Jump to content

Montare Xenon Aftermarket Pe B6


laur
 Share

Postare recomandată

Daca mergi pe temperatura de culoare mai mare de 4300 NU vei vedea NIMIC pe ploaie, ceata, ninsoare, etc.

Eu iti recomand gama de becuri xenon Osram Xenarc Silverstar +30%.

Un coleg de-al meu si-a luat pe G5 GTI becuri D2S si sunt foarte bune.

Eu am mai folosit gama de becuri halogen Osram NightBreaker PLUS +90% si am fost foarte multumit de ele.

Temperaturile mari de culoare pe xenon sunt numai de imagine. In conditii climaterice dificile sunt un CALVAR.

Becurile xenon sunt un pic smechere, in sensul ca se aprind, dar lumineaza slab dupa cca 2500-3000 h de functionare.

Se consuma gazul din ele. Unele devin aproape violet. In situatia asta obligatoriu trebuie schimbate.

Inainte de a face montarea de kit xenon, mai incearca un polish de faruri si gama de halogene Osram NB PLUS +90%.

 

A nu se considera reclama!

Si eu am fost nemultumit de lumina pe timp de noapte la diferite masini si dupa tot feluri de becuri folosite, am observat ca sunt bune aceste becuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci cele de 8000k iasa din discutie. Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

MENTIONEZ CA NU SI NICI NU AM AVUT NICI O IDEE CARE E TREABA CU XENOANELE DE ACEEA VA INTREB PE VOI.

 

Pe timp de noapte faza scurta parca nici nu e pornita ( era mult mai luminoasa pe fostul vw golf 3 cu h4 halogen) de aceea:

Vreau sa imi montex kit xenon pe passat b6 1.9tdi 2006. Nelamurirea mea este: 6000k sau 8000k?? Vreau sa fie un raport decet intre o culoare frumoasa albastruie si luminozitate (FARA SA FIE DERANJANTA PENTRU CEILALTI PARTICIPANTI LA TRAFIC). Vor fii montate doar pe faza scurta (Lupa).

 

Luand in considerare cele mentionate mai sus tint spre cele de 8000k deoarece au o tenta albastruie mai proeminenta prin urmare luminozitate mai scazuta si mai putin deranjanta pt ceilalti datorita culorii.

 

Voi ce sfat imi dati?

 

Multumesc anticipat!

 

mare grija la xenoanele aftermarket - un kit prost iti poate strica multe pe masina

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi pe temperatura de culoare mai mare de 4300 NU vei vedea NIMIC pe ploaie, ceata, ninsoare, etc.

Eu iti recomand gama de becuri xenon Osram Xenarc Silverstar +30%.

Un coleg de-al meu si-a luat pe G5 GTI becuri D2S si sunt foarte bune.

Eu am mai folosit gama de becuri halogen Osram NightBreaker PLUS +90% si am fost foarte multumit de ele.

Temperaturile mari de culoare pe xenon sunt numai de imagine. In conditii climaterice dificile sunt un CALVAR.

Becurile xenon sunt un pic smechere, in sensul ca se aprind, dar lumineaza slab dupa cca 2500-3000 h de functionare.

Se consuma gazul din ele. Unele devin aproape violet. In situatia asta obligatoriu trebuie schimbate.

Inainte de a face montarea de kit xenon, mai incearca un polish de faruri si gama de halogene Osram NB PLUS +90%.

 

A nu se considera reclama!

Si eu am fost nemultumit de lumina pe timp de noapte la diferite masini si dupa tot feluri de becuri folosite, am observat ca sunt bune aceste becuri.

'sticlele' sunt ok, nu au nevoie de polish dar pur si simplu lumina e prea slaba, galbena cu halogenurile. De faza lunga sunt foarte multumit!! Sunt exact acelas model de becuri si pe lunga si pe scurta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer exclud si 6000.

Avand in vedere ca sunt totusi scumpe becurile xenon de calitate si faptul ca vrei lumina nu "impresii", iti recomand maxim 4300k.

Eu as pune becuri si cu temperatura mai mica de 4300k, dar nu am gasit pe piata.

Ce tip de bec halogen ai?

Florin are mare dreptate, asa ca ai grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar trebuia sa deschizi alt topic pentru intrebarea asta? sunt cel putin 10 cu exact aceeasi intrebare ... ai putea face un efort sa dai 95 RON pe Osram Nightbreaker care sunt haogene si bat mult mai bine ca becurile la 13 lei setu` de la supermarket. HID pe orice far proiectat pentru halogen este deranjant, fie ca ai lupa sau nu. _/_/ asa arata profilul de lumina pentru halogen _^-_^- asa arata cel pentru HID Xenon (vazute la perete). 4300 K dau ~ 3200 lumeni, pe cand 6000K dau 2800 lumeni - informatiile astea le gasesti oriunde. Ai putea de asemenea sa suflii un pic interiorul lupei cu aer comprimat de la un compresor pentru ca sigur s-a mai depus in timp praf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca fiecare cu gusturile lui, dar chestia ca 6000k sunt proaste nu sunt de acord, eu am mers pe ceata, ploaie, zapada, asfalt lucios, in orice ocazie cu farurile din a2a poza care am postat mai sus. Nici-o problema sa ma fi deranjat ca nu erau bune sau nu vedeam nimic. Momentan au un an de montaj si bat tot ca in prima zi. eu cred ca sunt fel si fel de producatori. eu pe acest kit am dat 150€ poate asta inseamna ceva!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pune 8000k decat daca esti smecher si vrei sa vada si altii acest lucru. daca vrei sa vezi bine in orice conditii, pune 4300k

daca circuli doar pe uscat pune 6000k.

 

150euro nu inseamna nimic fata de cat costa un kit original.

la masinile mai noi ti se strica chestii (cum a zis si Florin), sunt multi cu stergatoarele "moarte" de la xenon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stergatoare - senzor lumina - centrala electrica - astea la de la kit-uri proaste

 

la cele cu xenon OEM - si becuri facaturi - iti poti strica farurile

 

altfel, la modelele mai vechi - kiturile proaste iti pot strica ECU ABS, ceasurile,,,

 

 

cam atat despre kit-urile proaste.

 

Sfat - cumparati de la colegii de pe forum - acestia stiu ce vand si au produse care sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mare atentie la ITP, ca s-ar putea sa va scoateti xenoanele (aftermarket) ca sa treceti, daca dati de un inspector constiincios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci exista si dealea bune "nenea" Florin :D :D :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai probleme cu farurile actuale insemna ca vei avea probleme si cu xenoanele. Te sfatuiesc sa mergi la un atelier priceput sa incerce sa-ti curete sticla farului. Asta daca nu ai niste pocnitori de becuri H7. Eu nu-mi imaginez cum se poate cineva plange de lumina B6-ului daca farul si becul sunt in stare buna de functionare. 

Si eu doresc sa-mi pun xenon (OEM) dar o fac doar pentru estetica, desi sunt convins ca aduce si un spor la vizibilitate. Totusi, lumina actuala a becurilor cu halogen este mai mult decat multumitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin: Nu sunt sigur ca se refera la B6.

Am impresia ca este vorba despre alta masina.

 

@EaglePk: Vad ca esti din Cluj, deci hai diseara la intalneala si povestim acolo cu colegii forumisti de la noi.

Uite aici: http://vwforum.ro/topic/39760-intalnire-saptamanala-la-cluj/page-401

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba de B6 vorbeste.

 

Vali - frumusetea plus flash - cand da blitz-ul... e pacat sa nu-ti faci acest retrofit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine ma bate gandul sa montez originale. Dar ce anume imi mai trebuie?

 

Pe langa aceste balasturi si becuri originale, mai e nevoie de ceva? Exista de cumparat kit complet?

 

http://www.carsystems.pl/xenon-headlight-ballast-control-unit-hid-igniter-5m0907391-5dv009000,id395.html

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kit nu exista.... poate doar ca o firma sa se ocupe sa faca un pachet complet - dar pretul produselor noi OEM, sigur te va descuraja.

 

iti trebuie

 

- faruri complete - cu tot cu calculatoare, becuri d1s, etc

- senzori leveling - punte stanga fata si punte spate

- calculator leveling

- cablaj calculator leveling - faruri

- mufe faruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin: Nu sunt sigur ca se refera la B6.

Am impresia ca este vorba despre alta masina.

 

@EaglePk: Vad ca esti din Cluj, deci hai diseara la intalneala si povestim acolo cu colegii forumisti de la noi.

Uite aici: http://vwforum.ro/topic/39760-intalnire-saptamanala-la-cluj/page-401

as venii dar momentan sunt la facultate in uk:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin ..Pe mine ma interesa doar instalatia de xenon (balast, bec, cablaj), fara faruri, auto-leveling. In loc sa montez una AM, as monta una originala. Altfel, nu ma incurc cu chinezismele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - nu se compara -

 

atunci - faruri complete - becuri, calculatoare, mufe, tras firele din centrala, codat - si asta e treaba

 

atentie la compatibilitati... faruri-masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volfied, o lista simpla este aici.

 

Vali - frumusetea plus flash - cand da blitz-ul... e pacat sa nu-ti faci acest retrofit.

Asa e. Si mie imi place Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

Cam multe de achizitionat, se pare. Prin dezmembrari ar fi cel mai bine de cautat, dar treaba e de durata, ca rar gasesti tot ce iti trebuie.

De curiozitate, stiti pe cineva care a facut acest update la masina si cam ce pret l-a costat?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde la cat gasesti farurile .... la SH nu ai multe de cumparat - daca nu iti faci si leveling-ul. Cumperi doar farurile complete si mufele de la farurile cu xenon - sa le inlocuiesti cu ale tale

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stergatoare - senzor lumina - centrala electrica - astea la de la kit-uri proaste

 

la cele cu xenon OEM - si becuri facaturi - iti poti strica farurile

 

altfel, la modelele mai vechi - kiturile proaste iti pot strica ECU ABS, ceasurile,,,

 

 

cam atat despre kit-urile proaste.

 

Sfat - cumparati de la colegii de pe forum - acestia stiu ce vand si au produse care sunt ok.

 

 

Am dat comanda pana la urma de kit: becurile 6000k par sa fie facute cu technologie philips deci poate e ceva de capul lor, balasturile sunt invelite in aluminiu, nu plastic deci teoretic ar trebuii sa fie mai rezistente (spune in descriere ca sunt anti soc si impermeabile. Iar pe langa ele am cumparat si decodoare pentru a evita posibilele erori in bord sau alte probleme.

 

 

Daca ai probleme cu farurile actuale insemna ca vei avea probleme si cu xenoanele. Te sfatuiesc sa mergi la un atelier priceput sa incerce sa-ti curete sticla farului. Asta daca nu ai niste pocnitori de becuri H7. Eu nu-mi imaginez cum se poate cineva plange de lumina B6-ului daca farul si becul sunt in stare buna de functionare. 

Si eu doresc sa-mi pun xenon (OEM) dar o fac doar pentru estetica, desi sunt convins ca aduce si un spor la vizibilitate. Totusi, lumina actuala a becurilor cu halogen este mai mult decat multumitoare.

 

becurile sunt ok, am spus si mai sus pe faza lunga sunt mai mult decat satisfacatoare insa daca le inversez pe faza scurta.. parca as avea lumanari...

Modificat de EaglePk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm, decodoare? ce sunt alea?

Philips? In visurile tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce ai cumparat sunt abureli de marketing. Nu exista asa ceva!

Xenon philips, balastru aluminiu anti soc, de parca joci forbal cu el sau il montezi intr-un acvariu :))

Exista doar kit xenon china made.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!