Jump to content

Montare Xenon Aftermarket Pe B6


laur
 Share

Postare recomandată

sa inteleg ca se monteaza dupa balast, inainte de bec? se poate oriunde in acest segment? intreb pt ca am auzit si varianta intre sursa de curent si balast (adica inaintea balastului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am atasat o poza cum tebuie montat condensatoriiMontaj%20condensator.jpg

Modificat de Casper_bvl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi dupa amiaza plec cu masina si cand aprind farurile apare eroare, ma dau jos ma uit in dreapta nu mergea becul. Am scos becul si pare in regula (am inteles ca daca se arde becul se innegreste bulbul acela micut din mijloc). Se poate sa se fi ars balastul? Sau cum as putea sa determin acest lucru? Am pus bec normal si merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am atasat o poza cum tebuie montat condensatoriiMontaj%20condensator.jpg

din poza inteleg ca se monteaza in sistem paralel, ce nu reiese (pt mine) este locul. din cate am mai vb cu unii am inteles ca vine intre bec si balast.

Astazi dupa amiaza plec cu masina si cand aprind farurile apare eroare, ma dau jos ma uit in dreapta nu mergea becul. Am scos becul si pare in regula (am inteles ca daca se arde becul se innegreste bulbul acela micut din mijloc). Se poate sa se fi ars balastul? Sau cum as putea sa determin acest lucru? Am pus bec normal si merge.

incerca sa schimbi becurile intre ele si daca ai aceeasi problema, exista posibilitatea ca balastul sa fie ars

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adriannn vine montat pe firul cu mufa lata care vine de la bec si intra in balast .este o singura mufa lata de la bec si care daca nu ma insel ii alimentarea.o sa ma uit la mine si daca am gresit undeva o sa corectez.

@qqq deobicei cand se defecteaza balastul incepe si flicare,deci in principiu ar fi becul.cand se arde nu se mai aprinde.

Modificat de Casper_bvl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, mufa lata e alimentarea(adica cea care vine din fostul bec cu halogen), deci condensatorii se monteaza intre balast si alimentare (asa m-i se parea si mie logic).

MS de sprijin, o sa le montez azi si va spun impresii dupa.

Modificat de R_a_z_v_a_n
QUOTE inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am montat, nu dau eroare fara condensatori, dar i-am instalat si pe aia.

Legat de gradul de luminozitate, e mai mare deca halogenul philips, dar cred ca era mai bine un 5000K sau 4300K inloc de 6000K. Acea mica nuanta de albastru scade din claritatea luminii, cand le-o veni sfarsitul o sa incerc un 5000K.

Intrebare: se potriveste orice bec H7 xenon la acest balast, well done premium? Adica daca vreau sa testez de la un prieten care are h7 4300K e ok, e compatibil?

Modificat de dm76ro
Te rog sa incerci sa respecti limba romana. Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

becurile potrivesc ,dar parerea mea este ca tot la 6000k o sa revi,pt ca 4300K ii foarte asemanator cu halogenul.mai ales de la o vreme nuanta de albastru va disparea,cel putin asa sa intamplat la mine in decurs a 1 an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlase_alexandru
Deci eu montez xenon pe farurile de passat care nu au venit cu asa ceva din fabrica. Sa va explic cum sta treaba. Depinde ce fel de instalatii vreti sa montati pe masina. Pot fi chinezisme, coreene, germane sau japoneze, asta din ceea ce am vazut eu. Chinezisme au o calitate destul de scazuta, adica: nu sunt fiabile chiar daca lumineaza la fel ca cele de fabrica. Ca lunina toate xenonele care se gasesc pe piata sunt bune insa numai unele dintre ele sunt fiabile. Eu le recomand pe cele germane sau japoneze, si cele coreene sunt bune insa de ce sa nu mai dai 30E pe ceva original adica german sau japonez? Cand vorbesc de instalatii cu xenon germane ma refer la Hella, iar cand spun japonez ma refer la Matzushita.

Ceea ce monteaza cei de la reprezentanta sunt instalatii neoriginale. O instalatie originala nu se poate monta pe un far care nu a avut xenon din fabrica. Eu spuneam ca Hella si Matzushita sunt originale si ca se pot monta pe faruri care nu au avut xenon din fabrica, da este adevarat numai ca originale sunt doar ridicatoarele de tensiune (cutiutele acele), becuriile avand alta provenienta. Becurile sunt bune toate, chiar si cele chinezesti pt ca elementul principal al instalatiei este ridicatorul de tensiune. De exemplu un bec chinezesc tine mai mult daca este pus pe un ridicator de tensiune original.

Eu vand si montez asa ceva si deci vorbesc in stiinta de cauza.

Va garantez eu ca veti fi foarte multumit daca va instalati asa ceva pe masina, chiar daca lupele de passat nu au un randament prea bun.

Salut!

Nu vreau sa fiu rau, sper sa nu o iei personal, dar incerc sa fiu cat mai clar in privinta acestor informati neclare, si ca fiecare dintre utilizatori acestui forum sa putem fi informati corect in legatura cu aceste kit_uri xenon after market.

Deoarece toti suntem oameni si vrem sa fim corecti si informati corect, pot spune ca putem fi de buna credinta si sa ne ajutam! :beer:

Intotdeauna exista un mister in legatura cu aceste produse after market, in general fiecare brand facut de fiecare producator au o anume calitate de functionare, iar alte brand_uri copiate precum Hella, Siemens, Philips... etc, ar exista numai in forma originala din fabrica , mai concret identic cu acel produs care este inclus in farul original din fabrica. :(

In caz in care nu exista in aceasi forma sau sa aceleasi adaptari asemanatoare cu kit_ul original din far, rezulta ca produsul este after market si este o productie ieftina. Dar foarte important, depinde foarte mult de calitatea de functionare a produsului after market! :argue:

Fiecare produs after market are durata lui de funtionare si este data la fiecare comerciant. :screwy: Acum depinde daca comerciantul informeaza acei clienti care achizitioneaza acel kit xenon after market. :(

Acest mesaj este adresat in atentia tuturor utilizatori de kit_uri xenon after market, pentru a avea siinta asupra acestui fenomen de defectare asupra produselor after market ( in atentia acelor comercianti care nu informeaza clientul inainte de a achizitiona acel produs ) :sbine:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

becurile potrivesc ,dar parerea mea este ca tot la 6000k o sa revi,pt ca 4300K ii foarte asemanator cu halogenul.mai ales de la o vreme nuanta de albastru va disparea,cel putin asa sa intamplat la mine in decurs a 1 an.

eu tocmai am montat de o sapt GT HID 4300k H4...nu am nici cea mai mica nuanta de albastru....e alb pur

in general comerciantii incearca sa convinga ca 4300k e galbui pt va nu au pe stoc,astfel clientul sa aleaga 6000k,clientii care in general isi mopnteaza xen 6000k o din motive estetice,nu practice

eu am asteptat 3 sapt pt 4300k,si sunt ft multumit

Modificat de plus8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@plus8 eu nu vorbesc din auzite. de 5 ani folosesc Xenon aftermarket si am incercat mai multe variante initial am montat. 4300K ,5000K ,6000K si 8000k si am revenit la 6000K.cele de 6000K dupa un an aveau culoarea ca a celor de 4300K.

Modificat de Casper_bvl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si crezi ca eu vb din auzite?

probabil ai un kit de calitate proasta....am un prieten cu 4300k si de 2 ani lumineaza la fel,nicio schimbare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Casper_bvl culoarea se albastreste intr-o oarecare masura o data cu trecerea timpului (4-5 ani).

@plus8 4300k e un alb cald in nici un caz alb pur care este 5000k. Ori ai fost gresit informat cand ai cumparat kit-ul ori nu ai vazut niciodata unul de 5000k, ori te-a indus in eroare lumina mult mai alba a xenon-ului fata de halogen (care ere de regula cam 3800k).

In general toata lumea are pe stoc 4300k. In ultima vreme tot mai multi prefera 4300k (care este si temperatura de culoare OEM) in defavoarea celor de 6000k sau 8000k. Eu dau mai multe kit-uri de 4300k decat de 6000k spre exemplu.

Pentru informatii suplimentare citeste ce am scris aici: http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=954255

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiecare isi da cu parerea crezand ca detine adevarul...peste tot dau numai de "experti in xenoane"

am citit multe siteuri,am gasit expresia "pure white" si la 4300k,5000k si la 6000k,deci fiecare intelege ce vrea

plecand de la notiunile absolut elementare,culorile nu exista fara lumina soarelui,soarele are lumina cea mai alba,pura...e simbolul de referinta

acum o sa vina desteptii sa imi spuna: "soarele e galben" :offtopic:

Modificat de plus8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, acum ca am lamurit-o in 17 pagini ce merge pe passat 2005-2009, ma mai intereseaza o chestie:

daca as dori sa montez si pe faza lunga ce kit tre' sa pun sa nu am probleme la flashuri, ca din cate am obs la SCURTA, sunt necesare cateva secunde pana becul ajunge sa ilumineze la puterea maxima?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o sa iti pui xenon AM atat pe scurta cat si pe lunga nu o sa mai poti da flash-uri, cel putin nu in adevaratul sens, de ce crezi ca xenonul de pe lunga are alte proprietati fata de cel de pe scurta? Ambele au nevoie de timp sa se incalzeasca.

Cei care au si pe lunga si pe scurta si pot da flash-uri au bixenon - original! Acolo este un alt principiu de functionare, total diferit de becul cu xenon si ridicatorul de tensiune.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, deci nici o sansa sa am xenon pe lunga in conditii normale... mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva unde pot monta si eu xenon AM in Pitesti,pe masina din semnatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montajul il poti face si singur, este mai simplu decat iti poti imagina. Sunt doar cateva mufe. Nimic mai mult.

Daca ai nevoie de indrumare iti stau la dispozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,ms,am sa incerc si daca nu reusesc cer ajutor...ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montajul il poti face si singur, este mai simplu decat iti poti imagina. Sunt doar cateva mufe. Nimic mai mult.

Daca ai nevoie de indrumare iti stau la dispozitie.

Intr-adevar asa este, dar nu e atat de simplu. In primul rand trebuie taiata mufa de alimentare la bec, ca sa intre firele de la becul cu xenon. Dupa aceea trebuie data o gaura cu o freza in far (cal mai indicat loc este sub far), asta ca sa nu intre aer in el si sa faca condens. Deci, ca sa poti scoate farurile si sa ai acces direct la ceea ce trebuie se da bara fata jos..... si se pun balasturi pe capetele de lonjeron. Ulterior ai acces la ele prin grila de la proiectoare si dand masca fata jos. Deci o lucrare de calitate si care sa nu se vada nu este chiar asa de simpla. Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Mufa de la bec nu se taie, papucii de la firele de alimentare ale balastului de "infig" in lacasurile de alimentare ale becului halogen

2 Decat sa dai gaura in far mai bine faci o gaura cu o foarfeca in capacul de cauciuc din spatele becului ( daca renunti la xenon vei ramane cu gaura in far, in situatia in care faci gaura in capacul din spatele farului poti sa il schimbi, e in jur de 30 lei buc.)

3 Balasturile se pot fixa foarte usor : cel din stanga intre radiator si far idem si pt cel din dreapta ( eu asa le am prinse si de 2 ani nu au nici o problema)

4 Daca ti se defecteaza un balast, in situatia in care il ai fixat in capatul de lonjeron ce faci? dai din nou bara de fata jos?

Parerea mea e ca ele trebuie fixate in loc mai acesibil si sa nu fi nevoie sa desfaci "altele" la masina.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o curiozitate...daca se pun condensatori pt a elimina eroarea de bec ars la xenon, nu putem aplica aceeasi metoda si pentru ledurile de pozitie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am taiat nici capacurile de la far, capacul la mine fiind din cauciuc, am bagat sub cauciuc si unca nu a facut condenz!

La becurile de pozitie daca pui o rezistenta.... merge.

Am incercat cu lumini la picior, fata spate si mergea, fara rezistenta imi darea eroare si se opreau ledurile.

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o curiozitate...daca se pun condensatori pt a elimina eroarea de bec ars la xenon, nu putem aplica aceeasi metoda si pentru ledurile de pozitie?

eu am gasit leduri de pozitie (8 leduri) la 50 lei perechea, si sunt cu CAN BUS, nu dau eroare. id YM: b_76_jaf (voicu mihai). Vezi poate mai are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!