Jump to content

Montare Xenon Aftermarket Pe B6


laur
 Share

Postare recomandată

Ceea ce pot sa-ti zic, ca becurile sunt mai tari! Pe ballast trebuie sa scrie ca este pt 55w, altfel nu merge cu bec de 55w. Eu am 35w pe passat si sunt multumit, dar daca tu vrei ceva mai tari, pune de 55w.

Sorin Petrescu pt faza lunga eu nu as pune xenon AM, nu are lupa si fara lupa cu xenon AM o sa ai neplaceri, daca stiu bine de pilda in Austria.

:8:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

becurile sunt toate la fel. Ballast-ul le da mai mult sau mai putin curent si de aceea apare marketing-ul cu 35 sau 55. Cele cu 55 se termina mai repede insa pana atunci dau mai multa lumina.

La capitolul probleme in Austria, indiferent de faza lunga sau scurta, daca e sa va opreasca politia si nu aveti spalator de far si sistem de leveling optic e ca si scrisa o mica amenda.

Modificat de clau_75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca ai lupa, nu te amendeaza. (asa am auzit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Petrescu

ptr ceaunic

Nu ma pricep, tot ce pot sa-ti spun este ca cele de 35w au bulbul din bec mai mic, iar la cele de 55W est mai mare.

De luminat, este o mare diferenta intre ele. Chiar mi-a facut un test la montaj si alea de 35 erau prea slabe (parerea mea).

Daca se ard mai repede astea de 55 habar n-am...dar eu zic ca merita sa fie mai puternice.

Tot de la xenonproduct.ro si-a pus si varul meu...pe Octavia 2...dar de 35 de w...Le are de 1 an si 3 luni. Nu a avut nici o problema pana acu.

Daca rezista becurile 1an si jumatate eu consider investitia acoperita. Oircum, 1 bec este 1 mil. Nu e chiar o avere daca e sa comparam cu pretul unui bec stock la Midocar de exemplu.

ptr naigen79

Ai mare dreptate. Mi-a zis si baiatu de la xenonproduct sa nu-mi pun ca arunc banii pe fereastra...

O sa-mi schimb macar pozitiile cu smd-uri de 24 :banghead: , ca sa fie in ton cu xenoanele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ce zice clau_75 toate becurile sunt de 35w si balasturile pot fi de 35.50. 55 etc. Instalatiile de 55 sunt mai putin fiabile si este foarte probabil sa se arda becurile mai repede.

Diferenta de lumina este foarte mica intre 35w si 55w dar diferenta de caldura emanata este foarte mare. Pe un far cu bec de 55w spre exemplu cu greu poti tine mana pe cand la cel de 35w nu e nici o problema.

Am vazut multe faruri matuite de la instalatiile de 55w.

In concluzie puneti-va de 35w si uitati de cele de 55w pentru ca cele din urma au mai multe dezavantaje decat avantaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becurile sunt toate la fel, difera doar temperatura de culoare. Balaturile digitale de 55w sunt superioare, in primul rand nu dau eroare si in al doilea prin puterea luminii. Indicat pt. balast de 55w este becul de 6000k. Atata timp cat ai lupa la far nici dreaq nu poate sa-ti demonstreze ca ai xenon AM, ca sa iti trebuie vezi Doamne autoleveling si spalator la faruri. Deci pentru Passat este OK. Pentru altele.....nici mie nu-mi place drept sa va spun cand intalnesc Golf 5 cu xenon, este crima...sau Logan....oamenii ar trebui sa inteleaga, n-ai masina de xenon, stai in banca ta !! Lumina de la lupa chiar cu 55 w nu este suparatoare, eu am testat la mine si este ok. Mai gasesti pe unul de iti da lunga dar este nesemnificativ, ca-i dai si tu lui si se linisteste, dar mergi pe scurta cu 130 noaptea de .... e zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

io am pe passatul din dotare faruri bixenon autoadaptive dar noaptea pe ploaie nu prea lumineaza ca lumea.

se pot regla aceste faruri?

se pot monta becuri de 6000K, am inteles ca cele stoc sunt de 4300K?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot monta becuri de 6000K, am inteles ca cele stoc sunt de 4300K?

Sigur ca le poti schimba. ''K"-ul reprezinta temperatura de culoare, cel de 6000 nu va fi mai puternic decat cel 4300k. 6000 este mai albastru iar 4300 alb-galbui. In timp becurile xenon slabesc in intensitate.

Intrebare - de ce producatorii auto, care au laboratoare, bancuri de proba, specialisti, tehnicieni, ingineri, experienta, monteaza becuri xenon 4300K? Oare ei nu se pricep? :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlase_alexandru
Corect ce zice clau_75 toate becurile sunt de 35w si balasturile pot fi de 35.50. 55 etc. Instalatiile de 55 sunt mai putin fiabile si este foarte probabil sa se arda becurile mai repede.

Diferenta de lumina este foarte mica intre 35w si 55w dar diferenta de caldura emanata este foarte mare. Pe un far cu bec de 55w spre exemplu cu greu poti tine mana pe cand la cel de 35w nu e nici o problema.

Am vazut multe faruri matuite de la instalatiile de 55w.

In concluzie puneti-va de 35w si uitati de cele de 55w pentru ca cele din urma au mai multe dezavantaje decat avantaje.

Salut!

Nu vreau sa fiu rau, dar am sa te contrazic si am sa iti si demonstrez in scris ( daca vrei sa vezi cu ochii tai, contacteaza-ma! )

Puterea droser_ului de 55w este de 2x mai mare fata de droser_ul de 35w si deaceea ai nevoie de un bec cu concentratie mai mare de gaz, pentru a da puterea reala de 55w! Tot ce ati fost voi pacaliti de alti comercianti cu becurile de 35w , asta e partea a 2 -a... Nu o zic cu rea intentie, dar asta e adevarul! Lucrul asta cu becurile xenon de 35w l-am intalnit foarte de la multi clienti, mai ales cuparand un kit xenon la bani putini( kit ieftin ).. iar supriza o are dupa mai exact 12 luni de la achizitionarea kit_ului cu arderea becului xenon, in general becurile xenon se ard foarte greu, avand o supra sarcina la descarcarea droser_ului si nivelul de concentratie al gazului mic, este normal sa aibe mai putin de 1000 de ore de functionare!

Deci aveti mare grija ce cumparati, inainte sa cumparati un produs, ii puteti ruga pe comercianti sa va arate un bec de 55w si unul de 35w si faceti diferenta, daca este la fel riscati sa va pacaleasca!

Bafta!

Modificat de vlase_alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlase_alexandru
salut!

io am pe passatul din dotare faruri bixenon autoadaptive dar noaptea pe ploaie nu prea lumineaza ca lumea.

se pot regla aceste faruri?

se pot monta becuri de 6000K, am inteles ca cele stoc sunt de 4300K?

multumesc!

Salut!

Tot ce iti pot spune, este foarte normal ceea ce ti se intampla!

In dealungul timpului, concentratia gazului se duce si posibil sa se si arda becurile respective. Acum temperatura becului xenon de 6000k este foarte buna pe drum uscat, dar dimpotriva... pe drum umed pot spune ca esti un pic dezavantajat cu aceasta temperatura de culoare. La reglajul intensitatii nu putem umbla, iar de montat poti monta orice temperatura de culoare doresti. Sper ca ti-am dat indicatiile potrivite ( acum daca vrei sa montezi temperatura de 6000k se poate rezolva )

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci masina n-are nici macar 1 an si am constatat chestia asta inca de la prima ploaie.

eu ma refeream la reglajul mecanic al farurilor, poate bat prea jos, desi pevreme buna vad bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa pun xenon pe proiectoare la masina din semnatura. Ce fel de becuri imi trebuie si cam cat costa o instalatie? Am auzit ca au aparut niste becuri mai speciale, ceva o combinatie intre halogen si xenon! Stie cineva ceva detalii despre si pe unde se gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu' vlase_alexandru are perfecta dreptate :Driver: referitor la xenonul de 55w.

Chiar azi am vorbit cu un prieten care are un magazin de tuning auto si mi-a zis ca tot ce este pe piata kitt xenon de 55w este de fapt de 35w.

Mi-a zis ceva de genu ca o instalatie xenon de 55w costa cam 200 si ceva de euro.

Oricum ca sa ma convinga am luat de la el un ballast de 55 w si l-am montat pe instalatia mea de 35w si va zic ca nu este nici o diferenta de luminozitate ( singura diferenta consta in faptul ca se aprindea nitel mai repede becu )

As vrea sa pun xenon pe proiectoare la masina din semnatura. Ce fel de becuri imi trebuie si cam cat costa o instalatie? Am auzit ca au aparut niste becuri mai speciale, ceva o combinatie intre halogen si xenon! Stie cineva ceva detalii despre si pe unde se gasesc?

Salut!

Bec HB4 cu temperatura de culoare 4300K si nu vei regreta :D

(ideal combinatie faza scurta 6000K)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bixenon adaptiv de fabrica. Sunt 4300 sau 6000 k? Multam de sfaturi! Nu stie nimeni de becurile noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele de fabrica sunt de 4300k.

Pune-ti si pe proiectoare tot de 4300k si vei face din noapte zi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am bixenon adaptiv si sunt nemultumit de faza lunga, aproape ca nici nu se simte diferenta fata de scurta si vreau sa montez ceva mai bun . Nu stiu ce model sunt cele originale insa ce mi-ati recomanda pt o mai mare vizibilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare am si eu: difera lupa de la un far cu bixenon si un far cu halogen?

Va intreb fiindca am observat ca la mine lumina proiectata pe un zid nu este o linie continua, ci acea "linie" este putin ridicata spre dreapata (pentru fiecare far).

Am observat la un coleg mai sus ca este diferita fata de cum se vede la mine.

Am si o poza: http://img192.imageshack.us/i/45217276.jpg/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Difera tot farul la bixenon adaptiv, nu numai lupa, plus ca farul bixenon are si calculatoarele de reglaj si cornering, etc. E normal sa fie alta lumina proiectata! plus ca din ce am vazut difera si becul folosit, respectiv de 4300k in cazul bixenonului de fabrica si 6000k la cele de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornnering? Aia e pentru proiectoare. Poate ADAPTIVE ai vrut sa zici ...

name='ceaunic' post='1268410' date='Apr 12 2010, 22:59']Va intreb fiindca am observat ca la mine lumina proiectata pe un zid nu este o linie continua, ci acea "linie" este putin ridicata spre dreapata (pentru fiecare far).

Asa trebuie sa fie.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu in farul bixenon adaptiv se mai aprinde un bec cand iei viraj la viteza mica. Asta e cornnering! Adaptivul e altceva!

Modificat de MariusFR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, De curand am montat pe un B6 Xenon Can-Bus. Am avut surpriza neplacuta intr-o noapte cand am schimbat pe faza lunga dupa cateva secunde s-au stins Xenoanele(faza scurta). Cand am schimbat iar pe faza scurta au ramas cateva secunde pe intuneric (in timpul mersului) pana ce s-au aprins din nou(Xenoanele). Cand masina este stationata cu motorul pornit si schimb pe faza lunga atunci nu se intampla nimic ci doar in timpul mersului. Poate sa-mi dea cineva o explicatie sau motivul unei defectiuni sau este o eroare de montaj ? Multumesc si daca sunteti amabili sa-mi da-ti si mie un raspuns. !

Modificat de sid0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codarile cum sunt facute pe centrala electrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa-ti spun habar nu am, da-mi mai multe detali te rog despre aceste Codari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!