Jump to content

oprire motor la Skoda Favorit


andreiu
 Share

Postare recomandată

Salut.Am o problema destul de grava la masina.Motorul se opreste (turatia se reducere pina la 0 !!) dupa ce merg un timp cu motorul la 2500 rpm in treapta a 5a de viteza.Precizez ca nu sunt probleme la relanti !Pe unde am mai intrebat mi s-a spus ca ar fi din cauza fenomenului de "racire" a benzinei in carburator.Am inspectat carburatorul si am vazut ca acesta este "incalzit" cu apa calda din circuitul de racire,deci exista sistemul de incalzire a carburatorului :) .Are cineva alte idei??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni??Am mai discutat cu unii si m-au sfatuit sa verific filtrul de aer,filtrele de benzina si nu in ultimul rand reglajul relantiului.Are cineva alte idei??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre carburator si galeria de admisie este o talpa de cauciuc. Piesa asta este din doua flanse de tabla (aprox 3.5mm) cu cauciuc vulcanizat intre ele. Eu am avut probleme similare pentru ca s-a desprins cauciucul de pe flansa inferioara si tragea aer fals. Din cate am mai vazut ca ai postat pe aici tu ai un carb pierburg ecotronic; nu am vazut documentatie pentru asa ceva dar ar trebui sa fie si la tine "talpa" asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.M-am uitat si eu mai atent la carburator si am vazut ca in zona dintre carb si galerie se vede "atirnand" o chestie care seamana cu siliconul ala rosu care se foloseste pt etansari "fierbinti".La primavara am sa dau jos carburatorul ca sa-l curat si atunci rezolv si problema cu etansarea aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit si eu silicon "gasket maker" sau "instant gasket" intradevar rezista la temperaturi mai ridicate dar nu sunt recomandate in contact permanent cu benzina. Ar fi bine sa nu le folosesti intre carburator-talpa sau talpa-galerie admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal.Mi-a mai venit o idee : ar putea fi de la "deceleration mixture valve"??Din cate am inteles ea este cea care se ocupa de amestecul benzina-aer "furnizat" motorului in regimul de deceleratie.Poate e vb de o uzura a supapei(membrana) sau de vreun reglaj,etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal.Am descoperit ce avea.E vb de un reglaj la valva de decelerare. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!