Jump to content

tuning motor ADZ


copsin
 Share

Postare recomandată

Salut,

Care sunt imbunatatirile pe care le pot aduce unui Golf3 1.8 ADZ, pentru a-i spori puterea? Si ce pot scoate din el? Sunt oarecum frustrat, mai mult de 16 nu mai vrea sa ia :D

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca 16 reprezinta numarul de secunde in care prinde 100km/h cu pornire de pe lor, atunci are niste probleme. In primul rand ar trebui sa ii rezolvi problemele, sa ajunga la normal, si apoi sa vezi ce se poate face sa ii imbunatatesti performantele. Daca acel 16 reprezinta altceva, atunci ignora ceea ce am scris mai jos.

Ai scanat masina cu un VAG-COM?

Verifica distributia sa fie la punct. Avansul nu cred ca se poate regla la el.

Verifica bujiile sa fie bune si sa fie potrivite pentru motorul tau.

Catalizatorul si sonda lambda sunt ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze, acum observ eroarea facuta. Este vorba de 160 km/h, viteza pe care o atinge extrem de greu. In treapta 5 de viteza, nu trece de 5000 rotatii, oricat as calca acceleratia. Vag-com nu am facut, daca ma poate ajuta cineva cu un vag com bine realizat, rog sa imi spuna conditiile.

Distributia este ok, noua, bujii noi. Sonda lambda este in regula, nu mi s-a spus ca ar trebui schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucuresti. In carte scrie 178 viteza maxima. M-am gandit ca poate este ceva limitat prin calculator? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La viteza nu este limitator doar la turatie. Cand ai schimbat ultima data filtrele? Verifica sa nu fie rupta garnitura de la injectie sa nu traga aer fals. Verifica si avansu daca ii reglat. Eu cand aveam motor 1.8 ABS 90cp in treeapta a 5 la 4000 de rotatii aveam 160 km/h. Cutia de viteze ii originala? Sa u fie una de diesel cu alte rapoarte. Cam atata mi-a venit in cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, Sergiu. Aer fals nu trage, din cate mi-a spus mecanicul. In a 5-a, la 4500 de turatii am aproape de 160. Este ciudat rau, pedala la fund si peste 160 nu trece neam. In rest, se duce bine de tot, nimic de spus, 90 in a 3-a, 120 in a 4-a, doar ca a 5-a nu contribuie cu prea multa forta. Cutia este originala.

Filtrele sunt toate noi. Nimic sport, normale. Si, daca se poate, spune-mi ce imbunatatiri pot aduce pentru ca sa cresc performantele motorului? Mersi inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Echilibreaza-ti rotile. Ce poti face la motor ax cu came mai agresiv un chip filtru sport (ala ii mai mult de sunet) si o toba. Asta ar fi un tuning relativ ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, Sergiu. Aer fals nu trage, din cate mi-a spus mecanicul. In a 5-a, la 4500 de turatii am aproape de 160. Este ciudat rau, pedala la fund si peste 160 nu trece neam. In rest, se duce bine de tot, nimic de spus, 90 in a 3-a, 120 in a 4-a, doar ca a 5-a nu contribuie cu prea multa forta. Cutia este originala.

90 in a 3-a eu nu as spune ca e bine de tot. La mine in a 2-a ajunge la 90, si poate si mai sus, dar mi-e mila de motor.

La ce turatie ai 90 in treapta a 3-a?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90 in a 3-a la 4500. In a 2-a am ajuns la 70 la 5500. Si mie mi se pare ca ceva nu este ok. De aceea am apelat la voi, sper sa ma ajutati sa gasesc care este buba si cum pot sa-i imbunatatesc calitatile. Din cate spuneti voi, posibil sa fie ceva mecanic intai. Ca tuning ieftin, am priceput. Mai scump ce ar fi? O geometrie nefacuta bine influenteaza in asemenea mod performantele masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poti sa surezi volant, schimbi rapoartele in cutie, supape mai mari, compresie marita, nu shtiu exact daca exista mono injector cu debit marit. Din unghiu de fuga iti trage masina stanga dreapta. Ir daca sunt dezechilibrate simti involan si nu trece de o anumita vietza depinde cat sunt de strambe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu un 1.8 ABS 90 Cp, fuge de rupe am mers cu ea la 170 km/h si mai putea dar bulangii survolau autostrada cu elicopterul si mi-a fost frica sa nu ma ia radarul.

Nu pot sa iti zic cat a luat cu I sau cu a II, pentru ca nu ii place sa o chinui!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt diferente intre ADZ si ABS care sa determine o asemenea diferenta de performanta? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt diferente intre ADZ si ABS care sa determine o asemenea diferenta de performanta? Multumesc.

nu este in regula! eu am si un golf adz care fuge de rupe,cand lam adus acum 6 ani avea 120mii acum are 190mii si merge la fel,nam schimbat decat distributia si o pompa de benzina preventiv,in rest apa paie si bataie! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.ABS-ul s-a fabricat din 91 pana pe 09/1994, fiind inlocuit de ADZ/ANP.Datele tehnice sunt identice, motorul ADZ poate functiona si cu CO91 dar scade puterea.Faptul ca motorul se tureaza mai mult pentru a atinge o viteza mai mare se datoreaza discului de ambreiaj care patineaza.Turatia motorului este "citita" de turometru de pe delcou, in timp ce viteza este data de senzorul de la cutia de viteze.

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru implicare si ajutorul acordat. Deci sa inteleg ca trebuie sa-mi verific discul de ambreiaj? Care a fost viteza maxima atinsa de voi cu motor ADZ? Reamintesc ca 160 acum este maximul pe care-l pot atinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Deci , ca sa clarific un pic lucrurile :

Eu am avut pe masina 1.8 ABS viteza maxima care o atingeam lejer era 220 km/h cu cutie de 2.0 8v (stiu ca era de GTI deoarece am schimbat semeringurile de la cutie si am avut placuta surpriza sa constat ca erau de fapt de 2.0 si ca cele comandate nu se potriveau) . Este si cea mai buna cutie pentru motorul asta , ture joase , vitaza mare , dar la 400 ma dadeau toti cu golfuri ca al meu , aia e

Acum am 1.8 ADZ 90cp , viteza maxima atinsa pana da aproape de limitare 185 km/h , rapoarte scurte ca dracu , dar ajunge mai rapid la 180 decat imi imaginam , dezavantaj eu , rapoarte scurte , ture multe , viteza mica , consum MARE rau de tot

Viteza maxima in trepte : treapta 1 - 50km/h , treapta 2 95-100km/h de aici nu am mai stat sa ma uit..

Ideea este ca tu sigur ai probleme undeva , sigur la ambreiaj sau daca nu ceva legat de avans. Cum a spus si paul_ral una sunt turele , una e kilometrajul. ori si mai simplu , nu indica bine

Daca doriti sa reduceti consumul considerabil si sa fie o masina excelenta la drum lung , cumparati-va cutie de viteze de 2.0 8v ....

Mie nu mi se ineaca , nu se limiteaza , ii dau pana aproape de limitare dar nu depaseste 180 , am sa pun cutia la loc de 2.0 8v dupa ce rezolv problema cu sincronul de a 2-a care vajaie. Cutia ta de la ADZ pur si simplu are raportul de a5-a mic ... Pana la a 4a zici ca-i avion si dupa da cu mucii in fasole :D

bafta multa

Si ca sa raspund si la titlul topicului :

Tuning Motor ADZ consta in :

- Alezare bloc de la 81 la 82.5 , pistoane de 2.0 8v , sunt "scobite" (cele de adz si abs sunt "cocsate"), garnitura metalica la chiulasa

- capac monopunct de tabla sau cu o garnitura sanatoasa

- injector de renault 21 2.0 monopunct

- aprindere EDIS 4 (ford) (modul edis , bobina , fise , senzor , trigger wheel)

- ulei 1060 castrol RS

- turbina relativ micuta , westgate , presiune max 0.8-0.9 Bar

- intercooler , traseu , serpi (optional) , blow off valve 2 stage (290ron)

- garnitura capac culbutori originala dintr-o bucata (cauciuc)

- sonda lambda scoasa cu ajutorul vag comului

- multi bani de benzina

Motorul stock si safe poate fi urcat cu un kitt turbo de la Speed Deamon (USA) la 150 cp , iar cu modificarile de mai sus sare de VR6 si nici nu bubuie , testat , brevetat si demonstrat

Modificat de Bengy_mk3LOW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e testat, brevetat, demonstrat banuiesc ca putem vedea niste poze, filmulete, marturii. Corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

viteza maxima golf 3 1.8 gt ADZ pe autostrada 198 km/h (consumul era doar 16 l/100 :blink: )

viteza maxima absoluta atinsa cu el .. 210 , dar era intre baicoi si ploiesti, pe dn.. cunoscatorii stiu ca e o usoara coborare si prinzi ceva mai multa viteza :)

astea se intamplau asta vara, iar masina avea 190k km. voi reveni cu datele de la 240k ;)

rapoartele nu le mai stiu exact pt ca de fel ma uit decat la turometru. intr-a 2-a stiu sigur ca ia maxim 85 dupa care imi taie alimentarea, iar a 3-a merge pana pe la 140

Modificat de allyn gt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Dupa accident nu prea mai am ce sa iti arat , momentan lucrez la ADZ , am cumparat un MSD si multe altele , o iau de la capat ,dar cu un mic artificiu , o sa va zic la final , ca doar e ideea mea nu ? Fata de lista anterioara sunt unele mici chestii , poze o sa gasesti pe topicul dedicat masinii mele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!