Jump to content

Acele de turatie si viteza decalate....


Shaba
 Share

Postare recomandată

Sunt si eu de curand posesor de VW Passat `99 B5, 1.8T 150cp.

si am urmatoarea problema, acele de la turometru si vitezometru sunt decalate !

cel de la turatie la relanti` sta undeva pe la 200-300 iar cel de la vitezometru cand merg aproximativ cu 60Km/h el arata 40Km/h

Stie cineva cum pot remedia situatia?

multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi aduc aminte ca s-a mai scris cred de treaba asta...da un search si vezi.oricum,e cam bai pe la tine.tind sa cred ca poate s-a desfacut bordul sau cine mai stie ce s-a facut pe acolo...apropo,de pe unde esti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei cind indicatoarele de bord sint decalate,se presupune o interventie la kmraj.nu vreu sa te necajesc,dar s-a dovedit de mai multe ori.spune ne de unde esti si poate vreun membru forum te poate lamuri.spune cum ai rezolvat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un Output-tests cu vag-com intai la Instruments ca sa vezi daca acele se duc la mijloc si la capete. Asa macar stii sigur daca problema e doar din bord sau sunt senzorii. Apoi presupun ca exista o posibilitate de recalibrare ( prin basic settings ? )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut problema asta la Fabia, dupa ce am reparat o intrerupere de traseu pe placa cu circuite. Nu stiu daca la Passat e ca la Fabia, eu am rezolvat prin tragerea acelor la maxim stanga, cand stau pe zero. Simti la mana cand incepe sa opuna rezistenta acul spre stanga, iar pozitia aia e zero. Am postat undeva in aria Fabia mai multe detalii parca...

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma deranjeaza daca sau dat KM inapoi, motorul merge bine si a fost intretinuta, este deranjant faptul ca nu arata ce ar trebuie sa arate.....

am dat search si nu am gasit nimic....cred ca functia search a forumului e broke...

sunt din bucuresti, imi cer scuze ca nu am trecut la semnatura, cred ca mi-a scapat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gresit eu, nu am postat ci am trimis un PM cuiva :(

Deci: (varianta Fabia)

potentiometrul de la ac are un minim si un maxim (sesizabile "la mana" cand rotesti manual de ac inspre stanga si dreapta). Minimul "sesizat la mana" trebuie sa corespunda cu 0 (zero), eventual mai jos cu 1 mm.

Ca sa reglezi, rotesti usor de ac, fortandu-i pozitia mai spre "minim". Ideea e ca rotind _usor_ de ac cu mana spre stanga, sa nu poti cobora sub 0. El trebuie sa opuna rezistenta in dreptul lui 0.

Asta in cazul in care acele sunt nealiniate! Daca ai senzori defecti afli numai cu Vag-Com sau alte scule de diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!