Jump to content

Urgenta!


Buzz
 Share

Postare recomandată

Desi uleiul este recent schimbat si nivelul ok in motor, mi se parinde (si ramane asa) ledul de avertizare pentru ulei de pe bord... Stie cineva de la ce poate fi chestia asta? Pot sa mai circul cu masina?

Va rog, daca aveti vreo solutie sa mi-o impartasiti pentru ca Vineri sunt programat la RAR... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate busonul (pe unde torni uleiul in motor) si vezi daca stropeste pe acolo cu ulei . Daca da, verifica sonda, contactele...

Sta aprins si la ralanti si in turatie? Mai da niste detalii. :)

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 diesel sau benzina? Specifica si tu, ca nu e asa de greu.

Daca uleiul e schimbat recent si este la nivel inseamna ca e vreun contact de vina sau sonda cum zis si xxleeus.

Dupa schimb, e normal sa stea asa putin timp, dar daca problema persista timp mai indelungat verifica si tu papucii de la sonda.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau pune un manometru ca sa vezi daca chiar nu ai presiune(ulei subtire, clapeta suprapres blocata deschis, tachet spart sau pompa) sau este problema de semnalizare(sonda, cabluri etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara vreun motiv anume, se pare ca ledul pentru ulei nu mai vrea sa se aprinda :D

sa speram ca ramane asa si ca nu e ars :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speranta moare ultima! Sa nu moara motorul inaintea ei :D Este chiar greu sa verifici macar chestia cu busonul?! :hainoroc: Asta ti-ar arata ca pompa de ulei functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spuneam; nu strica o verificare ci ...nepasarea . Vezi Aici unde duce ignoranta. :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost ieri cu ea la mecanic. nenea ala a verificat tot ce se putea verifica si, dupa parerea lui totul era in regula.

becul a stat stins toata ziua. spre seara ieri, am condus-o eu (incepator fiind) - folosind trepte de viteza inferioare. si iar s-a aprins. m-am oprit si am lasat motorul sa se raceasca si, dupa pornire ledul a ramas stins. la 110km/h, ledul a ramas in continuare stins.

se pare ca problema apare in treptele inferioare de viteza, folosite frecvent.

ma gandesc sa schimb uleiul. fostul propitar tocmai schimbase uleiul, insa am gasit in portbagaj o sticla care avea pe ea pretul de 220.000 lei. probabil ca, fiind prost uleiul, la temperatura mare nu mai lubrefiaza bine.

intentionez sa schimb uleiul. si sper sa nu fie degeaba :))

nu stiu cata importanta are, insa atunci cand ledul de la ulei e aprins, nu mai merge ledul de la semnalizare. sa aibe oare vreo legatura?!

multam de atentie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se aprinde ledul se aude si un bazait strident? In mod normal trebuie sa aiba un buzzer bordul care porneste cand nu mai are presiune. Il poti verifica scotand papucul cu fir galben de la senzorul de deasupra filtrului de ulei. Daca o turezi putin trebuie sa se aprinda becul de la ulei si sa bazaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se aprinde ledul se aude si un bazait strident? In mod normal trebuie sa aiba un buzzer bordul care porneste cand nu mai are presiune. Il poti verifica scotand papucul cu fir galben de la senzorul de deasupra filtrului de ulei. Daca o turezi putin trebuie sa se aprinda becul de la ulei si sa bazaie.

NU se aude niciun bazait. dar voi incerca sa verific asa cum mi-ai spus tu.

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu la vechea masina o chestie din asta. la circulatia in oras, dupa ce se incingea bine motorul, incepea sa se aprinda becul la ulei. Pana nu am schimbat uleiul (impreauna cu o curatire interioara a motorului cu un aditiv), nu si-a revenit. Acel ulei era ..... MOL 15w40.

Rezultate f bune mi-a dat LukOil 10W40. Astea la vechea masina - Passat 1982, 1.6 D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa se fi ars uleiul. eu am patit asa odata si mi-a zis cineva ca si-a pierdut proprietatile uleiu "ars".

Cand am schimbat simeringurile de la supape, la montarea axelor cu came a mai pus putin ulei mecanicul dintr-o pompitza, care nu era cel din motor. Dupa ce am pornit masina la relanti becul de ulei palpaia. Apoi m-am dus si am schimbat uleiul am lua ARAl 15W40 si a fost totul ok. Nu s-a mai aprins nimica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!