Jump to content

Pompa benzina sau releu ?


TheMendacious
 Share

Postare recomandată

Va salut! Mii de scuze daca am sarit peste raspunsul ce il caut. Am un golf IV variant edition, 2001, 1.6 16v. Nelamurirea mea consta in: la aceasta varianta pompa de benzina nu ar trebui sa se amorseze la deschiderea portierei soferului? In cazul meu trebuie sa tin contactul cateva secunde pana se opreste acel bazait, Mi se pare frustrant sa stau sa astept chiar daca e vorba de cateva secunde,sau sa trag cu urechea dupa bazait in timp ce in masina e galagie. Vine si intrebarea, daca nu mai astept si ii dau cheie direct,risc sa stric ceva? sau poate e ceva pe la portiera.. multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când deschizi portiera se aprinde plafoniera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupo_bv, ce sa spun..de abia am luat vehiculul asta..am mai umblat pe butonul de la plafoniera. astazi se aprindea.. te rog sa ma lamuresti despre ce este vorba!!? Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca să se amorseze pompa la deschiderea uşii (în cazul în care acest lucru trebuie să se întâmple, aici nu ştiu să-ţi spun, poate îţi spun colegii cu maşină similară) trebuie ca switch-ul din portieră să fie funcţional. Despre asta îţi poţi da seama dacă atunci când deschizi portiera se aprinde plafoniera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru raspunsuri! Becul din plafoniera se aprinde la deschisul portierei. Mi a spus cineva ca din moment ce pompa se aude bazaind doar la contact (si se aude), probabil masina nu este prevazuta cu acest sistem de amorsare al pompei la deschisul usii.(desi mi ar fi convenit mai mult asa) As mai mentiona ca am un prieten ce detine un passat tot din 2001,care face chestia asta. Dar probabil alta masina,alta mancare de pește.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. 

Astăzi în timpul mersului, motorul s a oprit brusc, fără nicio problema anterioara. Am cautat doua ore problema răsfoind și forumul, însă nu i am dat de cap. Ce am putut depista este faptul ca la punerea contactului pompă de benzină nu se mai aude, dar dacă încui mașina și revin peste o oră două,  la deschiderea ușii șoferului Are momente când aceasta bâzâie.  întrebarea mea este, dacă releul pompei de benzină era sau este defect pompă ar trebui să se mai audă, sau nu? Pe diagnoza nu apare nicio eroare stocata. Mașina este  Bora, 1.4 16v 2003, cu GPL. 

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică dacă pompa primeşte tensiune. Dacă primeşte şi nu bâzâie atunci este clar unde este problema (atunci când este pe benzină). Dacă nu primeşte tensiune atunci problema poate fi la releu (nu ştiu dacă dă întotdeauna eroare, depinde ce este defect la el). Pe GPL are probleme? Cod motor?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.. Nu pornește nici pe gpl, am încercat din butonul instalației de gpl sa o pornesc pe gaz, și degeaba. Codul, dacă retin bine este AKQ, este cel cu bobine pe fiecare bujie. Maine dimineață probez o pompa de benzina. Sper sa fie de la ea problema, dacă nu, încerc sa fac rost de un releu, de proba. 

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încercat astăzi cu o alta pompa de benzina și nimic, benzina vine pe conducta, dar nu pornește. Releul pompei este bun. E posibil sa nu pornească nici pe benzina sau gpl, dacă sunt probleme la calculatorul instalației de gaz? Mă pune pe gânduri faptul că motorul s-a oprit în timp ce funcționa pe gaz. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Am si eu o problemă la mașină: după oprirea motorului se aude un bazâit în dreapta spate, care se oprește doar cu scoaterea bornei și trebuie lăsată câteva ore scoasă ca sa nu se mai audă ulterior . Credeți că e pompa de benzină defectă sau releul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 2 years later...
On 14.11.2019 at 14:30, flaviusmaff a scris:

Încercat astăzi cu o alta pompa de benzina și nimic, benzina vine pe conducta, dar nu pornește. Releul pompei este bun. E posibil sa nu pornească nici pe benzina sau gpl, dacă sunt probleme la calculatorul instalației de gaz? Mă pune pe gânduri faptul că motorul s-a oprit în timp ce funcționa pe gaz. 

Salutare, ai reușit am aceeași problemă și nu reușesc să îi dau de cap. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Eu nu am apucat sa I mai fac nimic, pentru ca am vândut o unui prieten,  acesta rezolvând problema prin schimbarea senzorului de presiune și a acelui plămân de la instalația de GPL. Are o membrana în interior care în timp se deteriorează. Din ce știu acum nu mai are nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare!

Am si eu o problema de 5 ani cu un Golf 5 1.4 TSI 2008 CAXA 122 cp. Are un tremurat la renlanti de care nu scap dar problema naspa e ca dimineata la rece cand o pornesc in 5 secunde moare motorul. La a doua cheie o ia normal, dar incepe si intrerupe in ultimul hal iar pe evacuare "balbaie", se aude clar cum intrerupe si miroase a benzina nearsa cumva.

Am schimbat bobine, bujii (am trecut de la bosch la NGK) , curatat corp clapeta, curatat galerie admisie, schimbat distributia, nimic, face la fel. parca atunci cand folosesc benzina mai aditivaza (MOL sau OMV) intreruperile sunt ceva mai decente si nu mai balbaie in halul asta, un 10% mai ok as putea spune.

Am fost la multi mecanici si nu are nimeni habar ce ar putea fi, las mai jos variantele:

1. Chiulasa -> as zice nu pt ca are compresia buna, 10,8 pe toate

2. Injectoare-->am missfire mereu pe inj 3, a putea fi : ramane sa inversez injectoarele intre ele si sa vad daca se muta eroarea

3. Corp clapeta-->as zice nu, l-am curatat, nu s-a schimbat nimic si aia da erori in bord

4. Pompa inalte -> ar putea fi in cazul in care da prea multa benzina ??

5. Trage Aer fals pe undeva : pe unde pl%^%& ?? merge bine masina, trage ok

 

Urmeaza sa comand 4 bujii noi pe OM si sa vad daca se schimba ceva..

 

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

Nu mi-e clar unde ar trebui adaugat acest post intrucat e legat de un motor pe benzina, problemele sunt de alimentare cu combustibil si foarte probabil cauza e de natura electrica, asa ca o sa rog un moderator sa mute postul unde ar fi mai potrivit.

Masina e un Golf 5, an 2004, motor 1.4 FSI (cod BKG), 90.000 km.

Mai multe probleme au aparut practic simultan:

1)      Motorul moare in mers, in sarcina (mers in oras, pe la 2500 – 3000 RPM), dar s-a intamplat si la relanti o data. Se simte o frana de motor evidenta, prima reactie e sa calci acceleratia mai tare, dar motorul se ineaca pana moare complet. Pornirea motorului se face fara probleme atat la cald cat si la rece, la prima cheie si relanti-ul e stabil pe la 680 RPM. Tentativa de a forta acceleratia in sarcina duce la smucituri si la final motorul tot moare. Chiar daca decuplezi ambreiajul si incerci sa accelerezi motorul tot va muri atunci cand se hotaraste el. Comportamentul pare aleator, nu da semne de neregula inainte de a surveni fenomenul. Ceea ce este absolut surpinzator este faptul ca motorul poate fi repornit in mersul masinii, cu ambreiajul calcat si cu cheia adusa intai in pozitia de 0 si apoi actionat demarorul. Din pacate, in timpul acestei reporniri din mers esti lasat fara servodirectie si servofrana, evident, deci senzatia de nesiguranta e grava.

2)      Pompa de benzina din rezervor face zgomot mare, dar numai cand intra intr-un regim aparte, nu tot timpul. Atunci suna ca un vaiet, ca orice pompa de carburant care e pe cale sa se strice. Am presupus ca e pompa pe duca si am schimbat-o, dar inutil, intrucat si pompa noua (Bosch) intra in acelasi regim ca cea veche, numai ca este in mod evident ceva mai silentioasa. Schimbat si filtrul de benzina, tot fara imbunatatire.

Pompa de benzina noua pare sa aiba variatii de turatie in timpul primei porniri (usa soferului sau punerea contactului) pe care nu le-am remarcat la pompa veche. Galagia motorului mascheaza eventualele fluctuatii de turatie, mai putin cand intra in regimul zgomotos de care vorbeam mai sus.

3)      Pompa de benzina nu se opreste (nici cea noua, nici cea veche), chiar cu contactul luat complet. Tot aleator, atat la cald si la rece. Uneori pompa intra in regimul ala zgomotos in timpul mersului motorului fara probleme, alteori regimul galagios survine cand tai contactul si pompa nu se opreste. Daca scot borna de baterie pentru a opri pompa si o reconectez, pompa se va invarti dupa reconectarea bateriei. Totusi ea se opreste dupa circa 3-5 minute. In timp ce pompa se invarte dar cu motorul oprit, de sub masina, din apropiere de rezervor se aude un fasait de aer constant, ca de la un cauciuc spart (evident, nu e cazul). Fasaitul nu e de la busonul de rezervor si nu pare sa se formeze suprapresiune sau vid in rezervor si nici bolboroseli. Nu exista scurgeri de benzina.

Referitor la erorile ramase (cu rosu mai jos) mentionez ca nu am avut niciodata probleme legate de indicatorul de nivel combustibil. Referitor la releul pt pompa de combustibil J17 (1K0 951 253): l-am cumparat dar nu am reusit sa-l localizez in masina, cel putin la panoul de sub bord. Multi oameni spun releu pt pompa combustibil la controlerul J538 (1K0 906 093 B) aflat deasupra pompei de combustibil din rezervor.

Am regasit partial problemele in divese threaduri dar nu si grupate cum au aparut acum. Aveti vreo sugestie?

Multumesc.

 

Erorile citite initial cu VCDS la motor erau:

18972 - Low Pressure Fuel Sensor (G410)

P2540 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

16575 - Fuel Pressure Sensor (G247)

P0191 - 002 - Implausible Signal - Intermittent

16475 - Valve for Fuel Metering (N290)

P0091 - 002 - Short to Ground – Intermittent

 

Am sters erorile de la motor si pentru moment nu au reaparut (la relanti, pe loc), dar nici nu am mai mers cu masina de frica ramasului in drum.

 

Restul erorilor gasite la scanarea completa dupa stergerea erorilor de la motor au fost urmatoarele (doar modulele unde au fost gasite erori). Am colorat cu rosu erorile care par legate de simptomele astea:

 

Chassis Type: 1K (1K0)

Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 62 72

 

VIN: WVWZZZ1KZ4W076844   Mileage: 90380km-56159miles

 

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000

01-Engine -- Status: OK 0000

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: OK 0000

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: Malfunction 0010

19-CAN Gateway -- Status: OK 0000

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010

44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010

56-Radio -- Status: OK 0000

62-Door, Rear Left -- Status: Malfunction 0010

72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine        Labels: None

   Part No SW: 03C 997 057 C    HW: Hardware No

   Component: MED 9.5.10       00 7330 

   Revision: 00000000    Serial number: VWZ7Z0D9241958

   Coding: 0000071

   Shop #: WSC 10101 599 67316

   VCID: 2E53BBBFB9174CFF6D-807A

   VINID: 9E69EAAAA05BA849C01C620410FF298082

 

No fault code found.

Readiness: 1110 0101

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect.        Labels:. 3C0-937-049-23-M.lbl

   Part No SW: 1K0 937 049 K    HW: 1K0 937 049 K*

   Component: Bordnetz-SG 1.0 H30 0701 

   Revision: 00030000    Serial number: 00000000475858

   Coding: 008D0F0600041800001400001400000000

   Shop #: WSC 00000 000 00000

   VCID: 377D9EDB464D8D373E-8062

 

   Subsystem 1 - Part No: 1Q1 955 119 C  Labels: 1KX-955-119.CLB

   Component: Wischer 010311 026  0512 

   Coding: 00038805

   Shop #: WSC 00000 

 

2 Faults Found:

01064 - Terminal 58d; Interior Dimming

            012 - Electrical Fault in Circuit

01259 - Fuel Pump Relay (J17)

            009 - Open or Short to Ground - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments        Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl

   Part No: 1K0 920 850 P

   Component: KOMBIINSTRUMENT VDD 3554 

   Coding: 0001101

   Shop #: WSC 10101 599 67326

   VCID: 3467A9D7573B662F1B-8060

 

1 Fault Found:

00771 - Fuel Level Sensor (G)

            010 - Open or Short to Plus - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 1K0-959-701-MAX2.lbl

   Part No: 1K0 959 701 L

   Component: Tuer-SG         024 2467 

   Coding: 0000052

   Shop #: WSC 10101 599 60481

   VCID: 377D9EDB464D8D373E-8062

 

1 Fault Found:

00932 - Electric Window Motor; Drivers Side (V147)

            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist        Labels: 1Kx-909-144-G2V2.clb

   Part No: 1K1 909 144 F

   Component: EPS_ZFLS Kl.0       1301 

   Shop #: WSC 00000 000 00000

   VCID: 2E53BBBFB9174CFF6D-807A

 

1 Fault Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

            000 - -

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 1K0-959-702-MAX2.lbl

   Part No: 1K0 959 702 L

   Component: Tuer-SG         024 2467 

   Coding: 0000052

   Shop #: WSC 10101 599 60481

   VCID: 387F9DE74B53824F37-806C

 

2 Faults Found:

00933 - Electric Window Motor; Passenger Side (V148)

            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

01553 - Motor for Central Locking; Passenger Door (V57); Lock

            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 62: Door, Rear Left        Labels: 1K0-959-703-GEN1.lbl

   Part No: 1K0 959 703 C

   Component: Tuersteuergeraet 06 0202 

   Coding: 0000016

   Shop #: WSC 01392 785 00200

   VCID: 306FA5C7A3235A0F7F-8064

 

1 Fault Found:

00934 - Electric Window Motor; Rear Left (V26)

            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent

 

End-------------------------(Elapsed Time: 01:47)--------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut tuturor, de ceva vreme, cam de o săptămână am probleme la pornire, am un golf 4 1.6 16v, când o pornesc se chinuie foarte mult și trebuie să țin mai mult de cheie și apoi se oprește, mai sunt cazuri în care nu pornește deloc sau pornește din prima, bănuiala mea este că ar fi pompa de benzina, dar la mine se aude ca și cum ar funcționa și în mers nu simt nici o diferență că nu ar mai trage când o accelerez brusc. Acum să vă zic prima oară când sa întâmplat, mi-a apărut servis în 3000km și nu îl pot reseta din butoane că cel din stanga nu merge. Mai am și o problema cu senzorul ala de accelerație logitudinalîă sau cum îi zice(g28 parcă, scuze dacă greșesc) pe care am neglijato deoarece nu mi-a facut probleme gen să nu pornesca masina sau altele pana acum. Cine a mai avut o problemă de genul să îmi spună cum a rezolvato.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai cu adevarat eroare pe G28 - acolo este problema. Doar ca acesta este senzor poziție arbore cotit.

Daca ai pe g200 sau g202....nu are treaba cu pornirea

Fa o scanare totala si posteaza erorile de pe motor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare da nu ma prea pricep 

Address 01: Engine        Labels: 036-906-034-AZD.clb Part No: 036 906 034 CN

Component: MARELLI 4MV        5164

Coding: 00031

Shop #: WSC 76082

VCID: 60CF1587E043AA93A3-4B64

WVWZZZ1JZ2D094253     VWZ6Z0A3677437

 

6 Faults Found:

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2 P1118 - 35-00 - Open Circuit

17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2; Heating Circuit P1105 - 35-00 - Short to Plus

16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 P0140 - 35-10 - No Activity - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - Intermittent

17851 - Potentiometer for EGR (G212)

P1443 - 35-10 - Signal too Low - Intermittent 17848 - EGR Valve (N18)

P1440 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent Readiness: 0000 0001

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl Part No: 1C0 907 379 E

Component: ESP FRONT MK60                                  0104 Coding: 0011266

Shop #: WSC 31414 000 00000 VCID: 2C57B1B78C0B3EF34F-515A

 

2 Faults Found:

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication - Intermittent 01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

012 - Electrical Fault in Circuit

 

 

 

 

Address 08: Auto HVAC                                         Labels: 3Bx-907-044.lbl Part No: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC     C 2.0.0

Coding: 11000

Shop #: WSC 31414

VCID: 21495083ABC9E39BEC-5196

 

2 Faults Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-10 - Faulty - Intermittent

 

Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl Part No: 1C0 909 605 A

Component: 27 AIRBAG VW51 01     01

Coding: 12855

Shop #: WSC 31414

VCID: 224B5F8FAECFF883F5-5178

 

No fault code found.

 

Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl Part No: 1J0 920 826 A

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BPV V52

Coding: 00113

Shop #: WSC 00000

VCID: 275D4E9BC5ED1DABA2-5178

WVWZZZ1JZ2D094253     VWZ6Z0A3677437

 

2 Faults Found:

01333 - Door Control Module; Rear Left (J388) 49-10 - No Communications - Intermittent

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

 

Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.clb Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN                                       0001 Coding: 00006

Shop #: WSC 31414

VCID: 70EF65C730A31A1333-5178

 

1 Fault Found:

01333 - Door Control Module; Rear Left (J388) 49-10 - No Communications - Intermittent

 

 

 

Address 46: Central Conv.                                             Labels: 1C0-959-799.lbl Part No: 1C0 959 799 B

Component: 1C Komfortgerát HLO 0003 Coding: 00259

Shop #: WSC 31414

VCID: 366393DF1247742329-4B18

 

Subsystem 1 - Part No: 1C1959801A Component: 1C Tõrsteuer.FS KLO 0003

 

Subsystem 2 - Part No: 1C1959802A Component: 1C Tõrsteuer.BF KLO 0002

 

Subsystem 3 - Part No: 1C0959811A Component: 1C Tõrsteuer.HL KLO 0002

 

Subsystem 4 - Part No: 1C0959812A Component: 1C Tõrsteuer.HR KLO 0002

 

10 Faults Found:

01334 - Door Control Module; Rear Right (J389) 49-10 - No Communications - Intermittent

01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 49-10 - No Communications - Intermittent

01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 27-00 - Implausible Signal

01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

01359 - Internal Central Locking Switch; Passenger Side (E198) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent

01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222) 27-00 - Implausible Signal

01334 - Door Control Module; Rear Right (J389) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Address 56: Radio        Labels: 1J0-035-18x-56.clb Part No: 1J0 035 186 D

Component: RADIO SON         0003

Coding: 00001

Shop #: WSC 01059

VCID: 2643439FC2E704A399-4B18

 

No fault code found.

 

End                              (Elapsed Time: 04:51)                               

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
florynbadescu

Salutare tuturor. La masina din semnatura am o problema cu pornirea cam de 1 an de zile (se manifesta ''random'') in sensul ca nu porneste la cald decat la a 2 a sau a 3 a cheie, la cald insemnand dupa ce stationeaza cam 1 ora. Daca pornesc la 10- 50 min sau imediat dupa oprire porneste bine. Problema se manifesta mai des de cand a venit caldura si motorul ramane mai mult timp cald dupa oprire. Deci dimineata la rece porneste la sfert, daca merg, nu conteaza pe ce distanta si motorul se incalzeste la temperatura optima de functionare 90 grade si apoi opresc pentru 1 ora sau 2 nu mai porneste decat la a 3 a cheie fara sa scoata fum sau miros urat. Daca o las mai mult timp oprita, peste 2-3 ore, porneste din prima. Nu am erori, bujii, fise si bobina de inductie schimbate de 2000km. Masina are gpl de 30.000km, am incercat sa opresc gazul si sa pornesc pe benzina si la fel face. Daca ar fi pompa de benzina ar mai porni la prima cheie dimineata? Masina nu are filtru de benzina, nici regulator de presiune benzina si nici egr. Am verificat vizual senzorul de turatii si nu pare crapat acel magnet. La deschiderea portierei se aude acel bazait deci nu ar fi releul. Sa fie de la injectoare sau clapeta de acceleratie (care este curata si adaptata)? Multumesc anticipat, paste fericit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am si eu câteva întrebări referitoare la pompa de benzină a unui Polo 6N2. 
Problema a apărut brusc după ce mașina a fost oprită. După vreo câteva ore motorul nu a mai pornit. Electromotorul învârtea însă motorul nu pornea. Până l aud a am ajuns la concluzia ca problema venea de la pompa de benzină. La punerea contactului nu se mai auzea pompa. Am verificat alimentarea la mufa de la pompa. Are 4 fire. Pe cele exterioare( mai groase) aveam vreo 4 volți la punerea contactului. Pe restul nimic. Am schimbat un releu(ce are scris 612 pe el), ce am înțeles ca ar aparține pompei de benzină însă fără succes. Când să renunț, am ciocănit puțin în carcasă pompei de benzină și apoi a pornit motorul.

Ce părere aveți? 
Este pompa? Dacă da, se poate curăța sau trebuie schimbată? 
mie mi se pare și ca suna mai tare decât de obicei când merge motorul. Se cam aude de sub bancheta, chiar cu motorul pornit.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
florynbadescu

Revin cu update la problema semnalata anterior. Dupa ce masina a stationat fix 1 ora, am avut un rateu la pornire, am crezut ca mi-a crapat motorul, cred ca a fost rateu in admisie pentru ca a iesit fum de sub capota. La scanare am avut eroarea:

16556 - B1; sistem dozare carburant

P0172 - 007 - sistem prea bogat - intermitent

împrejurari cod:

viteza: 0.0 km/h

factor lambda: 0.977

tensiune: 0.720 V

lambda: -16.0 %

Am citit care ar putea fi potentialele cauze si prima enumerata este sistemul de alimentare. Asta ma duce cu gandul la injector care nu inchide bine si scapa benzina dupa oprirea motorului, picura. Desi merg pe gpl la pornire, mi-au zis cei de la gpl, masina porneste intotdeauna pe benzina. Oricum chiar daca inchid gpl-ul am aceiasi problema. Am gasit firme care se ocupa de curatat injectoare pe benzina fara demontare (curatare chimica) dar nu stiu daca prin curatare se rezolva si problemele de picurare. Daca a curatat cineva astfel si a rezolvat rog sa posteze un raspuns sau daca nu este eficienta o curatare cum as putea identifica la care injector este problema pentru a-l putea inlocui. Eroare de missfire nu a dat. Sau poate fi si pompa? desi nu stiu daca ar putea sa faca suprapresiune. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!