Jump to content

baga aer fierbinte dupa care se raceste


audibc
 Share

Postare recomandată

O problema cu incalzirea la un audi B4 din 1995, motor pe benzina, 2.0 E. Masina baga aer fierbinte cand pornesc ventilatorul, dupa care acesta se raceste imediat, in 7-8 secunde, pana ajunge sa fie aproape rece. Opresc ventilatia, o las 1 minut si se repeta ciclul...fierbinte...rece..si tot asa...Am schimbat anul trecut pompa de apa, ca mi-au zis ca nu are suficienta putere, dar e tot asa. Am aerist instalatia, nivelul la antigel nu scade, filtrele de polen si aer sunt bune, totul pare ok..dar nu e. SUGESTII? multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi doua probleme:

1. radiatorul de caldura e infundat si nu circula suficient agent termic prin el, ca dovada racirea rapida a lui dupa un interval scurt de timp

2. robinetul care comuta dupa rece pe cald nu se deschide suficient, concluzia fiind aceasi, debit insuficient de agent termic

Eu te sfatuiesc sa dai prima data radiatorul jos si sa-l verifici. Nu are legatura cu pompa de apa, daca aceasta era defecta fierbea motorul.

BAFTA

istef edit: Te rog nu mai folosi quote la mesajul anterior. Citeste regulamentul aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m am gandit si eu la radiatorul de caldura, insa ambele furtunase (care intra si ies din el) sunt fierbinti. iar anul trecut mi l a curatat bine la service, au bagat o solutie speciala gen CILIT in el dupa aceea cu jet de apa l au clatit. iar cu robinetul e posibil, desi daca comut pe aer rece vine aer si mai rece, deci functioneaza. robinetul asta cum se poate verifica daca e ok, tb dat bordul jos sau cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura de la motor in cat timp ajunge la 90 grade? Daca ajunge in cateva minute (asa cum este normal), ai verificat si furtunasele de la radiatorul de caldura (si zici ca merge) si tot aer rece iti baga, e probabil ca aerul ce il baga inauntru sa fie luat din compartimentul motor prin alta parte decat normal. Adica, poti sa ai una din conductele de ventilatie sparta, desprinsa sau, mai probabil, probleme cu clapetele de admisie aer. Chiar daca radiatorul este cald, e ca si cum iti trage aer direct de afara. Dupa cum descrii problema (adica intai baga fierbinte/cald si la scurt timp rece) e ca si cum clapetele stau pe pozitia de cald, dupa care se muta pe pozitia rece...adica trage aer direct de afara, nu pe la circuitul ce trece prin radiator. Verifica aceste clapete si sistemul lor de comanda.

Modificat de Rapier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu garantez cam 90% ca e din cauza radiatorului ce e infundat. Asa am patit si eu la masina mea deoarece tatal meu a pus antigel pe baza de alchool si ala din mootr era pe baza de glicol. Si a facut reactie si a rezulat un fel de mal.

Asa ca da radiatorul jos (ala de racire) apoi decapsulezi bazinul( sau capacul) fara furtune si il desfunzi. Bafta ! si astept rezultatul !!!!!!!!

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ajung la clapetele de admisie aer? pe unde se desface sa verific? trebuie mers la un service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu: scoti furtunele de la radiatorul de incalzire si pe furtunul de retur bagi apa sa circule prin el si se va desfunda. Mai este un topic asemanator pe aria GOLF 2 si JEtta 2.

Adica linkul acesta : http://vwforum.ro/index.php?showtopic=18671

Audi B4 ca si Audi B3 trage aer din compartimentul motor pe deasupra baterie. Ca sa ajungi la clapete e treaba insa se poate face. Trebuie sa dai bordul jos ( tot) altfel n-ai cum .

Insa ca sa verifici daca se misca clapetele poti sa dai nummai torpedoul jos si partea aia toata unde montat casetofonul si comenzile. Stiu ce trebuie facut insa eu sunt al IASI> :)

Eu cred ca e de la radiaatorul de caldura ce e infundat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic tot ca radiaatorul de caldura ce e infundat. Chiar daca a fost curatat cu un an inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si daca e infundat cum de ambele furtunase sunt fierbinti? si cel de tur si de retur? inseamna ca circula apa fierbinte prin el. si din cate am inteles eu, de la un mecanic, prin radiatotul de caldura circula apa printr o conducta ce are diametrul de 2-3 cm, deci putin probabil sa se infunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu crezi e problema ta. Ti se pare asa de greu de curatat. :lol:

Ai nevoie de un furtun cu apa cu presiune mai mare un pic. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai pus mana si pe calorifer sa vezi daca e fierbinte? Pe toata lungimea lui? Sa iti explic cum pot fi ambele furtunase fierbinti si totusi apa sa nu incalzeasca radiatorul... E mai greu fara o poza sau schita, dar o sa incerc...sper sa se inteleaga

Gandeste-te simplificat la radiatorul ala ca fiind un paralelipiped care in interior este casetat. Astfel se formeaza acei "faguri" prin care circula apa. In partea de sus are conducta care baga apa fierbinte, in partea de jos este conducta pe care iese apa (ambele pe aceeasi latura verticala a paralelipipedului). Acum, in caz ca sunt obturate/infundate canalele care duc spre interiorul paralelipipedului, apa poate intra pe sus si coboara drept in jos si iese pe conducta cealalta. Astfel, ambele conducte vor fi fierbinti, dar prin restul radiatorului nu va circula apa si el nu se va incalzi.

Iar asa cum am postat mai inainte, daca nici asta nu este, verifica clapetele de admisie aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba caloriferul. Iarna nici nu a venit. Cand va fi intr-adevar frig, nu vei mai avea caldura decat in treapta intai a ventilatorului, cateva secunde. Caloriferul nu mai poate fi curatat, pentru ca, cel mai probabil, sunt ingustate toate spatiile din interior. Ce s-a spus aici e foarte adevarat. Am patit-o, dar nu am crezut ca e el defect, pana nu am pus unul nou. L-am taiat si am crezut. Si are risc mare sa se fisureze exact in zonele cu depuneri.Merita investitia, mai ales daca radiatorul are o varsta. Vei vedea la frig. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un pic de munca pentru a scoate radiatorul. E de dat bordul jos ( alta posibiitate nu e garantat).

Insa cam stiu ce e de demontat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu am schimbat caloriferul de caldura zilele astea :Driver: . S-a a fisurat o conducta.

Mai incearca sa vezi daca voletul pentru cald/rece se misca.

Si inainte de asta poti sa aerisesti instalatia de racire. Dupa ce am terminat operatiunea si eu era suparat :lol: ca nu aveam caldura. A doua zi dupa ce am facut un 'test drive' am costatat ca am caldura .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!