Jump to content

Tuning motoare aspirate ... merita?


alex
 Share

Postare recomandată

Stiu, toata lumea imi spune asta, sunt totusi cativa care ma incurajeaza. Problema consta in faptul ca abia am luat-o printr-o ocazie, si nici nu pot s-o dau in urmatoarea  perioada pentru ca as pierde o parte din bani (un fel de datorie), deci nu reprezinta o optiune. Singura varianta ramane s-o modific pe asta si pot ori sa-i pun alt motor (probabil cu tot cu ECU) sau sa-l "aranjez" pe asta (sa-i montez o turbina). Eu as vrea sa stiu daca cu 1000 euro pentru inceput pot sa ma apuc de "treaba"... Daca il schimb castig prin faptul ca il vand pe al meu, ceea ce e de preferat. Inafara de a o vinde, imi puteti da un sfat? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • s_c

    11

  • alex

    6

  • toni

    4

  • redeagle

    4

Top Posters In This Topic

Primil sfat si sa nu fie cu suparare, dar nu are rost sa te apuci de tuning si schimbat motoare cu 1.000 euro.. Cu banii astia poate iei o turbina second, pui o evacuare facuta pe genunchi si alte prostii.. Ca sa faci o conversie turbo de calitate probabil ca ai nevoie de suma de bani cat ai dat pe masina..

Sa pui alt motor pe masina, nu e ca la calculator cand schimbi mouse-ul, nimic nu e plug and play.. Gandeste-te si la omologare, alti bani, alta distractie.. Ca ai de facut si ITP-ul si eventual mai vrei sa si vinzi masina..

Sfatul al doilea: lasa masina asa cum e ea, intretine-o bine si pune banii deoparte. Cand o sa poti, o vinzi si iei ceva mai puternic. E pacat sa strici banii pana atunci..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar o parere extrem de pertinenta. cu toate astea nu-mi fac probleme de ITP, sau daca as vrea sa-l omologhez ar costa 700 lei. Ia-o ca pe o ambitie (poate exagerata) de-a mea de a-i schimba motorul. Totul e sa gasesc un motor pe la 1000 euro cu tot cu ECU. Inafara de ECU mai am nevoie de altceva pe partea electrica? Pentru ca in rest tind sa cred ca defapt chiar e plug & play.

PS. Apreciez opinia ta si daca ar fi vorba de altcineva chiar as da acelasi sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce motor vrei sa iei. Gandeste-te ca si cutia de viteze difera la rapoarte. Aceeasi poveste si cu ambreiajul.

 

Sincer sa fiu slabe sanse sa gasesti un motor complet la 1000euro, de obicei cele bune sunt de la 2000euro in sus. Ma refer cam la ce ai putea tu sa pui pe masina: 1.6FSI, 1.4TSI.

http://www.ebay.de/itm/VW-AUDI-SKODA-1-4-TURBO-TSI-TFSI-MOTOR-CAX-ENGINE-KOMPLETT-/271085760144?pt=DE_Autoteile&hash=item3f1df86e90

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti sugerez sa lasi motorul asta pe masina si incearca sa il coafezi un pic. O turbina 350E, un intercooler cu tubulatura cu tot cred ca pe la 300E, si cred ca ajungi pe la 130hp. Pe parcurs poti sa schimbi si frane si ambreiajsi tot asa pana ajungi la horsi doriti. Eu voiam sa montez o turbina pe un motor de tractor da inca nu am avut timp de proiect. Teoretic si ar trebui si practic, aerul comprimat introdus in capul pistonului ar trebui sa aiba o destindere mai mare, o detenta mai mare si cai mai multi, dar trebuie sa fie rece. Daca tot vrei sa schimbi motorul pune 3.2 fsi ;)

Regards,

Modificat de Jeunderscore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut sunt nou pe forum... se supara cineva daca-mi da si mie cateva ponturi de 'tuning' ieftin?

Prin 'tuning' ieftin ma refer la modalitati de a stoarce cate un calut sau doi dintr-o parte sau alta

,pe mine interesandu-ma ideea de adunat cativa cai in plus cat se se simta... chiptuning nu e posibil din cate am inteles masina fiind e36/316i din 92 am gasit pentru 318 da... ideea de toba sport nu ma incanta deoarece stiu ca pentru a se simti ceva ar fi de preferat o evacuare completa si cu riscul de a ma repeta spun ca vreau putin 'zvac' nu baraiala in spatele masini ( doar toba )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Pune benzina cea mai scumpa. NU pune filtru aer sport sau alte magarii.

Consumabile schimbate la timp, filtru aer schimbat de 2 ori mai des, inlocuit fise, bujii... Si alte maruntisuri noi.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

la 1.6 mpi , golf 5 2005/6 , a schimbat careva din noi galeria de admisie din plastic cu cea din aluminiu? s-ar potrivii ceva de la motoarele mai mari si poate si mai vechi? am gasit ceva pe olx din aluminiu si pare ca ar fi oke la prinderi si guri, dar cred ca iar este din 2 piese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!