Jump to content

probleme cu injectia? continuare cu noutati.


dani cg
 Share

Postare recomandată

AM FOST ANUNTAT DE MECANIC CA TREBUIE SA SCHIMB POMPA DIUSA DIN CAUZA CONTACTULUI IMPERFECT DIN MUFARE.CHIAR NU ESTE O ALTA SOLUTIE?SA SCHIMB POMPA BUNA DIN CAUZA UNUI SIMPLU CONTACT?STIE CINEVA SA-MI EXPLICE CUM ARATA MUFAREA?POATE MAI ESTE CINEVA CARE A PATIT LA FEL.ASTEPT RASPUNSURI. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit la fel cu passatul meu, dupa un drum Constanta - Oradea, s-a oprit caruta-n drum tremurand ca naiba. Dupa ce am dus-o pe platforma pana la dealerul VW din Oradea, a trebuit s-o las acolo toata noaptea in parcare. Dimineata, cand au venit s-o bage in service, mergea perfect. Cauza: contact inperfect la injectorul nr. 1. Rezolvare: desfacut totul pana la injector si strans cu patentul (+ alte chestii) contactul electric al injectorului. Merge si acum perfect. Mecanicul m-a linistit spunandu-mi ca e boala veche la PD si sa stau calm. A costat deranjul si frica mai mult decat reparatia in sine.

Eu nu am schimbat injectorul pentru ca s-a rezolvat mai simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1-scrie cu caractere mici conform regulamentului...altfel o sa intelegem ca urli la noi...

2- daca e contact imperfect ce sa intelegem? ca e oxidat ?ca sint distrusi papucii?intreaba-l pe "mecanic"...

3- in ambele cazuri cred ca se poate rezolva...ieftin...daca nu cumva"mecanicul" vrea sa-ti bage pe git ceva...ceva de ordinul zecilor de milioane....

Modificat de maumau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate Corneliu problema este de contact si este destul de frecventa la pompe duse .NU trebuie inlocuit injectorul ci numai strins papucul care face alimentarea electrica.Este treaba de 30 min pt un cunoscator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.scuze ptr caractere.mecanicul a spus prima data ca sant norocos.se poate repara cu patentul sau alte chestii(sprey).nu stiu cit de rau arata contactul sa ma previna ca sar putea sa nu tina.ma bate gindul ca are cava in plan.maine sant progamat la el.sant in dubii,dupa ce am citit aici,mai bine ma ocup personal.cava exp am si am inteles ca nu ai nevoie de scule speciale.indatorat ptr explicatii.am prins ceva elan dupa ce am citit parerile voastre.ms mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare.am rezolvat problema singur in fata blocului.intradevar nu este complicat.multumesc mult ptr informatii.ce pot sa spun acum ca am constatat si eu citeva mici lucruri.toate firele care alimenteza injectoarele erau mai rigide,nu poti sa le manevrezi atit de usor.devin mai casante dupa ceva vreme,in cazul meu 4 ani.dar nu s-au rupt,desi la un moment ma gindeam ca se poate intimpla.papucii intradevar sant slabi.usor de deformat si nu au nici un pic de elasticitate,cum ar trebui sa fie un astfel de contact.mufa de plastic nu prea ajuta sa mentina imbinarea fixa si sa elimine vibratiile.un lucru negativ,spun eu,este faptul ca imbinarea se face de sus in jos si uleiul din capac intra usor pe linga papucii de contact.partea din injector in care intra mufa cu papucii este inchisa si uleiul nu are unde se scurge.este ulei tot timpul in zona contactului.nu recomand ca papucii tata din injector sa fie citeva grade rasuciti st sau dr ptr a da o imbinare mai dura.sant turnati in plastic si se pot crapa.nu asa usor dar exista un risc.in ultima insanta se poate schimba tot asamblu de fire din chiulasa.se desface din mufa de pe chiulasa,se desfileteaza mufa,si se scoate usor catre bord,dupa ce se desfac si clemele care fixeaza firele in interiorul chiuloasei.cam asta ar fi.multumesc inca o data.scuze ptr faptul ca am deschis mai multe topic-uri ptr aceiasi problema.am si citeva poze,sper ca se vede ceva.

salutare.am rezolvat problema singur in fata blocului.intradevar nu este complicat.multumesc mult ptr informatii.ce pot sa spun acum ca am constatat si eu citeva mici lucruri.toate firele care alimenteza injectoarele erau mai rigide,nu poti sa le manevrezi atit de usor.devin mai casante dupa ceva vreme,in cazul meu 4 ani.dar nu s-au rupt,desi la un moment ma gindeam ca se poate intimpla.papucii intradevar sant slabi.usor de deformat si nu au nici un pic de elasticitate,cum ar trebui sa fie un astfel de contact.mufa de plastic nu prea ajuta sa mentina imbinarea fixa si sa elimine vibratiile.un lucru negativ,spun eu,este faptul ca imbinarea se face de sus in jos si uleiul din capac intra usor pe linga papucii de contact.partea din injector in care intra mufa cu papucii este inchisa si uleiul nu are unde se scurge.este ulei tot timpul in zona contactului.nu recomand ca papucii tata din injector sa fie citeva grade rasuciti st sau dr ptr a da o imbinare mai dura.sant turnati in plastic si se pot crapa.nu asa usor dar exista un risc.in ultima insanta se poate schimba tot asamblu de fire din chiulasa.se desface din mufa de pe chiulasa,se desfileteaza mufa,si se scoate usor catre bord,dupa ce se desfac si clemele care fixeaza firele in interiorul chiuloasei.cam asta ar fi.multumesc inca o data.scuze ptr faptul ca am deschis mai multe topic-uri ptr aceiasi problema.am si citeva poze,sper ca se vede ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!