Jump to content

Montare Xenon Aftermarket Pe B6


laur
 Share

Postare recomandată

O mica corectare. (xenon pe faza scurta)

Pentru cei care au probleme cu faza scurta, adica atunci cand au scurta aprinsa si dau flash-uri incep sa clipoceasca farurile pe scurta iar intr-un final incep sa se stinga, trebuie cu VAG-COM in 09 Cent. Elect. la Coding> Long coding, byte 3 trebuie bifat optiunea "Xenon headlights without shutter installed (Bi-xenon)" si nu o sa mai aveti probleme. De 2 luni de cand am pus xenonul pe masina si pana aseara nu puteam sa dau noaptea un flash ca ramaneam fara scurta.Aseara cu ajutorul lui Kostas s-a rezolvat problema.

Mult succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De vreo sabtamana a inceput sa-mi faca figuri instalatia de xenon AM.De cand am luat instalatia 1 data la 2-3 luni mi se stingea farul drept , dar isi revenea imediat ce stingeam si reaprindeam faza scurta.Acum cateva zile a inceput sa mi se stinga incontinuu timp de 1 ora sa zic si dupa cel mult1 zi isi revine.Am schimbat balastrul de la far cu unul de la un proiector (mai putin folosit) si tot asa imi face.O sa schimb si condensatorii dar totusi nu cred ca e de la ei.Mentionez ca a inceput sa faca mai des dupa ce pusesem niste anulatoare (la care am renuntat pana la urma) , in locul condensatoarelor .

Uneori imi da eroare la farul drept iar cand sting si reaprind imi da la stangul dupa care isi revine.Ideea e ca nu face tot timpul.Poate sa faca astazi si sa mai faca peste o sabtamana.

A mai patit cineva asa ceva ?

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au mai patit si altii depinde ce kit ai pus. eu de ex am de peste 1 an Well Done balast negru, si sunt ca la inceput... fara erori fara nici O problema

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot well done cu balat slim negru am si eu si au 2 ani.Ma gandesc sa nu fie becul devina.Balatrul l-am schimbat si vad ca tot face probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Idem asa am patit si eu, da' la farul stang cand mergea, cand nu mergea.

Rezolvarea: schimbat bec si merge fara nici o problema.

off: acum folosesc niste becuri xenon mai vechi care cred ca nu mai sunt de 6000 K fiindca nu mai au tenta aia de albastru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine vad ca s-a rezolvat pentru acum.Am schimbat condensatoarele si vad ca momentan nu mai fac figuri.Daca se mai repeta nu are ce sa mai fie decat becul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mai baieti, voi nu ati avut probleme cu montajul becurilor de xenon? Soclul la modelul cumparat de mine este din plastic, mai gros decat cel de la becul normal. Cum pot sa-l fixez intre clemele din far ca imi sare din locas :) ? Voi ce metode ati folosit pentru prinderea becului (la passat B6)?

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca sunt doua tipuri de prindere in far.. Modelul meu este cel cu cleme, ce "strange" soclul la presarea becului - de aici si problema cu prinderea becului.

Modificat de adrry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca problema nu este de la far ci de la bec! Esti primul care zice ca becul nu se potriveste in soclu! Sincer acel H7 este unic, nu exista H7 ' :coffee_lol: care sa fie mai gros s.a.m.d.

Ia legatura cu cel de unde le-ai cumparat, sa iti dea unele bune!

Si la mine prinderea se face prin presare si am schimbat doua randuri de becuri, fara probleme!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La becurile cu xenon unele sunt din plastic acolo unde ar trebui sa fie fin metal. Fiind din plastic sunt un pic mai groase si este mai greu sau imposibil de montat.Aici nu vorbim de H7 original, ci bec xenon AM.

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dupa cum spunea si Naiger, becul AM are soclul mai gros "in carne" decat cel de la un bec normal. Becul intra in locasul din far, numai ca fiind mai gros, practic il arunca afara (clemele din far nu pot sustine grosimea soclului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am schimbat si eu becurile cu Xenon AM si a fost putin mai greu de motat decit un bec H7 normal. Clemele din far "agata" becul la limita, daca il fortezi putin scapa... Ca sa nu scape am lasat cablul, dintre bec si capacul de cauciuc al farului, un pic mai lung si e totul Ok (pina acum nu mi-a iesit becul din suport).

Bafta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum cateva minute mi-am montat si eu pe masina din semnatura xenon h7 55w 6000k cu balasturi slim si nu am avut nici cea mai mica problema cu eroarea de bec ars, am sa revin cu poze facute in aceasta seara

alinushu, cat ai dat pe ele si in ce loc din craiova le-ai montat, vreau si eu ca ale tale. merci frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrry .. daca ti-ai luat xenon si au soclul de plastic .. la mine baietii care mi le-au montat au pilit buza aia neagra a soclului si nu au mai fost probleme ;) .. sper sa te ajute!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din curiozitate... a gaurit cineva spatele lampii (capacul) pt cablurile pt a trage cablajul? Ca eu nu, capacul fiind din cauciuc si am reusit asa sa introduc cablurile si nu se abureste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am montat de curand chit xenon philips sub licenta si da am gaurit capacul din spatele farului cu o freza.eu le-am montat singur dupa schema si mi s-a parut usor.dar acum am observat o problema;daca las masina un timp mai lung o ora-doua pornesc motorul si apoi aprind faza scurta cu xenon,pornesc stergatoarele doua ture apoi stau cuminti.daca inchid si redeschid xenonul nu mai pleaca stergatoarele.s-a mai intamplat cuiva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru am patit si eu la Passat-ul B5,5 pe care l-am avut inainte.Dar pe langa ce patesti tu la mine dupa 2 zile nu mai mergeau geamurile , inchiderea centralizata.S-a rezolvat cu un cablaj suplimentar cu releu pe el prin care xenon-ul isi lua curent direct din baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie vreun coleg pe unde gasesc sa cumpar becuri 4100K ? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, nu cred ca exista bec cu 4100K. Cel OE este de 4300K, dar e greu de gasit in Romania. Si eu am vrud de 4300K, dar nu am gasit si am pus de 5000K si sunt multumit de culoarea si intensitatea luminii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, nu cred ca exista bec cu 4100K. Cel OE este de 4300K, dar e greu de gasit in Romania. Si eu am vrud de 4300K, dar nu am gasit si am pus de 5000K si sunt multumit de culoarea si intensitatea luminii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, nu cred ca exista bec cu 4100K. Cel OE este de 4300K, dar e greu de gasit in Romania. (...)

Nu chiar, din ce-am aflat, cel OEM ar fi de 4100k, nu de 4300 ;) -> HIDo's & HIDon'ts - The HID Lighting Tutorial

Citez:

[...]

As far as color selection goes, there are two main color temperatures out there: ~4100 kelvin, which is OEM color, and ~6000 kelvin, which is aftermarket color.

[...]

:icon_thumright:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa montez in sfarsit becurile :), prin pilirea "buzei" soclului, insa nu sunt multumit deloc de lumina. Cu becuri normale vad mult mai bine decat cu xenon AM. Inca nu am incercat sa reglez farurile, dar pana acum bateau foarte bine (ceea ce ma face sa exclud aceasta varianta).

Voi ati avut nevoie de reglaj (fata de becuri normale)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am montat de curand chit xenon philips sub licenta si da am gaurit capacul din spatele farului cu o freza.eu le-am montat singur dupa schema si mi s-a parut usor.dar acum am observat o problema;daca las masina un timp mai lung o ora-doua pornesc motorul si apoi aprind faza scurta cu xenon,pornesc stergatoarele doua ture apoi stau cuminti.daca inchid si redeschid xenonul nu mai pleaca stergatoarele.s-a mai intamplat cuiva?

pai eu vad o explicatie sau 2: balasturile de care zici tu, posibil sa creeze curent rezidual care da peste cap Centrala electrica, sau interferente( emisie de unde electromagnetice) care au acelasi impact.

philips sub licenta, pot sa te asigur ca nu exista asa ceva... se folosesc abuziv de brandul philips ca sa vanda mai bine. Am primit o oferta de la chinezi in care specificau ca ambalajut poate sa fie tiparit in mod personalizat... eu recomand Well Done, kitul cu balasturi negre. am montat 3 kituri si de 1-2 ani nu au dat nici o eroare sau defect. in schimb din 5 kit-uri Ztech la 2 s-a ars cate un balast...

diferenta de pret e procentual mare.... DUBLU 150 la 300 lei. dar merita.

o posibila solutie pt problema ta ar fi montarea condensatorilor la fiecare balast, acestia impiedica curentul rezidual sa sa intoarca in instalatie.

Modificat de adriannnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!