Jump to content

Pompa benzina sau releu ?


TheMendacious
 Share

Postare recomandată

Pentru Fly_Lex Aceeasi problema am avut-o si eu.Sunt posedorul unui Golf 1.6 benzina si gpl.Am schimbat pompa de benzina care era buna,am verificat injectoare,regulatorul de benzina,egr...si masina mea pleca la a doua sau a treia cheie...Problema s-a rezolvat prin inlocuirea membranei regulatorului de gaz care era rupta si-mi scapa gaz si la pornire.Am inteles ca la ca la instalatiile acestea eu am BRC membrana rezista undeva la 80.oookm si dupa aceea se inlocuieste.Ca sa verificati daca aceasta este problema seara cand opriti masina comutati inainte manual pe benzina si scoate-ti furtunul de vaccum de la regulatorul pe gaz .Dimineata daca porneste la prima cheie fara sa se balbaie problema este membrana de la regulatorul pe gaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mercy de raspuns, insa la inceputul verii am schimbat si eu nembrana de la regulatorul de GPL, pentru ca un destept de "specialist de la AGR, mi-a setat presiunea la 1,8 iar la urmatoarea revizie, cand mi-au redus-o la normal, detensionandu-se...membrana a inceput sa scape gaz si se simtea miros.

Problema cu pornirea nu am rezolvat-o nici pana acum. La mine, dimineata sau dupa 3-4 zile de stat in parcare, porneste intotdeauna la sfert.

Am reusit sa identific oarecum o eventuala cauza si mi-am dat seama ca porneste prost atunci cand este intre temperaturi.

La rece si la cald, a pornit mereu bine...

Este sigur ceva legat de valori diferite transmise de senzorii de temperatura, dar n-am reusit sa-mi dau seama exact despre ce ar putea fi vorba.

Sincer...n-am mai dat importanta asa mare. M-am cam obisnuit cu pornirile astea ratate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 

 

Am si eu o problema cu golful meu 4. M-a lasat cand imi era lumea mai draga, adica in concediu de a trebuit sa vin aproape 800 de km tot cu 70 la ora.

Problema pe care o am e ca in mers undeva peste 2400 de ture imi taie gazul si releul 109 se tot aude cum decupleaza. Dupa cateva rateuri din astea se aprinde si martorul de EPC care cam pune cruce la tot. Pana nu ii sterg erorile nu mai prea vrea sa se urneasca si releul decupleaza tot intr-o veselie inca de pe la 1500 de ture.

 

Banuiala mea a fost ca fie releul e dus fie pompa de benzina. 

Ca sa elimin releul ca problema l-am pus pe al meu pe masina unui prieten si culmea nu a carait deloc. Am facut o tura de oras cu masina lui si releul meu si s-au inteles perfect.

 

Problema e ca nu cred ca ar fi nici pompa de benzina. Ea amorseaza cand pun contactul si se aude cum lucreaza. Iar peste toate astea pe modulul de motor sunt plin de erori la scanarea cu VAG-COM-ul cea ce ar indica mai degraba o alta problema. Sa fie ECU-ul?

 

Mai jos ultima scanare care am scos-o de pe masina

 

16 Faults Found:
16645 - Fuel Injector #1 (N30): Short to Ground
        P0261 - 35-10 - - - Intermittent
16651 - Fuel Injector #3 (N32): Short to Ground
        P0267 - 35-10 - - - Intermittent
16654 - Fuel Injector #4 (N33): Short to Ground
        P0270 - 35-10 - - - Intermittent
16648 - Fuel Injector #2 (N31): Short to Ground
        P0264 - 35-10 - - - Intermittent
17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground
        P1425 - 35-10 - - - Intermittent
17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground
        P1117 - 35-10 - - - Intermittent
17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit
        P1116 - 35-10 - - - Intermittent
17606 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S2: Electrical Malfunction
        P1198 - 35-10 - - - Intermittent
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
        P0321 - 35-10 - - - Intermittent
16785 - EGR System: Insufficient Flow
        P0401 - 35-10 - - - Intermittent
16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High
        P0328 - 35-10 - - - Intermittent
17851 - Potentiometer for EGR (G212): Signal too Low
        P1443 - 35-00 - -
18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal
        P1639 - 35-10 - - - Intermittent
16491 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Signal too Low
        P0107 - 35-10 - - - Intermittent
17949 - Fuel Pump Relay (J17): Open Circuit
        P1541 - 35-10 - - - Intermittent
18041 - Accelerator Position Sensor 2 (G185): Signal too Low
        P1633 - 35-10 - - - Intermittent
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte multe erori, sterge-le si vezi care mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am pus in postul anterior erau erorile salvate in data 9 Septembrie. Mai am un set de erori salvat in 7 Septembrie cand le-am si sters. Intre cele 2 scanari am facut 30 de km cat sa ajung cu ea in fata blocului.

 

Scanarea din 7 Septembrie.

 

11 Faults Found:
16585 - Injector: Cylinder 1 (N30): Circuit Malfunction
        P0201 - 35-10 - - - Intermittent
16587 - Injector: Cylinder 3 (N32): Circuit Malfunction
        P0203 - 35-10 - - - Intermittent
16588 - Injector: Cylinder 4 (N33): Circuit Malfunction
        P0204 - 35-10 - - - Intermittent
16586 - Injector: Cylinder 2 (N31): Circuit Malfunction
        P0202 - 35-10 - - - Intermittent
17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground
        P1425 - 35-10 - - - Intermittent
17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground
        P1117 - 35-10 - - - Intermittent
17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit
        P1116 - 35-10 - - - Intermittent
17606 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S2: Electrical Malfunction
        P1198 - 35-10 - - - Intermittent
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
        P0321 - 35-00 - -
16785 - EGR System: Insufficient Flow
        P0401 - 35-10 - - - Intermittent
16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High
        P0328 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum arata cred ca ai o problema de alimentare electrica... sau cablaje roase de sobolani. verifica bornele de baterie, sigurantele , etc. Si cablajele.

Pompa nu are treaba cu erorile alea.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Sunt nevoit sa schimb pompa de benzina la un mk4 1.4. am gasit una fara plutitor, topran la 157 de lei. Intrebare: ii pot pune plutitorul de pe pompa oem? (Vdo)

Thanks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De ceva vreme ma confrunt cu o problema si nu ii gasesc solutia, masina in cauza un Golf 4 hatchback an 2003, de 1.6 16V cod motor BCB:

 

1) Cand pornesc masina mai ales cand a stat mai multe ore,(pornirea fara probleme) dau treapta 1 sau marsarier dupa caz aceasta tremura putin, parca se "balbaie", calc acceleratia nu se tureaza, dar dupa 1-2 secunde se tureaza si pleaca fara probleme. Cand sunt in mansarier si dau cu spatele putin in rampa vibreaza destul de tare, dar isi revine rapid, calc accelaratia si nu raspunde pe moment,dar isi revine dupa 1-2 secunde de intarziere, parca nu ar avea benzina.

2) Precizez ca filtre siuleiul sunt schimbate la timp, bobine schimbate recent, bujii la fel, benzina pun numai de la OMV carrera 95.

3) In timpul mersului , mai ales in treapta a 2a, se intampla ocazional sa scata turatia, sa zicem de la 2500-3000, la 900 da soc masini si isi revine foarte rapid, adica dureaza o fractiune de secunda.

4) Astazi cand am plecat de pe loc, am dat sa ies cu spate, a inceput sa trepideze de la pornire, am dat viteaza 1, am accelerat si parca nu a avut putere, a trepidat si a murit motorul. Am dat cheie si a pornit linistit, fara probleme, apoi, dupa ce am ajuns la destinatie, am oprit si pornit de 2 ori  a luat-o fara probleme. Dupa "incident" am mers normal si am asteptat sa ajunga apa la 90 si am mers mai tare cu ea, fara probleme, trage bine,  demaraj.

In general probleme este la pornire, si foarte rar "da in nas" cand merg.

Precizez ca pe tester nu da absolut nicio eroare, toate sunt in parametri normali, fara erori stocate, Nu se aprinde niciun martor in bord,

Ce pot verfica, ca nu vreau sa ma duc la service si sa-mi spuna ca trebuie schimbata jumatate de masina si tot sa nu se rezolve.

Presiunea la pompa de benzina? Siguranta pompa?Releu?la astea m-am gandit eu ca ar putea fi?

Daca v-ati confruntat cu asemea simptome, spune-ti si mie, ca imi "sta pe creier".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
costelconstantin1973

salut pe toata lumea.daca ma poate ajuta si pe mine cineva i/asi fi recunoscator.am oskoda felicia  din 2000 1,3 mpi,nu mai vrea sa porneasca de ici un fel.am scos furtunul de la rampa de injectoareoc pompa si nu vine benzina.am observat ca nu se aude deloc pompa.dati mi o idee daca e pompa sau vreun releu sau siguranra,mss anticipat

 


m uitat sa va spun,curent vine la pompa dar doar 8,5v care ar fi cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ieri m-a lasat si pe mine in mijlocul drumului.Pur si simplu s-a oprit.

Nu se mai auzea nici bazaitul pompei si datorita faptului ca nu erau nici sigurante arse, am presupus ca este pompa.Acasa am probat pompa si este buna. Poate ca ieri nu am observat eu, dat, dupa ce am montat pompa,am pus contactul(tot nu se auzea bazaitul), am dat la automat, moment in care am auzit pompa bazaind.

Am presupus ca nu mai ajunge curent la pompa, motiv pentru care am conectat pompa pe direct si am dat la automat. rezultatul e acelasi. Nu porneste.

Am desfacut si releul 409, dar nu are lipituri reci si nici nu pare ars.

Ce sa ii mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Florinel9502
On 11 noiembrie 2006 at 12:18, ANSWERS a scris:

pompa de benzina cam are 7 vieti ... o mai ciocanesti mai merge o vreme ,,,deci nu e concludent ..... dar poti face o improvizatie faina acolo ... monteaza un beculetz pe alimentare pompei ...cu fir mai lung ca sa-l poti vedea ... astfel iti dai seama imediat daca aceasta e defecta sau pur si simplu nu se alimenteaza ( releu bla bla ) ......poti pune si un led cu rezistenta de 1 Kohm ...... succes !

Salut! Am si eu un golf 4 1,6 sr si am observat ca dupa ce mi s a aprins becul la benzina a inceput sa intrerupa sa nu mai mearga rotund acum am bagat benzina si tot asa daca e subturata si vreau sa o calc abia creste in turatii de parca ar tine o cineva pe loc ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut, am scos pompa de benzina din rezervor, pentru ca face un zgomot dubios si am observat ca mufele care o alimenteaza stau bine mersi in benzina sau cel putin nu s izolate si benzina ajunge la ele. E ceva normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,  la un 1.8 turbo awt,  cum pot verifica injectoarele si pompa de benzina? Ce presiune ar trebui sa fie?  Am schimbat bujii,  debitmetru! Ca simptome,  la prima pornire,  nu o ia! Se balbaie la prima cheie  si moare motorul! Abia la a doua sau a treia o ia! Daca a reusit sa porneasca, toata ziua nu mai sunt probleme! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Am un Passat b5.5 1.6 benzina ALZ. Dimineață la prima cheie la o secunda după pornire îmi scade turația la 500 și da sa moara motorul. Am sesizat problema asta prima data după ce am pus GPL TOMASSETO. Am schimbat regulatorul de presiune dar fără efect. Chiar dacă merg doar pe benzina face la fel dimineață. Apoi pot sa pornesc de cate ori am nevoie și nu am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine la fel, aceeasi chestie! Nu se stie exact ce si cum! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 11/12/2006 at 11:08 AM, TheMendacious said:

Sa va spun pe scurt problema :

Ieri nu a mai vrut sa porneasca iar la cateva ore a pornit la "sfert"

De dimineata la fel nu a mai vrut si la o alta incercare in 20 min a pornit .

Acum la fel nu mai porneste dar nici pompa de benzina nu se aude "bazaind" ...

Sa fie releul sau pompa de benzina ? Ma gandesc ca pompa cand cedeaza nu o mai ia deloc dar ...

Chiar daca pun contactul de mai multe ori pompa de benzina nu scoate nici un sunet

Am si eu aceasi problema. mi-ai putea spune daca ai rezolvat si cum??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On 27.08.2016 at 10:36 AM, Ursu82_kiki said:

Salutare,  la un 1.8 turbo awt,  cum pot verifica injectoarele si pompa de benzina? Ce presiune ar trebui sa fie?  Am schimbat bujii,  debitmetru! Ca simptome,  la prima pornire,  nu o ia! Se balbaie la prima cheie  si moare motorul! Abia la a doua sau a treia o ia! Daca a reusit sa porneasca, toata ziua nu mai sunt probleme! 

Aceleasi simptome cu balbaieli dar si rateuri la accelerari imediat dupa pornire (cand o fi ea... ca e cam greoaie) le am si eu. Doar la prima pornire, apoi toata ziua porneste bine, uneori dupa 8 ore de stat la lucru mai face aceleasi simptome. Spune-mi daca ai rezolvat si ce a fost?

On 11.09.2016 at 4:29 PM, advdorin said:

Salut! Am un Passat b5.5 1.6 benzina ALZ. Dimineață la prima cheie la o secunda după pornire îmi scade turația la 500 și da sa moara motorul. Am sesizat problema asta prima data după ce am pus GPL TOMASSETO. Am schimbat regulatorul de presiune dar fără efect. Chiar dacă merg doar pe benzina face la fel dimineață. Apoi pot sa pornesc de cate ori am nevoie și nu am probleme.

Ai rezolvat problema, am aceleasi simptome...m-ar interesa o posibila solutie. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai făcut nimic, că nu mai face, astept să se incalzeasca sa vad dacă revine problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎2013‎-‎12‎-‎20 at 1:51 AM, Paulorossi said:

Salut prieteni.

Datorita faptului ca la pornire pompa de benzina nu bazie,deci nu functioneaza am decis sa caut defectul.In principiu siguranta F28(de la pompa de benzina) este ok,deci suspectez in prima faza releul pompei.

Am tampit cautand pe net unde este localizat dar nu am gasit nimic,probabil intr-o cutie cu relee separate de sigurante.

Rog pe cei care stiu locatia lui sa puna o poza sau un link sau sa-mi de o sugestie cat mai repede posibil.

Multumesc anticipat.

PS:masina este cea din semnatura

daca este releul atunci nu il vei gasi de obicei releui de la pompa de benzina este inculs in IPDM module asa ca trebuie sa schimbi ipdm-mul .(IPDM-Intelligent Power Distribution Module) asta in functie de anul si modelul masini.

On ‎2006‎-‎11‎-‎12 at 5:18 AM, ANSWERS said:

pompa de benzina cam are 7 vieti ... o mai ciocanesti mai merge o vreme ,,,deci nu e concludent ..... dar poti face o improvizatie faina acolo ... monteaza un beculetz pe alimentare pompei ...cu fir mai lung ca sa-l poti vedea ... astfel iti dai seama imediat daca aceasta e defecta sau pur si simplu nu se alimenteaza ( releu bla bla ) ......poti pune si un led cu rezistenta de 1 Kohm ...... succes !

nu uita ca pompa este activata de ECM si aplicand extra rezistenta in circuit asta poate duce la alte probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, am si eu ceva probleme cu pornirea, cateodata nu o ia din prima, se ineaca cumva si moare, ci din a doua cheie, masina sta pe un loc putin inclinat, altii mi-au spus ca daca o ia din a doua cheie ar fi ceva probleme la pompa si nu bateria, nu am incercat sa ascult acel bazait al pompei... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
On 15.10.2015 at 21:20, al3xandru1228 a scris:

De ceva vreme ma confrunt cu o problema si nu ii gasesc solutia, masina in cauza un Golf 4 hatchback an 2003, de 1.6 16V cod motor BCB:

 

1) Cand pornesc masina mai ales cand a stat mai multe ore,(pornirea fara probleme) dau treapta 1 sau marsarier dupa caz aceasta tremura putin, parca se "balbaie", calc acceleratia nu se tureaza, dar dupa 1-2 secunde se tureaza si pleaca fara probleme. Cand sunt in mansarier si dau cu spatele putin in rampa vibreaza destul de tare, dar isi revine rapid, calc accelaratia si nu raspunde pe moment,dar isi revine dupa 1-2 secunde de intarziere, parca nu ar avea benzina.

2) Precizez ca filtre siuleiul sunt schimbate la timp, bobine schimbate recent, bujii la fel, benzina pun numai de la OMV carrera 95.

3) In timpul mersului , mai ales in treapta a 2a, se intampla ocazional sa scata turatia, sa zicem de la 2500-3000, la 900 da soc masini si isi revine foarte rapid, adica dureaza o fractiune de secunda.

4) Astazi cand am plecat de pe loc, am dat sa ies cu spate, a inceput sa trepideze de la pornire, am dat viteaza 1, am accelerat si parca nu a avut putere, a trepidat si a murit motorul. Am dat cheie si a pornit linistit, fara probleme, apoi, dupa ce am ajuns la destinatie, am oprit si pornit de 2 ori  a luat-o fara probleme. Dupa "incident" am mers normal si am asteptat sa ajunga apa la 90 si am mers mai tare cu ea, fara probleme, trage bine,  demaraj.

In general probleme este la pornire, si foarte rar "da in nas" cand merg.

Precizez ca pe tester nu da absolut nicio eroare, toate sunt in parametri normali, fara erori stocate, Nu se aprinde niciun martor in bord,

Ce pot verfica, ca nu vreau sa ma duc la service si sa-mi spuna ca trebuie schimbata jumatate de masina si tot sa nu se rezolve.

Presiunea la pompa de benzina? Siguranta pompa?Releu?la astea m-am gandit eu ca ar putea fi?

Daca v-ati confruntat cu asemea simptome, spune-ti si mie, ca imi "sta pe creier".

Salut am si eu aceeași problemă imi poti spune cum ai rezolvat-o?. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

E normal dupa ce opresc motorul sa se mai auda bazaitul de la pompa din rezervor inca vreo 3 secunde ? (masina are vreo 200kkm, e pe duca pompa?)

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!