Jump to content

Montare Xenon Aftermarket Pe B6


laur
 Share

Postare recomandată

Kit-ul e de 35w, deci nu stiu de unde ar putea sa apara problema. Sunt foarte multumit de cum lumineaza atunci cand merge ok, problema e atunci cand se aprinde doar un far. Am atasat niste poze cu balastrurile. Poate e cineva care se pricepe si a mai vazut balasturi de genu.

post-22051-1244391818_thumb.jpg post-22051-1244391824_thumb.jpg post-22051-1244391830_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai faruri cu lupa si le reglezi in service, nu vad de ce sa deranjeze.Deranjeaza cei care au xenon in far cu oglinda, chiar foarte tare.Cat despre lumina xenonului AM, garantez ca nu e nici o diferenta fata de OEM( poate doar de pret).

Si eu am avut Extreme Power pe scurta(acum sunt pe lunga), dar nu se compara sub nici o forma cu xenonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de aprox 1 luna am pe masina becuri Philips Xtreme Power. Este o schimbare majora fata de ce a avut masina din fabrica. Dau o lumina alba pe sosea care nu te oboseste, nu iti cere atat de mult sa te concentrezi, si pe langa ca au o raza putin mai lunga la care bat, cel mai simtitor este pe lateral unde iti creste mult vizibilitatea.

Referitor la xenon eu sunt de parere ca ori ai OEM ori NU!! De ce? Pt ca un kit xenon, cat o costa el, 100-200 euro, sunt niste porcarii pe langa cele din fabrica, si mai mult sunt deranjante pt ceilalti conducatori, oricat de bine ar fi reglat farul. Mai bine iti montezi Xtreme Power si ai si tu de castigat si ceilalti din trafic :wub:

Sincer, nu cred ca iti maresc raza la care bat. Cred ca ti se pare datorita intensitatii mai mari.

Referitor la xenon aftermarket, puse pe far cu lupa, nu deranjeaza, dar te ustura ochii cand te uiti intr-un xenon pus pe far fara lupa (mai sunt unele care sunt reglate ok si nu orbesc, dar majoritatea rup).

Eu unul sunt multumit cu halogenele mele. :) visez la un bixenon adaptiv, dar intr-un viitor mai indepartat. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dark_master: daca tot zici ca ai garantie la pachet si ca cei de la reprezentanta ti-l schimba gratis de fiecare data cand sunt probleme, eu zic sa mergi la ei si sa le ceri sa iti schimbat tura asta tot kit-ul, cu unu de la acelasi producator, dar alta versiune/marca, poate asa scapi de eroare...

Sau sa-ti caute unu de la producatorul respectiv, dar care sa aiba balasturi digitale cum bine zice colegul florin r.

Nu stiu de ce am impresia ca cei de la reprezentanta iti "alterneaza" pe masina doar 2 kit-uri, adica ti-ai pus pe primul si ai probleme, ai revenit ti-a pus altu, iar ai probleme, cand ai revenit iar, defapt nu ti-a pus altu' nou, ci tot pe cel care l-ai avut montat prima data... si tot asa :rolleyes:

Mi se pare aiurea sa iti monteze 10 kit-uri si toate sa-ti mearga bine doar 2 - 3 zile :blink:

In alta ordine de idei...

(...)

Referitor la xenon eu sunt de parere ca ori ai OEM ori NU!! (...)

You took the words right out of my mouth :lol: :wub:

:) safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru raspunsuri :).

ceaunic nu merge linkul pentru module de anulare eroare de bec ars. Cum se monteaza acele module si la ce pret ar fi?

Salut!

Acel modul se pun inaintea ballastului ( vine cu mufe asa ca e foarte simplu de instalat )

Incerc sa pun din nou link-ul, sper ca sa mearga.

http://www.auto100.ro/category.php?parent=110

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum e ok linkul. Kit-ul e de 35w, oare chiar am nevoie de acele module de anulare eroare de bec ars(nu am nici o eroare de bec ars la masina)? Pana una alta am programat o vizita la delaer. Joi dimineata las masina si pe dupamasa sper sa fie gata. Daca nu rezolva problema cu kit-ul renunt la el si ma reorientez la un alt kit. Revin joi cu detalii :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doua variante: ori iti cumperi un nou kitt xenon cu ballast de generatie mai noua si nu o sa dea eroare de bec ars la bord, ori cumperi acele module de anulare eroare bec ars.

Eu folosesc un kitt de generatie putin mai veche si care fara acele module imi da eroare de bec ars.

Nu l-am schimbat pe motivul ca becurile ajung la intensitate maxima foarte repede ( max 5 sec ) si nu am probleme cu el

P.S.

Apropo de ballastul de generatie noua, eu am desfacut unul si are in plus un condensator de filtrare comparativ cu ce am eu.

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut as vrea sa stiu si eu cum se monteaza xenon pe faza lunga ca am inteles ca poti monta sa stea in stand by si cand dai flash e incarcat la maxim stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antonio Lucian

si io sunt interesat :rolleyes: dar din cate stiu becul acela trebuie sa se incarce, nu tine de balast.. (la bi xenon.. se activeaza o clapeta de ridica beam-ul)

montat xenon faza lunga de ceva timp, (faza scurta, proiectoare), facut jocul de lumini de voinea, cand dau faza lunga se sting proiectoarele.. (golf4)

eroare.. la folosire extrema (E sau A1-2) dupa cateva flasuri.. imi apare bec ars pe proiectoare.. tinand faza lunga aprinsa 3-5 sec dispare..(tin sa precizez ca ele functioneaza dar da eroarea) nu ma deranjeaza.. efectul este de milioane.

Regards

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu date legate de problema mea. Am fost la dealer si am fost de acord cu totii ca cel mai bine e scoaterea kit-ului de xenon si revenirea la ilumintaul din fabrica. Ce-i drept mi se pare putin mai slaba lumina acum, dar nu destul cat sa imi para asa rau dupa xenon(mai ales la cate probleme am avut cu el). Bine ca acum imi merg ambele faruri cum trebuie :unsure:. Mersi de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar ti-au dat bani inapoi ?! :lol:

Daca nu esti multumit de iluminatul stock, schimba becurile cu unele mai de calitate :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-au dat banii inapoi. In schimb o sa primesc ornamente cromate pe partea inferioara ca la sportline :icon_thumright:. Becuri inca nu sunt hotarat daca sa le schimb sau nu. Philips bluevison/xtreme power pe la ce pret sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( Fain ca primesti bandourile cromate de pe usi si bara spate :)

Ca sa nu fim total offtopic, eu zic sa intrebi in topic-ul dedicat (Becuri Passat B6) si iti zic acolo :P

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

As vrea sa-mi montez un kit xenon cu balasturi de 55 w si becuri de 6000 k. Ce parere aveti? Are cineva? Se vede mai bine decat cu balasturi de 35 w? Am inteles ca luminozitatea 35w 4300 k este echivalenta cu 55w 6000 k .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OEM sunt 35w cu 4300k. asa ca alege si tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca fabricantul a ales 35W cu 4300k s-a bazat pe cercetari, experienta, studii... La 6000k vei avea parte de toata "consideratia" celorlalti participanti la trafic. Albul acela intens iti va obosi si tie ochii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate a avut cineva problema cu motorasul de la stergatoare din cei care au montat pe masina xenon after-market? Eu am xenon AF montat de mai bine de 1 an si nu am avut nici cea mai mica problema.Mentionez ca am pusi condensatori pentru anularea erorii de bec ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam ca problema cu stergatoarele e mai comuna la golf nu la passat. Nu am auzit de astfel de cazuri la aceasta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba la Passat sunt prezente probleme de tipul "Faruri chioare" :)

Adica cum a patit colegul dark_master cand avea kit-ul de xenon... odata la N timp ii se stingea unul din becuri :mellow:

Si sincer, am mai vazut Passat-uri prin oras care din senin li se stingea ba farul din dreapta, ba cel din stanga, de ai impresia ca face un joc de lumin specific ambulantei/pompierilor :lol:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce fel de becuri xenon se vand acum prin magazine, dar din cate masini vad pe drum, jumate au doar cate un far aprins. Devine din ce in ce mai hazlie situatia. Pui 2 xenoane, merge doar unul si in final ai tot atata luminozitate cat iti dau 2 halogene. Plus stresul ca nu stii cand te lasa becul si pe ce parte. Poate ar fi indicat sa precizati si ce tip de becuri / instalatii sunt mai fiabile.

Modificat de clau_75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba la Passat sunt prezente probleme de tipul "Faruri chioare" :)

Adica cum a patit colegul dark_master cand avea kit-ul de xenon... odata la N timp ii se stingea unul din becuri :)

Si sincer, am mai vazut Passat-uri prin oras care din senin li se stingea ba farul din dreapta, ba cel din stanga, de ai impresia ca face un joc de lumin specific ambulantei/pompierilor :lol:

am observat ca depinde de echiparea masinii totusi

la unele merge fara condensatori la altele trebuie

Modificat de tuner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am mai citit, problema vine de la balasturi. Daca sunt de generatie veche si implicit mai ieftine dau eroare si trebuie modul de anulare sau condensator. Daca sunt cu microprocesor in ele, cica nu dau eroare. Eu inca nu mi-am luat, dar cand o sa iau de 55w si 6000 k o sa revin cu amanunte. In legatura cu motorasul de la stergatoare cunoscatorii (cei care vand) spun ca la Passat nu au avut nici un fel de probleme, doar la Peugeot 407.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu motorasul stergatoarelor, mai apare si la Golf-urile fabricate intre 2004 si 2006 :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu xenoanele , e un A3 din 2001 si problema apare cand pornesc farurile ( xenon 35W/6000K hella) .. imi da un flash si gata ... doar dupa mai multe porniri se pornesc si farurile ,odata pornite si oprite .. nu mai apare problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza ca nu detecteaza consum ti le stinge. Abia cand ajung la 70-80% creste consumul si-ti raman aprinse. Niste adaptoare de eroare ar fi solutia pentru ca contin rezistente sau instalatie separata cu releu si siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!