Jump to content

Discuri de frana ovalizate


guvidu
 Share

Postare recomandată

Salut! Vreau sa ma lamuriti si pe mine cu o chestie: am schimbat 4(da patru!) perechi de discuri de frana pe fata deoarece se ovalizeaza foarte repede.In afara de prima pereche, care erau originale(cred), am cumparat 2 perechi LUCAS si una ATE POWER DISC(alea cu santuri).Fiecare pereche, dupa aproximativ 10.000 km s-a ovalizat.Stilul de condus nu este unul "racing"(daca pot spune asa), ci mai degraba unul semisportiv.Poate cineva sa-mi explice de ce se ovalizeaza asa repede? Care ar fi cauza? Mentionez ca nu am trecut cu ele prin balti cand erau incintate si nici nu am spalat masina cu ele calde. :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De bune ce sunt s-au ovalizat!!!

Nu are nici o legatura cu stilul de condus!

PS: Cat de sportiv poti sa mergi cu un motor de 1.4??

Modificat de milika
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De bune ce sunt s-au ovalizat!!!

Nu are nici o legatura cu stilul de condus!

PS: Cat de sportiv poti sa mergi cu un motor de 1.4??

Am spus semisportiv nu sportiv>Adica putin mai repede decat normal,dar nu aste era ideea.ma intrebam de ce se ovalizeza asa de repede.Daca erau noname mai intelegeam,dar totusi sunt firme cu renume.Chiar asa sa nu reziste nici 10.000 de KM!

Modificat de guvidu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa schimbi rulmentii?

Ce legatura au rulmentii cu discurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa explic ce am patit la un G4 acum ceva timp.

2 seturi schimbate in nici 10k km. Ce sa fie, ce sa fie... avand presa de la dacii, m-am apucat sa dau jos rulmentii si vazand ca au joc(ciudat era faptul ca nu huruiau) i-am schimbat. Ce sa vezi.. in urma schimbarii rulmentilor n-am mai avut probleme cu discurile si masina merge bine mersi de 40k km.

LE: Plus ca am rectificat butucul.

Modificat de TDiFan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ridici masina pana poti sa bagi mana sub roata dupa care cu ambele maini incerci sa ii faci un joc pe directia sus-jos, trage zdravan si daca are cel mai mic joc trebuie schimbat rulmentul sau poate sa nu aibe joc dar la o invartire cu mana sa se auda ca un macinat din butuc, nu confunda cu placutele care ating discul. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ridici masina pana poti sa bagi mana sub roata dupa care cu ambele maini incerci sa ii faci un joc pe directia sus-jos, trage zdravan si daca are cel mai mic joc trebuie schimbat rulmentul sau poate sa nu aibe joc dar la o invartire cu mana sa se auda ca un macinat din butuc, nu confunda cu placutele care ating discul. Bafta!

Am facut chestia asta cand am vrut sa vad daca am vreun pivot daramat.Nu am nici un fel de joc si nici un huruit.Deci nu e de la rulmenti.Alte idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butucul l-ai rectificat cand ai schimbat discurile?

aaa..... care butuc?la ce te referi? trebuie rectificat la fiecare schimbare de discuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Vreau sa ma lamuriti si pe mine cu o chestie: am schimbat 4(da patru!) perechi de discuri de frana pe fata deoarece se ovalizeaza foarte repede.In afara de prima pereche, care erau originale(cred), am cumparat 2 perechi LUCAS si una ATE POWER DISC(alea cu santuri).Fiecare pereche, dupa aproximativ 10.000 km s-a ovalizat.Stilul de condus nu este unul "racing"(daca pot spune asa), ci mai degraba unul semisportiv.Poate cineva sa-mi explice de ce se ovalizeaza asa repede? Care ar fi cauza? Mentionez ca nu am trecut cu ele prin balti cand erau incintate si nici nu am spalat masina cu ele calde. ;)

Chiar nu stie nimeni de ce se ovalizeaza asa de repede discurile??? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
Chiar nu stie nimeni de ce se ovalizeaza asa de repede discurile??? :P

Rulmentii mosuleeee...

Nu trebuie sa aiba joc ca la caruta, este de ajuns si o jumatate de grad sa joace, aproape insesizabil de o mana nepriceputa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pot rulmentii, daca au joc, sa ovalizeze discurile? Asta cred ca ar fi ultima cauza ca in rest chiar nu imi pot da seama ce ar putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce are ca-s ovalizati..incearca sa nu franezi :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer.....eu cautam o solutie la problema care o am , si nu caterinca.din aia daca imi trebuia ma duceam si inchiriam o comedie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te supara,si a mele sunt ovalizate ,adica in momentu in care franez imi vibreaza usor volanul da nu-mi bat capul cu asta,nu ma deranjeaza,ideea e sa franeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

Si articulatia de pe fata a masinii tale ce zice?

Saraca caseta de servodirectie, pe ea sincer o compatimesc cel mai tare, daca ar avea gura sa strige...

Hmmm, basca acum am vazut, bietul Golf V, nici macar nu i s-a uscat bine coaja pe el... :P :P

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te supara,si a mele sunt ovalizate ,adica in momentu in care franez imi vibreaza usor volanul da nu-mi bat capul cu asta,nu ma deranjeaza,ideea e sa franeze.

Da...dar chestia asta scade foarte mult eficienta franelor si uzeaza prematur caseta de directie.asa ca te-as sfatiu sa le schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite asta nu am stiut-o :ceuameni: mai invata omul:) la golf 5 nu am discurile ovalizate,numa la bmw-u meu:)) golfu e al prietenei.A si apropo,nu-mi face faza cu vibratu' decat la viteze mari,dar din cate stiu asta e simptomul clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite asta nu am stiut-o :( mai invata omul:) la golf 5 nu am discurile ovalizate,numa la bmw-u meu:)) golfu e al prietenei.A si apropo,nu-mi face faza cu vibratu' decat la viteze mari,dar din cate stiu asta e simptomul clar.

asa a inceput si la mine. prima data la viteze mari dar apoi o sa se simta si la 80 la ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca al meu nu e Golf III, am aceeasi problema:

Am schimbat discurile de frana la 140k km, acum vreo 4 sapt. - deja dupa 4.000km au inceput sa vibreze si sa tremure la viteza mica. Am fost la service-ul - dealer VW si mi le vor inlocui (fiind in garantie piesele) peste vreo saptamana.

Inteleg de aici ca trebuie sa le cer sa verifice si rulmentii, precum si butucul pe care se monteaza discurile. Si eu care presupuneam ca verificarile astea intra in regula de lucru... :)

Cu ce lectii mai trebuie sa fiu pregatit? Ce-ar mai fi bine sa verific (intai eu, acasa) si, eventual, inlocuiesc (la ei)?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca al meu nu e Golf III, am aceeasi problema:

Am schimbat discurile de frana la 140k km, acum vreo 4 sapt. - deja dupa 4.000km au inceput sa vibreze si sa tremure la viteza mica. Am fost la service-ul - dealer VW si mi le vor inlocui (fiind in garantie piesele) peste vreo saptamana.

Inteleg de aici ca trebuie sa le cer sa verifice si rulmentii, precum si butucul pe care se monteaza discurile. Si eu care presupuneam ca verificarile astea intra in regula de lucru... :)

Cu ce lectii mai trebuie sa fiu pregatit? Ce-ar mai fi bine sa verific (intai eu, acasa) si, eventual, inlocuiesc (la ei)?

Multumesc!

Lamuriti-ma si pe mine cum e cu butucul pe care se monteaza discurile? Se pot ovaliza? Cum se rectifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butucul pe care se monteaza discurile trebuie curatat bine si dat cu un spray cu bronz inainte de a monta noile discuri. Cel putin asa au facut cei de la service-ul unde am facut eu schimbarea discurilor. Tot ei mi-au spus ca multi nu fac lucrul asta, desi asa trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butucul pe care se monteaza discurile trebuie curatat bine si dat cu un spray cu bronz inainte de a monta noile discuri. Cel putin asa au facut cei de la service-ul unde am facut eu schimbarea discurilor. Tot ei mi-au spus ca multi nu fac lucrul asta, desi asa trebuie.

O sa fac si treaba asta ca nu mi se pare prea dificila, dar totusi cum se poate rectifica butucul? La strung sau.....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!