Jump to content

Pompa benzina sau releu ?


TheMendacious
 Share

Postare recomandată

Sa va spun pe scurt problema :

Ieri nu a mai vrut sa porneasca iar la cateva ore a pornit la "sfert"

De dimineata la fel nu a mai vrut si la o alta incercare in 20 min a pornit .

Acum la fel nu mai porneste dar nici pompa de benzina nu se aude "bazaind" ...

Sa fie releul sau pompa de benzina ? Ma gandesc ca pompa cand cedeaza nu o mai ia deloc dar ...

Chiar daca pun contactul de mai multe ori pompa de benzina nu scoate nici un sunet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai multe explicatii ar fi binevenite. "nu a pornit" e prea generic. Care au fost simptomele? Electromotorul invartea normal? Ai verificat daca vine benzina sau daca ai scanteie?

Modificat de popica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de benzina cam are 7 vieti ... o mai ciocanesti mai merge o vreme ,,,deci nu e concludent ..... dar poti face o improvizatie faina acolo ... monteaza un beculetz pe alimentare pompei ...cu fir mai lung ca sa-l poti vedea ... astfel iti dai seama imediat daca aceasta e defecta sau pur si simplu nu se alimenteaza ( releu bla bla ) ......poti pune si un led cu rezistenta de 1 Kohm ...... succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai multe explicatii ar fi binevenite. "nu a pornit" e prea generic. Care au fost simptomele? Electromotorul invartea normal? Ai verificat daca vine benzina sau daca ai scanteie?

Da electromotorul invartea , doar ca nu vroia sa porneasca deloc ... oricum pompa de benzina trebuia sa "bazaie" daca mergea , azi sau maine am sa ma duc sa verific pompa si releul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai este si un senzor de turatie care daca e defect sau murdar degeaba invirte electromotorul ca motorul nu porneste. Dar daca nu se aude deloc pompa de benzina cind deschizi portiera soferului atunci o fi ceva prin zona pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

@ 2dor Uite unde e releul.

post-1788-1264851254_thumb.jpg

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am si eu o problema cu pornirea, cateodata dau 5-6 chei pana porneste, si nici atunci nu ar porni daca nu as tine pedala de acceleratie apasata. Cand nu tin pedala apasata, motorul da sa porneasca si in circa 3 secunde moare . A mai intalnit cineva acest fenomen ? Sa fie oare pompa de benzina, am impresia ca atunci cand face figuri cu pornirea nu se aude nici bazaitul de la pompa. Mentionez ca am schimbat de curand clapeta de vacuum si bujiile . As fi recunoscator daca m-ar putea ajuta cineva. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

-Incearca sa masori presiunea pe instalatia de alimentare, desi ai schimbat clapeta de vacuum, e posibil ca pompa de benzina sa se

dezamorseze din cauza unui colier slabit sau furtun fisurat.

-Cand ai schimbat ultima oara filtrul de benzina?

-Daca zici ca nu se aude nici acel bazait, verifica sub bancheta din spate dreapta, sub acel capac triunghiular, tensiuniea la bornele mufei

care duce la pompa. Cele doua din mijloc alimenteaza pompa, si ar trebui sa ai o tensiune de 12V la punerea contactului, iar cele doua din lateral

alimenteaza indicatorul de nivel. Cu ocazia asta verifici si starea contactelor, sa nu fie corodate, eventual dai cu niste spray de contacte.

Succes

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, multumesc pentru raspuns, cred ca am rezolvat problema, am pus inapoi bujiile vechi si masina e ok. Cred ca una din bujiile noi era stricata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred, ar fi pornit motorul si in 3 bujii, mai degraba s-a gresit ordinea fiselor, oricum e bine ca s-a rezolvat.

Atentie data viitoare, numai bine!

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ar fi pornit si in 3 bujii dar, in acest caz, Marmonu a omis sa spuna cum functiona motorul atunci cand pornea.

O intrebare care s-ar pune, ar fi: inainte de schimbarea bujiilor (cele noi), s-a verificat distanta dintre electrozi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut.

Am si eu o problema.

Nu de putine ori patesc sa mi se opreasca motorul in mers ( = sa nu mai traga, ca si cand n-as apasa acceleratia). De cele mai multe ori isi revine dupa cateva secunde.

Ultima oara cand mi s-a oprit, nu era bagata in vreo viteza, deci a murit cu totul.

De data asta am avut grija, sa ascult daca se aude pompa de benzina cand incerc sa pun contactul din nou. Si "liniste". Niciun sunet. Evident ca n-a pornit decat dupa ce l-am chinuit putin cu datul la automat de 2-3 ori.

Pe VAG-COM nu am nicio eroare. Exista vreo posibilitate sa nu se alimenteze sau e pompa pe duca? Nu imi face mereu, dar si cand imi face, ma scoate din sarite.

_________________________

PS: Mai am o fluctuatie la relanti de cele mai multe ori cand e motorul rece, dar aia am inteles ca e clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar de ce nu iei un spray de contacte sa cureti releul si soclul acestuia plus daca gasesti alte mufe pe traseul cablajului cum ar fi cea de pe capacul pompei, mai poate fi de vina si sita de pe sorbul pompei care daca e distrusa lasa sa intre mizerii in pompa si acesta se blocheaza

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Daca se opreste in mers paote fi si de la clapeta de acceleratie, sau ceva vacum spart.... si pompa nu baga tot timpul, cand pui contactul ... presiunea in rampa iti ramane, poti verifica cu un manometru cat bari iti baga pompa, si utiate si pe la vacumuri. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La voi se aude pompa de benzina cum functioneaza, cand stati cu motorul la relanti?

Ca de 2-3 zile parca mi se tot parea ca aud ceva care suna ca un ventilator pus pe pozitia 1, desi era oprit, iar la o cercetare mai amanuntita, mi-am dat seama ca aud ca vine de sub bancheta din spate, deci numai pompa poate sa fie. Ce-i drept, il aud numai la rece. ( :-?? ) E normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sal. baieti! Am si eu o problema la masina.Am un VW Golf 3 - 1.4 benzina (44 cp) din '96 si problema este k mi sa oprit motorul in timp ce stateam pe loc,deci motorul functiona la ralanti.Problema este k nu mai porneste de niciun fel (de invatit,bateria invarte la automat) si nici scanteie nu mai imi da in fisha centrala la delcou.Am citit aici k a mai avut si altcineva o problema asemanatoare,in spetza MARMONUL,dar el zice k a fost din bujii(!?!)...ma rog,tot ce se poate.Ma gandeam k poate aveti ceva cunostintze despre cam ce ar fi putut sa se intample.Multzumesc anticipat pt. pareri si sfaturi.Asta k sa nu ajung cu ea in service,desi pana la urma daca tot nu ii dau de cap,va fi solutzia finala si suprema :rolleyes: Cu respect,costin338.

...si as mai avea o intrebare...stie cineva ce fel de mufa pt. tester este la Golf3 (1.4 benzina) si unde se afla? Masina este din '96 si nu are mufa OBD2 de diagnosticare(tester)...alea sunt la masini fabricate dupa 2000,la Golf 3 cum s-or numi si unde sunt puse pe masini?Multumesc anticipat! costin338

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La g3 o gasesti deasupra brichetei. E un capac negru acolo si iesa daca tragi de el din partea de jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut.

Am si eu o problema.

Nu porneste masina.Cand ii dau contact se aude un fel de zgomot(tik-tik-tik-tik) , dar motorul invarte numai nu vrea sa porneasca.Cateodata cand nu se aude zgomotul acela la contact porneste la prima cheie , dar cand se aude nu vrea...nu stiu de la ce poate fi (sunetul se aude parca din bord). seamana cu sunetul releului de la semnalizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va rog frumos am si o probleme la masina mea opel vectra b 1.6 .16 v deci cand o pornesc dimineatza imi merge bine dar nu prinde mai mult de 50 60 la ora si daca vreau sa o accelerez da in nas acum iam schimbat filtru de benzina si mi-a mer mai bine 100 110 dar cu acceleratia la podea dar tot imi moare dupa un timp si pompa de benzina imi scoate un sunet cuidat si daca pui mana pe conducta de alimetare se simte cum merge intrerupt asta se intampla cand este motoru inncins nu stiu ce sa mai fac va rog sa imi dati si mie un sfat ptr ca sunt in italia si mie frica sa ma duc la mecanci ptr ca astia sunt scumpi macar sa mi le cumpar de la mana a doua va multumes anticipat si scuze ptr felu in care am scris poate ca nu am fost prea explicit daca puteti sa imi trimiteti un mail va rog frumos nokia20052003@yahoo.com ptr ca nu stiu bine sa caut pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna colegi vw golf 1,4 16v 75cp axp

imi poate spune si mie cineva unde este siguranta si releul de la pompa de benzina?sau ceva date de identificare

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deoarece ma grabeam am demontat si am cautat tot circuitul de la pompa la mufa din bord

siguranta S18 20A releul este J17(53) mufa cu 7 picioare

siguranta este in capul bordului la deschiderea usii sofer(semnul cu motor)

releul dupa panoul de la genunchi (cheie imbus T12) in 2 suruburi , reluel al 2 lea pe primul rand de sus de la dreapta la stanga(cum privesti)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Eu am urmatoarea problema : masina la rece porneste fara nici o probelema dar dupa cateva minute cand se incalzeste nu mai porneste deoarce nu mai deschide pompa de benzina nu mai da drumu la benzina , si am observat cand am desfacut capacul la cele 2 relee de langa motor ca cel care nu are siguranta cand pun contactul cupleaza iar celalalt cu siguranta nu cupleazza si daca dau la automat nu porneste deloc , dar daca pun mana pe releu cu siguranta si il cuplez eu a pornit imediat si cum iau mana de pe el moare motorul ... am schimbat si releele intre ele deoarce sunt amandoua de 30A si tot la fel face in principiu releele sunt bune doar ca nu primeste comanda la cald sa porneasca decat daca e actionat manual sau daca ii leg minusul pe masina si minusul de la releu cu siguranta cand pun contactul pompa incepe sa bage si porneste masina in rest nu .. mentionez ca ECU tocmai l-am schimbaat , si nu inteleeg care ar fi problema sa fie un fir cumva dezlipit din ecu iar cel care ar da comanda de MINUS ( - ) SAU sa nu mai lucrezee releele bine la cald ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am un golf 3 1.4, si nu se alimenteaza am scos pompa de benzina si am legato pe baterie si merge, iar releurile is bune, ce sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

AM urmatoarea problema la masina din semnatura:

- saptamana trecuta nu a vrut sa mai porneasca deloc, becul de la EPC aprins, am scanat si  a dat cateva erori- Egr de curatat, ceva legat de amestecul de oxigen cat si senzorul de turatie de pe motor.

Am scos senzorul sa-l inlocuiesc dar nu am gasit unul identic (am comandat unul de la Bosh, doar ca era rotund si nu patrat ca cel de pe masina si nu se potrivea la surub asa ca l-am dus inapoi), am montat senzorul vechi si masina a pornit, chiar am dat o tura cu ea. A doua zi dimineata iar nu a pornit si dupa cateva ore de cautat pe forum am citit ca poate fi pompa de benzina.

Cand deschid usa pompa nu bazaie si nici cand dau la automat asa ca am tot incercat diverse variante- siguranta arsa, releu pompa, pana la urma am demontat pompa si am incercat sa o leg direct la baterie sa  o verific, dar se pare ca este blocata. Am comandat una Sh si astept sa o montez azi, sper sa fie doar pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!