Jump to content

Montare Xenon Aftermarket Pe B6


laur
 Share

Postare recomandată

Acum 3 ani nu prea gaseai instalatii canbus la noi si cand gaseai erau la niste preturi exagerate.Eu am de 3 ani instalatii fara canbus Welldone cu condensatori si nu am avut probleme.Totusi cred ca depinde , dupa cum spunea si Borisake mai sus, si de calitatea kiturilor cumparate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca vreau sa schimb lumina galbena din proiectoare si pozitii cu una mai apropiata de culoarea xenonului si nu stiu ce bec sa cumpar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru pozitii w5w Blue vision, pentru proiectoare vezi aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit topicul cap coada. Problemele pe care le-am vazut reclamate pe aici de colegi le am si eu.In urma cu 2 ani am montat si eu un chit AM,dupa ce l-am montat totul parea ok,dar cand dau faza lunga imi stinge faza scurta(raman in bezna) si trebuie sa o tot fatai aprins-stins ca sa o pot aprinde din nou. Acum mai nou cand aprind dupa un timp se stinge cand un far cand celalalt sau de cand o aprind (faza scurta) nu se aprinde un far si tot asa treuie fatait comutatorul,dar dupa un timp isi revine si merge. Tipul care mi-a montat kit-ul mi-a pus condensatori pe bec,adica cand a pus bec-ul in mufa a infipt si un condensator acolo,dar nu stie ce valoare au condensatori. Am citit aici si am vazut si o schema si valoarea care trebuie sa o aiba condensatori,cred ca nu sunt montati bine condensatori sau poate nu au valoarea care trebuie,voi ce parere aveti? Ce trebuie facut? Condensatori trebuie montati acolo unde intra mufa de alimentare veche in balast,adica inante de balast? Sau intre balast si bec? Asta nu prea am inteles,daca isi face cineva un pustiu de bine si-mi spune si mie ce bine o fi.Cei care a-ti mai avut probleme ca si mine,dupa ce a-ti montat condensatori au disparut problemele? Cum se monteaza condensatori se lipesc de papuci sau merg si infipti? Mai spunea un coleg cu vag-ul nu stiu ce bit sa aiba o valoare anume. Va multumesc.

Condensatorii se monteaza intre mufa masinii si balast. Nu au nicio logica intre balast si bec si intodeauna pe firul de + .

Condensatorul se monteaza ca sa suplineasca lipsa de consum "W" putere. Adica tu in mod normal ai bec de 55W/H7 si kitul de xenon este de 35W, si de aici problemele; de aceea se monteaza condensatorii ca masina ta sa vada tot un consum de 55W/element.

Incearca cu un balast mai calitativ de 55W (xenon).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine este montat direct pe regleta care se conecteaza la bec pentru faza scurta iar pentru proiectoare este montat pe firele becului HB4.Atentie la polaritate cand montati becul , sa nu faca poc condensatorul.

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[q

Condensatorul se monteaza ca sa suplineasca lipsa de consum "W" putere. A

In nici un caz pentru asta. pentru a suplini W se monteaza rezistente, Condensatorul se pune pentru filtrare , eu unul nu=i vad rostul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa filtreze ce? Apa?

Sa fie o sursa de consum alternativa. Xenon 35W + condensator = consumul pe instalatie de 55W. Cam asa ceva, poate nu ma exprim eu corect, dar asa vad eu logica asta, plus ca nu este inventat de mine.

In fine eu asa am primit informatia.

Cat despre rezistenta...trebuie sa fie mare, ceramica, si bine aerisita ca se incinge si am inteles ca face acelasi lucru, dar poate iar ma insel eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer chiar nu inteleg ce fac condensatorii aia pentru ca voi ziceti ca se monteaza pe circuitul de curent continuu care vine la faruri (in parelel cred cu ciruitul pentru ca in seria nu s-ar aprinde nimic ...). Deci practic ei reprezinta o intrerupere in cirucuit, pentru ca un condesator asta face intr-un circuit de curent contiunuu, se incarca si apoi gata reprezinta o intrerupere in circuit, un condensator nu actioneaza ca o "sursa de consum" ... un rezistor da pentru ca permite un curent constant prin el in functie de diferenta de potential de la capetele lui si de rezistenta lui.

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca informatia mea este gresita, asa mi-a fost expusa si mie, ce este drept nu am incercat.

Cu rezistente am vazut, dar sa nu va zic ce de mate erau pe acolo, fire prelungite, rezistenta legata de lonjeron pt racire etc. tiganie ce sa mai in colo si in coace...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa intelegeti chestiile astea trebuie sa aveti cunostinte mai vaste despre electronica, astfel un condensator in timpul lui de incarcare de 1 pana la 2, 3 secunde se comporta ca un consumator de curent conditie suficienta pentru a prosti sistemul can bus la vag-uri care monitorizeaza consumul becului foarte scurt timp dupa aprindere. Dupa ce se incarca condensatorul se comporta ca un element pasiv adica doar filtreaza tensiunea. Mai exact nu face nimic deoarece curentul continuu este filtrat iar cel din baterie sau acumulator se apropie de curentul continuu ideal adica 0,ceva Hz. La bmw sistemul can bus este mult mai performant si monitorizeaza consumul becului tot timpul iar din cauza asta condensatorul incarcat este inutil si s-a folosit rezistenta care este un consumator permanent. Aceste rezistente se calculeaza si se dimensioneaza dupa formule exacte iar daca se foloseste o rezistenta cu o putere disipata mare nu se va incalzi deloc.

Multi nu stiu ca o rezistenta pe care scrie 20W poate consuma si 0.0001W si 200W in functie de rezistenta ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la vag este monitorizata rezistenta filamentului. Noaptea sau cand e intuneric afara , la cei care au leduri pe CAN o sa vezi ca se aprind de 3 ori pentru max 0.5 secunde la punerea contactului.

Cu luminile aprinse daca scoti un bec, nu da eroare pe bord la masinile care au?

dec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mare e foarte corect ce zice pavy doar ca condesatorul ala e foarte mic deci are constanta de timp mica (RC) sub 0.1 sec deci in sub 0.5 sec el e incarcat full. Ideea e ca eu nu stiu cum functioneza sistemul de monitorizare a becurilor da nu cred ca monitorizeaza doar un timp de 0.5 sec la inceput si in plus parca circuitul e monitorizat si in timp ce becurile sunt stinse ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy treaba asta cu can bus-ul la diverse masini este foarte diferita si ca ex la audi a 4 fl din 2005 am montat cel mai ieftin xenon fara nici un condensator si merge perfect. La passat b6 din 2006 sau touareg din 2007 nu pot face asa ceva si am avut clienti la care treaba cu condensatorul a mers doar cateva luni dupa care a inceput sa apara eroarea si sa stinga becul. Probabil ca s-a lasat o toleranta mai mare la consumuri.

La peugeot 407 monitorizarea se face cand se descuie masina iar daca sunt probleme sunt semnalate la punerea contactului. Deci total diferit de vag care monitorizeaza doar la aprinderea becului sau, mai nou, la punerea contactului.

adrian001 cand vorbesti de condensatorul ala foarte mic cred ca te referi la dimensiune si nici atunci nu prea te cred. Valoarea minima trebuie sa fie de 4700 de micro la minim 16V care nu este o capacitate tocmai mica si nu se incarca full in nici o secunda nu 0.1 sau 0.5 cum spui tu.

Sistemul de monitorizare al consumului este "cred" cel clasic cu o rezistenta inseriata cu becul si un circuit mai mult sau mai putin complex de citire a tensiunei de pe rezistenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4700 micro e o capcitate mica ... Sa dau un exemplu faci un circuit in care pui o rezisteta de 10 ohmi si condenstorul asta de 4700 micro in serie, pe care il alimetezi direct de la baterie. Ghici in cat timp se incarca condesatorul ? iti spun eu in aproximativ 0.2 secunde. Si acum sa explic de ce. Orice circuit RC e caracterizat de constata de timp care este egala cu t = R*C => t=10(ohmi)*0.0047(farazi) = 0.047 secunde. Ce inseamna constanta asta de timp, insemana timpul necesar pentru ca, condensatorul sa fie incarcat 63%, timpul pana condesatorul se incarca full e 4-5*RC (datorita naturii exponentiale a incarcarii) => timpul ca, condesatorul sa se incarce full e 0.2 secunde. Acum rezistenta asta de 10 ohmi pe care am presupus-o e mare pentru ca defapt e decat rezistenta firului intre codesator si baterie deci timpul e defapt sub 0.1 secude, am zis 0.2 asa cu eroare grosolana. Sau poate mai e vreo rezistenta intre condesator si baterie (sursa de alimentare) mai mare si atunci timupul de incarcare devine mult mai mare desi nu vad unde ar putea fi pentru ca ar insemna sa fie o cadere de potential pe ea si nu ai mai avea 12-14 volti la faruri ... Sau poate gresesc eu in rationament.

Later Edit: Uite am gasit si asta, despre monitorizare becurilor desi nu stiu multa franceza bag seama ca becurile sunt monitorizate chiar si cand sunt oprite si ca in mers sunt monitorizate permanent...

post-39995-0-55522800-1295623080_thumb.j

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy treaba asta cu can bus-ul la diverse masini este foarte diferita si ca ex la audi a 4 fl din 2005 am montat cel mai ieftin xenon fara nici un condensator si merge perfect

Acea masina nu are sistemul de monitorizare pentru bec ars. Doar masinile care aiu acest sistem dau eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[quote

Condensatorii se monteaza intre mufa masinii si balast. Nu au nicio logica intre balast si bec si intodeauna pe firul de + .

Condensatorul se monteaza ca sa suplineasca lipsa de consum "W" putere. Adica tu in mod normal ai bec de 55W/H7 si kitul de xenon este de 35W, si de aici problemele; de aceea se monteaza condensatorii ca masina ta sa vada tot un consum de 55W/element.

Incearca cu un balast mai calitativ de 55W (xenon).

KIt-ul meu este de 55W(bine asa scrie pe el si asa a zis si cel care il vindea). Spunea cineva aici in acest topic mai sus ca de fapt balastul la aprinderea farurilor are un consum foarte mare,dar ca o data cu atingerea temperaturi optime de functionare a becului el consuma mai putin decat fostul bec halogen. E logic ce spune,mai toti cu instalatie AM au ridicat aceasta problema aici,ca dupa un timp relativ de functionare de cand aprinde faza scurta unul din becuri se stinge(sau chiar amandoua) si cei cu instalatie de 35W si cei cu 55W. Am inteles,condensatori se pun sa pacaleasca instalatia. Eu nu am inteles unde trebuie montati acestia,dar acum am inteles cu ajutorul colegilor,pe aceasta cale tin sa-le si multumesc. O sa schimb condensatori cu uni care sa abia valoarea indicata de colegi(minim 4700micro la 16V sau 6800 micro la 16V) o sa-i montez unde trebuie si sa vedem ce rezultate am. Bineinteles o sa va tin la curent...continu la care montez si condensatori :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te asigur eu ca are. Daca scot becul da eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare pt cei care aveti B6 cu halogen sau xenon aftermarket: daca farurile sunt aprinse, cand porniti motorul se opresc scurt pe perioada cand dati la automat si pornesc dupa ce a pornit motorul? Sau masina da la automat cu farurile aprinse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cu condesator rezolv problema, si cu un kit simplu de xenon?? cele cu "can-bus" chiar exista sau doar reclma e de ele??

cei de la service au zis ca nu e prea bine sa imi pun xenon, deorece computeru nu o sa-l recunoasca si tot in "search" va fi dupa bec, asa cum zice ca se afla si navi care am schimbat-o made in china..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg, e asa de scump sa cumparati cutiuta aiade condensatoare, care se monteaza pe mufele din kit?

Nu trebuie sa infingi nimic nicaieri, are izolatie, nu trebuie sa lipesti nimic.

post-54413-0-42364200-1297178477_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare as avea si eu! Am un passat b6 si de curand mi-am pus un kit xenon pe faza scurta. Totul ok pana cand sa dau faza lunga....a inceput sa clipeasca xenonul si sa se auda si niste intereferente la casetofon. Ma poate ajuta cineva cu o rezolvare? Multzumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

balastul de proasta calitate, asa am patit si eu , nu mai prindeam nimic la radio cand aprideam farurile, am luat unele pe care scria Siemens (cred ca doar scrie) , dar sint ok, nu mai da nici o interferenta....

a incercat cineva balasturile cu telecomanda , cu 5 niveluri de iluminare? http://www.eurshop.ro/produs/613_kit_xenon_siemens_hid_55w__cu_telecomanda_de_reglare_a_intensitatii.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am b6 2010 cqre-i cel mai bun kit bixenon, daca il montez imi afecteaza garantia? si unde il montez in galati? rog seroizitate in raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!