Jump to content

Impresii despre Roomster


bogdan2
 Share

Postare recomandată

De dimineata la Poro Nord, masinutele erau pregatite ptr drive test!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DRAPAR

    9

  • shmer

    4

  • themircea

    4

  • ARDEI_IUTE

    3

Dragute...rama aceea alba la stopuri parca e cam aiurea... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cam aiurea tare rama aia si dupa cum se vede in poza intra in linia usii si a geamului spate...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si nu ai avut timp sa te bagi la drive test sa ne zici si noua niste impresii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ca erau pregatite ptr drive testul oficial !!!

Plus de asta nu aveam loc de Ciuhuleasca de la Pro tv!!!

Sper sa nu mai aiba vreun eveniment ca la prezentarea Passatului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai m-am intors de la un drive test cu noua Roomster cu motor 1,9 Tdi!!

Impresii:

Celebrul motor de 1,9 Tdi combinat cu un alt tip de cutie decat cea care este pe O2 nu da rezultate foarte bune, masina este mai puturoasa

Ca si finisaje am impresia ca este o combinatie intre O1 + O2(avea cotiera de O1)

Raportul pret calitate este bun!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca masina nu arata deloc rau pentru segmentul careia ii este adresata, arata mult mai bine decat Fiat Doblo Panorama, renault Kangoo sau chiar VW Caddy....mi se pare cea mai eleganta dintre toate... Dar nici nu cred ca e o masina cu vreun caracter sportiv, fiind mai mult o utilitara si din cate stiu facuta si pe platforma Skodei Fabia, care e aceiasi cu cea de la VW Polo daca nu ma insel....insa caroseria e mai mare si mult mai grea.... Nu-mi plac insa dungile albe de la stopuri, mai bine le lasau asa simple, o prindea mai mult cred eu.... In fine nu-i o masina rea deloc pentru destinatia ei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici un fel de utilitara . Este pur si simplu un concept MPV . Motoarele nu sunt cine stie ce performante , dar dealtfel nici alea de fabia nu erau . Cine vrea viteza sa-si ia Octavia RS .

Masina este foarte spatioasa in interior . Are niste materiale de foarte buna calitate . Ce-i mai interesant la aceasta masina este faptul ca interiorul poate fi modificat in foarte multe variante .Scaunele spate de pot da inainte inapoi . de asemenea acestor scaune li se poate regla spatarul . Acoperisul Panorama este de senzatie .Per ansamblu , masina este cu 7 clase peste Fabia .

Masina nu este deloc urata. A, ca nu ne place noua aspectul ala de utilitara ,asta e ! Am crescut cu Dacia in curte si orice nu se aseamana este urat nu ?Masina nu se adreseaza celor care nu inteleg nimic din notiunea de design si nu au nici o inclinatie spre acest aspect , dimpotriva iti trebui un oarecare efort de inteligenta sa intelegi ceva din designul acestei masini .

Oricum este o mare reusita a firmei Skoda .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ARDEI IUTE: Tinem cont de parerea ta dar cifrele "vorbeste"... Roomster-ul nu este o masina FOARTE spatioasa in interior; e comparabila cu Fabia Combi dar are acel concept al banchetei spate care aduce un plus de spatiu.

Materialele nu sunt de FOARTE buna calitate; sunt de acord ca sunt in spiritul Skoda insa exista si unele scapari (vezi cotiera fata).

Sunt de acord ca masina nu aduce a utilitara insa are un design mai deosebit care nu place tuturor. Am mai citit pe undeva pe forum ca masina pare a fi proiectata de 2 designeri (unul pentru fata masinii si unul pentru spatele masinii) care nu s-au intalnit deloc... Pur si simplu, partea din fata nu se "potriveste" cu partea din spate.

Imi spun parerea ca unul care doar a vazut masina in showroom fara sa mearga cu ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu astazi Roomster-ul, in showroom la Brady. Am deschis si inchis usile care trebuie trantite putin pt a se inchide bine. Am stat in ea, am pipait, si observat cele de prin habitaclu.

Parerea mea, proprie si personala, fara a fi subiectiv este ca din unele considerente am gasit-o a fi sub Fabia Elite.

Argintiul (vopseua) din jurul gurilor de ventilatie este cam slab calitativ si pare sfaramicios. Unele plastice de pe panoul portierelor, bord sunt mai slab calitative, de fapt in nota de slaba calitate de la ultimile O Tour. Asa cum am spus mai sus usile se inchid complet doar daca sunt trantite (si nu veniti sa spuneti ca masina noua, etc ca am avut si ceva masini noi si cunosc diferenta).

Mi-a placut faptul ca este disponibila climatizarea, chiar daca optionala, la fel maxidot-ul. Functionalitate interesanta, insa pt aceasta este necesara comandarea unor optionale. Cotiera pare si este veche ca si conceptie/model, dar are si utilitatea ei. Ar fi putut sa o faca mai mare.

E clar ca masina din showroom nu era vreo versiune de top, dar mie personal mi-a lasat impresia de ieftin si ca se puteau folosii materiale mai bune.

Sa vedem si noua Fabie (desi...) dar nu-mi place tratamentul aplicat (de catre conducerea/board-ul/etc grupului) marcii Skoda. Parca intentionat vor sa-i mai tai din ............. craca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce anume te referi cand spui ca ti-a lasat impresia de ieftin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris mai sus unele ex.

"..............................Argintiul (vopseua) din jurul gurilor de ventilatie este cam slab calitativ si pare sfaramicios. Unele plastice de pe panoul portierelor, bord sunt mai slab calitative, de fapt in nota de slaba calitate de la ultimile O Tour.................."

Unele materiale (de ex. calitatea si duritatea unor plastice) si finisaje (de ex. imbinari nu tocmai bune si ceva "scame de material" ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul lucru care ma intereseaza este daca e mai mult loc in spate decat la O1.

Eu sunt inalt si tin scaunul din fata dat la maxim in spate. Cine are ghinionul sa stea pe bancheta din spate ...

Cum e ? E mai mult loc in spate decat la Octavia 1?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici un fel de utilitara . Este pur si simplu un concept MPV. Masina nu se adreseaza celor care nu inteleg nimic din notiunea de design si nu au nici o inclinatie spre acest aspect , dimpotriva iti trebui un oarecare efort de inteligenta sa intelegi ceva din designul acestei masini .

Oricum este o mare reusita a firmei Skoda .

Avand in vedere istoria Skoda, Roomster rupe traditia. Acest lucru este de apreciat !

De ce-am aprecia Logan MCV si nu si Roomster MPV ? Eu gasesc ca initiativa este laudabila, avand in vedere target-ul pe care si l-au propus cele doua marci vizavi de pretul final si clienti.

Acum, daca tot spunea Andrei ca motorizarile sunt mai slabe, sa va aduc o informatie suplimentara: din ianuarie 2007, in locul lui 1.2 HTP 64CP veti gasi 1.2 70CP (ca pe Ibiza).

[' date=Nov 14 2006, 11:40 PM' post='298154]Singurul lucru care ma intereseaza este daca e mai mult loc in spate decat la O1.

Eu sunt inalt si tin scaunul din fata dat la maxim in spate. Cine are ghinionul sa stea pe bancheta din spate ...

Cum e ? E mai mult loc in spate decat la Octavia 1?

Da, locul in spate este mai mare ca la O1, mai ales datorita liniei pavilionului. Si la picioare a crescut spatiul.

Am stat in Roomster-ul de la Brady acum o saptamana...va sugerez s-o vizionati si voi pt pareri personale.

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Proportiile sunt OK. Imi place ampatamentul mare, puntea spate plasata in extrema si faptul ca aripile fata nu au volum mare deasupra rotilor.

Imi displac total usile si linia geamurilor. O fi necesitant un dram de inteligenta superioara sa-i intelegi designul, dupa cum spune Arei iute. Mie cert imi lipseste ;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este expus un Roomster in centrul Tirgu Muresului asa ca am avut ocazia sa-l admir.

Ca design mi se pare prea avangardist pentru gusturile mele, dar poate ca sunt un pic demodat. Skoda a dat dovada de mare curaj prin producerea in serie a unei masina cu atatea idei de concept.

Sincer nu cred ca se va bucura de succes prea mare in Romania pentru ca oamenii sunt mai conservatori si masina asta e usor excentrica. Asta e opinia mea, dar statisticile vor dovedi in timp daca am avut dreptate sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu cred ca se va bucura de succes prea mare in Romania pentru ca oamenii sunt mai conservatori si masina asta e usor excentrica. Asta e opinia mea, dar statisticile vor dovedi in timp daca am avut dreptate sau nu.

Preturile de vanzare pt Roomster in diferitele modele de echipare vor decide cifra vanzarilor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu Aer Curat in ceea ce priveste calitatea plasticelor, am postat si eu pe celalalt topic impresii asemanatoare.

Am mai citit pe undeva pe forum ca masina pare a fi proiectata de 2 designeri (unul pentru fata masinii si unul pentru spatele masinii) care nu s-au intalnit deloc... Pur si simplu, partea din fata nu se "potriveste" cu partea din spate.

Jumatatea din spate imi place, e mult peste concurenta la design, insa jumatatea din fata care va fi si la noua Fabia .... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare o masina super. Ma intreb ce-ar fi fost, daca in loc sa ne preia Renault, ne-ar fi preluat Volkswagen.

La momentul respectiv am zis NOI NU NE VINDEM TARA, dar...mai bine o faceau.

Uite ce scot ei din Skoda, si ce scoate Renault din Dacia.

Roomster mi se pare extraordinara desi nu sunt adeptul break-urilor, dar nu pot sa nu remarca tendinta de schimbare impusa de cei de la VW.

Cred ca va fi o reusita, ca sa nu mai vorbim ca Loganul poate sa-si ia la revedere de la piata externa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu m-am suit azi intr-un Roomster. Mi s-a parut OK pozitia de condus, spatiul interior, dragutel si bordul, scaunele din spate ca spatiu, spatiul portbagajului. Ce nu mi-a placut prea mult... tapiseria pe care am vazut-o pe modelul din showroom, modelul jantelor, torpedoul (cu doua spatii de depozitare mici si incomode), consola centrala (butoane, design). Ca design, din fata mi se pare draguta masina, dar am totusi o retinere la design-ul partii din spate a masinii, rupta ca stil de partea din fata, insa, chiar asta face masina sa fie altfel fata de ceea ce se gaseste in curtea altor producatori. Ce nu m-a incantat enorm la parte din fata a masinii e si acel plastic care se gaseste in zona stergatoarelor, intre parbriz si capota.

Modificat de ovisod
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu m-am suit azi intr-un Roomster. Mi s-a parut OK pozitia de condus, spatiul interior, dragutel si bordul, scaunele din spate ca spatiu, spatiul portbagajului. Ce nu mi-a placut prea mult... tapiseria pe care am vazut-o pe modelul din showroom, modelul jantelor, torpedoul (cu doua spatii de depozitare mici si incomode), consola centrala (butoane, design). Ca design, din fata mi se pare draguta masina, dar am totusi o retinere la design-ul partii din spate a masinii, rupta ca stil de partea din fata, insa, chiar asta face masina sa fie altfel fata de ceea ce se gaseste in curtea altor producatori. Ce nu m-a incantat enorm la parte din fata a masinii e si acel plastic care se gaseste in zona stergatoarelor, intre parbriz si capota.

Oricum Skoda sufera la capitolul spatii de depozitare, mai ales la torpedou. Cred ca e cel mai putin practic torpedou. Si la Octavia 1 era pus mai mult de forma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu chiar. De ex. la Fabia este mai bine gandit si macar decent ca si volum raportat la clasa masinii, plus ca exista si un compartiment sub policioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ati citit pe site-ul oficial Skoda , veti fi vazut ca Roomster a fost desenat de la inceput cu doua moduri de design - partea din fata - Driving Room , iar partea din spate Living Room. Asa ca din acest motiv partea din fata nu prea se potriveste cu cea din spate

Va invit la drive test . Daca inca nu ati mers cu masina v-as ruga sa va exprimati parerile mai tarziu .

Mie imi place masinuta . Si cred ca pe acest topic vor continua parerile pro si contra acestei masini . Totusi , inca o data , va invit la drive test . Si pe cei sceptici si pe cei entuziasti . Si hai sa ne dam cu parerea de-abia dupa ce am mers ceva cu masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb ce-ar fi fost, daca in loc sa ne preia Renault, ne-ar fi preluat Volkswagen.

La momentul respectiv am zis NOI NU NE VINDEM TARA, dar...mai bine o faceau.

Uite ce scot ei din Skoda, si ce scoate Renault din Dacia.

Nu ne vindem tara, o dam de gratis !

De ce sa ne fi preluat nemtii de la VW? Ca sa impuna un alt stil de munca, alte standarde de CALITATE?

Mai "bine" ca suntem francofoni pana in maduva oaselor facem niste obiecte by Renault si daca cumva ceva nu fuctioneaza bine se serveste : "Ce vrei dom'le, asa face toate!"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!