Jump to content

"Tuning" Diesel


puZz
 Share

Postare recomandată

VW Golf/Vento 1.9D (cod motor 1Y) si 1.9TD (cod motor AAZ) nu au calculator -> o problema mai putin

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin_andrey86

florin din ce an e golfu de nu are calc?

este din 93

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut , am tot citit pe mai toate forumurile , despre ce as putea sa modific sa fie mai rapid !

1. Reglaj pompa , debit ..( am facut ) se simte diferenta

2. Pin boost de la 1.6td sau de rover 2.2td - tot caut o pompa veche sa iau fara succes pana acum ! Daca are cineva idee de unde as putea face rost !

3. Turbina mai mare k24 de pe 1.6td , sau t3 ! la capitolu asta chiar nu stiu nimic ! e mai mare turbina d p 1.6td decat actuala d p 1.9? pot sa o montez fara modificari ? Trebuie sa dau motoru jos de pe masina ca sa o inlocuiesc ? Ce turbina imi recomandati ?

4. Intercoller de pe tdi , trebuie sa imi soseasca si am inteles ca nu e foarte greu sa il montez !

5. Odata cu turbina cred ca ar trebuii sa modific si evacuarea de inox am vazut ca e cam scumpa pentru bugetul meu aveti ceva ideii ?

Ce parere aveti ? Oare un incepator ca mine poate sa faca singur toate astea ?E prea costisitoare investitia ?

Orice parere este binevenita !! Multi mi-au spus ca mai bine imi iau un tdi de 110cp + soft si scap dar imi place foarte mult mecanica si cel mai bine cred ca ar fi sa invat pe masina mea , nu pe a altuia ! :)

Foloseste Search inainte de a deschide un topic

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt mecanic , nu iti dau sfaturi cu cele 4 intrebari da la 5 : e cam scumpa joaca asta :sly: ! Mai bine iti iei alta , da nu o vei face pt ea are valoare sentimentala nu ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam scump vei iesii...la final.

Mai bine cauti un motor(tdi) si il montezi pe masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam scump vei iesii...la final.

Mai bine cauti un motor(tdi) si il montezi pe masina ta.

OF: Asta vroiam sa-i zic si eu , da nu am vrut sa sara pe mine :))

ON : Spor la modificari ! Sper sa-ti iasa fara mari batai de cap ! Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci tot de sfatu asta ma lovesc :(( , ideea este ca imi place mecanica si as vrea sa invat cate ceva! Ai idee cate vento`uri tdi sunt :) ! In esenta stiu ca aveti dreptate , dar vreau ceva mai unicat asa , la care sa stiu ca am muncit eu STIU ca sunt multi pasionati care ma inteleg :P ! Astept in continuare sfaturi ! DACA ARE CINEVA O POMPA INJECTIE STRICATA !! O CUMPAR ! La evacuare ce as putea sa fac ?

6. Ar mai fi modificarea governor mod , dar d p net nu am inteles prea bine ce trebuie sa ii fac la arc ! daca stie cineva :)

Nu sunt mecanic , nu iti dau sfaturi cu cele 4 intrebari da la 5 : e cam scumpa joaca asta :sly: ! Mai bine iti iei alta , da nu o vei face pt ea are valoare sentimentala nu ?

EXACT , este prima mea masina si nu prea imi vine sa ma despart de ea , m-au sunat sa fac schimburi o gramada cu bmw figuri , sunt tdi`uri la 1000e garla ! dar la masina asta m-am murdarit prima data de vaselina si am pus prima data mana pe o cheie ! tot ce am facut la ea am facut cu simt de raspundere ! O schimb doar cand o sa am banii de ceva passat 2005-2006 !

Offtopic : vad ca esti din cta , stii ceva de vreo adunare a membrilor la mare in vara asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok , vad ca sa mutat topicu , e mai ok , asa imi cer scuze moderatorilor , dar cred ca la mine nu functioneaza functia search , indiferent ce scriu nu gaseste nimic!

Vad ca mai sus nu vb nimeni de pin boost schimbat la aaz , in capsula LDA , de gov mode arcurile alea din pompa , pe forumuri straine astea erau primele modificari la aaz`uri ! apoi intercooler si turbina mai mare !

stie cineva cat de greu este sa pui o turbina kkk k24 pe un aaz ? a mai facut cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici toata lumea o sa-ti spuna sa iei un TDI.

In aria golf 2 o sa gasesti mai multe informatii. De exemplu aici o sa vezi foarte multe modificari.

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok , vad ca sa mutat topicu , e mai ok , asa imi cer scuze moderatorilor , dar cred ca la mine nu functioneaza functia search , indiferent ce scriu nu gaseste nimic!

Vad ca mai sus nu vb nimeni de pin boost schimbat la aaz , in capsula LDA , de gov mode arcurile alea din pompa , pe forumuri straine astea erau primele modificari la aaz`uri ! apoi intercooler si turbina mai mare !

stie cineva cat de greu este sa pui o turbina kkk k24 pe un aaz ? a mai facut cineva asa ceva?

eu zic sa lasi in primul rand gov-mode-ul ca n-are rost acuma..

iti zic niste chestii pe care le poti urma ca sa ai suficienta putere sa te descurci cu motorasul peste tot(in cazul in care vrei muuult mai muuulta putere,atunci trebuie sa te gandesi si la costuri extraordinare).

deci..

1 la mana-poti monta k24 (daca e de pe 1.6 TD) e la fel la flansa de prindere cat si la galeria de evacuare(daca o schimbi toata)

2 la mana-monteaza neaparat un ceas de boost,sa vezi cata presiune dai in turba sa nu o crapi,

3 (aici nu sunt inca sigur)dar sigur poti sa dai debit si la pompa ta dupa ce ii dai si presiune in turbina

Atentie ! reglajele trebuie facute foarte fin,pentru ca din reglaje corespunzatoare o sa iti iasa tie puterea,

4 daca ai posibilitatea de a monta un Intercooler(cat mai in fata sa de-a aerul direct pe el) te-ar ajuta mult !

mai departe...daca vrei sute de cai,atunci pregateste-ti bine buzunarul,chiar foarte bine.

parerea mea totusi e sa lasi K14-le.daca ala il ai pe masina ca e suficient pt ce iti trebuie tie,trebuie doar reglajele facute calumea si o sa fii surprins de cum o sa mearga !

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc pentru sfaturi , m-am jucat putin la debit , dar cred ca am dat prea mult cand se incalzea motoru ramanea turata la 1500 rpm , azi am reusit si am stricat socul l-am tras si cand am incercat sa il imping a ramas blocat ! aveti vreo iidee ?

Inca o chestie care nu am inteles`o , cum maresc presiunea in turbina si unde trebuie sa leg ceasul pentru boost !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu presiunea in turbina nu stiu sa iti explic 100% ca nu am avut inca de lucru acolo,dar urmareste pasii de pe aria mk1-mk2,ca explica iulian gto pasii pt cresterea presiunii in turbina,,

iar ceasul de boost se leaga pe furtunasul ce iese din capsula de sus de pe pompa de injectie si pleaca spre admisie(ti-am atasat si o poza) ii faci un T acolo...si tragi furtunasul pana in masina la ceas.

post-27351-0-68548700-1335167786_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu presiunea in turbina nu stiu sa iti explic 100% ca nu am avut inca de lucru acolo,dar urmareste pasii de pe aria mk1-mk2,ca explica iulian gto pasii pt cresterea presiunii in turbina,,

iar ceasul de boost se leaga pe furtunasul ce iese din capsula de sus de pe pompa de injectie si pleaca spre admisie(ti-am atasat si o poza) ii faci un T acolo...si tragi furtunasul pana in masina la ceas.

ms frumos , banuiam ca de acolo dar acum am confirmarea , oare cu pin boost de 1.6td se schimba si presiunea in turbina ? am tot citit si pe topicu lu gto dar nu inteleg mare lucru sunt fff multe pagini ! :) daca poate cineva sa imi explice pls cum maresc presiunea in turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna tuturor!Am si eu un golf3 td si am o dilema sau problema...pompa de injectie are pe undeva pe la arcurile de la acceleratie o scurgere de motorina drept pt care in momentul in care tin turat motorul ceva mai mult incepe sa curga si da nas cazand totodata si relantiul foarte mult,probabil scade presiunea in pompa..nush ce sa zic..detin o pompa de la un golf 3 diesel simplu si ma gandeam sa pun pompa asta...de potrivit se potriveste dar intrebarea este daca e ok "transplantul" asta ca probabil sa repar pompa de td costa ceva

Va rog,un sfat o parere un ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor!Am si eu un golf3 td si am o dilema sau problema...pompa de injectie are pe undeva pe la arcurile de la acceleratie o scurgere de motorina drept pt care in momentul in care tin turat motorul ceva mai mult incepe sa curga si da nas cazand totodata si relantiul foarte mult,probabil scade presiunea in pompa..nush ce sa zic..detin o pompa de la un golf 3 diesel simplu si ma gandeam sa pun pompa asta...de potrivit se potriveste dar intrebarea este daca e ok "transplantul" asta ca probabil sa repar pompa de td costa ceva

Va rog,un sfat o parere un ajutor!

Salutare,parerea mea e sa o duci la un mecanic/pompagiu' si sa se uite exact care e problema.

acolo unde zici tu e o garnitura,care chiar nu costa mult..dar iti trebuie un meserias sa iti faca lucrarea :D in cateva minute bune e rezolvata problema!

nu te apuca sa pui pompa de D simplu ca nu o sa-ti mearga,poate ai vazut ca asta de TD are o 'ciuperca' desupra,iar cealalta de D simplu nu are asa ceva.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!