau eventual ff greu. Daca sunt bieletele poti verifica si asa: cu rotile bracate stanga dreapta pui pe cineva sa iti miste masina in lateral daca auzi glo glo inseamna ca una din bielete e dusa ramane in functie de bracare sa vezi care.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

pe spate ambele parti am gasit tampoanele de cauciuc aferente suspensiei facute chiselita

am gasit de cumparat, dar pot sa stiu daca e o problema grava, se poate merge astfel pana la inlocuiesc ?

pentru a inlocui acest tampon trebuie scos amortizorul ?

post-11261-0-93536900-1297701481_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

protectia amortizor este rupta, pentru asta, trebuie dat jos amortizorul, sau solutia mai ieftina, eu am taiat si curatat putin din materialul din partea de sus, si cu picatura am lipit partea de jos de plastic de buretele ala din partea de sus, aproximativ de un an si nu s-a mai dezlipit. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...se poate merge astfel pana la inlocuiesc ?

Recomandabil ar fi sa NU. Treaba e asa: toata mizeria de pe drum se aduna pe tija amortizorului care executa o miscare sus-jos. Ei bine, toata mizeria aia adunata pe tija nu face decat sa distruga simmeringul prin care intra/iese tija din corpul amortizorului si, in curand, amortizorul va incepe sa curga, deci va fi compromis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!