Jump to content

Accesorii Passat Si Tepe


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Am o nelamurire ce ma framanta de ceva vreme.

Am auzit de la diversi posesori de Passat B6, ca in momentul in care iti iei un set de jante de aliaj, a 5-a roata vine automat din setul respectiv, fara a mai fi nevoie sa platesti si pt ea.

Din nefericire, la PBN, daca vrei sa-ti comanzi alt set de jante, platesti diferenta si platesti extra si pt a 5 roata de rezerva.

Voi ce stiti despre aceasta problema??? Ati comandat alt set si v-a venit automat si rezerva? Sau ati platit pt ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin AMARIUCAI

Eu am comandat jante pe 17 Le Mans si am vrut rezerva normala...adica de tabla.

Imediat sistemul a facut un POp Up: roata de rezerva trebuie sa fie din acelasi set. Si platesti ceva de genul la 150 Euro CIP.

Ii obliga sistemul sa faca asta.

Si daca vrei sa stii si pentru roata de rezerva normala tre sa platesti. 46 Euro CIP dar nu vine in standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am comandat 4 jante de aliaj Milwakee, dar rezerva este din otel si a trebuit sa platesc pentru ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ca am studiat problema oferta in Romania ar fi cam asa:

In standard la passat normal nu ai deloc roata de rezerva. Ai set de pana. Roata de rezerva de otel este la optiune. Acum la multe masini se ofera o roata de rezerva care nu seamana cu rotile masinii ci mai mult cu o roata de roaba ca sa mai ciupeasca ceva euroi. jantele de aliaj nu implica si a cincea la fel. Ex in comanda mea a ramas roata cu janta de otel ( standard la variant) chit ca rotile sunt din aliaj. Si asa am lasat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca optiune am comandat jante pe 17,aliaj..

jantele de rezerva din tabla sunt numai pe 16 si in acest caz

am fost silit(din programul lor) sa iau expres janta de aliaj pe 17 de rezerva acelasi model...

cam 150euro cip...

setul de 17(4 buc.) si kit de pana nu se accepta...

Ex in comanda mea a ramas roata cu janta de otel ( standard la variant) chit ca rotile sunt din aliaj. Si asa am lasat-o.

asta ca atit rezerva de otel cit si jantele de aliaj sunt pe 16..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta ca atit rezerva de otel cit si jantele de aliaj sunt pe 16..

Asta asa e . Oricum chiar nu stiu daca sunt perfect compatibile sau scrie treaba aia cu "MAX 80km/h". Dealer-ul mi-a zis ca ar fi fara probleme dar ...

Aia cu kit-ul de pana nu se accepta e o chestie pur comerciala. Kitul de pana e tot atit de util si la 16 ca si la 17 " E bun doar dace iei un cuiut ceva dar daca iti tai cauciucul intr-o sina de tramvai iti e tot asa de util ca si umbrela ca sa pleci mai departe cu masina.

Modificat de Paul_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu mi-am cumparat separat kitul de pana, desi mi-am luat roata de rezerva din aliaj...

E bun, mai ales compresorul ca poti sa umflii roata sa te mai tina pana la vulcanizare, fara sa mai fi nevoit sa schimbi roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare aiurea sa le ai pe amandoua, mai ales ca stiu ca era si o problema de spatiu. Mai usor schimbi roata decat sa o mai umfli putin pana la vulcanizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti cu atentie acolo unde e roata de rezerva, vezi ca langa ea, acolo unde intra cricul, cheia, etc. mai sunt niste spatii. Intr-unul din el (in ala patrat) intra compresorul iar bidonul ala cu substanta de vulcanizare il tin in interiorul rotii de rezerva... e loc destul.

Kitul a fost destul de scump da mie mi se pare util.... si NU mi se pare mai usor sa schimb roata (inclusiv sa ma murdaresc) decat sa umflu roata ca sa tina pana la vulcanizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca tot ati vb despre jante eu am pe masina mea jante Monte Carlo si rezerva este tot din aliaj si nu am platit pentru ea!voi de ce ati platit?

ati platit roata din otel.nu aliaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg de la tine ca daca am fi ales roata de rezerva din aliaj ar fi fost mocca, in timp ce, daca am fost atat de fraieri incat sa legem roata de rezerva din tabla, tre' sa platim. Eu stiam ca prostia costa (atentie, vorbesc in numele meu ;) ), dar s-ar parea ca cei de la VW chiar vor sa ne reaminteasca acest lucru ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca comanzi pt masina roti cu jante de aliaj (sport de ex 18" sau 19"),roata de rezerva daca nu platesti in plus va fi de tabla cu un diametru de 16" ? Iar in cazul unei pene vei circula cu o roata mai mare si una mai mica? Nu este corect, roata de rezerva ar trebui sa faca parte din set.

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Desi, am auzit o povestioara cum ca nemtii trimit automat si roata de rezerva la set, fara sa mai platesti ceva. Se poate sa faca o magarie astia la noi? Ne putem da seama, dupa codurile inscrise in spate la port-bagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca nu e asa. Eu am comandat jante aliaj, am platit pentru rezerva de otel. Daca luam rezerva de aliaj ma costa mai mult. Trebuie doar sa consultati brosura de prezentare, nu e asa greu. Ah, ca tot zicea cineva mai sus ca daca ai jante pe 17 iti da rezerva pe 16 si mergi cu o roata mai mica. :rolleyes: Pai nu e asa, diametrul rotii cu tot cu cauciuc e acelasi numai marimea jantei este mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a sosit si mie masina. Am primit roata rezerva din otel cum am comandat dar nu am primit kit de reparatie roata. Asa ati patit si voi? Oricum, ma bucur ca mi-au dat extinctor si trusa.

Edit: M-am prins, am dat search cu google, asa au patit toti.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zice-ti merci, eu, la o masina de 26.000 ddp, am primit o reducere fabuloasa de aproximativ 150 euro (adica scaune incalzite pe fata), ceea ce, la suma asta, seamana mai mult a bacsis. Nu am primit kit de reparatie, nu am primit trusa medicala, nu am primit extinctor. Asa ca voi stati bine as putea spune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am comandat noi, altele erau vremurile. a mai trecut ceva timp, s-a mai schimbat politica.

cat despre rezerva fata de kit, platim doar diferenta de 42 euro cip (parca), ca daca ar costa roata cu janta (chiar side tabla) 42 euro, m-as las de servici si m-as apuc sa vand roti. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu am luat jante Chicago (18) . In prima faza mi-au zis ca la astea nu se poate aduce rezerva. Am insistat sa-mi aduca rezerva de tabla macar. S-au mai gandit si au zis o sa-mi aduca de aliaj de 16. Am platit diferenta ca pentru roata de aliaj de 16 ( nu mai stiu exact cat ) si in final masina a venit cu roata de 18 ca si celelalte. In final cred ca a fost OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stie careva...preturile de pe www.vw.ro de la configurator sunt valabile; ca am o revista cu lista de preturi de la passat si este foarte mare diferenta.

Ce-i drept... revista e din mai 2006 si preturile sunt mult mai mari decat pe internet.

Sa se fi ieftinit asa mult...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am auzit de vreo ieftinire. Dar unele accesorii da. Tind sa cred ca cele de pe site sunt oficiale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal si pe mine m-au pus sa platesc roata de rezerva din aluminiu , spun ca este un upgrade la setul de reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ieri mi-am luat si eu de la dealer Umbrela VW. Nu stiu daca face toti banii cit a costa dar e o umbrela deosebita: Mare, pliabila, cu miner imbracat in piele cu sigla VW pe el si cel mai haios se deschide automat din buton si SE SI INCHIDE partial tot din buton. Are buton de deschis si de inchis :P :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, arata bine umbrela, o stiu. Si mi-as fi luat-o si eu. Dar nu neaparat valoarea in sine m-a oprit, ca, din fericire, pentru moment, nu ma fac la doua milioane si ceva de lei cat e umbrela respectiva. Dar nu am luat-o pentru ca am considerat-o o jignire la adresa inteligentei cumparatorilor. Asa incat, cu 250.000 mi-am luat o umbrela din Mall, foarte frumoasa, tot cu buton. E adevarat ca nu are maner din piele si butonul este numai pentru deschidere, dar ... hai sa fim seriosi. Daca era in jur de 1.000.000 lei mai intelegeam si as fi luat-o (cu toate ca si 1.000.000 mi se pare mult pentru o umbrela, dar, hai, treaca de la mine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Umbrela VW se inscrie in trend-ul clasic al optiunilor la VW : e scumpa. Aici e politica tipica de preturi la VW. Da un pret de pornire rezonabil dar la o configuratie cam "uscata" la care pui optiuni strict necesare , nu e cazul umbrelei, si ajungi la un pret crescut binisor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!