Jump to content

Golf 3 Turbo


TheMendacious
 Share

Postare recomandată

HAHAHAHAHAHAHAH...scuze dar efectiv nu m-am putut abtine :( :( :(

Mda...pai incearca sa te abtii data viitoare.Mie imi ajung cei 90 de cai pe care ii am , nu-mi place viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma refeream la topicul in sine nici n-am citit ce ai postat tu nu trebuia sa te simti asa lezat :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Va salut. Sunt un posesor de GOLF 3 GTI EDITION 2.0 8v si as dori sa aflu daca ii pot pune turbina, intercooler si tot ce tine de modificari pt turbina. Oare merita? Am vazut pe youtube unul cu turbina dar nu prea era mare diferenta intre ea si stock. Ce as putea face sa duc motorul de 2.0 8v mult mai sus de 200 cp? multumesc

Modificat de izu89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se redeschide topicul pentru ca avem un coleg interesat de acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Sunt un posesor de GOLF 3 GTI EDITION 2.0 8v si as dori sa aflu daca ii pot pune turbina, intercooler si tot ce tine de modificari pt turbina. Oare merita? Am vazut pe youtube unul cu turbina dar nu prea era mare diferenta intre ea si stock. Ce as putea face sa duc motorul de 2.0 8v mult mai sus de 200 cp? multumesc

Cred ca cel mai mult conteaza ce vrei sa faci de fapt cu masina.. Adica ai de gand sa o pastrezi mult timp , sa investesti in ea bani , timp , nervi , sau o tii sa vezi ce si cum si daca ajuta situatia financiara la anul o schimbi...

Eu unu nu cred ca merita aceasta operatiune de nici un fel... Un kit turbo complet si cat de cat calitativ face cat cel putin inca o masina. Sa presupunem ca totusi se ia un kit s-h ,dar apoi intervine manopera , plus fine-tuningul , plus alte cheltuieli neprevazute care vor urma... Si la sfarsit sa vezi ca nu mai rezista motorul :eek: . Totusi , au o varsta...

Eu am incercat cu un Peugeot 206 de 1.6 16v 109cp 2003 (asta acum cativa ani) si dupa vreo 3 sapt. am lasat-o balta. :soothe[1]:

In primul rand am gasit foarte greu o varianta prin care sa alimentez cum trebuie turbina cu ulei , blocul motor nefiind prevazut cu iesire suplimentara iar apoi presiunea de ulei nu era suficienta , ca urmare turbina facea presiune haotica si slaba (undeva la 0.1 max 0.2). Am mai schimbat si evacuarea (am pus cu diametru marit de la 36 la 38mm , pentru a face fata, inox cap-coada si anulat kat-ul). Am facut si remapping si tot degeaba ,adica eu unu nu eram deloc multumit. Asa ca back 2 the drawing board , am anulat tot ce am lucrat si pana la urma am folosit o turbina electrica stand-alone pe admisia de aer + cold air intake si a fost cat de cat ok. Nu am fost la dyno cu masina , dar presupun ca insumate (evacuare + c.a.i. + turbo electric + remaparea) au dus-o undeva la vreo 130-140 cp.

Am uitat sa mentionez , turbina si i.c-ul folosit au venit de pe un A3 1.8T...

Eu am mentionat experienta mea, dar fiecare procedeaza cum vrea...

Bafta ! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E imposibil sa fi castigat 20-30 de cai numa cu modificarile alea. Turbo ala electric e egal cu zero. :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:scratch: Am aproximat... Nu am fost sa masor bhp-ul , dar avand in vedere faptul ca stock masina avea 109 , si in treapta 2 ajungea ~85khm iar dupa modificari se atingea lejer ~95kmh , am facut un calcul aproximativ , adica ~ 6cp kat , ~3cp c.a.i.+t si ~5cp resoftare (fiind motor aspirat, se castiga foarte putin % din puterea initiala a masinii), rezulta ~ 14cp , plus 109 , egal 123. Am spus 130-140 pentru ca pe 400m masinuta manca benzinare de 120 de cai dar si diesele de 130cp. ... poate ca totusi am fost prea optimist. Adevarul e ca se obtin f. f. greu cai si nu ponei dintr-un motor stock. Chiar si cu poneii e o problema :icon_geek:

Iar turbo... Nu era chiar cu 0 , era cu 0.1 :P Fara el , doar cu c.a.i-ul diferenta era insignifianta, iar cu el montat era , cum sa zic...mai putin insignifianta. :icon_cheesygrin:

Intr-adevar nici nu facea mare branza , in comparatie cu un kit adevarat. Imbunatatirea s-a simtit la evacuare si la soft cel mai mult.

Bineinteles, ca sa obtii o putere mai mare dintr-un motor , trebuie muuulte modificari.Si trebuie meseriasi. Si dupa cum am zis in postul anterior , trebuie sa si merite. La mine a fost o ambitie personala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm...eu vreau sa o fac pentru mine...vreau sa investesc in motor...interior/exterior...deci sa inteleg ca mai bine o las asa sau bag un vr6 si am terminat cu tot...multumesc mult :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga un vr6 ca-i mai sanatos si cu ala mai faci ceva, dar o sa ai consum de la 15% in sus..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
adrianviperdodge2012

Salutare tuturor,am deschis un nou topic pentru ca niciunul dintre cele cautate de mine nu au avut subiectul acesta in discutie:

Detin un Golf 3,1800,90cp,22.10.1992,cod motor ABS.De la inceput vreau sa specific ca sunt foarte multumit de puterea pe care o dezvolta motorul,de demaraj,de top speed(~190kmh).Nu am avut probleme cu motorul,este tot in regula.Dar aici vine problema mea:motorul este inclinat putin spre spate si as vrea sa montez o turbosuflanta cu tot cu admisia ei cu intercooler si tot.Intrebarea este:am loc sa montez o turbina pe evacuare?ma refer la faptul ca nu o sa mai intre bine motorul sau ca nu o sa fie in regula pe dedesubt.Admisia si evacuarea va trebui sa o cumpar cred de la dezmembrari de pe un diesel cred(evacuarea mea in acest moment este sparta(am gauri in toba intermediara si finala,finala cred ca pun una sport,asa ca am de facut modificari si de cumparat).La ce pret ma voi duce cu modificarile doar pentru montat turbo(kitul complet luat din dezmembrari,pt ca nu vreau sa pun ceva prea performant,sa imi sara caii din 90 in 150 ca dupa trebuie sa fac modificari si la motorul propriu zis)Vreau sa ajung undeva la 120-130 cai daca este posibil.Multumesc (rog un operator sa stearga acest topic daca a fost creat altul cu acelasi subiect)

post-90714-0-88342800-1317481273_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea! nu vreau sa fiu rau si nici sa te descurajez...dar o sa fie destul de greu sa faci aceasta modificare si costisitoare si poate de scurta durata...ai injectie monopunct pe masina asta e una din probleme...apoi un turbo de diesel nu o sa reziste pe o masina pe benzina mult timp deoarece temperatura gazelor de evacuare este mult mai ridicata la benzina decat la diesel ceea ce ar duce la supra incalzirea lui si apoi la deteriorare... sunt multe detalii si aspecte pe care trebuie sa le ai in vedere cand faci aceasta modificare....si decat sa investeti aiurea in locul tau as cauta un 16V kr (140 cp stock) sau un 2000 16v cel de pe GTI pretul lui este undeva la 400-500 de euro si l-as pune in masina...si asa obti o performanta mult mult mai buna decat sa ii pui turbo la motorul tau si asa nici nu ai avea probleme veci cu el...

Modificat de blind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Brovo, iata un sfat care demonstreaza ca unii mai si gandim. Investitia pe care ar fi facut-o colegul era una cu un final foarte costisitor.... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!