Jump to content

ambreiaj golf 2


zvan
 Share

Postare recomandată

am patit-o si pe asta , prima data cand ma lasa masina in drum.

eram intr-a doua , am apasat ambreiajul sa schimb viteza, am schimbat dar cand am luat piciorul de pe, pedala, aceasta nu a mai revenit, a ramas la fund. cablul nu cred ca e rupt ca am tras de el , m-am uitat si la pedala si se tine bine.in momentul cand pedala este blocata la fund ambreiajul functioneaza normal.

ma gandesc ca poate a sarit ceva de la pedala care trebuia sa o readuca la normal dar nu stiu dupa ce anume sa ma uit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine din cate stiu ambreiajul e pe cablu. PEdala are intr-adevar un arc ce o readuce in pozitia 'de sus'.

Intrebarea e daca poti schimba vitezele. Daca nu e posibil sa fi crapat placa de presiune. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cum vad daca pot schimba vitezele atata timp cat pedala de ambreiaj imi ramane lipita de podea?

in momentul cand pedala e lipita de podea la motor mie imi trage trage cablul si se ridica chestia aia care trebuie sa se ridice acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca s-au rupt arcurile de pe placa de presiune si nu se mai realizaeaza decuplarea pentru a putea schimba. Daca se misca parghia din cutie cand "reusesti" sa-l apesi si nu se intampla nimica, buba e in cutie la placa presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba s-a rupt parghia care actioneaza rulmentul de presiune.Trage cu mana de pedala in sus ca sa revina la pozitia ei. Daca revine, misca de parghia de la cutie si vezi ce cursa are, probabil o sa se duca in sus pana la capat si daca nu opune rezistenta foarte mare inseamna ca e rupta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ti-a ramas in a doua? sau e neutru? Presupun ca daca ai zis ca functioneaza NORMAL cand e apasat, e decuplat, nu? Deci ar trebui sa poti baga in orice viteza, doar ca nu revine...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce ma temeam de aia n-am scapat, aseara am incercat sa bag in viteza, pe loc mergea perfect dar cand am pornit motorul nu mai vroia.

in momentul cand e ambreiajul la fund parghia de la cutia de viteze se ridica, codres_ali avea dreptate se ridica prea mult , mecanicul a spus ca in cutia de viteze s-a spart ceva si o sa aflu mai multe zilele astea dupa ce imi desface cutia, sper totusi sa nu ma coste prea mult sau sa nu gasesc piesele necesare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e nevoie sa dai cutia jos. Se poate rezolva si cu ea pe masina. Dai jos doar capacul de la fundul cutiei care contine si parghia pt ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit-o si pe asta , prima data cand ma lasa masina in drum.

eram intr-a doua , am apasat ambreiajul sa schimb viteza, am schimbat dar cand am luat piciorul de pe, pedala, aceasta nu a mai revenit, a ramas la fund. cablul nu cred ca e rupt ca am tras de el , m-am uitat si la pedala si se tine bine.in momentul cand pedala este blocata la fund ambreiajul functioneaza normal.

ma gandesc ca poate a sarit ceva de la pedala care trebuia sa o readuca la normal dar nu stiu dupa ce anume sa ma uit

La fel pateam si eu si am schimbat ambreiajul si placa de presiune care erau terminate saracele mai ales placa de presiune de aia nu mai revenea pedala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

iti spun eu ce ai patit ........ai doua posibilitati

1--tija care angreneaza placa a intart prin nitul oalei;;;;o sa intelegi cand o sa dai cutia jos

2--poate sa fie si Tija sparta sau parghia de la sincronu cici dar de obicei se aude zgomot daca e acolo.

OK si acum hai sa-ti dau si un sfat daca e doar parghia s-au tija ,, nu da cutia jos! da numai capacu si vezi angrenajul parghie tija in ce stare sunt ;; abia daca acesta-s OK atunci da cutia jos

Eu am patit asa ceva si a fost cazu 1 care e si cel mai naspa dar mare atentie, daca tija aia a intrat in oala tre sa schimbi placa de presiune ca nu mai debraiaza( tocmai de aceea se intimpla)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal era sa mi se intample mie ce e mai rau, nu putea sa se rupa cablul, din cate am inteles de la mecanic, in capacul cutiei de viteze exista un carlig sau nu stiu ce este acolo care s-a rupt si s-a dat peste cap, acum trebuie sa caut alt capac pentru cutia de viteze :)(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu, cauza era nitul de pe placa de presiune. Daca te ajuta cu ceva am manualul de reparatii in limba romana dar nu in format electronic( in format clasic de carte) imi dai un numar de fax si ti-l trimit. Cred ca mai am si o cutie de viteze cu 5 trepte (motor 1,8 benzina) lasata de vreo 2 ani pe la cineva in custodie. Daca o mai are ti-o dau cu placere. Da-mi un pm si vb la telefon maine , adica azi. Cred ca se potriveste la GTI toata. apropo manualul este pentru diesel dar ambreiajul si cutia sunt la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult sm33 , o sa incerc sa vorbesc cu mecanicul , el spunea k imi trebuie cutie in 5 trepte, dar de la motorul de 1.6 , k are nu stiu ce gaura acolo care nu se potriveste, am mai gasit si alte capace la dezmembrari si nu s-au potrivit. maine sa vad poate reusesc sa scot de pe alta sa vad daca se potriveste.

multumesc inca o data si in functie de ce imi spune mecanicul luni poate se potriveste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cutie cu 5 tr de 1,8 injectie pe benzina, manualul este pentru diesel. Daca nu a aruncat-o cel la care am lasat-o ti-o dau gratis. Cutia functiona perfect viteza a 2 era putin obosita, nu suporta o abordare sportiva a schimbarii treptelor. Oricum maine il sun pe respectivul sa vad daca o mai are. Eu am avut o jetta 1,8 benzina si i-am inlocuit motorul si cutia cu un td, iar cutia si motorul pe benzina le-am lasat acolo ca la mine in apartament nu am loc sa le pastrez. :hainoroc: Scuze nu am vazut ca esti din iasi........... Cred ca transportul pe curier costa cat nu face cutia. Oricum oferta ramane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca esti din Iasi. Vezi la iesire din oras, inspre Tomesti, pe stanga sunt niste dezmembrari. Acuma ceva timp in urma aveau cutii de VW destule. Am intrebat cat costa si erau la vre 1.5 milioane negociabil.

Sau vezi la iesire din pacurari pe dreapta este un arab, parca, nu mai stiu exact, dar si acolo sunt multe piese de VW. Tre sa tragi la preti si daca nu-ti convine nu cauta sa negociezi, pleaca de la el si o sa inceapa el sa dea cu preturi mai mici in tine numai sa nu pleci :hainoroc:. Asta daca e patronul acolo.

Eu din Iasi mi-am luat motor de 1.8 carburator (full echipat) si cu filtru de aer + cuit ade viteze de la ziar cu 3.5 milioane. Asta mai demult, dar oricum pretul mi s-a parut derizoriu. Si inspre tomesti a avut si motor de GTI 16V, echipat la pretul de 7 mil. negociabil cu tot cu cutie. Dar il daduse cand m-am dus eu sa intreb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate inlocui numai bratul care s-a rupt, nu e nevoie sa schimbi tot capacul.

Aici sunt poze cum se scoate.

http://www.brokevw.com/TO.html

Probabil se gaseste si nou la magazin, poti intreba de curiozitate cat costa, poate nu e asa scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate inlocui numai bratul care s-a rupt, nu e nevoie sa schimbi tot capacul.

Aici sunt poze cum se scoate.

http://www.brokevw.com/TO.html

Probabil se gaseste si nou la magazin, poti intreba de curiozitate cat costa, poate nu e asa scump.

exact elementul din penultima poza e rupt din cate imi aratase mecanicul, o sa incerc sa ma duc la un magazin de piese auto sa intreb .multumesc

@sm33 intr-adevar distanta e cel mai mare obstacol , eu sper totusi sa gasesc prin apropiere , multumesc oricum

@Imparatul , arabii nu au mai avut, inspre tomesti nu am reusit inca sa ajung dar o sa incerc zilele astea

(apropo, nu numai ca sunt din iasi dar m-am si plimbat de multe ori cu masina ta :P )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca te stiu si eu. Macar spune-mi cine esti sau da-mi indicii. In PM sau unde vrei tu. Bafta.

Astept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Am patit-o si eu, cauza era nitul de pe placa de presiune. Daca te ajuta cu ceva am manualul de reparatii in limba romana dar nu in format electronic( in format clasic de carte) imi dai un numar de fax si ti-l trimit. Cred ca mai am si o cutie de viteze cu 5 trepte (motor 1,8 benzina) lasata de vreo 2 ani pe la cineva in custodie. Daca o mai are ti-o dau cu placere. Da-mi un pm si vb la telefon maine , adica azi. Cred ca se potriveste la GTI toata. apropo manualul este pentru diesel dar ambreiajul si cutia sunt la fel

Salutare! Sper ca nu supar,dar am citit ca ai un manual de reparatii in limba romana; Daca te rog imi poti face si mie copie xerox si sa mi-o trimiti(platesc , bineinteles)! Multumesc anticipat>

Modificat de viorel.d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!