Jump to content

Montare Xenon Aftermarket Pe B6


laur
 Share

Postare recomandată

De ce zici ca ala e fals? Asa fac adaptivele.

poti sa nu ma crezi dar adevarul e ca la B6 nu se misca farurile

sunt 2 becuri si o usita, uita-te mai atent si o sa te lamuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa nu ma crezi dar adevarul e ca la B6 nu se misca farurile

sunt 2 becuri si o usita, uita-te mai atent si o sa te lamuresti

ce dar de contrazicere prosteasca pe acest forum...ai mers tu in b6 noaptea de la 0 viteza de 20-30 km/h in sus cu viraje succesive stanga dreapta si nu se miscau?

Eu am mers intr-o masina alaturata si se misca...

asta e un fals:

- fals este ceea ce crezi tu

Cum poti sa declari asa ceva asa de convins cand nu stii despre ce este vorba?

Asa apar niste zvonuri , in general , de la oameni ca tine care habar nu au ce vorbesc...

alex_i Posted Yesterday, 06:54 PM

Si la mine la skoda tot la fel se regleaza farurile (xenon), dar numai sus jos.

Cand pornesti motorul la Passat cu FARURI ADAPTIVE se misca stg-dr , sus jos. La Octavia probabil nu ai ADAPTIVE

Sint niste discutii timpite pe aceasta tema....atata cat nu sinteti siguri de ceea ce stiti sau nu verificati ceea ce auziti va rog sa va abtineti macar de la comentarii.

Comentariile de genul asta chiar m-au facut sa nu mai intru asa des pe acest forum....

Modificat de dintzauru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry, dar nu sunt de acord. Poate daca ne vom intalni vreodata o sa-ti arat. Dar, ca o concluzie, sunt foarte multumit de bi-xenoanele adaptive de pe Passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e un fals:
Aici dintzauru are perfecta dreptate, care nu e cunoscator sa nu afirme asa prostii! diferenta fata de BMW e ca la passat aceastea intra in functiune doar dupa 20 sau 30 km/h, de pe loc nu au efect

am eu impresia sau in acel fals masina are mai putin de 20 sau 30 km/h

sau poate mergea cu tot cu asfalt... cine stie...

oricum sunt convins ca ajuta mult adaptivele... dar sunt prea scumpe zic eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P raduking.. ma faci sa rad.. hai ma ce draq.. chiar asa? chestia aia o face doar cand pornesti motorul, probabil e un fel de verificare inainte sa-i dai drumul la mers, nici eu nu stiu exact de ce face asa la inceput! Dar dupa ce pornesti, daca mergi pana in 20 de km la ora, farurile nu au nici un comportament deosebit, abia dupa cotesc la fiecare viraj! In nici un caz dupa 30 de km farurile nu o sa-ti faca cum vezi tu in videoclipul ala, doar daca-i dai drumul masinii pe o partie si-i pornesti motorul din mers! :P Scumpe nu mi se par la o masina care costa cat costa.. Daca tot dai o caruta de bani, merita.. parerea mea! Numai bine, poate reusesc sa filmez cum fac adaptivele sa te conving si pe tine :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miscarea aia de la inceput este de fapt o calibrare. In mers se vede foarte clar, cum misti putin de volan. Nu cred ca poti face vreun filmulet cu treaba asta. Cele mai elocvente sunt cele de pe site-ul vw.com, unde arata exact cum se comporta adaptivele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ritmul asta cred ca topic-ul asta se va muta la Versus :screwy:.

In alta ordine de idei, am citit pe softpedia o discutie foarte interesanta si aparent documentata despre xenoane after market. Concluziile erau urmatoarele:

Instalatiile xenon originale, de obicei vin adaptive si cu instalatie de spalat. De ce adaptive? pentru ca exista niste teste ce au demonstrat ca niste xenoane prost reglate sunt infinit mai daunatoare colegilor de trafic decat halogenele (nu sunt de acord, dar asta e, testul e test). De ce cu instalatie de spalat faruri? Pentru ca lumina generata de xenon, dispersata de mizeria de pe geamul farului, zic ei, este iarasi foarte deranjanta pentru cei din fata, dar si foarte ineficienta pentru tine. De aceea ziceau ei, in tarile cu legislatie mai "avansata" decat a noastra, xenoanele "simple" nu se mai vand, iar cei ce isi monteaza after market, evident fara adaptive sunt aspru pedepsiti. De aici discutia devia catre o zona de presupuneri cu privire la introducerea unei clauze asemanatoare si in legislatia noastra. Recunosc ca asta a fost un motiv pentru care am redirectionat banii de Hella catre altceva.

Evident ca am pus si eu intrebarea totusi de ce in RO se mai pot comanda pe o masina noua xenon simplu. Raspunsul a fost ca niciodata RO nu a fost un exemplu de respectare a regulior si chiar trendurilor atata timp cat banul iese. :(

Modificat de Rumplestilskin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin, ai grija sa nu faci confuzia des intalnita intre "adaptive" si "autoleveling". Legislatia din EU si alte tari, ca si discutiile de pe Softpedia, cred ca se refereau la "autoleveling". Asta este sistemul care vine cu Xenoanele de fabrica si nu "adaptive". Autoleveling-ul este responsabil de reglarea (sus/jos) automata a farurilor in functie de inclinarea masinii si asta te fereste sa bagi farurile in ochii cuiva. Adaptive-ul are in plus si functia de a lumina "dupa colt" adica fascicolul de lumina urmareste directia curbei in loc sa proiecteze lumina drept in fata. Aceasta functie este un optional care se gaseste pe masinile de generatie foarte noua (>2005, de obicei...erau asa si pe vechile Citroen) si este inca un optional. Nu te obliga nici o lege sa il ai.

Modificat de Rapier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tks man.

Oricum, cele after market nu au nici un auto (leveling sau adaptiv). Ceea ce inseamna cumva ca exista sanse sa le pun in biblioteca la un moment dat, alaturi de alte lucruri utile si frumoase, dar pe care nu le pot folosi? :(

Oricum si autoleveling-ul asta care teoretic este obligatoriu, din cate am vazut eu (si am vazut ceva) nu e mare branza. Delay-ul pana gaseste soseaua (mai ales in RO unde soselele noastre de zici ca sunt turnate direct pe nisip) este foarte mare, iar efectul este de "maturare" si de cele mai multe ori, ai chiar senzatia de "flash-uri" :(

Modificat de Rumplestilskin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Aici cam asa este. In functie de cum va fi legea, probabil ca vor exista si la noi aceste limitari. Nu stiu ce sa spun de pe acum. Totul la noi se misca foarte incet...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand e vorba de ceva rau (un nou cod rutier, o noua reglementare) se misca foarte usor. Cand trebuie, insa sa se faca ceva bun...atunci mai e de asteptat. Nu cred ca vor fi prea repede adoptate aceste reguli. Si interesant va fi, cum va face politistul diferenta. Atunci sa te tii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se adapteaza politistii, nu sunt chiar asa de prosti pre cum par. Cand e vorba de stors niste bani, ai fi uimit cata inteligenta pe capul lor! Eu sper sa nu se ajunga pana acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e simplu, oricum umbla cate doi. Unu se suie pe capota si topaie, iar celalat urmareste cu nivela gradata (zisa si poloboc) sa vada traiectoria xenoanelor.

Serios acum, cred ca se poate FOARTE usor noaptea, mai ales pe sinuozitatile noastre de drumuri daca sunt sau nu cu autoleveling. Plus de asta, spalatorul de faruri este evident. Sunt curios insa cum stau ei in intresectii si "scaneaza" cu vigilenta de felina inventarul: telefon+centura+numar in buna stare+etc cum vor verifica si originalitatea xenoanelor, si asta in 1, max 2 secunde. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai este si o alta metoda rapida...e drept ca nu se aplica chiar la toate dar majoritatea... Se vede diferenta de culoare. Xenonul de fabrica are temperatura culorii de 4300 - 4500 grade (alb), iar majoritatea Xenoanelor aftermarket sunt de la 5500 in sus (predomina 6000-8000), ca de, omul nu vrea numai Xenon, vrea sa fie si cat mai "albastru". Si atunci se vede imediat. Am facut un fel de "studiu", puteti sa-l repetati si voi. Uitati-va pe strada si cum vedeti o masina cu Xenon mai albastrui uitati-va mai atent daca are spalator. Majoritatea nu au. In 90% din cazuri, erau Xenoane aftermarket. Asa ca, si unui politist ii va fi usor sa verifice. O sa te traga pe dreapta daca ai o culoare mai dubioasa la far si verifica. Daca se inseala, o sa-si ceara scuze, daca nu se inseala...ghinionul tau. O alta verificare este si sa te puna sa opresti masina, farurile, etc. Dupa aia te pune sa o pornesti si sa aprinzi farurile...secventa de test la adaptive sau autoleveling se vede imediat cu ochiul liber si dureaza cateva secunde doar. Asa ca...posibilitati de verificare exista. Dar deocamdata nu e lege.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa aia te pune sa o pornesti si sa aprinzi farurile...secventa de test la adaptive sau autoleveling se vede imediat cu ochiul liber si dureaza cateva secunde doar. Asa ca...posibilitati de verificare exista. Dar deocamdata nu e lege.

Eu am Xenoane din fabrica si nu face intotdeauna autoleveling. Inca nu am descoperit legea dupa care se autoregleaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este...nu face tot timpul. Ce am observat eu este ca face daca schimbi inclinarea masinii (damb, bordura, etc) si dupa aia aprinzi farurile, face. Si mai face si daca sta in aceeasi pozitie dar trece un anumit timp (nu stiu cat) pana sa aprinzi farurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin 2 minute. Dar treaba cu culoarea...e discutabila. Difera de la marca la marca. De exemplu la Passat, de aproape par albastrui, iar de departe sunt aproape albe.

In schimb, am vazut la alte masini albastre si au si spalator, deci...

Cred ca majoritatea sunt asa cum zici tu, dar mai sunt si exceptii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

topicul asta m-a facut sa nu mai citesc catavencu de saptamana asta. :D

fratilor cu imaginatia bogata, la cate rapandule scotatoare de fumuri circula pe drumuri, voi credeti ca o sa va opreasca plt. capsuna sa verifice secventa de test la adaptive sau autolevelingul? :D be serious! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adevarat...da un motiv ca sa ii opreasca TOCMAI pe aia cu Xenon este...masina bengoasa, are Xenon...are si bani...mmm, bucatica buna...de parlit... Pe ala cu Dacie de pe care curg tablele il opreste cand vrea sa isi "faca planul" la amenzi si luat taloane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor cu imaginatia bogata, la cate rapandule scotatoare de fumuri circula pe drumuri, voi credeti ca o sa va opreasca plt. capsuna sa verifice secventa de test la adaptive sau autolevelingul? :) ) be serious! :)

aici te contrazic: e suficient ca aceasta prevedere sa apara ca update la codul rutier si 3 luni vor uita de ocupatia lor favorita din aceste zile (centura+telefon+pietoni) si isi vor indrepta atentia catre xenoane after market. Mai ales ca miza este mult mai mare. Teoretic iti poate retine talonul, plus "folosirea necorespunzatoare a luminilor pe timp de noapte". Iar daca ai xenoane, insemna ca ai avut 2-300 eur sa le pui.. de ce nu ai mai avea o banala suta de roni "sa le intretii"? :P Atentie: eu nu spun ca va apare vreodata la noi prevederea, dar cu politia nu va faceti probleme, ca se adapreaza din mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca am trecut de momentele grele, in care xenonul adaptiv de la Vw era considerat slab.

Mai departe, nu cred ca se va intampla nimic din toate astea. Atata timp cat se circula cu becuri albastre...mai au pana sa ajung la Xenoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu sunt pe cale sa-mi cumpar un kit de xenon, am gasit ceva in jur la 370 € ,dar mai caut ptr ca acesta este coreean si am inteles ca sunt bune cele germane sau japoneze , sper sa fie utile, voi ce opinati??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clasamentul este urmatorul:

1. Hella (Germany), Matsushita (Japan) in jur de 350 eur setul - cele mai bune

2. Coreene - 250 eur setul - bunute

3. Chinezesti- 150-200 eur cele mai slabe

Din cate stiu eu, becurile sunt ok la toate seturile, dar calitatea balasturilor (transformatoarelor) variaza foarte mult de la producator, la producator.

Preturile sunt fara montaj, care costa aprox 15 eur.

Succes.

Modificat de Rumplestilskin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt pe cale sa-mi cumpar un kit de xenon, am gasit ceva in jur la 370 € ,dar mai caut ptr ca acesta este coreean si am inteles ca sunt bune cele germane sau japoneze , sper sa fie utile, voi ce opinati??

in tara chiar nimeni nu si-a pus after market pe b6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea recomanda nimeni schimbarea asta. Probabil de-asta.

Oricum, Xenoanele din fabrica (de fapt bi-xenoanele adaptive) SUNT MESERIASE RAU. Inca o data mi s-a confirmat. Am facut un drum pana la Bistrita, seara,bezna totala si m-au scos xenoanele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!