Jump to content

Duze Spalare Parbriz Incalzite


bog49
 Share

Postare recomandată

Eto, tu 99% ca ai fiindca ai pachet de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu pachetul iarna contine si spalatoare la faruri si eu dinalea nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Duzele se incalzesc de la punerea contactului pana la scoaterea cheii din contact. PUNCT.

Si in perioada calda a anului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Irelevant . In perioada calda a anului temperatura masinii e de 20 grade sa zicem , iar duzele se incalzesc la o temperatura medie (probabil 10-20 grade) , doar nu crezi ca rezistenta aia ce incalzeste duzele , fierbe solutia de parbriz ?

Cat despre pachet de iarna , probabil ca nu la toate masinile vine cu tot cu spalator de faruri. Am avut golf cu pachet de iarna si avea si spalator de faruri , dar la passat nu am spalator si am scaune incalzite , oglinzi incalzite si duze incalzite. Cred ca depinde de la masina la masina. Nu cred ca passatul meu a fost configurat cu toate cele de mai sus si fara spalatoare de faruri.

Modificat de Evolution
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in perioada calda a anului ?

SI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spalatoarele de faruri nu fac parte din pachetele de iarna ci sunt optionale iar Highline are inclus standard pachetul de iarna

8X1 Instalatie spalare faruri

PXE Faruri cu xenon , cu reglare automata si instalatie de spalare

WW1 Pachet iarna: scaune fata incalzite, cu reglaj separat / duze spalator parbriz incalzite / alternator 90 A (Basis, Comfortline,Trendline)

PW3 Pachet iarna: scaune fata/spate incalzite reglabile separat(doar pentru W8)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Stiu ca topicul este vechi, dar nu am stiut prea bine unde sa postez o intrebare. Stie cineva ce garnitura este intre pompa spalatorului de parbriz si vasul cu lichid? Concret, imi curge lichid pe acolo, mai tare sau mai incet in functie de cum misc de pompa, sunt sigur ca e o garnitura acolo intre stutul pompei si vas. Daca exita vreun cod pentru garnitura (sau daca aveti o schita la indemana) sau stie cineva cu ce se poate inlocui va sunt recunoscator. Mentionez ca masina e variant, fara instalatie de spalare a farurilor. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca e vorba de rezervorul din fata.

E o garnitura de 2 lei.

post-8441-0-75710600-1298403234_thumb.pn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult. O singura intrebare daca se poate. Masina mea e din 99, seamana rezervorul, dar parca nu e acelasi. cumva e alt sistem / cod pentru un variant din 99 fara stropire faruri? Intreb deoarece pare a intra in vas din latareral stutul (la mine) nu de sus (cum e in ilustratie), dar probabil ca ma insel.

A, evident rezervorul din fata, nu am alt rezervor la lichidul de spalat parbrizul / luneta, nu stiam ca sunt mai multe variante.

Inca o data multumesc frumos.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E acelasi sistem si la tine, aceeasi garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut, am dat si eu de o probleme super frustranta, in sensul ca de la caldura si presiune (cred) mi-a iesit un conector de la duza din partea pasagerului si acum nu mai functioneaza sistemul de stropit parbrizul (toata apa este aruncata in capota). Problema este, ca nu a iesit furtunul direct din duza, ci a iesit conectorul acela in L din furtunul care trece prin capota. Avand in vedere ca orificiile de la duze sunt putini mai mari ca o unghie, iar furtunul acela are si el la capat un conector de plastic care nu poate fi extras prin orificul respectiv va intreb cu pot rezolva aceasta problema. M-am chinuit in weekend cred ca 2 ore sa scot furtunul prin acel orificiu dar nu am reusit intrucat capatul este de plastic si nu se indoaie suficient pentru a putea iesi. Daca demontez totul si conectez de afara cele 2 ramificatii care duc la duze, cand o sa le bag la loc in capota o sa ma lovesc de aceiasi problema cred. Mi se pare horror cum a fost gandit sistemul. Care este procedura in acest caz?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a ma face mai usor inteles, am atasat o poza cum au ramas conectorii pe furtune. Problema este cum mai conectez eu L-ul acela din furtunul de la duza in furtul care trece prin capota. Furtunul din capota se termina si el cu un conector de plastic care nu poate fi scos prin orificiul in care este prinsa duza ...

post-23332-0-63950600-1379343083_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, avand in vedere ca acest topic a fost "readus la viata" si ca iarna se aproprie am fost si eu acuma afara la masina sa verific aceasta optiune. Desi passatul meu ii HL am verificat acolo, acele doua fire care sunt postate intr-o poza mai in sus. LE am deci am si optiunea. Faza ii ca nu-i intaleg rolul. Ce face?

 

De exemplu la un 4x4 cu care am fost iarna trecuta, la ala cand dadeam actiunea spalare parpriz, iesea apa calduta , se topea zapada si iesea aburi. La passat nici de cum nu face asa ceva. Acum ori am eu o problema si optiunea nu imi functioneaza ori are alta functie. Care?

 

As vrea sa stiu ca din ce s-a scris nu am intales. Si sa remediez problema daca o am.

 

Oricum eu mi-am golit acum jumate rezervolu de apa parbriz si nu s-a incalzit "diuzele" si nici apa calduta nu arunca pe parbriz. Desi ati zis ca functia porneste la punerea contactului, eu cred ca totusi functioneaza numai cand senzorul si avertizarea de geata +3 (sau cat ii nu mai tin mint) se afiseaza si bepaie in bord.

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa facem putina logica.

S-a mai spus ca duzele primesc tensiune odata cu punerea contactului. Asta inseamna atat vara, cat si iarna.

Daca vara ar functiona tot timpul si s-ar incalzi atat de tare incat sa-ti scuipe apa calda, cam ce crezi ca s-ar intampla cu rezistentele alea?

 

La masina ta, duza de la spalator nu e cuptor cu microunde. Se incalzeste cat sa nu inghete lichidul la iesire, sub influenta aerului rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PUne o poza reala de pe masina ca nu prea inteleg...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa facem putina logica.

S-a mai spus ca duzele primesc tensiune odata cu punerea contactului. Asta inseamna atat vara, cat si iarna.

Daca vara ar functiona tot timpul si s-ar incalzi atat de tare incat sa-ti scuipe apa calda, cam ce crezi ca s-ar intampla cu rezistentele alea?

 

La masina ta, duza de la spalator nu e cuptor cu microunde. Se incalzeste cat sa nu inghete lichidul la iesire, sub influenta aerului rece

 

 

 

Merci de informatie, da incerc sa intaleg, dar, deci mai mult ii o optiune de marketing, sau daca ma chinui sa intaleg mai tare poate ii pentru a "topi" zapada care ii bagata sub capota. Infine eu credeam ca ii ca si la Range Rover sau x5. Cand pisa stropitoru sa topeasca si gheata de pe parbriz. Infine, bine ca ati fost voi ca eu nu stiam ca am si optiunea asta :) Sa mai imbogati HighLine-ul in optiuni... intr-un fel sau altul. Curand o pot si eu prezenta.

 

P.S La duzele de la spalator faruri, au aceasta functie de a incalzi lichidul?

 

Have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si referitor la problema mea ?

Nu, vacuto, era pentru Ninel. La tine nu am idee. La mine la B5 furtunele trec peste tabla si nu sunt probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia niste furtune de logan sau de silicon si prelungesti un pic pe acolo. Nu e complicat, pana la urma e doar o instalatie de stropit parbrizul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
  • Administrator

Domnilor,

Cum inlocuiesc o duza? Cred ca am rupt-o singur odata cu gheata pe care am dat-o jos saptamana trecuta si tre sa-mi vina curierul cu ea. :)

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos blana de la capota si ai sa iti dai seama cum se scoate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Daca vorbim de passatb5 sau b5.5. NU e nevoie sa dai izolatia fonica de pe capota. Diuzele se scota simplu, apuci duza ferm, si impingi de ea spre fata masinii si o lasi in jos, si a iesit iar ca sa ajungi la mufele diuzele si la prinderea rapida a furtunului de stropgel scoti acele capace negre de plastic de langa duze de pe capota

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Mi-a înghețat apa in sistemul de stropire pentru că nu am fost atent si in loc sa pun soluție de iarnă, am pus de vară. Nu stiam ca diuzele sunt încălzite până azi, cand am mai vazut un fir pe lângă furtunoase. Am verificat la mine si acele duze se încălzesc foarte putin, cât sa nu înghețe apa in ele, iar ele primesc curent de cand se pune contactul. Nu are legatura cu altceva cum spunea mai sus un user că sunt acționate de butonul de la oglinzi. Am incercat cu clima oprită, butonul de oglinzi in toate pozitiile, iar diuzele primesc curent mereu. E posibil sa fie setate sa pornească de la o anumita temperatură sau merg mereu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, asa sunt legate ele, dar la cele mai noi, sunt comandate de incalzirea din oglinzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!