Jump to content

accelerare greoaie pe timp de ceata/ploaie abundenta


bn77sas
 Share

Postare recomandată

Sal. Am un vento 1.8 ABS model '93 si de cand am masina motorul prezinta un defect sporadic.Daca circul mai mult de 1 ora pe timp de ceatza sau primavara cand se topeste zapada in momentul in care accelerez tinde sa moara.Cateodata daca apas ambreiajul in timpul mersului se opreste de tot sau scade turatia pana pe la 500 rot/min, DAR NUMAI IN CONDITII DE CEATA SAU TOPIRE DE ZAPADA SI CATEODATA LA PLOI ABUNDENTE!!! Daca il opresc, timp de o tigara, porneste mai greu dar dupa aceea nu am proble timp de inca o ora dupa care o iau de la capat. Are cineva idee de unde poate proveni problema? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Am un vento 1.8 ABS model '93 si de cand am masina motorul prezinta un defect sporadic.Daca circul mai mult de 1 ora pe timp de ceatza sau primavara cand se topeste zapada in momentul in care accelerez tinde sa moara.Cateodata daca apas ambreiajul in timpul mersului se opreste de tot sau scade turatia pana pe la 500 rot/min, DAR NUMAI IN CONDITII DE CEATA SAU TOPIRE DE ZAPADA SI CATEODATA LA PLOI ABUNDENTE!!! Daca il opresc, timp de o tigara, porneste mai greu dar dupa aceea nu am proble timp de inca o ora dupa care o iau de la capat. Are cineva idee de unde poate proveni problema? :rolleyes:

Sa fie fisurat capacul de delcou? Pare a fi o problema electrica.Desfa mufele de la motor, delcou si curata contactele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Delcoul l-am schimbat de cca.6 luni cu unul nou (original) din cauza senzorului Hall! in plus astazi am spalat motorul si nu mi-a facut nici o figura!!! nu stiu ce sa mai zic.Ma gandeam la un moment dat sa nu fie cumva filtru de carbune din fata de la motor si in momentul in care aerul este bogat in vapori de apa sa nu permita intrarea in rezervor a aerului si sa se faca vid de unde ar rezulta o subalimentare si asa mai departe.Faza tare e ca nici nu pot incerca decat atunci cand intradevar face figuri.Alte idei????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat.Si acolo vad ca este ceva electric, ca o supapa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar este o supapa, insa nu e defecta.cel putin cand face simularea cu vag-ul ea functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citez din Manualul tehnic>

Defectiunea: motorul porneste greu sau nu porneste deloc:

1.exista fisuri in capacul distribuitorului

2.carbunele slefuit din capacul distrib este uzat

3.bujiile sunt umede si murdare

4.puterea bobinei de aprindere este redusa

5.pierdere de tensiune prin atingerea contactelor si cablurilor electrice

6.Siguranta 18 defecta

7.Releul pompei de combustibil, releul de alimentare a senzorului Hall, Motronic/Digifant, senzorul de turatie sunt defecte.

Inainte de a schimba delcoul tot asa facea?

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot asa bata-l puterea!!!!

Doar de curand ma lasat pompa de alimentare din cauza unui mecanic tampit.

am fost sa-mi curete filtrele de la pompa si mi-a spart o sita de la un filtru.Am muncit juma de zii dupa el!

prin fisura aia mi-a intrat ceva mizerie si so pus intre colector si carbuni.Si ca norocu ca am ramas defect in parcare, ca de eram pe drum la 3:30 noaptea era mai nasol.Am desfacut pompa si am suflat-o si apoi si-a revenit.Nu cred sa fie de la pompa ca i-am verificat debitul si e bun(aprox.1,8 bari).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot din manual citez:

pres.combustibilului la relanti sau turatia demarorului 0,8 - 1,2 bari

Diagnosticarea echipam de inj.pe benzina>

motorul cald porneste greu sau deloc

1.supapa de retur a pompei de comb.defecta

2.sistemul de ventilare cu carbune activ defect

3.sistemul de alim cu comb.nu este etans

4.pres.din sist de alim. cu comb.este prea mare

5.conducta de retur este indoita sau obturata

motorul nu functioneaza regulat:

1.avans la scanteie incorect

Trebuie sa ne gandim de ce pe timp frumos nu ai probleme.Pe timp de ceata sau plaie se formeaza condens si asta ma duce cu gandul la niste contacte oxidate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb si eu; motorasul tau are MAF, MAP , ceva care sa masoare cantitatea de aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este in corpul injector un senzor pentru temperatura aerului.

din cate stiu eu ala mareste sau micsoreaza debitul de benzina in functie de temperatura aerului de la admisie.Oricum e bun(a fost masurat)-gen soc automat.

nu am debitmetru de aer!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noutati! Am facut 1200km pe ceata si nici un simtom din cele descrise mai sus!!

Ce sa fie oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma, pare a fi tot o problema de "condens" in sistemul de aprindere. Eu am patit-o cu o bobina care, desi nu se vedea a fi fisurata, in aceleasi conditii climaterice (ca cele descrise de tine) "fura" scanteia. Incepusem sa ma obisnuiesc si cand o apucau "damblalele", puneam frumos mana pe o carpa uscata, o stergeam (vb. de zona contactului cu fisa), stergeam (preventiv) si fisele...si gata; totul era OK. Am dus-o muuulta vreme asa ca, deh, era mai ieftin decat o bobina noua ;) . In concluzie, daca o mai patesti, incearca si sterge tot ce se poate pe partea de aprindere; macar elimini din ecuatie aprinderea, daca nu cumva ea este "vinovata" :D

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma, pare a fi tot o problema de "condens" in sistemul de aprindere. Eu am patit-o cu o bobina care, desi nu se vedea a fi fisurata, in aceleasi conditii climaterice (ca cele descrise de tine) "fura" scanteia. Incepusem sa ma obisnuiesc si cand o apucau "damblalele", puneam frumos mana pe o carpa uscata, o stergeam (vb. de zona contactului cu fisa), stergeam (preventiv) si fisele...si gata; totul era OK. Am dus-o muuulta vreme asa ca, deh, era mai ieftin decat o bobina noua :) . In concluzie, daca o mai patesti, incearca si sterge tot ce se poate pe partea de aprindere; macar elimini din ecuatie aprinderea, daca nu cumva ea este "vinovata" :)

Ms. mult de idee. Faza e ca mi se intampla de 2-3 ori pe an.Si daca o opresc pret de o tigara iara nu mai are nimic.Astai viata, astept urmatoarea tura. Merci oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma, pare a fi tot o problema de "condens" in sistemul de aprindere. Eu am patit-o cu o bobina care, desi nu se vedea a fi fisurata, in aceleasi conditii climaterice (ca cele descrise de tine) "fura" scanteia.

Si eu te sfatuiesc sa verifici bobina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar problema de puterea scanteiei zic eu. NU cred sa iti intre vapori de apa+aer in motor, decat daca nu iei aer prin filtru!Tipic legata de un capac de delcou, insa poate fi si alteva . Poate un fir neizolat bine. Uita-te la motor noaptea, poate vezi ceva suspect ;) O idee, poate cand te opresti cu motorul cald, ceva apa ajunsa acolo se mai evapora, sau se raceste acea parte isi schimba "geometria" etc..poti re-porni relativ repede. Verifica foarte atent circuitul de aprindere. Precis o sa gasesti ceva si o sa razi si tu ce a fost :) Asta daca nu e ceva defect in bobina...

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult de idei.O sa pun in practica. Apropo, bobina e noua si filtru de aer e ok, nu trage aer prin alta parte. Poate stie cineva sa-mi zica ce rol are supapa de pe fundul filtrului de aer. inca odata ms.mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de temperatura aerului din admisie, comuta intre aer rece (de afara) sau incalzit (de langa galeria de evacuare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva se intampla cu ceata asta.De vreo doua zile am observat ca, dupa plecarea de pe loc, la trecerea in treapta a doua masina are un moment usor de poticneala dupa care se accelereaza normal. La relanti treideaza usor se simte in volan si schimbator, dar turatia ramane aceeasi pe turometru.La franare parca am senzatia ca motorul vrea sa se opreasca, desi turometrul nu scade sub turatia de relanti.Ciudate simptome.Nu ii fac nimic astept cateva zile insorite si fara ceata sa vad cum se comporta atunci.

Dupa ce am postat am observat ca si colegii cu G4 au probleme cu niste trepidatii si se pare ca au gasit cauza pe care o banuiam si eu.Tampoanele de la motor si/sau cutie. Vom vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!