Jump to content

Montare Xenon Aftermarket Pe B6


laur
 Share

Postare recomandată

eu cunosc cazuri in care nici cu un kit xenon can-bus, nici cu codificari de centralita nu sa putut monta pe un 3c din 2006

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am montat pe B6 din 2005 kit fara can si niste condensatoare si pe langa faptul ca uneori imi da eroare de bec ars si mi se stinge un far , lucru care se intampla o data la 1 an nu am avut nici cea mai mica problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, De curand am montat pe un B6 Xenon Can-Bus. Am avut surpriza neplacuta intr-o noapte cand am schimbat pe faza lunga dupa cateva secunde s-au stins Xenoanele(faza scurta). Cand am schimbat iar pe faza scurta au ramas cateva secunde pe intuneric (in timpul mersului) pana ce s-au aprins din nou(Xenoanele). Cand masina este stationata cu motorul pornit si schimb pe faza lunga atunci nu se intampla nimic ci doar in timpul mersului. Poate sa-mi dea cineva o explicatie sau motivul unei defectiuni sau este o eroare de montaj ? Multumesc si daca sunteti amabili sa-mi da-ti si mie un raspuns. !

eu am pus pe un b6 07.2006 welldone premium(cel cu cutie neagra), acu 4-5 luni si cand m-i le-am montat am pus si condensatori (le testasem inainte sa le montez fara cond. si mergeau). nu am avut nici o problema decat ca in timp s-au albit putin(sunt 6000), fapt ce imi convine ca am mai multa intensitate luminoasa. mentionez ca nu am nici o codare legata de xenon(apropo: ce codare se face cand pui kit Xenon AM?).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu faci nici o codare. Pui kitul, eventual cu condensatoare si cam atat. Eu am pus condensatoarele ca sa nu-mi dea eroare si s-a mai zis ca e si ceva protectie. Nu am avut nici o problema pana acum si era ceva chinezesc ieftin. Apropo, toate sunt chinezesti, daca nu, costa cateva sute de euro si nu stiu daca merita!

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare

Daca ai pe masina (B6) faruri cu halogen poti sa montezi Philips BlueVision H7. E vreo problema? Mai trebuie adaptive ceva?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becurile de care zici tu sunt tot halogen, deci plug&play, nu mai ai ce sa adaptezi. Vor da o lumina mai albastruie dar nu sunt xenon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mi-am cumparat becuri Philips Extreme Power (cam cele mai bune de la ei din ce am auzit) si nu am vazut nici o diferenta fata de becul care era deja pe masina (in afara de pret). In urmatoarele 30 de min m-am dus sa imi pun xenon faza scurta+lunga si e alta viatza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pasatul din 2006 ce becuri are in echiparea cu bixenon adaptiv?

Sunt foarte dezamagit de ele cel putin de faza lunga si doresc sa montez altele.

Care sunt cele mai bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am cumparat becuri Philips Extreme Power (cam cele mai bune de la ei din ce am auzit) si nu am vazut nici o diferenta fata de becul care era deja pe masina (in afara de pret). In urmatoarele 30 de min m-am dus sa imi pun xenon faza scurta+lunga si e alta viatza.

Pe faza lunga degeaba pui xenon, zic eu, ca cu cel de pe scurta se vede deosebit de bine. Ideea este ca atunci cand dai lunga trebuie sa stai sa se incarce, nu vad rostul. Pune pe scurta prima data 55w si 6000k si o sa vezi ca nu-ti mai trebuie nimic..............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din fabrica sunt de 35w?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pe faza scurta ca putere ma refer, este suficient cel de 35w sau 55w? intreb pt ca pe b5.5 cele de 35w erau super ok.

(ma refer la kiturile AM)

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele originale sunt de 35W si de culoarea 4300K care am cautat si eu, dar nu prea sunt. Pana la urma am pus de 5000K.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

acum cateva minute mi-am montat si eu pe masina din semnatura xenon h7 55w 6000k cu balasturi slim si nu am avut nici cea mai mica problema cu eroarea de bec ars, am sa revin cu poze facute in aceasta seara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am montat saptamana trecuta kit xenon de 35w la 6000k cu balast slim = problema

de ce?

astia slim avea consum redus de curent si pe langa faptul ca imi dadea eroare de bec ars ori se stingea cel de pe stanga ori cel de pe dreapta.

am incercat cu vagul sa umblam la acele setari pt xenon dar degeaba.

solutia: am pus balast-uri normale si functioneaza fara nici cea mai mica problema.

subscriu si eu la ideea ca daca pui xenon pe scurta este mai bine sa lasi halogenul pe lunga(din motivele enumerate mai sus si nunumai)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) xenon h7 55w 6000k cu balasturi slim (...)

Sunt CAN-BUS balasturile ?!

Nu-i cam mult 55w ?! :/

Sa nu-ti matuiasca lupa pe interior :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DIn cate stiu eu droserul este cel care e de 35w sau 55w (atat consuma ca sa zic asa) si nu becul... Sper sa nu gresesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

inca nu am avut timp sa fac poze, insa as avea o intrebare......in compartimentul motor de unde se regleaza farurile pe verticala si orizontala? becul de pe partea stanga imi bate mai jos fata de cel din dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ceva normal, ca sa nu-i orbesti pe cei din fata si ca sa vezi ami depatrte pe marginea drumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine farul stanga/scurta are o lumina mult mai slaba decat dreapta, degeaba il reglezi mai sus, am incercat.

si legat de xenon pe lunga.... nu va puteti imagina cata lumina produce. eu am ramas f impresionat de cantiatea si dispersia luminii. la 300 M se vede clar lumina proiectata. sa nu mai zic ca daca dai lunga la soferul din fata i-ai ars retina. punctul slab e timpul in care xenonul ajunge la puterea maxima, in jur de 10 sec, DAR daca au fost pornite, sa ziceam, cu 20-40 secunde in urma, acestea revin la puterea maxima in 1 sec, deci poti da flash. cand sunt reci poti da doar un flash scurt ( eu am si condensatori parca de 12000 mf) urmatoarele fiind "anemice".

in concluzie (parerea mea) daca ai de rulat seara pe drumurile criminale ale tarii, sunt binevenite si pe lunga, conferind un plus de siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ceva normal, ca sa nu-i orbesti pe cei din fata si ca sa vezi ami depatrte pe marginea drumului.

la asta m-am gandit si eu, dar m-am uitat la un passat exact ca al meu numai ca avea halogen si amandoua farurile bat la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu am avut timp sa fac poze, insa as avea o intrebare......in compartimentul motor de unde se regleaza farurile pe verticala si orizontala? becul de pe partea stanga imi bate mai jos fata de cel din dreapta.

Vezi ca la fiecare far exista doua "suruburi" de plastic, unul este pentru vericala ( pozitionat pe langa faza scurta) iar celalalt este pentru orizontala (pozitionat langa capacul de la faza lunga).

Sfatul meu este sa umbli doar la cel pentru verticala. Iti trebuie o surubelnita stea si daca nu se roteste cu ajutorul surubelnitei poti folosi un inbus (nu stiu dimensiunea :unsure: ). Indicat sa fie reglate noaptea pe un zid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e imbus de 6... sau mai bine cand le reglezi pune pe unu cu o masina in fata ta si cand nu te injura si tu vezi ca bat de-ajuns inseamna ca e bine...

va rog reglati farurile corect... toata lumea si-a pus xenoane in spatele scarii si bat ca draq ( ps 2 nu e ciupit parbrizul)

Modificat de jetta li
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca farurile au fost reglate corect inainte, dupa punerea xenonului tot la fel bat. In plus un reglaj la un service nu costa mai mult de 30 lei. Degeaba reglezi "ochiometric" ca nu merge. Eu le-am reglat ca pe pozitia 1 din butonul bordului sa bata normal, cu masina goala. Daca vreau sa dau pe 0, merg 140-150 pe faza scurta fara probleme, se vede foarte bine, doar ca mai dau din faruri din fata, dar le arat ca mai am si o alta faza si se linistesc. Eu am 55w, am testat sa vin cu alta masina din fata, nu sunt suparatoare in sensul ca nu orbesc, doar ca se vede ca au mai multa lumina. Supararea in trafic vine de la cei care monteaza xenon pe faruri fara lupa, eu pe aia i-as "arde" rau. Ziua daca vine din spate Golf 5 sau Logan (un exemlpu oarecare) si au farurile aprinse si poate si proiectoare cu xenon, te ustura ochii in oglinda retrovizoare. Ar trebui sa intelegem ca xenonul este pentru farurile cu lupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supararea in trafic vine de la cei care monteaza xenon pe faruri fara lupa, eu pe aia i-as "arde" rau.

ASta nu o inteleg. Explica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASta nu o inteleg. Explica.

sunt deacord cu el. lupa are limitare de nivel maxim, pe cand farul fara lupa nu poate fi configurat sa nu arunce si raze de lumina mai sus decat ar trebui.

recunosc, singura masina care ma deranjeaza f rau e G4, groaznic chiar si cu halogen. mentionez ca am montat pe 7 masini printre care si un g4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!