Jump to content

Filtru aer sport


dogarel
 Share

Postare recomandată

de piesa incercuita cu rosu e vorba.........deci: in carcasa filtrului de aer exista o piesa conica care se monteaza pe partea superioara a capaculu cutiei.........atasez si o poza modificata pentru sa va dati seama mai bine............intrebare: ce rol are piesa aceea conica.........eventual pareri pro si contra daca as lua-o jos

MULTUMESC!!!!!!!!!!!!

post-37124-1282997356_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    12

  • Akebono

    9

  • v@sy

    9

  • dragosciolpan2005

    9

banuiam ca desprea acel con vorbesti, insa nu eram sigur.Acel con cred ca face parte din sistemul de incalzirea a aerului cand motorul este rece.Este o clapeta in cutia filtrului de aer care comuta rece/ cald in functie de temperatura motorului.Cand motorul este rece, acesta 'trage aer' de pe galeria de evacuare.Acel con cred ca simplifica 'munca clapetei'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect vasy, in plus pastreaza o absorbtie a aerului uniforma din cutie... Daca il scoti vei observa ca filtrul de aer se imbacseste mai mult in partea de absorbtie a aerului. Vacuumul creat va suge aer doar dintr-o parte a cutiei. Acea teava nu permite acest lucru, aerul v-a trece uniform prin filtru prin toata suprafata acoperita. Exista un studiu turbionar pe net dar nu mai stiu unde... Daca vrei niste idei cauta studiile despre efectul coanda si in special cel folosit la motorul cu reactie, "ajutaj de fortare a aerului aspirat".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa intaleg din cele spuse de voi ca e mai bine sa-l las acolo???......un an de zile am circulat cu el scos iar acum 3 zile m-am gandit sa-l pun la loc.....dar ma gandesc totusi nu restricrioneaza aerul care intra in motor pe admisie?????........am facut un scurt desen....in varianta A mie mi se pare ca ar circula mai greu sau poate putin restrictionat fata de varianta B vara piesa conica.......accept ori ce argument celor spuse mai sus......si mentionez ca la capitolul aerodinamica stau cam prost....nu am studii tehnice ci doar medicale!!!!! :P

untitled.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e inutil, pentru ca oricum, debitul de aer care poate intra in cutie nu poate fi mai mare decat orificiul acelui con. Spun asta pentru ca tubul care merge in aripa are un orificiu asemanator, e un "con in forma de L".....capatul e ingust aproximativ cat acel con prezentat mai sus. Ar mai fi ipoteza ca motorul nu poate trage mai mult aer decat i se da pe acea teava.

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut, imi cer scuze ca sunt cam off topic.

Astazi am facut o prostie, incercand sa scot furtunul de vacuum (care era praf la un capat) am rupt din gresala acel "motz" in care intra...din cutia filtrului.

Si acum clapeta este blocata sa traga aer numai de afara.Ce probleme pot avea? Trebuie sa schimb toata partea de jos a cutiei? Sau se poate schimba doar acea pompa?

Si cam la ce pret le pot gasi pe la dezmembrari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Am si eu o intrebare...astazi m-am uitat la clapeta aceea din filtru sa vad daca functioneaza si am observat urmatoarele:cu motorul oprit clapeta inchide sa traga aer de la admisie.Am pornit motorul si clapeta se muta in partea cealalta.Bun,am lasat motorul sa se incalzeasca si clapeta tot nu s-a miscat sa traga aer de afara.Sa fie oare ca nu era capacul la cutia filtrului pus,sau trebuie sa se incalzeasca mia tare?(l-am lasat pana a pornit ventilatorul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca am nimerit tipul de injectie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult! deci functioneaza bine :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cine ma ajuta si pe mine cu un tutorial pentru schimbarea carcasei filtrului de aer la un golf 3 1.4.. sunt nou pe aici si nu gasesc un topic....si nu am prea gasit nici pe google....

pls help :) :icon_bounce: :mop: :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ai nevoie de tutorial. E foarte simpul. Scoti furtunele de vacuum, scoti galeria care duce la corpul injectorului, galeria de aer cald, desfaci clemele de la capacul cutiei,scoti filtrul, desfaci suruburile de pe fundul cutiei (astea il fixeaza de caroserie) montajul se face in ordinea inversa demontarii. Daca esti atent si nu tragi tare de ele nu ai ce sa strici. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

OK, si atunci de ce mai este nevoie de acel furtunel daca tot e nevoie de aer rece? De ce mai trebuie preincalzit aerul daca toti spun ca aerul cald nu este bun pt admisie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine controlul temperaturii aerului il face un bimetal atasat la o clapita inainte de filtrul de aer. Acest bimetal lucreaza in functie de temperatura aerului de admisie. Banuiesc ca acelasi principiu este la toate motoarele noastre. Dupa acest control primar al temperaturii aerului de admisie mai exista un senzor care masoara temperatura acestuia si controleaza injectia, dar este alta mancare de peste de aici in colo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa este..este acea mica componenta metalica, care lucreaza, cred, pe baza dilatarii...insa ce nu inteleg este: de ce mai e nevoie de aer cald daca nu este benefic? Ca de asta din discutiile de aici, priza de aer trb sa fie cat mai departe de motor sa nu traga caldura...cu atata mai mult la admisiile sport modificate care trag aer mai mult din cauza filtrelor care permit asta.Spunea cineva ca iarna prefera filtrul sport ca e deja aerul rece si intra mai mult si masina merge mai bine, iar vara pe cel obisnuit sa nu traga asa er mult caci este mai cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca aerul cald nu este benefic motorului, din contra, cel rece cred ca dauneaza, altfel nu se mai chinuia nimeni sa faca sisteme care sa controleze admisia in asa fel incat in momentul cand este aerul rece sa il amestece cu aer cald. Nu mai pun la socoteala si faptul ca ,din cate stiu, monopuncturile au si o platforma de rezistente, parca, situata sub clapeta de acceleratie care incalzeste aerul aspirat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca aerul rece este mai bogat in oxigen, care favorizeaza arderea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa lasam masinile sa functioneze asa cum au fost ele proiectate si sa revenim la on topic, mi-e ca riscam sa dam in altceva......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai topicul chiar despre asta vorbeste: filtrele sport..care prin natura modificarii exclud partea de preincalzire a aerului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca aerul cald favorizeaza amestecul carburant. that's it.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iarna mai ales...e cam nasol sa intre aer bocna la temperatura de -15 grade cand componentele notorului sunt calde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta se va intampla cu siguranta, nu mai punem faptul ca nu ii va mai urca temperatura motorului la valorile normale de functionare, automat va creste si consumul de combustibil, si intr-un final scade si durata de viata a acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista posibilitatea procurarii a filtrelor de aer sport care au aceleasi dimensiuni si se monteaza in carcasa filtrului de aer normal.Deci nu mai este nevoie de alte modificari aduse tubulaturii de aer.KN produce toata gama de filtre pt toate masinile.Se achizitioneaza separat si un set pt spalare si curatare filtru aer si asta e tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca asta rezolva toate problemele legate de acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!