Jump to content

Consum Fabia


BogMW
 Share

Postare recomandată

La exterior, de cele mai multe ori Harsova-Constanta/retur, de altfel singurul drum relatig lung parcurs pana acum cu fabia 1.4 de 60cp AZF am scos cel mai putin 5,4 (la intrare in Cta aveam 5,3 iar la intoarcere/total 5,4) cu 90-95 km/h iar in localitati 55-65 km/h. Alimentez doar CO98 care ii da motorului un mic plus de energie. Interioare nu prea practic dar am testat pe Constanta in iarna asta si aveam cca 8% cu motorul la 90 grade inca de la pornire iar traficul pe litoral in timpul iernii e acceptabil. Va doresc multa eficienta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe acelasi traseu cu 90-110 si rareori 80-85 km/h iar in localitati cam 70 am scos 5,1% de 2 ori (in 2 curse diferite, la un anumit interval de timp). Dupa ce schimb distributia, termostatul care nu mai inchide si cauciucurile sper sa obtin si sub 5 la exterior. :D ce-ar mai fi...?! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimbi si filtrele + uleiul mergi pe degeaba :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, le-am schimbat acum 1500-2000 km. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta era explicatia...

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la iesirea din Targoviste la intrarea in Bucuresti, cu maxim 60 km/h in localitati (80 km/h in Tartasesti) si maxim 110 km/h in afara localitatilor, computerul de bord arata 4.7L/100km. Asta a fost o singura data, cand am mers mai linistit/constant. In general, in afara imi consuma oricum foarte putin (pana in 5.ceva L/100km).

In schimb in oras e durere :) Cel mai mult am avut 13%. De obicei am cam 11% cand e frig si cam 9% cand e mai cald si se incalzeste si motorul mai repede. Dar nu am un stil de condus exemplar (nu de putine ori mai schimb si la 5000 rpm).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu de crezut consumul de 4.7 la un AUB dar e posibil avand in vedere zona in care circuli.

In zona de deal sau munte ai fi fericit cu un consum de 6%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drumul este aproximativ drept, fara urcusuri sau coborasuri. Si repet, atat arata computerul de bord, nu am facut nici o data plin-plin sa vad cat difera.

Fericit nu sunt deloc cu consumul, dar nici nu ma deranjeaza prea mult (doar atunci cand raman fara bani si nu mai am benzina ma mai gandesc cat de mult consuma masina). In schimb sunt fericit cu masina in sine, fiind prima mea masina, stiind in ce hal am luat-o (ce teapa mi-am luat) si in ce stare am adus-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Helaaauuu!! Am schimbat distributia si am scos 4,9% pe traseul Harsova-Constanta (dus). La intrarea in parcare la Maritimo aveam 4,9 (mallul fiind undeva pe varianta deci exclusiv extra-urban am condus). Am mers lejer, cu mfa-ul pe consumul mediu, nu instant. toarce masina acum cu distributie noua ca o pisicuta! App am renuntat la benzina CO 98-99. Bag 95 fara probleme. Va salut!

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabia mea cu motor BBZ cam 9-10/100 consuma in Bucuresti. Prin afara un 6/100.

Ideea e ca zilnic fac 21km pana la serviciu, un sfert din ei in afara orasului, consumul mediu a 3000km s-a stabilizat la 9,2/100. Are distributie, filtre, ulei schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cash, foloseste mai des frana de motor. La fiecare intersectie, semafor de altfel. Vei ajunge la 8-8,5. Tatoneaza putin inainte de semafoare/giratorii pe frana de motor ptr ca pleci din frana de motor cu maxim 7-7,5% in demaraj pe cand dupa frana pleci si cu peste 10%. Eu in C-ta, ce-i drept nu se compara cu Bucuresti, folosind frana de motor constant merg cu 7,5-8%, uneori in cazuri mai izolate cand vin din cursa lunga si motorul e cald scot maxim 7-7,5. Dar asta in Constanta unde traficul nu prea e enervant.

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de sfat, am sa studiez atunci si frana de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Oameni buni am intrecut orice record! :D am scos 4,5 L/100km la intrarea in Constanta, plecand din Harsova (cca 90 km), ruland cu 80-85 in afara insa la deal o lasam si la 70, nu fortam, iar in localitati 60 km/h. Am poze dar nu pot sa le urc cu mobilul momentan. Ce sa mai... Consum de diesel pe benzina! :)) :D:D

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
cristianro99

La o Fabia 1.2 la relanti imi arata0,5l , si uneori la mers constant ,(pe portiuni scurte)in Bucuresti am si undeva intre 3 si 4 l/km,

O sa incerc cat de curand sa postez un filmulet cu consumul afisat pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Cash, foloseste mai des frana de motor. La fiecare intersectie, semafor de altfel. Vei ajunge la 8-8,5. Tatoneaza putin inainte de semafoare/giratorii pe frana de motor ptr ca pleci din frana de motor cu maxim 7-7,5% in demaraj pe cand dupa frana pleci si cu peste 10%. Eu in C-ta, ce-i drept nu se compara cu Bucuresti, folosind frana de motor constant merg cu 7,5-8%, uneori in cazuri mai izolate cand vin din cursa lunga si motorul e cald scot maxim 7-7,5. Dar asta in Constanta unde traficul nu prea e enervant.

 

zilele astea am avut consum de ~7,5/100 la dus si undeva la 8,5/100 la intors.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte bun si potrivit pt fabia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe distante scurte cu htp-ul scot 9-10 % pe bc.I-am făcut de curiozitate consumul la pompa de vreo doua ori si mi-a iesit cu 1 litru mai mult decât pe bc!Așa ca nu pun baza pe ce arata afișajul bc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pe distante scurte nu te poti baza 100% pe el in oras..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

Sapt trecuta am fost cu masina la mecanic pentru revizie. Dupa ce am schimbat toate cele a zis sa intre cu laptopul sa reseteze intervalul service. La o scanare a vazut el ca pompa de motorina arunca prea putina motorina pt injectoare. Adica pe masura ce temp crestea cobora. De la 4 mg la rece ajunsese la 90 sa arunce 2,6. A zis ca e prea putin si a decis sa o regleze. A slabit 3 suruburi de la pompa si cu un ciocanel/ lemn a inceput sa bata in ea pana cand valoarea s a dus in 4-4,2.

Problema e ca mie consumul instant mi a crescut de la 0.4 la 0.6-0.7 si chiar si consumul general. Nu am facut inca la pompa ci doar ma uit pe BC.

A facut bine ce a facut? O fi de la motorina? Se mai poate da inapoi?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Later edit: m-am dus inapoi si a dat inapoi, acum la 90 de grade am 3.0/3.2 mg si la relatin e 0.5. Inainte statea la 2.8/3.0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu are idee? Cat trebuie sa fie valorile alea? Ce scrie la carte?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sudsemnatu

Dupa parerea mea mecanicul a marit avansul sau momentul injectiei.

Poti sa vezi cu vag-com graficul de avans intri pe engine -> basic settings-> canal 000-> go-> selectezi tdi timing (dreapta jos)-> selectezi tipul de motor, antigelul sa fie la 90 cand verifici. Astfel poti verifica daca avansul este intarziat sau marit, ideal e sa fie pe linia albastra.

http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html

 

Cantitate injectata daca a marito, a marito doar din vag-com-> engine-> adaptations-> canalul 1. Aici pe mine nu ma lasat softul sa modific decat foarte putin in plus, o fi de la soft sau ca e motorul sdi, sincer nu stiu.

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A marit cantitatea injectata prin metoda hammer mode. Oricum am fost la el si tot prin hammer mode a dat-o inapoi, nu stiu daca cum era inainte dar cert e ca acum am la relatin consum 0.4/0.5 si nu cum aveam 0.7.

Nu a folosit vag com ci un soft delphi care are aplicabilitate pentru mai mult masini. Am

Impresia ca softul poate doar sa citeasca, nu sa modifice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sudsemnatu

Daca scazi valoarea la IQ se mareste cantitatea injectata...multi fac aceasta confuzie,greseala.

Cand am avut audi (1.9 afn) am avut probleme cu pompa de injectie....imi curgea motorina pe la o garnitura.

Am demontat pompa intr-un service ca sa inlocuiasca toate garniturile, insa dupa montare surpriza, cand ii dadeam talpa dadea masina un puf de fum negru de ramanea ceata, plus ca in frana de motor cand ajungea spre 1100 rpm  mergea motorul neregulat. Am mers inapoi dupa o zi la service IQ era 1. Mi-a marit valoarea la 2, zicand ca e mare si voi avea mai mult fum.

Ziua urmatoare am citit pe alt forum in legatura cu cantitatea injectata, mi-am comandat o interfata vag-com. Am reglat iq  la 3.6  tot prin hammer mode pt. ca din soft nu-mi dadea voie mai mult de 2.8 parca si totul a revenit la normal. Consumul instant era undeva 0.4-0.5.

Asa ca, cumpara-ti si tu o interfata vag com,laptop probabil ai, daca nu sigur poti face rost de la cineva si nu mai da bani la toti habarnistii, plus ca atunci cand vei avea o problema nu mai trebuie sa fugi rapid la service sa faci programare sa dai zeci de lei pe o diagnoza.

 

Asa se verifica si regleaza IQ: 

http://www.myturbodiesel.com/wiki/injection-quantity-adjustment-fuel-pump-hammer-mod/

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai atunci cum se explica ca la mine a marit IQ si a crescut si consumul? Ca asta s-a mirat si baiatul ala, ca nu trebuia sa faca asa. Cert e ca acum l-a dat inapoi la 3, de la 4,5...si la relanti consumul mi-a scazut de la 0.7 la 0.4/0.5.

 

o sa fac asa cum zici tu cu un VAG COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!