Jump to content

problema la pornire.


iZOTOPE
 Share

Postare recomandată

ieri numai ce am reusit sa-mi repar circuitul de apa, binentzeles ca a trebuit sa scot mufele din senzori ca sa pot da jos tzava de apa, dupa ce am terminat reparatiile, am conectat toti senzorii asa cum trebuia, dau sa pornesc masina si mumu, se balbaia si scotea un fum de neimaginat, motorul este bun si nu am mai avut astfel de probleme. dupa cateva incercari a pornit fara probleme.

azi, cand am ajuns la timisoara, am parcat masina, am fost pana in camin sa-mi las bagajele, cobor la masina, dau sa o pornesc aceeasi chestie, dadea sa moara, daca o acceleram mai mult de 3000 rpm nu urca si fum peste tot, am lasat-o putin, am incercat din nou, si iara a pornit fara probleme. m-am uitat putzin pe la bobina si pe la delco sa vad care e baiu, cred ca pe undeva este o problema, aprinderea sau avansul.

daca avetzi ceva idei va ros sa le postati :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, o idee ar fi functionarea motorului in mai putin de 4 cilindri, :), trebuie sa verific capacul la delcou si sa-l curatz, eventual inlocuit daca e prea distrus :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si mie imi mai face ceva asemanator ... dar foarte rar si atunci cand se intampla sa nu urce in turatie motorul tremura tot ff rau : uneori am senzatia ca poate fii si de la capul de injectie care am inteles ca are ca un fel de bila in ea(flotant) si se poate (zic eu sa nu se ridice ala calumea) sau poate as mai fie pompele de benzina ... verifica de curiozitate tensiunea pe cele doua pompe (asta daca si tu ai 2 pompe ca si mine una in porbagaj cealalta jos intre rotile de pe dreapta

da la mine cand se intampla eu o accelerez usor ... si motorul intra in normal ....

Modificat de Raekwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica capacul de delcou la mine este putin crapat si merge in rateuri si verifica si avansul,fisele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

La golfuletul meu din 1989, motor 1.8 cod GU nu mai reusesc sa-l pornesc. Cateva idei?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu misca nimica,are scanteie benzina,sunt multe de verificat,ia-le usor pe rand,verifica aprinderea in prima faza :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam Crazy !

stiu ca-s multe, asadar te ascult si revin aici!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate legat si de primul post, dar si de ultimul... capacul delco poate fi fisurat si sa nu se vada, e bine sa ai unul in portbagaj, eu sunt patit (la prima mea masina). O fisura insesizabila face probleme...cat casa :) Chiar si umezeala, daca mergi cu viteza prin balti, poate ajuge acolo :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

O sa pun si eu problema mea aici pentru ca se discuta ceva asemanator.

Dimineata sau seara dupa ce sta mult timp in frig, nu mai vrea sa porneasca.

Dau la automat, o ia destul de repede, dar dupa cateva secunde se opreste, ca si cum nu ar mai fii benzina, am verificat si imi vine benzina pe furtun cand pun contactul.

Apoi, nu se ridica in turatii mai mult de 1000 ture si vibreaza rau de tot, se ineaca, da rateuri si se opreste motorul.

Dupa mai multe incercari isi revine putin si sta la relanti undeva in 700 ture, dar cand ridic turatia motorul si incerc sa plec de pe loc, se aude ca si cum ar fi motor de tuns iarba si se simte ca si cum se ineaca sau se infunda ceva.

Dupa ce merg cu ea usor, incepe sa isi revina la normal si se tureaza iar frumos si fuge ca nebuna.

Problema a inceput acum o luna si ceva.

Fisele sunt bune, bobina este ok, delcoul l-a curatat Robert r. (coleg forumist) si nu este fisurat.

Nu aveam scanteie pe bujii, se dusese aprinderea electonica, mi-a inlocuit-o Robert cu una de la el.

Problema inca nu se rezolvase.

Dupa cateva saptamani, dupa cateva sute de metri dupa ce am alimentat, s-a oprit intr-a 5-a in mijlocul drumului si nu a mai pornit, am dus-o trasa pana acasa.

S-a dus pompa de benzina de sub masina. Am schimbat-o. Problema ramane.

Va rog sa ma ajutati, sunt cam disperat ca vine frigul si raman cu ea pe bara si dau dimineata la automat pana moare bateria.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

O sa pun si eu problema mea aici pentru ca se discuta ceva asemanator.

Dimineata sau seara dupa ce sta mult timp in frig, nu mai vrea sa porneasca.

Dau la automat, o ia destul de repede, dar dupa cateva secunde se opreste, ca si cum nu ar mai fii benzina, am verificat si imi vine benzina pe furtun cand pun contactul.

Apoi, nu se ridica in turatii mai mult de 1000 ture si vibreaza rau de tot, se ineaca, da rateuri si se opreste motorul.

Dupa mai multe incercari isi revine putin si sta la relanti undeva in 700 ture, dar cand ridic turatia motorul si incerc sa plec de pe loc, se aude ca si cum ar fi motor de tuns iarba si se simte ca si cum se ineaca sau se infunda ceva.

Dupa ce merg cu ea usor, incepe sa isi revina la normal si se tureaza iar frumos si fuge ca nebuna.

Problema a inceput acum o luna si ceva.

Fisele sunt bune, bobina este ok, delcoul l-a curatat Robert r. (coleg forumist) si nu este fisurat.

Nu aveam scanteie pe bujii, se dusese aprinderea electonica, mi-a inlocuit-o Robert cu una de la el.

Problema inca nu se rezolvase.

Dupa cateva saptamani, dupa cateva sute de metri dupa ce am alimentat, s-a oprit intr-a 5-a in mijlocul drumului si nu a mai pornit, am dus-o trasa pana acasa.

S-a dus pompa de benzina de sub masina. Am schimbat-o. Problema ramane.

Va rog sa ma ajutati, sunt cam disperat ca vine frigul si raman cu ea pe bara si dau dimineata la automat pana moare bateria.

Multumesc.

vezi ca mai ai o pompa in rezervor. eu am patit exact la fel cu ramasul amanet in drum. initial am banuit pompa de sub masina. am schimbat-o si am plecat in probe. am mers cam 20 km si din nou am ramas amanet. Problema era de fapt pompa electrica din rezervor. am schimbat-o si pe asta si nu mai am treaba de atunci. Daca mai tin bine minte, m-a costat 300 Ron, parca (originala pe BOSCH).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca mai ai o pompa in rezervor.

Stiu f bine asta, am testat si pompa aia si baga benzina.

benzina o veni ea dar depinde cu ce presiune

Corect.

Dar dupa ce se incalzeste de merge bine ?

Si de ce face asta numai cand e rece ? Cand se incalzeste merge de rupe.

Multumesc.

Modificat de Juan Pablo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cod motor ai?

JH

Din cate stiu, motoarele de acest tip au fost puse pe Scirroco.

Acum, dupa toate problemele care le face dimineata la pornire, mai face o figura.

Dupa ce se incalzeste motorul, si merg mai mult cu ea, la fel nu mai porneste. Daca o las vreo jumatatae de ora porneste la sfert de cheie.

Salut.

Multumesc.

Modificat de Juan Pablo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut.Va supun atentiei tot o problema de pornire.Am Golf 2 CL,serie motor NZ,benzina,injectie multipunct,1300cmc.Tin minte ca si iarna trecuta pornea greu,dar a trecut cum a trecut...mentionez ca vara asta i am schimbat electromotorul stricat cu unul sh.Deci, de cand e foarte frig,masina imi porneste de obicei la I cheie,dupa cateva secunde(cateva invartituri).Si cu baterie noua imi porneste la fel,am vf..a/daca opresc motorul,nu mai porneste veci(invarte dar nu porneste),chiar si cu baterie noua.b/daca merg 30 min,sau o ora cu ea si o opresc dupa acest rastimp,nu mai reporneste sub nici o forma.Eu cred ca dc ar fi de la baterie(fie si cea veche) nu ar fi acest din urma simptom.Ce credeti ca ar trebui sa vf?Idei?multumesc mult.Cristi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JH

Din cate stiu, motoarele de acest tip au fost puse pe Scirroco.

Acum, dupa toate problemele care le face dimineata la pornire, mai face o figura.

Dupa ce se incalzeste motorul, si merg mai mult cu ea, la fel nu mai porneste. Daca o las vreo jumatatae de ora porneste la sfert de cheie.

Salut.

Multumesc.

Daca iti face asa dupa ce se incalzeste motorul e posibil sa fie de bobina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai de verificat 3 parti:

1. mecanica - electromotor

2. aprindere

3. alimentare cu carburant

1. intram aici doar daca la cald iti invarte greu. De verificat bucsa de bronz de pe motor, electromotorul, firele de la baterie la electromotor / masa.

2. cel mai usor de verificat, scoti pe rand toate fisele de pe bujii si pui pe cineva sa dea la automat, tu te uiti sa vezi daca ai scanteie intre fisa si blocul motor. Fisa o tii cu partea metalica la o distanta de 2 - 5 mm de bloc. Scanteia trebuie sa fie compacta, aprox 2 mm diametru, culoare vanata, si cu frecventa regulata. Fa testul cu motorul rece si apoi cand nu mai vrea sa porneasca. Daca scanteia este ok, trecem la pct 3. Conform simptomelor tale, este f probabil o problema de aprindere. Daca ai aprindere cu senzor hall (in loc de platina), asta e suspectul principal. Apoi bobina de inductie, bujii, chiar si contact (scoate cheia de tot si baga la loc).

3. alta poveste :D

Modificat de SamuraiJerk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti face asa dupa ce se incalzeste motorul e posibil sa fie de bobina!

Salut. Da, se poate nu am testat o alta bobina pt. un timp mai indelungat, doar am pus alta bobina sa vad dc am scanteie.

Multumesc.

ai de verificat 3 parti:

1. mecanica - electromotor

2. aprindere

3. alimentare cu carburant

1. intram aici doar daca la cald iti invarte greu. De verificat bucsa de bronz de pe motor, electromotorul, firele de la baterie la electromotor / masa.

2. cel mai usor de verificat, scoti pe rand toate fisele de pe bujii si pui pe cineva sa dea la automat, tu te uiti sa vezi daca ai scanteie intre fisa si blocul motor. Fisa o tii cu partea metalica la o distanta de 2 - 5 mm de bloc. Scanteia trebuie sa fie compacta, aprox 2 mm diametru, culoare vanata, si cu frecventa regulata. Fa testul cu motorul rece si apoi cand nu mai vrea sa porneasca. Daca scanteia este ok, trecem la pct 3. Conform simptomelor tale, este f probabil o problema de aprindere. Daca ai aprindere cu senzor hall (in loc de platina), asta e suspectul principal. Apoi bobina de inductie, bujii, chiar si contact (scoate cheia de tot si baga la loc).

3. alta poveste :10[1]:

Salut.

Am inlocuit electromotorul, era facut varza, carbuniii erau distrusi precum si bucsa, avea un joc foarte mare.

Pompa de benzina din rezervor este de Cielo, e noua, presiune baga dar poate nu cat trebuie.

Fisele par bune, trebuie sa schimb bujiile cu unele noi.

Am schimbat bateria cu una noua.

Sunt multe dar dupa ce schimb pompa, bujiile si poate capacul de delcou, luleaua, o sa revin cu detalii.

Multumesc mult pt sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari. am si eu o problema la pornire: nu mai porneste.

pana ieri a pornit la sfert, azi nu mai vrea si pace! am gatat 2 baterii si tot n-a luat-o.

motorina are, filtru nou are.

ce sa mai verific? :icon_thumright:

Modificat de GLD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat primele 2 bujii, ca astea sunt usor de dat jos. una se incalzeste usor, una nu.

sa le schimb doar pe astea 2 sau sa le schimb pe toate?am gasit bujii nemtesti 100% la un pret bun, nu bosch din turcia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codrut mitulescu

sault si scuze ca ma bag peste topicu asta dar io nu pot deschide 1 si asta e cel mai apropiat de problema mea, si anume:

intro dimineata (acu 3 saptamani cca) nu am reusit sa pornesc masina deloc , invartea electromorul dor motorul nu zicea nimic. am crezut ca nu mai am benzina si n-am insistat. a doua zi i-am pus 5l si am incercat din nou.aceleasi simptome doar ca am insistat mai mult si i-am dat la automat cam vreo 2 min de vreo nspe ori pana cand a pornit doar ca dupa ce a pornit ramasese cehia blocata in sensul ca nu mai revenea la loc ci ramasese la limita spre dreapta sau jos depinde cum te uiti. am mai pornit-o in aceeasi zi putin mai tarziu(dar cu benzina in carburator de data asta) cheia la fel , a trebuit sa o rasucesc io in pozitia normala si am iesit sa vad cum merge. a mers fix 2 km si mi s-a orpit practic din mers. am tras-o pe dreapta si am revenit cu 1 prieten s-o aduc acasa doar ca surpriza totola - masina a pornit la sfert si am condus-o pana la cateva sute de metrii de casa cand motorul s-a oprit din nou. de data asta de tot

a zis cineva ca ar fi din cauza capacului delco(fisuri invizibile etc) si am luat 1 nou si rotor si baterie. acu de cate ori incerc sa o pornesc se aude 1 tac de pe undeva de la motor/electromotor nu stiu sigur pt ca nu le am cu mecanica de loc, iar electromotorul nu mai invarte pur si simplu. o fi ars? o fi altceva ars?

astept sugestii

multumesc

mentionez ca masina in cauza e 1 golf 1.1 benzina din 79 care obijnuia sa mearga aproape bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca acum nu mai invarte, si ai avut probleme si cu cheia de contact, posibil sa fie de la contact, vezi ca pe electromotor ai 2 fire, unu mai gros direct de la baterie si unu mai subtire care vine de la contact, baga curent direct din baterie pe ala subtire (cu masina scoasa din viteza ca sa nu-ti vina peste picioare) si vezi daca invarte. Daca merge e din contact, daca nu e din electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codrut mitulescu
Daca zici ca acum nu mai invarte, si ai avut probleme si cu cheia de contact, posibil sa fie de la contact, vezi ca pe electromotor ai 2 fire, unu mai gros direct de la baterie si unu mai subtire care vine de la contact, baga curent direct din baterie pe ala subtire (cu masina scoasa din viteza ca sa nu-ti vina peste picioare) si vezi daca invarte. Daca merge e din contact, daca nu e din electromotor.

merci o sa incerc

revin maine cu rezultatele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zici ca dai la cheie si face un clac dupa mine e treaba din electromotor ca probalil l-ai omorit si acum ai pb cu el (nu stiu sa zic exact dar periile sau rotorul ) totusi incearca daca mai face clac la cheie sa ciocanesti cu ceva ciocan in electromotor si sa dai cheie iar !!!!! e o solutie temporara ar trebui sa il duci la mecanic !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codrut mitulescu

am incercat sa fac ce mi-ati zis da nu merge. cred ca ramane s-o duc la mecanic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!