Jump to content

pornire greoaie la octavia 1 tdi


mri
 Share

Postare recomandată

salutare membrii ai vwforum. am si eu o octavia 1 tdi 90 cp din 1999 si nu ii dau de cap la pornirea motorului. are de-abia 150tkm si nu inteleg un lucru. pornirea motorului este foarte greoaie. cand este motorul rece rece, porneste la sfert. toate bune si frumoase. in momentul in care motorul este la o temperatura normala(90 grade) si chiar si sub 90, dau de cheie si invarte motorul de cateva ori pana porneste. e posibil sa fie de vina bujiile incandescente? cu toate ca dimineata la rece porneste :blink: . are careva idee unde gasesc siguranta instalatiei de preancalzire diesel? eu m-am uitat in manualul masinii si nu vad(poate oi fii eu mai neatent). astept orice sugestie si sfaturi cu privire la aceste probleme. va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa se fi dus capul hidrauli al pompei de injectie, o solutie e ftina ar fi sa cumeri unu de la mefin sinaia, eu am luat unul de acolo si in momentul de fata are 70 000 si nu are nici o problema

p.s. ia o sticla de apa rece la tine si cand e motorul cald toarna pe pompa de injectie in dreptul conductelor, asta presupune sa dai si capacul jos, daca o ia bine dupa ce ai turnat toata sticla de apap pe ea e clar ca e busit capul

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal cipos. multzam pt. sfat. chiar asa de nasol sa fie?am sa incerc sa fac ceea ce mi-ai zis cu sticla de apa sa vad ce s-o intampla. mi-a mai zis cineva ca e posibil sa fie din cauza compresiei, dar nu scapa gaze, nu consuma ulei si totusi are de-abia 150tkm. eu zic ca e destul de putin pt un motor tdi. cam cat costa o asemenea operatiune de schimbare a capului hidraulic de la pompa?si cine face asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal cipos. multzam pt. sfat. chiar asa de nasol sa fie?am sa incerc sa fac ceea ce mi-ai zis cu sticla de apa sa vad ce s-o intampla. mi-a mai zis cineva ca e posibil sa fie din cauza compresiei, dar nu scapa gaze, nu consuma ulei si totusi are de-abia 150tkm. eu zic ca e destul de putin pt un motor tdi. cam cat costa o asemenea operatiune de schimbare a capului hidraulic de la pompa?si cine face asa ceva?

150 000 km sunt putini?? Atunci si 200 000 sunt putini. Poate nu am inteles eu bine si nu ai vrut sa zici 150 000.

Daca insa ai 150 000 poti sa te astepti la orice surpriza. Urmeaza tubina, urmeaza ulei... etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu fi sigur ce urmeaza. Dupa cum am zis peste tot conteaza foarte mult cine a mers cu masina si cum a mers cu ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu fi sigur ce urmeaza. Dupa cum am zis peste tot conteaza foarte mult cine a mers cu masina si cum a mers cu ea...

sunt perfect de acord cu afirmatia. poate sa mai mearga 100 k fara sa aiba dureri de cap sau sa aiba probleme de maine. eu ii doresc sa-i mearga inca 200 k, dar cred ca putem fi de acord ca expresia "numai 150 k" e fortata. de la o masina de 7 ani cu 150 k nu te astepti sa mearga pe o curba pozitiva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate aveti dreptate cu km. totusi eu cred ca pt un motor vw, sunt putini km,motor ce a papat numai ulei aral, si a avut reviziile efectuate la timp.oricum, nu la km e problema mea, problema si dilema e la pornire la cald, a mai intampinat careva asemenea probleme in afara de mine si cipos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti problema s-a mai discutat. De exemplu daca tin bine minte si Voinea a avut aceeasi problema. Este deja clasica problema de pornire la cald a AGR,AFN,ALH. Se rezolva prin curatarea electromotorului daca tin bine minte. O sa caut pe forum si revin cu topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mri - problema asta o am si eu.Ti-am dat pm. Tot la electromotor ma gandesc si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa revin....e asa de greu un search?

Uite aici problema si cred ca explica si modalitati de solutionare. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multzam alextz. eu am cautat inainte pe forum dar nu gasisem ceea ce mi-ai trimis tu. acum ramane de vazut la cine sa apelez sa-mi faca asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai citeste acolo....eu nu il stiu personal dar am auzit numai chestii bune despre electricu'. Si sper ca in caz de ceva in genul asta sau alte probleme sa pot apela la el. Da-i un PM si vezi tu mai incolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codarea poti sa ma suni si o pot face eu, dar ca sa fii sigur verifica siu cu sticla dse apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca el totusi se refera la curatarea electromotorului. Si daca ar fi asa l-ai face si pe ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala nu.. repede iti suradea ideea :) dar poate daca ma uit de si cum ma bag si la ala numai sa vad cum sta treaba cu el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam baieti. am sa incerc sambata treaba cu sticla de apa. la mine , timp liber = 0 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Eu unu acuma 10 minute am venit de la un service unde mi-au pus o rezistenta.. nu's exact .. cred ca pe senzorul de temperatura al motorului si imi porneste imediat. La sf de cheie. Acuma sunt multumit de ea cum porneste... inainte la cald deabia o mai porneam. Dar mi-a precizat la service ca am bulit capu hidraulic de la pompa de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aham...au pacalit senzorul temperatura. Acum ... i-ai pus sa-ti curete electromotoru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ala nu lam curatat niciodata....singurul lucru care l-am facut am pacalit senzorul:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata-l si vezi dupa. Am o mare speranta ca asta e de fapt sursa problemelor tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

M-am pricopsit si eu cu o Octavia 1 din 2001, motor ASV de 110CP. Masina am adus-o acum cateva zile din Germania si am descoperit la ea 2 probleme: una e clasica problema a pornitului mai greu la cald.

M-am uitat pe tutorialul pt curatat electromotor. Ce nu mi-e clar e ce se curata inauntru? Si ce legatura are pana la urma electromotorul? Fura curent sau ce? Din cate imi dau seama din tutorial problema era zgomotul scos de electromotor la pornire. Adica ramane cuplat putin dupa ce nu mai dai la cheie. Nu am reusit sa prind ideea cu pornitul greu la cald din cauza electromotorului. Banuiam ca e vorba de pompa de injectie dar electromotorul?!

A 2-a problema a mea e ca am un zgomot de huruit, care incepe de pe la 40-50km/h si apoi se pierde la viteza mai mare. Sau cel putin nu-l mai aud. Nu e de la motor, se aude si cu motorul pe liber si oprit. Nu e nici de la rulmenti, am dat fiecare roata jos si am invartit-o, in afara de frecatul placutelor pe discuri, nu apar alte zgomote. Am urcat masina pe rampa si am bagat-o in viteza si am turat-o, sa se invarta rotile de pe fata tare, nu se aude nici un zgomot de frecare sau de rulment. O alta banuiala ar fi cauciucurile, sa fie ele zgomotoase, am schimbat fata cu spatele, la fel. Pe fata aveam GoodYear si spate Fulda. Poate o fi ca rotile ies putin in afara caroseriei si opun rezistenta la inaintare?! Dar ar fi facut la viteze mult mai mari. Am terminat ideile, nu mai stiu de unde s-o apuc! Ar trebui sa iau de la alta masina rotile sa vad daca mai face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut aceeasi problema si am stat cu ea vreo luna pana am rezolvat'o si am tot citit toate forumurile si din afara . Nu mi'am luat masina si sa apas pe nustiu ce butoane k sa'mi porneasca si nici sa mint calculatoru (mie mi'au zis toti cu capu hidraulic, bujii etc......)

Solutia e mai simpla decat credeti ..... Scoateti electromotoru, curatati'l, Schimbati Carbunii(daca firul impletit (nu stiu cum sa ii zic) e roz sau spre roz) pt. k a avut supra incarcare sau ceva de genu si schimbati si starterul.

totul va costa 5 RON Carbunii, 150 Starterul si manopera max 25 Ron ATAT . Alte detalii daca aveti nevoie 0724 708 847 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns, Bobby. Bendixul nu l-as schimba, 150RON sunt destui bani, carbunii se schimba usor. De unde ai cumparat carbunii, ai luat dupa codul de pe electromotor sau cum? Acolo sunt si niste bucse la rotor, ai umblat si la ele? Crezi ca e musai de schimbat si bendixul?

A pus cineva mana sa demonteze electromotorul singurel? Este loc pt operatie in fata blocului sau e nevoie de o rampa? In tutorial aparea ca e sub baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!