Jump to content

Montare Xenon Aftermarket Pe B6


laur
 Share

Postare recomandată

salut,am un passat 2006,in 2009 am montat o instalatie xenon AM pana acum nici o problema un balast ars anul trecut,nimic anormal,de 2 zile nu mai merg stergatoarele,am fost la service(in italia)si surpriza cica ar fi de la instalatia xenon aceasta arzand motorasul de la stergatoare.Rog o parere! Eu cred ca sunt batuti in cap astia de la service!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a ars mai degraba integratul tja 1020 nu motorasul ala face comanda..verifica daca merge senzorul lumini ploaie..ai asa ceva pe masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca sunt batuti in cap astia de la service!

Eu cred ca altii sunt batuti in cap. Cei care nu inteleg ca csenonul AM face rau masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo, vad ca unii dintre colegi au avut probleme cu xenoanele afer-market.

Am pus si eu anul trecut xenon AM pe masina, cica philips. Risc sa nu imi mai mearga stergatoarele? Am senzori de ploaie si imi merg ok.

Pana acum nu am schimbat decat un bec.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a ars mai degraba integratul tja 1020 nu motorasul ala face comanda..verifica daca merge senzorul lumini ploaie..ai asa ceva pe masina ? nu am senzori pe masina nici lumini nici de ploaie,pompa care imi spala parbrizul merge...astazi vine un roman sa imi masoare daca ajunge curent la motoras si sa il probez la el ca are un passat identic...Va tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai ales sa ramai in drum pe zapada sau lapovita departe de casa.. nu poti folosi masina fara sa mearga stergatoarele.cind se strica acasa in oras o lasi in parcare pina o repari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi cine te pune sa pui csenon pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Se poate monta csenon pe faruri highline?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista asa ceva," faruri highline".

Sunt faruri normale, cu lupa la B6 pe toate versiunile,de serie, sau faruri bixenon - dotare optionala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La faruri bixenon m-am referit. Stiu ca sunt pe b6 cu echiparea highline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

indiferent de echipare farurile standard sunt la fel.bixenonul e optional pentru toate echiparile(inclusiv highline)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok..am inteles. :)

Deci se poate monta sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,se poate monta dar sa ai grija ce iti montezi,trebuie sa montezi instalatie cu canbus sa nu ai probleme,altfel o sa iti blestemi zilele,Sa nu montezi instalatie de 200-250 ron fara canbus ca nu merge,cele cu canbus costa in jur de 450 de ron.Eu am avut la proiectoare si am schimbat vreo citeva centrale,am montat si condensator de anulare de bec ars si tot degeaba,pina nu am schimbat centralele cu cele cu canbus nu am facut nimic, decit nervi si drumuri multe la electrician si mai poti arde si ceva pe la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot comfortline am si nu pot coda cornering pe proiectoare. Banuiesc ca trebuie schimbata centrala.

Multumesc de informatie. Totusi, nu pot coda cornering pe proiectoare, nu pot bifa campul ala. Mai trebuie codat altceva in alta parte?

Nu toate suporta - tine de anul de fabricatie - fiind 2008, trebuia sa mearga.

Fa print screen de pe toate ecranele centralei sa ne uitam un pic.

Ecranul de la bit #23:

Byte 23:

- bifat Bit2 (Internal Turn Light Control Algorithm active)

- selectat la Bit-ul 3-4: 08 Turn Lights via Fog Lights

Mda, am banuit eu prost ca trebuie schimbata centrala. Nu bifam bitul 2. Acum l-am bifat si am cornering pe proiectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bravo - nu are cum sa mearga, daca nu bifezi - Internal Turn Light Control Algorithm active

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vrut sa montez si eu xenon AM canbus dar am citit acest topic si am renuntat la ele,am cumparat becuri OSRAM Nightbreaker Plus h7 si sunt multumit de ele bate mai tare si sunt putin mai albe decat standard.am cumparat leduri canbus de pozitie w5w (9 leduri pe bec) sper sa nu am probleme la instalatia electrica din cauza lor...am pus si o poza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cum nu sunt multumit de lumina,ma gindesc sa pun si eu xenoane canbus,sa inteleg ca la modelul acesta nu sunt probleme?este o firma in brasov care vinde asa ceva,ei mi-au zis ca nu s-a plins nimeni de ele,dar comerciantu normal isi lauda marfa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe canbus pro de 2 ani si nu am avut nici o problema.

Acum, am auzit ca a iesit can bus pro terminator, si cica ar fi si mai ok.

Cauta-l pe userul b-76-jaf.El avea asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

   Nu sunt expert in passat-uri, dar mi se pare absolut normal sa vad ca apar probleme cu nu stiu care integrat din cauza 'xenoanelor' :001: . Logica este simpla; daca un integrat este facut sa functioneze pe 55W, normal ca nu v-a rezista la 35w, pentru ca, creste amperajul prin el.  P = U x I. Stim din start ca tensiunea este constanta, 12V, si ma indoiesc caci o masina ca passatul nu are stabilizator de tensiune, rezulta pentru 55w = 0.22A, iar pentru 35w = 0.34A. Poate spuneti ca nu este mare diferenta, dar citind parerile de pana acum, se pare ca este de ajuns.  Acum, daca punem instalatie de 55w si tot apare eroare, inseamna ca puterea balastului nu e cea mentionata, sau apar fluctuatii la functionare, asa numitul curent invers, sau de retur. Banuiesc ca aici apar diferentele de calitate intre producatorii de xenon.

    Alt aspect, cu care nu sunt de acord, este legalitatea montarii. Nici o lege nu spune clar, alb pe negru, ca este interzisa montarea xenoanelor. Conform articolului x, de care se ia toata lumea, acela cu modificarea instalatiei si a luminilor etc., inseamna ca si cei care au leduri pe pozitii ar trebuii sa ia amenda. In strainatate se da amenda daca umblii cu instalatia fara lupa, si masina nu este prevazuta cu instalatie de reglaj al inaltimii farurilor. Idei cu autoleveling si spalatoare, sunt ineptii ale unora care nu au ce face, sau toate masinile aveau asa ceva montate pe proiectoare si faza lunga. In germania, danemarca si suedia se circula pe autostrazi cu faza lunga, si te saturi cate flashuri faci pana le stinge, daca le stinge. Altfel in germania gasesti lumini, becuri sau xenon, toate culorile posibile, fara sa fie probleme cu politia.  Restul e can-can. Dumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calculele tale sunt de la început greșite. Puterea este direct proporțională cu curentul, nu invers cum ai scris tu. La fel și considerațiile despre csenonul pe drumurile europene. 

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legea spune clar ca nu ai voie sa faci modificari neautorizate ale instalatiei de iluminare. Asta include si inlocuirea becurilor cu leduri. A mai postat cineva in legatura cu asta, si spunea ca in Germania daca masina nu avea lumini cu leduri din fabrica la iluminarea numarului (fapt deductibil din anul de fabricatie), politaii iti dadeau amenda.

La noi s-a incetatenit "merge si asa", mai o spaga la ITP, mai "da-i in p**a mea pe ailalti, eu vreau sa vad bine!", si asa gasesti circuland "papucuri" si basculante din 1970 cu xenoane in faruri, cand normal ar fi sa pice ITP-ul din start, cand inspectorul vede balasturile sub capota.

 

Vrei xenoane? No problem: instaleaza spalatoare de far, sistemul de autolevel, sticla fara striatii la far, apoi pune si xenonul. O sa repet pana cand pricep toti: partea optica a unui far conceput pentru becuri cu halogen este foarte diferita de partea optica a unui far conceput pentru becuri cu descarcare in gaz!

 

Am avut si am in familie numai masini cu faruri cu halogen, de la Dacia 1300 la Passat B6. La niciuna n-am avut nevoie de "xenoane". Toate problemele cu farurile s-au rezolvat prin schimbarea becurilor cu unele mai bune (Philips extreme power, Osram nightbreaker) si relgarea pe stand a farurilor. Vedeti ca la multe B6 farurile sunt reglate din fabrica sub curba normala de reglaj.

 

Arderea integratelor se datoreaza spike-urilor de tensiune generate de balasturile de proasta calitate (chinezesti, ca Philips nu produce sisteme HID, pe eticheta poate sa scrie orice). Aceleasi integrate nu se ard cu sistemele HID montate din fabrica. Asta va spune ceva?

Modificat de EWS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Valentin ai dreptate cu proportionalitatea, dar intr-un circuit deschis. La circuitele inchise, cum este la masini, regula se schimba. Acum, cand circuitul de lumini, este proiectat sa functioneze, sa presupunem, cu 2A, iar eu schimb toti consumatorii, ajungad la cerinta de numai 1A, e normal ca circutul sa se faca artificie, pentru ca 2A vin constant, eu neschimband sursa de curent. La faruri in special, se mentine un curent cat mai constant, pentru a nu aveam acea palpaiala in timpul functionarii motorului. Gandestete de se folosesc rezistente la montarea ledurilor, logic ar fi sa nu fie nevoie. O dioda conduce curentul doar intr-un sens, dar nu conduce tot curentul primit, rezistenta preluand surplusul de amperi, transformandul in caldura (curent disipat) . Este si principul can-bus. Calculul meu evidentiaza diferenta de amperaj ramasa pe integrat, in circuitul de lumini, nu la alti consumatori, care pot fii variabili, cum este electromotorul de exemplu.

 

  Partea a doua :10[1]: . Iti dau cateva exemple de ilegalitate legala :sly: . Camion volvo, singurul care are instalatie de xenon din fabrica, nu are autoleveling si nici spalatoare, bmw seria 1, noul mercedes clasa A (aici exista obtiune cu sau fara autoleveling, spalatoare sunt standard). Nu stiu de unde a aparut ideea asta, cu interzicerea, dar infine, nu sunt avocat sa stiu legile. In schimb stiu ca nu se pot importa si comercializa articole sau piese de masini neomologate. Mai clar. trebuie sa fie cuprinse in nomenclatorul vamal. Exista in magazine, deci sunt legale, arr-ul isi da si el cu parera, ca baza legala nu prea are. Cu autoleveling sau fara, pot sa te orbesc foarte simplu si cu un far normal, iar despre spalatoare, sa fim seriosi. Chiar nu vad necesitatea, sau obligativitatea existentei lui in cazul xenon. Ori obligi pe toata lumea care are lupa, ori ne abtinem. Drumuri bune !

 

 Off topic - te rog sa-mi spui si mie unde gasesc lista aceea cu baietii care detin vag-com, doresc sa iau legatura cu unul din constanta, dar stii povestea, forum prea mare, si nu mai stiu unde am vazut-o. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!