Jump to content

Help-bec ulei se aprinde in mers


paul_ral
 Share

Postare recomandată

Sunt in Sinaia. Pe drum de cateva ori s-a aprins martorul de la ulei.Mentionez ca am facut schimbul de ulei recent, cu 200km in urma ARAL 5W40 ceva cu tronic la urma.Am constatat ca se aprinde in sarcina, daca o las mai usor merge.A mai patit cineva asa ceva? Eu banuiesc uzura in pompa. Stiu ca acolo este o supapa care are un circuit de retur si este posibil ca in sarcina supapa sa se deschida iar uleiul in loc sa fie ridicat in rampa se intoarce in baie.Poate fi defecta si vreo sonda(in scurt).Astept parerile voastra.

Masina este un Vento motor ABS 90 cai

Am vazut la colegul D@ny ca a inlocuit filtrul de ulei si nu a mai avut probleme.O sa incerc si eu(la schimbul de ulei nu am inlocuit si filtrul de dobitoc ce sunt) insa astept si parerile voastre.Cred ca motorul nu a patit nimic, la schimbul anterior am pus Duralube.

Multumesc si scuze daca problema a mai fost dezbatuta, dar nu am timp sa dau search, sunt la un internet cafe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa verifici nivelul la ulei. Daca motorul consuma ulei :hainoroc: e posibil sa il fi terminat.

Incearca sa masori presiunea scotand sonda de presiune ulei si montand in loc un manometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul este la nivel, nu avea cum sa se consume atat in 200 km mai ales ca nu depasesc 110km/h

Incerc sa schimb filtrul, cred ca gasesc prin Sinaia unde stau vreo 2 zile. Ms pt raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul este la nivel, nu avea cum sa se consume atat in 200 km mai ales ca nu depasesc 110km/h

Incerc sa schimb filtrul, cred ca gasesc prin Sinaia unde stau vreo 2 zile. Ms pt raspuns.

Salutare Paul!Eu am patit ceva asemanator doar ca la mine mai si pierdea ulei pe la regulatoru de presiune al uleiului e o piesa mica cu un papuc in cap!E vreo 200 mii in comert ,sper sa fie asta problema pt ca nu e costisitoare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau pt tine , eu am fost in pragul sa desfac motorul , problema asta m-a chinuit vreo 2 luni ( timp in care am schimbat sonde ( sunt 2 feluri diferite) , filtre si cateva plimbari prin service ). Oricum 5/40 este full sintetic din cate stiu eu si este subtire . Inainte tot dasta aveai ?! Filtrul vezi sa fie Mann , corespunzator pt masina ta (http://www.mann-hummel.com ) aici gasesti modelul de filtru mann corespunzator pt masina ( vezi daca codul care il dau ei corespunde cu cel de pe masina ) si mai poti sa incerci sa schimbi sondele de presiune ulei ( sunt 2 alaturate ) undeva in stanga motorului , deasupra ultimei bujii .

PS : la mine s-a intamplat asta tot dupa schimbul de ulei :) . Eventul suna-ma daca ai nev de vreo info .

Si mai poti incerva ceva cu sondele : desfale si da_le cu putin spray de contacte ( sa le stergi bine inainte sa le montezi ) . L-a mine nu a mers dar am obs k cei care au mai avut problema asta aici pe forum asa au rezolvato . La mine inainte sa ajung in service facea f des mai ales cand se incalzea mot si urca peste 2500 rpm dar dupa ce a desfacut_o mecanicul , a suflat_o cu un pistol de aer si a folosit spayul ala nu mai facea asa de des dar ....

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

din pacate, mai exista o explicatie... sa fie motorul uzat si sa pierzi presiune in ulei pe la cuzineti... mie imi tiuia si se aprindea cand o turam sau cand eram in sarcina... cuzinetii se schimba relativ usor dar se face doar la un service si trebuie sa fi sigur de cota lor

succes... sper pt. tine sa fie de la o sonda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pt.raspunsuri.Am inlocuit filtrul de ulei cu unul Bosch (nu am gasit Mann in Sinaia), am facut un drum dus intors pana la Rasnov(am vrut sa vad cum este pe serpentine) si vad ca nu mai sunt probleme.Cand ma intorc acasa o s-o calc putin desi nu-mi sta in caracter sa vad cum se comporta.Va tin la curent si postez raspunsul marti seara.

Deocamdata de vina a fost filtrul de ulei si de 2Xmai vinovat sunt eu ca nu l-am schimbat odata cu uleiul.Invatare de minte.

Mersi inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa inlocuirea filtrului de ulei nu am mai avut probleme.Obligatoriu la schmbarea uleiului schimbati si filtrul.Multumesc baietilor pt.promptitudinea sfaturilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

salut . am si eu o problema .am um wv colf 3 1,6 am facut schimbul de ulei cu filtru,ulei aral blue . si mam trzit ca imi plpaie becul la ulei si pica acul la turometru ,tot atunci se aprind becirile la abs si la airbeg . ce poate fi ? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!