Jump to content

Filtru aer sport


dogarel
 Share

Postare recomandată

Sal am si eu un golf 3 Gt de 1.8 am pus filtru sport si imi consuma mai mult mai mult decat cu filtru normal... e normal sa consume mai mult ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    12

  • Akebono

    9

  • v@sy

    9

  • dragosciolpan2005

    9

Pai atunci cand pui filtru de aer sport...se zice ca poti castiga 2-3cp...si de acolo si consumul putin mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la consum de 7.6 in oras am ajuns la consum de 8.7 chiar 9.2 :icon_thumright: . uni zic ca consumu nu se schimba ba chiar scade un pic da foarte putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca de la 7.6 a ajuns la 9.2... ai probleme cu sonda lambda sau...cu altceva...sau consuma mai mult ca ii mai frig. Oricum mi se pare foooooooarte ciudat 7.6 in oras...in fine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:(

Intr-adevar foarte mic consumul. Poate din cauza ca nu e f. aglomerat orasul in care locuieste.

Cartea da 9.7 in oras si la unii consuma 7.6 :Driver: A mea nici la drum lung nu consuma atata.

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea-s motoare simple, normal aspirate si pe deasupra si mici. Ma refer atat la cilindree cat si la cuplu motor si caii care-i au.

Mai mult de 2-3 cai nu scoti si aia ii scoti cu chiu cu vai eventual in conditiile in care filtrul vechi e deja sugrumat de mizerie :(

Filtrele alea sunt pentru motoare mari, motoare puternice, eventual motoare supraalimentate.

Acolo e necesar un debit mare de aer (high rate flow) si aceasta optimizare chiar se simte.

Daca tot vreti filtru "sport"- aveti 2 optiuni:

1. filtru conic, care din pacate la golf nu va face decat sa aspire aer cald de sub capota si rezulta ineficienta. O trompeta de filtru la 30 de lei, ineficienta.

2. filtru dreptunghiular, asta e mai scump, un KN ajunge vreo 300 de lei, se spala se refoloseste (deci e life-time) si are avantajul ca intra exact in carcasa stock a filtrului de aer si de asemenea aerul tras nu e cel cald de sub capota, ci e e cel care vine prin gurile de aspiratie care duc spre partea frontala a masinii.

Concluzia: daca vreti mai mult cuplu si mai multi cai(ma refer la cei cu motoare mici si aspirate, pana in 2.0 litri).... ganditi-va la alte variante ca asta e total ineficienta.

PS: mare atentie la filtrele sport de bazar.... o sa inghiti particule de praf (pardon, motorul va inghiti) ca doar la noi drumurile sunt pline de praf si consecinta imediata va fi un ulei de motor abraziv (cu impuritati) care va "lustrui" incet dar sigur internele motorului. :Driver:

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ascultati sfaturile lui dorur nu e deloc bun un filtru sport pentru tara noastra cum de altfel s-a mai si discutat.

valydmx sigur nu are consumul tau ridicat legatura cu filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la consum de 7.6 in oras am ajuns la consum de 8.7 chiar 9.2 :( . uni zic ca consumu nu se schimba ba chiar scade un pic da foarte putin.

am acelasi motor si nu stiu cum de iti ia 7.6 in oras ca la mine mai jos de 9 nu trece nici sa il omori,si nici cu motorul subturat nu iti scade consumul ci iti creste,daca iti arata doar atat pe comp,ceva nu e in regula,afara pot spune ca e economic 6 7 s-au 8 depinde cum ii dai,cel mai putin am scos5,3 drum drept, liber,viteza constanta 80-90 viteza 5-a,dar in oras nu.....o seara placuta :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cand intri la el in oras daca uiti sa pui frana risti sa si iesi din oras. :lol: ,glumesc...

Depinde de oras,nu poti sa compari Suceava cu Sighetu Marmatiei care are 40.000 de locuitori.Tot la fel nu putem compara consumurile...

Dar se pare ca din filtre o dam in consum

Scuze de :)

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!Ce parere aveti de filtru sport dreptunghiular K&N in cutia originala pentru diesel(TDI)?As dori sa imi pun,dar am totusi niste retineri!Astept niste opinii!mersi!

Modificat de AdryanDim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum au spus si altii inainte o sa va mai impartasesc si eu din experienta pentru ca am avut masina pe care am pus filtru conic sport si singurul motiv pentru care ar vrea cineva sa isi puna este sunetul , iluzia acelerarii rapide o avem cu totii cand masina face dintr-o data VRUUUUM si tu te crezi Hakinnen pe pista , e o simpla iluzie . Recomand cu incredere filtrele sport K&N cele care vin pentru pe tipuri de masinii si se potrivesc la fix , sunt filtre umede de generatie noua , nu am idee daca da acelasi sunet dar sunt filtre sport si filtreaza aerul bine , ceea ce ar trebui sa faca un filtru bun . Nu va lasati pacaliti de iluzia sunetului gros , Golf 3 are un sunet placut in turatii mari chiar si la motorul de 1.4 , nu stricati motorul cu filtre de 2 lei din bazar cum spunea cineva inaintea mea , in 3 luni al meu era varza , negru , masina nu mai tragea , pentru ca filtrul era mort de imbacsit , Romania nu e tara masinilor fara filtru si nici a masinilor cu suspensii sport , asa ceva la noi NU RENTEAZA , ba chiat fac mai mult rau . Singura solutie buna pe care o vad pentru a avea sunetul acela de filtru sporteste un sistem de inductie performant K&N cu filtru conic , energy tubes cu imbinari siliconice si neaparat filtrul conic protejat de o carcasa asemanatoare celei OEM , altfel e l**a (am cenzurat sper sa nu iau warn dar e cuvantul cel mai potrivit ) .

Pun un link sa vedeti la ce ma refeream cand ziceam de carcasa :

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar stau intr-un oras mic...atunci din ce cauza mi-a crescut consumu ce poate sa fie daca fara filtru imi arata 7.6 si cu filtru sub 9.5 nu scade ? daca aveti iedee spunetimi si mie pls. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este vorba de masina din semnatura? ai mfa si vezi acolo 9,5? nu cumva ai debitmetru de aer?

1. daca filtrul este unu umed si ai debitmetru de aer , cand ii dai blana exista o sansa ca o parte din uleiul din filtru sa iti intre in debitmetru , dandu-l peste cap => consum ridicat (dar nu cred ca este asta)

2. ai filtru conic - pus gresit , filtru conic (sport) functioneaza bine la temperaturi scazute , pune te rog o poza cu pozitia filtrului tau , mai mult ca sigur trage aer cald din compartimentul motor si astfel => consum ridicat . Ca sa mearga cat de cat ok trebuie sa il separi cat mai bine de compartimentul motor sa nu mai traga aer cald (vezi ultimul link de jos)

linkuri utile :

http://www.peugeotclubromania.ro/forum/thr...-Sport?p=259416

http://masini.ro/forum/content/Engine/1952...umed-sau-uscat/

http://www.knfilters.com/universal/apollo.htm

Modificat de alex_abd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABS-u nu are debitmetru.

@valydmx.

schimba filtru sport cu cel original si apoi observa diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!Ce parere aveti de filtru sport dreptunghiular K&N in cutia originala pentru diesel(TDI)?As dori sa imi pun,dar am totusi niste retineri!Astept niste opinii!mersi!

Un raspuns si la intrebarea mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

asta e la mine.Cresterea de putere e cu ??? e vorba de sound iar logica babeasca ar fi ca in momentul in care merge usor si aerul il respira"plamanul"mai usor ar trebui sa consume mai putin si si mai bine din moment ce amestecul de aer se face mai bine.

post-52097-1264609737_thumb.jpg

post-52097-1264609772_thumb.jpg

Modificat de B4tru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cresterea ta este cu -cai.Din moment ce ai pus filtrul acolo, implicit motorul trage aer cald si scade puterea.Logic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca intra aer rece in motor , arderea este mai puternica si rezulta o putere mai mare. de aceea motoarele turbo au acel intercooler pentru a raci aerul ce este fortat sa intre motor (care se incalzeste din cauza presiunii cauzate de turbina)

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare legata de filtrele de aer sport. La TDI daca pui filtru sport, ceva bun K&n sau alti producatori poate duce la defectarea turbinei ? tinand cont ca in Romania e plin de praf ... M-ar tenta un filtru sport :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se defecteaza nimic :vaidecapulmeu:.. dar nici mare lucru nu castigi ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine iei unul la 50lei oem...decat un filtru sport pentru tdi...e cel mai sigur,plus ca daca il pui aiurea si trage aer cald nu castigi absolut nimic,din contra pierzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca pune unul K&N dreptunghiular in cutia originala?Ce ziceti?Am intrebat si eu asta mai sus,dar nu mi-a raspuns nimeni! :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pui in cutia originala, este ok.Eventual ca filtreaza putin mai bine, in rest nu poa` sa afecteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am acelasi motor ca al lui B4tru, deci daca imi pun filtru sport la fel ca el vara ce se intampla cand bate soarele in capota de poti sa prajesti oua si cartofi pe ea mai miroase si a ulei, benzina plus ca nu avem nici scut si tot prafu e pe motor..... Ce castig si ce pierd? consum, sunet, putere(putin probabil), bani pe investitie, inghite mult praf motorul(unii spun ca filtreaza mai bine altii mai putin) :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!