Jump to content

Montare Xenon Aftermarket Pe B6


laur
 Share

Postare recomandată

tot stau si citesc acest topic si ma minunez.

multi se dau cunoscatori insa sincer, nu stiu nimic altceva decat google si functia search.

nu vorbesc din postura unuia care vinde de 6 ani xenon, ci din postura unui utilizator.

1. daca farurile sunt reglate de bun simt NU DERANJEAZA PE NIMENI dpdv vizual

2. daca la passat se stinge un far este semn ca instalatia de xenon nu este tocmai buna insa se poate rezolva cu 2 condensatori

3. probleme cu TJA-ul au fost la gama vag produse intre 2004-2006 insa si pentru astea exista solutii 99,99% sigure.

4. daca sunt atat de nemernice aceste instalatii, de ce unii isi pun lupe si trec iar la xenon aftermarket?

incercati sa va abtineti de la comentarii gasite pe net, luate tot de la persoane care nu cunosc problema si vorbesc doar de plictiseala....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei ce nu au lupe aia deranjează in trafic,am avut un kit xenon pe b6 de proasta calitate ba nu se aprindea bă se aprindea martorul de bec ars ....am pus filtre(cutiuta)am pus condensatori si tot asa făcea pana la urma am cumparat unul de buna calitate si 0 erori.....si problemele cu motorasul stergatoare etc etc tot kitul xenon economic care creeaZa un fel de câmp magnetic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b_76_jaf

Spun asta din ce am citit in lege.

Oricie modificare la sistemul de iluminare este ilegala, chiar si leduri in loc de becurile de pozitii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma refer la persoanele care isi dau cu presupusul cu privire la tja, erori, probleme provocate de kiturile de xenon.

cat despre lege...e discutabil.

cum imi demonstreaza mie militianul ca lampile de numar sunt cu led din fabrica sau puse aftermarket.

nu mai discutam de masinile din fabrica cu xenon fara lupa.

si daca discutam dupa lege, nu ai voie nici suspensii schimbate, nici evacuari, nici lumini....deci 90% din firmele din domeniu ar trebui inchise si 70% din masini scoase din circulatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am probleme cu martorul bec ars, mi se aprinde doar atunci cand nu functioneaza un bec xenon, ceea ce e normal. Am ballasturi slim, le-am lipit cu banda dubla adeziva de capacul de la faruri, deci nu sunt legate la masa caroseriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer, la o masina de 8-10.000, cred ca ar merita sa pui un kit mai scump, dar care sa isi faca treaba cum trebuie. nu crezi?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt asa bun cunoscator in domeniu de electricitate auto, le-am montat singur, daca nu sunt bune le dau jos imediat si imi voi pune altele care sunt sigure, dar ma gandesc ca poate nu le-am pus cum trebuie, poate e din cauza ca nu fac masa cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are absolut nicio legatura cu masa. nu ai cum sa le montezi gresit. SINGURA problema este calitatea kitului montat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt asa bun cunoscator in domeniu de electricitate auto, le-am montat singur, daca nu sunt bune le dau jos imediat si imi voi pune altele care sunt sigure, dar ma gandesc ca poate nu le-am pus cum trebuie, poate e din cauza ca nu fac masa cu masina.

kitul este canbus?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu, le-am luat de la un prieten care le-a dat jos de pe masina pentru ca ii luase certificatul de inmatriculare!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

De 10 zile am devenit posesorul unui passat din 2007 si am o mare problema cu farurile mai degraba cu faza scurta.

Cand am cumparat-o nu ii functiona un bec,m-am dus la un tip care mi-a schimbat ambele becuri de la faza scurta.

Am instalatie de xenon after market iar cand mi-a schimbat becurile a schimbat si ,, balastul"  ( sper ca zic bine) la fiecare far.

Problema mare este cu pe faza scurta lumina este foarte slaba si bate la aprx. 8-10 metri, pe faza scurta am lupe.

Lumina de la faza lunga este ok dar nu pot merge cu ea!

Unde mai pui ca dupa o saptamana nu se mai aprinde becul de pe partea stanga( daca sting si aprind farurile de cateva ori se aprinde 1-2  min si se stinge).

Am fost si la un service si mi le-a reglat un tip cu o masinarie in fata farului.

Se poate sa fie o problema cu instalatia after market de xenon?

Pot da jos lupele care le am pe far si sa pun becuri normale( la golf IV aveam halogene si erau beton)?

Tipul care mi-a pus becurile mi-a zis ca ar fi o preoblema de la lupele in care intra becul!

As schimba farurile cu unele sh dar mi-e frica sa nu am o problema asemanatoare.

Ma puteti ajuta cu cateva sfaturi pt ca nu m-as mai duce sa schimb iar becul degeaba pt ca lumina tot nu am.

Multumesc anticipat!

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu este sa arunci al tomberon instalatia chinezeasca de xenon si sa pui niste becuri conventionale mai rasarite si nu vei mai avea probleme. Iar tipul care ti-a spus ca lupele au o problema, ar trebui sa isi dea seama ca el are o problema. Farul nu are absolut nimic si e foarte bine construit asa cum e. Chinezismele nu prea se pupa cu instalatia electrica de la b6 si de aici anomaliile. La vremea de glorie a "csenonului" am montat n kituri si la b6 mereu au facut probleme, abia dupa codari facute pe centrala electrica si condensatori reuseam sa le fac sa mearga cat de cat. Totodata te sfatuiesc sa nu te impinga necuratul sa slutesti farurile scotand lupele sau sa slutesti masina renuntand la faruri OEM pentru unele chinezesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pt sfat Kelu,

Cu alte cuvinte va trebui sa dau jos instalatia de xenon afermarket si sa pun becuri normale si pe faza scurta si lunga, sau sa las xenon doar pe faza lunga? 

Sincer as lasa xenon doar pe faza lunga ca sunt ok.

Imi puteti recomanda cele mai bune becuri si ce tip sa iau?

Va trebui sa fac modificari majore la far sau doar dau jos xenon si pun halogen? Se potriveste suportul de bec actual?

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

De 10 zile am devenit posesorul unui passat din 2007 si am o mare problema cu farurile mai degraba cu faza scurta.

Cand am cumparat-o nu ii functiona un bec,m-am dus la un tip care mi-a schimbat ambele becuri de la faza scurta.

Am instalatie de xenon after market iar cand mi-a schimbat becurile a schimbat si ,, balastul" ( sper ca zic bine) la fiecare far.

Problema mare este cu pe faza scurta lumina este foarte slaba si bate la aprx. 8-10 metri, pe faza scurta am lupe.

Lumina de la faza lunga este ok dar nu pot merge cu ea!

Unde mai pui ca dupa o saptamana nu se mai aprinde becul de pe partea stanga( daca sting si aprind farurile de cateva ori se aprinde 1-2 min si se stinge).

Am fost si la un service si mi le-a reglat un tip cu o masinarie in fata farului.

Se poate sa fie o problema cu instalatia after market de xenon?

Pot da jos lupele care le am pe far si sa pun becuri normale( la golf IV aveam halogene si erau beton)?

Tipul care mi-a pus becurile mi-a zis ca ar fi o preoblema de la lupele in care intra becul!

As schimba farurile cu unele sh dar mi-e frica sa nu am o problema asemanatoare.

Ma puteti ajuta cu cateva sfaturi pt ca nu m-as mai duce sa schimb iar becul degeaba pt ca lumina tot nu am.

Multumesc anticipat!

uite ce becuri iti trebuie post-114028-13962956548268_thumb.jpg cel scurt este bun sigur u ai becul lung ;) si inca ceva nea Caisa trebuia sa schimbe doar becurile te a cam aburit Cauta kit xenon terminator daca vrei ceva bun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am rezolvat problema!

Tipul care imi pusese becurile nu le reglase cum trebuie in lupe.

Se pare ca farul are un suport anume in care trebuie sa stea becul :D , rezolvarea a fost la colegul tipului care imi pusese becurile prima data.

Deci atentie cum se pun in lupe becurile....

 

Multumesc celor care m-au ajutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

 

Din pacate vin si eu cu o problema in urma montarii unui KIT Xenon aftermarket (marca ART) 4300k pe faza scurta.. Nu-mi mai merg stergatoarele :( Am inteles intr-adevar ca s-ar fi dus modulul de la motoras, dar nu stiu ce sa fac acum cu droserele. Le-am schimbat inainte sa observ ca nu mai merg stergatoarele pentru a nu mai avea bruiaj pe radio si nu stiu daca problema a venit de la droserele astea (considerate de mine mai bune ca nu mai bruiaza radio) sau cele dinainte. In cazul in care repar modulul de la motoras, se poate arde iar? Sa raman cu droserele astea? sau sa revin la droserele initiale care bruiau tare radio?

 

Nu vreau sa revin la halogen ca nu vad nimic cu ele. Asta a fost si motivul pentru care am optat pt Xenon.

 

Multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu vrei sa revii la halogene ia in calcul TJA-urile ce trebuie schimbate plus centrala electica-in viitorul apropiat. Daca iti asumi respectivele costuri...keep going.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E chiar atat de grav?  :icon_confused:  eram chiar fericit ca in sfarsit vad si eu drumul cum trebuie :( nici cu alte drosere nu as putea rezolva? sau cum sa fac altfel sa tin xenoanele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 2 zile am avut un passat b6 4motion cu faruri oem care acum 2 săptămânii am pus becuri philips vrea sa spun ca eu am instalație AM si se vedem mai bine decât cele oem(eu am faruri depo)post-114028-13973729069456_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Citesc si vad cum tot mai multi posesori de passat b6 sunt nemultumiti de lumina fazei scurte, eu faza scurta mai proasta ca la masina asta nu am intalnit la nici una.acum stau cu chinezaria de csenon in garaj si ma chiorasc noapte pe drum cu tot cu Philips extrem vision.ma sfatuit un baiat sa pun niste tranzistori sau sigurante pe kit si sa le pun ca merge ok, sa postez exact cand o sa le cumpar dar totusi n-as vrea sa am probleme pe la instalatie.intrebare:daca iau doua faruri xenon Oem pot sa le montez sa functioneze ca cele normale? adica sa le reglez doar pe inaltime fara sa fac tot calabalacul cu senzori pe punte fire si alte munci si bani.eu am gasit doua faruri oem cu tot cu balasturi si becuri cu 150 euro si tare ma mai mananca palma ca de ochi nu mai vorbesc ca sunt ca de melc noaptea.salutari

Modificat de manyx86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, se pot adaptape masina ta, nu o sa mai ai reglaj pe inaltime, il faci odata si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si in cazul asta, cu ce difera instalatia oem de cea am? Macar la cea AM poti face reglajul pe inaltime, la varianta "partial OEM" nu poti face asta!

Daca ai o instalatie AM cu probleme, acest lucru se datoreaza calitatii si implicit a pretului mic de achizitie. Cauta un kit calitativ si nu o sa ai probleme. Eu folosesc unul de mai bine de 4 ani, in afara de doua perechi de becuri nu am schimbat nimic, instalatia masinii nu a suferit nici o avarie, becurile se aprind de fiecare data, fara eroare, fara licariri ... asa cum ar trebui sa faca o instalatie care functioneaza normal.

Poate singurul inconvenient este acela ca becurile de 4300K -AM- se gasesc mai greu, toatea lumea cere 5000-6000K si in consecinta, vanzatorii au stocuri de asa ceva insa daca cauti gasesti si 4300K si astfel o sa ai o vizibilitate maxima in toate cond de vreme.

Nu promovez instalatiile AM insa in cazul de fata, trecerea la OEM, in forma asta, nu isi are rostul ...

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din semnatura am cumparat-o avand deja montat un kit xenon AM, care functioneaza ok dar cand sunt stinse farurile, i-mi apare eroare in bord, de bec ars, cand aprind faza scurta eroarea dispare. Se poate face ceva sa nu-mi mai apara aceasta eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se dezactiveaza cu vcds-ul "Cold Diagnosis Low Beam active" - de pe centrala electrica.

 

Functia face o verificare a sistemelor cand pui contactul, dezactivand optiunea pentru faza scurta, aceasta nu va mai fi verificata la start-up insa sistemul o va verifica cand o comuti deci daca in acel moment o sa ai un bec ars, te va anunta, ceea ce este ok iar astfel o sa rezolvi problema de care zici :)

 

La tine este o "problema" la balasturi deoarece introduc "pacaliciul" (este necesar deoarece becul xenon are un consum mai mic decat becul normal si astfel, fara "pacaliti" eroarea va fi permanenta iar alimentarea se va opri) doar cand au tensiune insa masina verifica becurile si cand nu exista tensiune pe ele, de aici si avertizarea de bec ars, chiar daca faza scurta nu este pe "on"!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!