Jump to content

Montare Xenon Aftermarket Pe B6


laur
 Share

Postare recomandată

solutie este cat se poate de simpla. se indoaie o clema de la soclu si intra becul. In caz ca vrei sa revii la H7 halogen aduci acea clema la pozitia originala. Nu stiu exact cum, deoarece mi le-a montat tipul de la care am luat kitul, dar a avut grija sa imi zica ce a facut si cum trec inapoi. Numai ca nu prea am fost eu atent :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspunsuri!

becul de xenon nu stiu daca incape in soclul din plastic al masinii,pentru ca nu am reusit sa ajung pana acolo.dar nu cred sa fie vreo problema ca are forma identica cu cel vechi H7.

@ceaunic

m-am gandit si eu sa scot mufele de la becul xenon,insa nu stiu care.cele care intra in bec sau cele de la capatul becului.sunt prinse doar prin clipsare sau este alt sistem?

@caal-shto

problema este pana sa bag becul in soclu.daca nu va incapea o sa incerc si solutia propusa de tine

pana la urma sa inteleg ca nu toti care au far cu lupa au si aceea piesa din plastic care fixeaza becul?pun si o poza mai mica.le-am facut cu telefonul si nu am crezut ca vor fi asa mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista niste adaptatoare ale beculiu de xenon pentru cei care aveti acel tip de far

sunt ca si cel original caruia i-ai facut poza numai ca orificiul piesei este mai mare sau piesa e decupataa intr-o parte (nu mai retin exact) in asa fel incat sa incape mufele becului

aici ai o mostrahttp://cgi.ebay.co.uk/XENON-HID-BULB-HOLDER-ADAPTER-BASE-VW-PASSAT-PAIR-/200530682549?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2eb08f62b5#ht_500wt_922

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai incercat adaptorul asta? m-am uitat in etka si asta parca da pentru celalalt tip de far, nu Valeo.

Eu am taiat pe cel vechi intr-o parte, am bagat cablajul si sanatate.

:)

Modificat de naigen79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am reusit pana la urma sa montez kit-ul de xenon.am recurs la solutia mai radicala de a taia mufele si de a introduce becul in suport.

nu am intampinat probleme si pot oricand reveni la instalatia originala cu bec halogen.

capacul de cauciuc l-am pus peste firele iesite din far si sper sa nu-mi intre apa sau sa se abureasca farul.

multumesc la toti pentru ajutor si tinem legatura!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, de curand mi-am montat si eu xenon pe faza scurta 55w si 6000k si sunt foarte multumit cum lumina acum masina. cei care vor sa-si monteze, sa nu ezite nici o clipa, chiar merita. cand voi avea bani, o sa-mi montez si pe proiectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai pus firele in partea de jos, nu o sa ai probleme nici cu apa nici cu aburirea. Vorbesc din experienta de 1 an.

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum 6 luni mi-am montat pe masina bi-xenon si xenon in proiectoare si chiar sunt multumit. nu am avut erori de genul sau alte probleme.

puteti monta linistiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand spui bi-xenon sa inteleg ca te referi la cel montat atat pe faza lunga cat si pe faza scurta? Sau este OEM (ceea ce implica schimbarea a mai multor repere sau montarea altora aditionale-senzori sistem autoleveling, spalatoare de faruri, etc). Nu contest calitatea luminii produse de becurile xenon, dar asta numai pe vreme frumoasa si carosabil uscat. In conditii de vizibilitate redusa (ploaie, ceata sau ninsoare) sunt ceva dezastru. Am avut montat pe masina xenon AM dar am renuntat la el din doua motive: 1. am trecut pe langa o amenda zdravana in Austria (pentru ca nu aveam spalatoare de faruri- norocul a fost ca nu m-au oprit si pe mine - am fost salvat de lupe :) ) si 2. am prins de cateva ori lapovita pe o bucata intre Ungaria si Austria, si credeti-ma eram ca orbul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet poate tu aveai becuri de 8000 sau 10000K si nu ai cum sa vezi cu alea cand ploua. Iti garantez eu, cu 4300K vei fi placut surprins de orice ploaie sau ninsoare. Cat despre amenda unde scrie ca daca nu ai spalatoare de faruri nu poti avea xenon oem? Oficial nu in configuratoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai perfecta dreptate, cu cele de 4300K e OK, au aceeasi temperatura ca cele OEM. Becurile mele erau de 6000K. Referitor la spalatoarele de faruri, daca tu imi arati o singura masina cu xenon OEM care nu le are, esti mare. In plus, cele AM nu sunt dotate cu autoleveling - nu se regleaza automat in functie de incarcare si de drum, asa ca e destul de usor sa te prinda la un control de "rutina".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de chiturile xenon AM care se vand in reprezentante fara autoleveling ce zici? Nu cred ca exista vreo lege care sa reglementeze aceste lucruri. Scrie undeva ca daca masina are xenon trebuie sa aiba si autoleveling si/sau spalatoare de faruri? Eu am spalatoare de faruri si nu am xenon si H9 pe faza lunga cand toti au H7. Deci...?

Totul tine de configuratoare si de optiuni unicat facute cadou clientilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de chiturile xenon AM care se vand in reprezentante fara autoleveling ce zici?

Business...

Scrie undeva ca daca masina are xenon trebuie sa aiba si autoleveling si/sau spalatoare de faruri?

Asa e optiunea, asa iese din fabrica si cred ca exista si o lege, si cum ai scris nu e cadou, plateste clientul.

Dispersia luminii de xenon difera de cea de halogen, daca sunt murdare farurile.

Nu cred ca exista vreo masina care are xenon fara spalator de faruri si inca cateva optiuni.

Spalator de faruri poti avea fara xenon, dar invers nu.

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa purtam o discutie la infinit, fiecare argumentandu-si pozitia. Legea e destul de clara in afara cu instalatiile xenon AM. Fiecare e liber sa-si faca ce modificare vrea la masina, dar ar trebui sa se tina cont si de legislatie-cunosc cazuri, la noi, cand nu au trecut ITP-ul din cauza xenoanelor montate pe becuri fara lupa, sau au avut montate becuri de alta intensitate. Am chiar un coleg care a fost oprit la un control de "rutina" si politia a vrut sa-i ia certificatul din cauza xenoanelor.

Uite un exemplu privind legislatia in UK: http://www.dft.gov.uk/pgr/roadsafety/drs/hidheadlamps,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet poate tu aveai becuri de 8000 sau 10000K si nu ai cum sa vezi cu alea cand ploua. Iti garantez eu, cu 4300K vei fi placut surprins de orice ploaie sau ninsoare. Cat despre amenda unde scrie ca daca nu ai spalatoare de faruri nu poti avea xenon oem? Oficial nu in configuratoare.

Uite, mai jos scrie, oficial cum vrei tu.

Modificarea/inlocuirea dispozitivelor de iluminare si semnalizare luminoasa se accepta numai cu elemente care poarta marcaj de omologare specific si daca verificarea efectuata evidentiaza faptul ca noile dispozitive isi indeplinesc rolul functional. Inlocuirea farurilor initiale cu altele cu surse de lumina cu descarcare in gaz (tip Xenon) este acceptata numai daca vehiculul este echipat cu tot kit-ul necesar, asa dupa cum producatorul acestuia a prevazut in fabricatia curenta pentru respectivul tip de vehicul: faruri, surse de lumina cu descarcare in gaz, dispozitivul care declanseaza arcul electric (ignitor) si cel care stabilizeaza curentul electric (ballast), sistemul automat de reglaj în functie de sarcina, spalator. Daca aceste componente sunt cele originale, pe care producatorul le monteaza in fabricatia curenta, acestea trebuie montate in ateliere autorizate ale reprezentantei constructorului in Romania, fapt dovedit prin emiterea unei adrese in care se enumera elementele montate si se mentioneaza ca acestea sunt originale (de prim montaj).

In cazul in care componentele sunt destinate montajului ulterior fabricatiei (retrofit), echiparea vehiculului trebuie realizata in cadrul atelierelor autorizate pt modificari constructive. In acest caz se va solicita declaratia de conformitate in care se vor enumera elementele montate, specificandu-se dupa caz, nr. de omologare CE/ECE ONU ale acestor produse.

In ambele cazuri, dupa reomologarea vehiculului se va mentiona in CIV textul "Echipare retrofit cu surse de lumina cu descarcare in gaz".

-----Mesaj original-----

Trimis: 9 noiembrie 2010 17:51

Catre: Roxana Paunescu

Subiect: Intrebare pe RARom.ro

Eu nu cred ca o sa gasiti kit xenon aftermarket omologat, exceptand cele oem bineinteles.

Trage-ti voi concluziile...

Modificat de Guadalcanal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scurt si la obiect. Foarte frumos.

Totusi nu se spune nimic de farurile fara lupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul tine de omologare ori in Romania nu exista Kit xenon aftermarket omologat pentru ca ar costa foarte mult deoarece operatiunea legala presupune inclusiv schimbarea farurilor.Lupele care sunt pe farurile cu halogen nu sunt gandite pentru xenon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum iti demonstreaza un individ care te opreste ca ai xenon AM ? In baza a ce ? Ochiometric? Se pot pune si becuri albastre care se gasesc la peco, ce nici cu alea nu ai voie? Iti trebuie si la alea spalatoare? As renunta oricand la xenonul AM daca ar inventa niste becuri sa se vada ca acestea 55w 6000k. Apropo de vreo 2-3 zile imi face figuri becul dreapta in sensul ca uneori nu se aprinde, dar dupa ce ii dau de 2-3 ori o ia, se duce becul sau balastul? Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba se duce blocul de lumini. Sau daca ai centrala electrica este pe acolo ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum iti demonstreaza un individ care te opreste ca ai xenon AM ? In baza a ce ? Ochiometric? Se pot pune si becuri albastre care se gasesc la peco, ce nici cu alea nu ai voie? Iti trebuie si la alea spalatoare? As renunta oricand la xenonul AM daca ar inventa niste becuri sa se vada ca acestea 55w 6000k. Apropo de vreo 2-3 zile imi face figuri becul dreapta in sensul ca uneori nu se aprinde, dar dupa ce ii dau de 2-3 ori o ia, se duce becul sau balastul? Ce parere aveti?

Crezi ca e foarte greu sa-si dea seama ca ai xenon sau becuri halogen? La cate becuri halogen ai vazut tu atasate ridicatoare de tensiune? Si apropo, s-au "inventat" si becurile halogen care imita xenonul (a se vedea HOD-urile sau HIR-urile - tot chinezarii insa smile.gif). Referitor la problema ta, verifica ridicatorul de tensiune - eventual fa-i o proba cu cel de pe partea opusa. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum iti demonstreaza un individ care te opreste ca ai xenon AM ? In baza a ce ?

TE pune sa opresti motorul si sa-l pornesti. In acest caz farurile trebuie sa faca secventa de reglare.

Se uita sub capota sa vada daca ai modificari la instalatia electrica. (balasturi )

se uita daca ai butonul de regal pe inaltime al farurilor

Se uita dupa spalatorul de faruri

se uita daca farul are lupa.

Mai vrei ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca ai urmatorul setup:

- farurile standard cu lupa, la care s-a modifica lupa cu una bi-xenon(becuri 4300K), astfel pastrandu-se reglajul pe inaltime

- instalatie de spalat faruri

Nu e chiar OEM, dar zic eu ca functionalitatea ar fi in mare aceeasi, doar ca farurile se regleaza manual, din interior.

Un astfel de sistem ar pune probleme?

A fost cineva cu un astfel de setup la RAR? Sunt probleme la ITP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrea sa te amendeze pt ca ai xenon AM te poate amenda. Daca a iesit politia cu RAR-ul si RAR-ul spune, ca nu e OE n-ai ce face. Tu daca te uiti la o masina, la un passat stii daca are Xenon oe sau AM? Si individul de la RAR stie, crede-ma. Xenonul pus ulterior SIGUR nu are auto leveling, asa ca te-a prins fara doar si poate.

Si eu am xenon AM si imi pare rau pt situatia asta, ca te poate amenda oricand.... dar nu avem ce face.

Sa ne rugam, ca inca un timp nu o sa avem probleme in RO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am postat mi-am zis ca o sa fiu "bombardat" de colegii forumisti. Stiti vorba aia daca tine bine, daca nu le dam jos si gata. Daca se va incepe un razboi contra xenonului AM nu posesorii de faruri cu lupa il vor genera si ceilalti, fara lupa, care cum am mai zis in alt post sunt "criminali". De aceea este bine ca instalatia sa fie montata cat mai ascuns sa nu se vada nimic, ca vreodata nu lasi pe nimeni sa caute in far sa vada daca becul este alimentat direct. Pe de alta parte cum e montat la mine de nu se vede absolut nimic, balasturile pe capetele de lonjeron si intrarea in far pe sub el, iar e ciudata ca acum de exemplu imi face figuri un balast si mi-e groaza pana il voi scoate. Sunt curios cum sunt becurile de zicea pronet HIR sau HOD. Ar fi interesante dar sa aiba intensitate ca lumea, peste halogenul obisnuit, culoarea chiar nu prea este interesanta si cred ca pentru a nu "bate la ochi" tot 4300k sunt cele mai bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

qqq - o problema la zenonul AM este calitatea foarte proasta a mufelor! Si eu am avut problemele pe care tu le acuzi, de fiecare data problema nu a fost nici de la bec si nici de la ridicatorul de tensiune - problema era de la mufe, sunt f proaste.

Ca sa nu te chinui sa demontezi tot ansamblul: fa un test, porneste xenonul si misca de mufe, de la ridicator, bec, anulator! O sa vezi ca becul o sa se aprinda atunci cand "gadili" firele!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!